Jump to content

Sabry : 17 november 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hoi hoi

Na lang twijfelen de knoop doorgehakt. Ik heb woensdag 8sept consult met dr. F Straten.. spannend! Hoop dat ik eind november geopereerd kan worden.

Ik heb alleen een vraagje. Zijn er hier nog meer vrouwen die in de ggz werken op een opnameafdeling? Zoja hoelang hebben jullie niet op volle kracht mee kunnen doen met bijv agressiesituaties? Mijn teamleider geeft me geen ziekteweek dus moet slim roosteren dan red ik het om 2.5/3weken vrij te zijn als ik geluk heb.. maar hij is niet blij met dat ik dan bij terugkomst nog niet kan ingrijpen. Iemand enig idee of dat na de 6 weken ik weer wat ingrijpen? En is het wel verstandig om na 3weken weer te werken? Opzich gedeeltelijk achter de pc en op de groepen niet echt zwaar lichamelijk werk..

Iemand ervaringen hiermee ?

Groetjes Sabry

• Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Hoi,

wat spannend, succes 8 sept!

Ik kan je hier geen antwoord op geven,

ik werk zelf in de zorg, werk is nog niet op de hoogte maar ben bang dat zij dit ook niet tof gaan vinden!

Mn teamleider is met personeelszaken gaan praten en gaf aan dat ik geen ziektewet uren krijg maar met beetje goed roosterem kan ik 2.5 tot 3 weken vrij hebben. Hij zegt ik vind het niet akkoord dat je niet kan ingrijpen dan maarja als iemand door de rug gegaan is kan die dat ook niet en ik kan je niet verbieden de ingreep te doen dus ik moet het wel accepteren maar ik vind het niet oke eigenlijk... maarja ik moet waarschijnlijk toch een nieuwe baan zoeken omdat mn contract afloopt... ik schat de kans klein dat ik vast krijg dus ik dacht ik doe het wel gewoon want eigenlijk komt het nooit echt uit. Tussen 2 banen in of met jaarcontract...ik hoop alleen dus dat herstel beetje vlot gaat.. heb jij al een datum dan? Omdat je zegt jou werk nog niet te hebben ingelicht? Of ben je nog aan het orienteren?

Vervelend dat je dan geen ziektewet uren krijgt, denk dat het sowieso lastig regelen is met werk,

Je hebt groot gelijk dat je het dan nu doet, er is nooit een goed moment voor aangezien je redelijk lang niets / niet veel mag doen.

Ik weet ook nog niet hoe ik dat zal doen, heb het liefst het zo snel mogelijk voor elkaar als het zover is maar denk dat ik ga wachten tot er weer een vakantiemoment aan komt & ik mijn overuren daar aan vast kan plakken. Zal dan dus volgend jaar worden ben ik bang voor.

Wel vervelend dat je zo tussen banen zit, hopelijk krijg je vast of vindt je een ander leuke baan uiteindelijk :-)

Dat hoop ik ook als het zover is, dat het herstel niet werkelijk heel lang pijnlijk en alles zal zijn haha, maargoed uiteindelijk is het het waard.

Ik heb nog geen datum, ik ben mij aan het oriënteren.

Het is iets wat ik al heel lang wil, nu ben ik zover dat ik actie wil ondernemen :-)

Ja ik zit dus met dat ik mn vakantieuren al bijna op heb en eind januari loopt mn contract af en ik wil het voor die tijd gedaan hebben dus... anders weet ik niet wanneer de volgende gelegenheid is omdat ik niet bij een nieuwe baas na korte tijd kan aankomen met hoi ik neem meteen alle vakantie op en ik trouw september volgend jr dus dan zou ik weer in hetzelfde schuitje zitten als nu qua tijd en werk. Dus ja ik doe het nu wel anders wordt het nog jaren wachten.. moet wel zeggen dat ik vanaf het moment dat ik het besloten heb wel erg zenuwachtig ben en ik denk vooral dat dat komt door de onzekerheid hoelang ik niet volledig kan inzetten op mn werk en mn baas die daarvan baalt... maargoed.. hij wil wel meedenken in het rooster das n voordeel.. succes met orienteren..! Heb je zelf een idee wanneer jij dan wil? En wat je wil? Ik heb nu n slappe c na bevalling en hoop op d e met ronde protheses dual plane...

Ik werk in gehandicaptenzorg met agressie. Ik heb de volle 6 weken genomen. Ik had 4 gepland maar ik was na de operatie zo bang dat er iets mis zou gaan met het vormen van het kapsel. Ik wilde geen risico nemen.
Ik werk nu meer om weer uren in te halen voor het einde van het jaar. Maar goed ik heb hier mijn gespaarde uren van de afgelopen jaren ook in zitten.

Kan je niet 2 weken op een andere groep eventueel?

Ik werk al op de open groep dus agressie komt aan onze kant niet erg vaak voor..ofja..fysieke agressie dan.. maar je zult net zien.. en bovendien moeten we zeer vaak op gesloten wel ingrijpen.. maar ik kan ook de 'achterblijver' zijn.. de groepen mogen namelijk nooit onbemand zijn.. ik weet het anders ook niet.. ik zei al tegen mn teamleider mocht ik nou wel n vast contract krijgen dan kan ik nog wel wat extra uren van t nieuwe jaar inleveren ervoor maar ik denk dat ik geen vast krijg zeker nadat ik nu dit gezegd heb... al zou dat niet mee mogen tellen denk ik..

Idd ik zou ook wat extra kunnen werken dat ik een paar extra vrije dagen heb alleen kan dat dan alleen nog in november... dat kan me 2dagen schelen.. ik heb al n voorbeeldrooster gemaakt. Hoop dat dat kan. Dat hoor ik eind volgende week dan wel... spannend dus

Kon jij na 6weken wel weer alles dan? Op je werk?

Ja precies, ik snap het. Ik heb nog genoeg overuren staan, alleen is het rooster al zo definitief dat als ik vrij wil regelen, ik zelf vervanging moet regelen.

Bovendien weet werk het ook nog niet, dus kan ik er nog niet mee aan komen.

Lijkt mij zo'n lastig gesprek op werk? Zie er wel tegenop.

Ik hoop dat je er uit komt met je werk.

Ja dankje! Ik weet nog niet precies wanneer, gezien ik het mijn ouders eerst nog wil vertellen, geld nog niet helemaal in orde is (het is toch best een hoog bedrag haha). Maar zou het liefst het zo snel mogelijk willen.

ik heb zelf een cup a75 en wil naar een C. denk dat dat de juiste cup voor me is :-)

Ja na 6 weken kon ik alles weer. Wel sneller spierpijn ;) maar was gewoon even wennen.

Melan,bedoel je met 'alles' ook het ingrijpen in fysieke agressie situaties? Ik bedoel... het kost best veel kracht... is dat na 6weken alsnog eigenlijk niet heel slecht? Ik vraag het de pc iig woensdag nog wel even..

Ja ik kon dat wel. Maar ik gok dat jij op gesloten afdeling meer kracht nodig hebt als ik bij mijn werk.

Maar kapsel is dan gevormd, dus t zou geen kwaad meer moeten kunnen

Ja als we ingrijpen is het idd met volle kracht... gelukkig wekelijkse training ook ( die moet ik dan maar paar weken overslaan..) ik denk dat ik anders ook of idd kan achter blijven op de groep of de evt andere noodzakelijke handelingen kan doen zonder fysiek in te spannen teveel... mag je de 1e 6weken ook niet met de handen boven je hoofd? DT wordt dan wel een probleem met het pakken van de koffie uit het gesloten keukenkastje haahaa.. nouja dat kan vast mn collega dan wel haha

Hoi hoi

Vraagje..

Ik heb nu een vrij lege 75c cup. Wil graag naar volle E cup. Iemand hier dit ook gehad? En met ronde protheses of anatomisch? Ik wil graag mooie ronde bovenkant dus hoop dat rond kan.. ervaringen?

Oh gaaf! Mag ik je foto's bekijken? Ik heb woensdag mn consult en ik heb een optie op 24nov gezet voor de operatie ik wacht alleen tot mn werk me groen licht geeft qua rooster. Ik hoop dat ook woensdag te weten!

Consult bij Frans Straten via Diana Gabriels maar heb consult met haar overgeslagen ga direct met Frans in gesprek en als mn werk akkoord gaat met mn voorgestelde rooster wordt 24november de operatie datum... ik heb toestemming van mn leidinggevende om te proberen met slim roosteren het rond te krijgen ondanks dat hij er niet blij mee is maar nu moet het roostertechnisch akkoord bevonden worden ook ivm aanvragen van andere collega's enzo.. ik vind het super spannend ik ha echt heel hard huilen als het niet kan want ik zie geen optie anders op korte termijn ivm met mogelijk tussen 2 banen inzitten dan en trouwen sept 2016.. dan zou het daarna weer moeten maar dan zit ik ook weer tegen eind contract nieuwe baan aan te kijken...alsk geen vast krijg nu..dus super super duimen!!

Fijn dat je baas akkoord is. Als jij het netjes oplost met collega's dan moet het geen probleem zijn. Zelfsturende teams is toch onderdeel van de bezuinigingen in de zorg. Lijkt me dit een mooi voorbeeld van ;) hahaha

Ja kan ook bij mij kijken als je wilt. Ik ben van cup leeg naar cup f/g gegaan (maar op het oog is het een d) met dank aan Frans. Ik heb wel verschil, maar daar had frans me al voor gewaarschuwd. Als ik tepels precies gelijk wilde hebben moest ik een lift. Heb daar niet voor gekozen.

Wanneer is je consult?

Xx

Oww mn consult is a.s. woensdag om kwart voor 1 in Barendrecht . Ik heb er zoooooo veel zin in!!! Ik voel me net een klein kind dat wacht op Sinterklaas!! Ben zooo happy maar onderliggend ook nerveus en bang voor teleurstelling door mn werk ofzo.. het zal wel meevallen misschien maar omdat ik het ZO GRAAG goed geregeld en klaar wil hebben is het zo zenuwslopend...aaahhrrggg... maarja ik ben vast niet de enige die dit zo ervaart hier hahaha

Ik denk dat ik net zo als jij wil Melan... maar f g klínkt echt enorm.. haha ... ach ik zal het wel zien... de dokter mag ze mooi goed vullen iig! Love itt

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.