Ga naar inhoud

Sabry : 17 november 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

leuk verslagje, amaai is allemaal goed en snel gegaan! Ik wens je een heel goede nachtrustBen benieuwd als ze uitgepakt zijn hihih

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

Sinds kwartiertje drukkend branderig gevoel onder de tepels (vooral links)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thuisgekomen lekker gegeten! Lichte maaltijd maar meer dan zat! Toen kwam mn beste vriendinnetje langs met een klein cadeautje ' coconut cream douchegel' haha vond de wel toepasselijk!! Geweldig!

Ik werd gek van het liggen op de bank dus heb een poos aan de eettafel gezeten op een stoel. Merk dan wel dat ik voorover gebogen zit. Mooi recht op gaat niet zo lekker.

Ik snap nu dat je idd last van je rug krijgt als je tijdje in bepaalde houding ligt. Wat net nog lekker lag steekt me nu in de rug en nekspieren. Lijk wel n old wief hahaha

Ben vannacht om 23u na bed gegaan en nam temazepam 20mg. Daar heb ik wel ff op geslapen maar werd 1x wakker van de pijn. Ben gaan verliggen en toen ging ik weer slapen. Geen idee hoelaat dat was.

Om 7u werd ik wkkr van de pijn. Alles voelde beurs en mn borstbeen was helmaal erg! Zenuwpijn lijkt het wel. Ik voel het met elke beweging.

Ik heb vriendje wakkergebeld (hij slaapt boven en ik op de bank zodat hij mn dochter hoort) en gevraagd om de celebrex en paracetamol. Doet nu gelukkig wel wat maar jeetje de ochtend is ni leuk!

Meteen even naar de wc geweest. Mn vriend moet me echt overal mee helpen want als ik naar beneden reik dan schiet die krampende zenuwpijn door mn borstbeen... Gelukkig vind vriend het niet erg!

Oja ik heb ook gemerkt dat mn tepels erg gevoelig zijn. Nouja beter dat dan gevoel loos waar ik zo bang voor was!

Ik heb een enorm vette kop trouwens. Lijkt wel boter op gesmeerd. Komt dat vd narcose? Gisteravond was ht alleen mn neus nu ben ik een glimkop!

Vanochtend ff opfrissen en vnv in alle rust (als mn dochter op bed ligt) effe lkkr douchen!

Zo.. dat is het voor nu wel weer even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa je hebt ze!! Gefeliciteerd meis en een heel leuk verslag :)

Ik hoop dat de pijn snel wat minder word! Heel veel sterkte met je herstel en vel plezier met je nieuwe tweeling ;) Ik ben heel benieuwd naar de foto's van vanavond!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sabry, ja de pijn aan de rug vind ik het ergste, ik zit al vast!Heb al de kine gebeld, want ik trek het niet van de pijn(komt door de libro, maar ik word daar wakker van).

De zeurende pijn is de eerste 3 dagen het ergste! Probeer idd recht te lopen! Doet pijn aar op termijn doet goed! En een beetje rond wandelen helpt om je spieren op te warmen. In begin moeten ze j helpen, maar nu doe ik alles zelfstandig..Enkel opstaan s erg pijnlijk in de morgen, maar de pijn trekt weg hoor!

veel beterschap xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje Sabry!!! Fijn dat het zo goed is gegaan.

Ahww zo sneu voor je dochtertje, is ook allemaal best wel heel spannend om je mama zo te zien. (Hoe oud is ze?)

Mijn tepels waren in het begin ook super gevoelig, pijnlijk gevoelig zelfs af en toe. Gaat vanzelf weer beter worden. Nu lekker rustig aan en op tijd je medicatie nemen. De narcose blijf je wel even last van hebben, dat heeft toch best veel impact namelijk.

Goed herstel, en geniet van je nieuwe borsten :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn dochter is 3. Ze stompte net perongeluk tegen mn borst. Ik schreeuwde t uit. Mn vriene werd ook boos en schreeuwde ' hierkomen je hebt straf' en toen moest ze keihard huilen van de schrik. Ik vriend gekalmeerd die was zo geschrokken daarom had ie zo gereageerd snapte ook wel dat ze t ni expres deed dus nouja ik op mn allerbeste jip en janneke manier uitgelegd dat mama auw heeft en waarom en wat ze wel en niet mag. Nou toen kreeg ik een dikke kus en was alles gelukkig weer goed. Toen ging madame me dextro's voeren.. ' dan wordt je weer beter mama neem deze pil maar' en kwam ze awn met n beker met n rietje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik zag net je shouts.... Neem aub niet meer dan 400 mg celebrex per 24 uur, dat is echt heel slecht voor je maag en lever.

Je arts maakt een fout als hij dat voorschrijft!

En ook nooit samen met de paracetamol nemen. Verdeel het op vaste tijden, dat is beter!!! ( heb gewerkt met palliatieve medicatie, dus je kunt het van me aannemen)

Het beste is bijvoorbeeld:

Paracetamol 1000 mg: 11.00-17.00-23.00-5.00 uur

Celebrex 200 mg: 8.00-20.00 uur.

Meer is echt niet goed :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik zag net je shouts.... Neem aub niet meer dan 400 mg celebrex per 24 uur, dat is echt heel slecht voor je maag en lever.

Je arts maakt een fout als hij dat voorschrijft!

En ook nooit samen met de paracetamol nemen. Verdeel het op vaste tijden, dat is beter!!! ( heb gewerkt met palliatieve medicatie, dus je kunt het van me aannemen)

Het beste is bijvoorbeeld:

Paracetamol 1000 mg: 11.00-17.00-23.00-5.00 uur

Celebrex 200 mg: 8.00-20.00 uur.

Meer is echt niet goed :)

Xx BB

Thanks. Ik neem

07.00 13.00 19.00 en 23.00 1000mg paracetamol.

Celebrex om 07.00 15.00 en 23.00 100mg

Kan tog ook goed? De nacht slaap ik goed op temazepam ..(neem ik zelden maar nu ff wel 3dagen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de paracetamol ook zo nemen, maar het is geen goede verdeling... Ben geen fan van temazepam na een bv, of wat voor operatie dan ook, aangezien je dan je medicatie spiegel niet op peil kunt houden...

Mijn schema is het beste, maar neem sowieso NOOIT een nsaid samen met paracetamol! :)

Xx

Die zal ik ook goed onthouden voor als ik 11 januari bij Straten aan de beurt ben! Dus of 2x 200mg per 24u of 4x 100mg per 24uur??

100 mg is niet veel...

Neem dan om 8.00 100 mg, om 16.00 100 mg en om 0.00 200 mg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het prima haha maar ik ga niet om 5u mn wekker zetten voor de paracetamol! Die neem ik wel om 7uur dan haha! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja oke.

NSAIDs mogen juist wel icm paracetamol. :) Je mag NSAIDs niet combineren met andere NSDAIDs (bijv geen diclofenac en ibuprofen combineren)

En waarom zou temazepam er voor zorgen dat je je spiegel niet op peil zou kunnen houden? Temazepam is een inslaper geen doorslaper... :-)

Ook ik werk met medicijnen :-)

Niet dat ik niet volledig op jou ervaringen vertrouw hoor BB!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem de celebrex ook niet als ik het niet nodig vind hoor....

Ik geef alleen aan wat het beste is, wat je doet moet je uiteraard zelf weten. ;)

Vind ik ook lief meid begrijp me niet verkeerd! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet gezegd dat een nsaid niet icm paracetamol mag, heb alleen gezegd, neem ze niet tegelijk. Je verdeelt het dan niet goed over de dag en je lever wordt ernstiger belast. Icm is iets anders dan tegelijkertijd ;)

De temazepam zorgt er niet voor dat je spiegel niet op peil blijft, maar die temazepam zorgt ervoor dat je doorslaapt en je medicatie niet op tijd kunt nemen, waardoor je spiegel niet op peil blijft

Als je met medicatie werkt, dan zou je dit weten ;)

Ik zie jouw antwoorden ook niet als een aanval,maar zo moet je mijn inbreng ook niet zien ;)

Ik geef aan wat het beste is, en als jij ook met medicatie werkt, zul je weten dat het klopt wat ik zeg :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow sorry verkeerd gelezen. Is ook geen aanval van mij hoor!

Over de temazepam; ik slaap er niet op door alleen op in...haha.. dat scheelt :-) dan kan k dus gwn op tijd mn medicatie nemen.. dat bedoelde ik :)

Nja ik zal jou schema ns proberen iig al zet ik 5 wel naar 7

Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jeanette: haha ja eigenlijk gaat het goed ik ben er mega blij mee.. het is dat ik me niet zo soepeltjes beweeg haha anders had ik aldoor vreugde dansjes gemaakt haha!!

En de pijn valt mee! Tis elke x weer een ander pijntje maar tot nu toe niks echt pijn pijn ... tis goed hanteerbaar..al is lekker wel anders haha.. alleen in de ochtend en als ik na n tijd stilzitten weer opstart voel ik het wel aardig! Maargoed... wie mooi wil zijn.. ;-) hihi! Ik zie dat jij ook goed herstelt en dat je controle goed ging! Wat fijn voor je zeg! Complimenten over hoe het geworden is!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.