Ga naar inhoud

Sabry : 17 november 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

En Ik vind het Zoooo leuk om te doen. Mn dochter is 3 en ik had zelf altijd zoveel schok van Sinterklaas en kerst... ik wil haar dat ook meegeven... en bovendien een goed excuus om haar lkkr te verwennen met alles wat ze leuk vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog maar even gebeld met de Kliniek en gevraagd of het nog een klein tikkie groter zou kunnen heel misschien (475?l) En of het toch anders 450 sowieso kan worden... ze bellen me nog terug en morgen bellen ze voor de ok tijd. Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wss blijft het bij 450 maar dan heb ik t iig gevraagd en kan ik niet achteraf balen dak t ni gevraagd heb.. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Fleur81 JAAA idd je zegt het perfect, met alle feesten idd weer legaal kind-zijn. Leuk eh!

Ja ik heb het vooral eigenlijk gevraagd om de geruststelling dat ik echt het maximaal haalbare (binnen de grenzen van wat ik wil/mooi vind) heb bekeken.. Ik denk dat 450 toch wel ruim voldoende is, maar als dat niet zo is, dan zou ik altijd mezelf voor de kop slaan dat ik 475 niet gevraagd/bekeken heb! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh nu ga ik echt twijfelen of 500 niet te veel is bij mij.... Zo stom he

En dat ondanks dat de pasprothese mooi staat... Ik ben echt als de dooood voor te grote borsten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze persoonlijk liever iets te groot als iets te klein.....( maar dan heb ik het over IETS...hihi) Ik hou wel van grote borsten.. Al wil ik wel dat ze natuurlijk blijven ogen..!! En ik wil zeker geen randen! Dus als dr. Straten zegt 425 is toch uiteindelijk de grens, dan vind ik dat ook 200% prima... Ik zal dan niet teleurgesteld zijn, wetende dat hij het toch wss wel beter kan inschatten dan ik zelf en ik heb hem gekozen om zijn werk, dus ja... :) Ik vertrouw op zijn expertise...

Meid, als je 500 mooi vond bij het passen dan zou ik daar bij blijven... :) Dat wordt vast hartstikke mooi!

Als ik nu de foto's van mn passessie terugkijk met de 400cc wordt ik echt ongelukkig.. dat vind ik echt te klein bij mn lijf.. 450 voelde heel mooi en best groot, en dat vond ik toen een beetje lastig omdat ik vooral dacht ooh dat gaat mn moeder nooit leuk vinden haha terwijl ik zelf dacht oehh yeah dit vind ik helemaal gaaf!! Dusja heb wel gezegd dat ik toch wel voor de 450 wou... Want ja uiteindelijk moet IK het mooi vinden...

Ik heb gevraagd of 475 kan... Ik weet nog niet of het kan, maar voor hetzelfde geld vind ik het dan idd niet mooi.. TE groot wil ik ook weer niet. Maar dan kan ik mezelf iig nooit kwalijk nemen dat ik het niet gevraagd/geprobeerd heb, als ik er over een tijdje aan gewend ben en me bedenk 'het had wel een tikkie groter gemogen' hahahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt vast helemaal goed met ons! Maar bliijft spannend!

Gek he, dat 400 klein stond bij jou en 450 weer echt groter eruit zag. Bij mij was er echt bijna geen verschil te zien tussen 400 en 500. Ik kokn die fotos van het passen bijna niet uit elkaar houden... En aangezien Nio zei dat hij met 500 het mooier kon opvullen, ga ik daar maar voor :).

Ben benieuwd of je nog naar 475 kan! Want dan zou ik daar voor gaan, als je het niet erg vindt als het ietsiepietsie groter wordt :) nog even een passessie inplannen dan misschien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik geen tijd meer voor maar ik vraag het dinsdag gewoon nog ff... op de dag zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik denk dat ik het ondanks alles wat ik heb gelezen nog behoorlijk onderschat omdat ik me er geen voorstelling bij kan maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ik zie het wel. Zo stuiterbal als dat ik vorige week was zo rustig voel ik me nu.... gek he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vrije dagen gaan altijd sneller voorbij dan mn werkdagen voor mn gevoel haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond nog even dienstje afmaken, en dan morgen nog een laatste dienst... Zal wss de langste dienst ooit worden voor mn gevoel en dan dinsdag.... eindelijk DD-day! Haha :D Jeej!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.