Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

zo bijna 5 maanden po...

wat vliegt de tijd !!! :1big_boobs:

lijkt alsof ik ze al heel lang heb..

heb de laatste tijd wel wat meer last van steken en pijntjes!

maar begrijp dat dat er nog bij hoort..

dus besteed er niet teveel aandacht aan!

mijn littekens zijn ook mooi aan het genezen,

en vind ze nog steeds erg mooi :D

dus ben helemaal happy!!

Laat de zomer maar komen,want ik ben er klaar voor!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer 5 maanden PO joh! wat gaat dat snel he? heb je die pijntjes vaak of alleen rond je menstruatie? Je borsten zijn super mooi nu ze hoeven niet meer te veranderen ! ik ga zaterdag een bh kopen ben wel benieuwd op welke maat ik nu zit :D Wanneer deed jij weer gewoon een bh aan?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is vervelend ja ! ik zal anders vanmiddag eens vragen tot hoelang je pijntjes en steke kunt aanhouden na de BV, ik denk dat dat normaal is ik lees dat wel meer dat meide na een paar maanden nog steken hebben. Denk dat ik hem ook wat lannger aan hou vooral met werken!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

wauw al 5 maanden PO! Wat gaat het snel he!

Nou hier nog 1 met pijntjes en vervelend beurs gevoel.

Ben op controle geweest en de arts zei dat alles helemaal goed zat dus het hoort er toch bij denk ik :blush:

Het is wel een beetje vervelend, ik heb er wel iets meer last van wanneer ik ongesteld word/ben word het gewoon 1 x keer in de maand. Vind het een veiliger gevoel en het moet toch een keer je lichaam uit :56:

Maar meid je boobies zijn prachtig hoor! heerlijk he truitjes zonder bh kunnen dragen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey marisjuh,

ja tijd gaat echt super snel... :D gelukkig maar!!

ja die pijntjes... ik maak me af en toe ook wel zorgen maar ik heb bij jou al gelezen dat het er allemaal gewoon bij hoort, dus vertrouw daar maar op, komt goed... :) ja heerlijk om lekker zonder bh te lopen hihi.. kan nu al niet meer wachten op de zomer!

heey bambie..

heb je het nog gevraagd? en ook over dat achter de spier/dual plane? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey mii,

heel stom maar ik heb dus niks meer gevraagd ik was dat totaal vergeten! Ik was met een vriendin brussel in gegaan siddags en het was vandaar naar de kliniek maar 15 minuten rijden maar we hadden er 50 minuten over gedaan want we stonden dus gewoon in een verchrikklijke fille! dus ik kwam daar echt heel laat aan ze gingen bijna dicht en die wond begon heel erg te bloeien dus ik werd hartstikke wit en duizelig en het duurde nog ff voor ik echt op durfde te staan whaha dus heb echt niks meer gevraagd maar ik moet als ik 2 maanden Po ben alweer op nacontrole en dan ga ik ech vragen over de plaatsing! als je nou 6 mnd po nog steeds pijntjes heb zouik gewoon op nacontrole gaan als ik jou was:)

Liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Mii,

Ik ben vandaag op controle geweest en ik blijk toch ook dual plane te hebben.

Ik zei nu moet ik je eens wat vragen want hier is discussie over op het forum :141: en ja bij mij is het dan toch ook dual plane, heb ook altijd gedacht dat het achter de spier was.

Mijn schoonzus ging morgen ook eens naar de kliniek bellen om te vragen wat zei nu juist gekregen had. Haar borsten zijn wel wat ronder dus misschien dat het dan wel volledig achter de spier is, ben benieuwd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook al gereageerd in evi haar topic erover, maar ik denk eigenlijk dat iedereen bij Plovier dan dual-plane heeft..

Als dit echt zo is vond ik dat hij dat wel beter had mogen communiceren hoor, iedereen is in de waan dat het achter de spier geplaatst is!

Maar goed ik ben blij met mn boobs en dat is wel het belangrijkste uiteindelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm.. apart!!

ik denk dat hij zijn methode gewoon dual plane noemt maar dat het gewoon achter de spier is..

ik geloof t gewoon niet dat ik dual plane heb... zo zien ze er niet uit!!

wil t nu ook wel eens weten hoor, is dat niet belangrijk voor je eventuele wissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dual plane ziet er anders uit op de foto vind ik..

herstel duurt langer en doet meer zeer?

en ik wilde absoluut geen dual plane... en misschien heb ik het nu wel? :S

maar bij dual plane kan je prothese niet vervormen toch als je je borstspier aanspant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij iedereen is het heel verschillend, zelf heb ik dual-plane maar iets verder dan normaal (dus toch achter de spier?) Maar als ik ze aanspan gaan ze iets opzij maar ik vind ze niet extreem veranderen. Ligt ook echt aan de persoon en hoe je spierbouw is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het woord dual plane zegt het al he! dat is echt niet achter de spier:P haha maar dr maas zei dus dat volledig achter de spier niet meer gedaan word omdat ze nu de nieuwe methode hebben wat de ene arts achter de spier blijft noeme en de ander dual plane! een vriendin van mij had dual plane bij de bergman en die kon na 1 dag alles al weer en na 4 weken zat alles op zn plek enzo dus dat is bij iedereen verschillend denk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt wel ;) Maar arts vertelde dat helemaal achter de spier bijna niet meer voorkwam maar ik denk dat het nog wel degelijk word gedaan hoor! Als plovier zegt achter de spier dan is het ook hoor Mii ^_^ En welke plaatsing dan ook ze zien er prachtig uit! Ik stoor me er niet meer aan ondankns ik mijn plaatsing ook maar vaag blijf vinden.

Het is ook niet echt belangrijk voor een wissel dat weet je arts allemaal wel, eenmaal achter de spier,dual, voor dan kan het allemaal nog een keer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is het eventueel niet hinderlijk voor een eventuele wissel later..

tja het blijft een discussie, heb t er nog met vriendje over gehad,

en die zei ook dat dr.plovier voor de operatie heeft gezegd dat t achter de spier komt,

dus ik neem maar aan dat ik achter de spier heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier heeft er eigenlijk niets van gezegd van de discussie hier hij heeft gewoon op de vraag geantwoord en gezegd dat ik dualplane heb.

Hij heeft dan ook uitgelegd dat het boven onder de spier zit en onder niet omdat dat een natuurlijker resultaat geeft. (en dit had ik ook gevraagd voor de operatie)

Bij mij was bij de consult ook achter de spier gezegd hoor, ik had gevraagd of ze voor of achter de spier geplaatst werden en hij zei achter, we hebben dan ook niet over dual plane gesproken(ook nog eens nagevraagd bij mijn man omdat ik begon te twijfelen, en hij heeft toch ook achter de spier verstaan)

En het is inderdaad zo dat als je je spieren opspant je borst dan geen rare vormen gaan aannemen (in mijn geval dan toch weer niet)

En mii zou wel kunnen hoor dat jij volledig achter de spier hebt jou borsten zijn ook ronder dan de mijne hé die van mijn schoonzus zijn ook ronder dus ben eens benieuwd als ze gaat bellen :rolleyes:

Ik had eerst naar een druppelvorm gevraagd dus hij wist dat ik zo natuurlijk mogelijk wou vandaar dan miss ook die dual plane.

Hij zal de methodes wel aanpassen naargelang de wensen van ons denk ik.

Maar zoals ik al zei eigenlijk maakt het niet uit hé, het resultaat is wat telt. :101:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft dan ook uitgelegd dat het boven onder de spier zit en onder niet omdat dat een natuurlijker resultaat geeft. (en dit had ik ook gevraagd voor de operatie)

Dat is precies de dual plane methode die hij daar uitlegt. Ik denk dat hij het dus voor het 'gemakt' achter de spier noemt maar dat is dus totaal wat anders! Nou evi jij weet tenminste nu precies welke plaatsing je hebt nu ben ik ook vet nieuwsgierig wat ik heb haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.