Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

bij mij zeitie ook dus ook dat hij hem ertussen schuift (pas toen ik er echt om vroeg hoor) ik zei: dual plane dus maar daar gaf hij niet echt antwoord op hij zei, ik heb mijn eige methode zodat ze niet uit elkaar gaan staan ! maar tussen de spier is toch ook erachter eigelijk, achter de voorste spier, elke arts noemt het anders denk ik dan ofzo maar vind het toch wel moeilijk te geloven dat het dual plane is hahah maar eigenlijk maakt het ook niet uit het gaat om het resultaat toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Mii

jij zou toch deze maand naar Egypthe gaan met vakantie?

heb je dat kunnen anulleren met die ellende en gevaren daar? zelfs op kameel ben je er niet veilig momenteel hihi

Hihi Moon, wat ben je weer grappig hahaha :45: , ondanks dat het helemaal niet grappig is daar! :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb inmiddels een mooie bikini gevonden..

Als het goed is krijg ik hem volgende week binnen !

Dat is maar goed ook want we gaan 17 maart 8 dagen op vakantie naar egypte ! :D

heb er zoveel zin in, eindelijk met boobies op vakantie !!

Is het echt bij iedereen zo trouwens dat je na kids helemaal geen borsten meer hebt ?

of leeg en slap ?? lees dat zo vaak... ( niet dat ik kids wil want die wil ik absoluut NIET )

maar vraag t me af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mii zalig lekker genieten van het zonnetje!!!

En wat de kindjes betreft: ik heb nooit veel borst gehad maar na de zwangerschap inderdaad vanboven " leeggelopen"

Ben je echt al zeker dat je "nooit" kinderen wil of ga je gewoon nog wachten???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten worden normaal gezien groter, bij de een wat minder dan bij de ander en dan gaat de melk weer weg dus ze worden weer keiner, je huid is dan opgerekt geweest dus ze worden slapper :( helaas pindakaas!

En wat als je vriend kriebeltjes krijgt ga je er dan nog eens over nadenken? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.