Ga naar inhoud

Sabry : 17 november 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

He Mo! Nou ik hoop het! Jij ook succes woensdag he! Ga je alleen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

JEEEEEEEEEJJJJJ ROOSTERAKKOORD GEKREGEN!!! 3WEKEN VRIJ!!! 24NOVEMBER OPERATIE DOOR DR STRATEN!!!! ZOOO HAPPYYYY!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk gekozen voor Kliniek Heyendael. Dr. Straten. En dus een dag eerder

Krijg rond high profile 425cc dual plane.

Mannn ik kan niet wachten! ♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn lieftallige verloofde heeft 2 weken zorgverlof gekregen om voor mij te zorgen! Luxe! Ik kreeg niet eens ziektewet! Haha! Super fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat was bij ons ook zo! Mn man kreeg zorgverlof, ik niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dankjewel ik kan haast niet wachten! liefst had ik het eerder gepland alleen was dat niet haalbaar met werk. Rooster was al klaar tot oktober dus moest het in november. En nu werk ik heel veel diensten begin nov zodat ik vanaf de 23 lkkr een poos vrij ben. Ik verheug me er zo enorm op! Maar ik ben vast niet de enige hier hahahaha

Jij 6 okt de operatie? Ik ben benieuwd naar je ervaring! Krijg jij 500 cc? Mag ik vragen wat jou uitgangspunt is ?ik krijg wss 425cc maar wat mij betreft: hoe groter hoe beter als het maar niet te neppig wordt... mss kan k dr Straten nog 450 vragen haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja, die twijfel over de maat blijft :)!

Voor mij is het nog 3 weken wachten.. Ben na de operatie 2 weken vrij, dus hopelijk weer voldoende opgeknapt om weer aan t werk te gaan.

Ik heb nu maat 75A, ben 1.77m en weeg 68kg. Heb 450 en 500 gepast maar vond 500 t mooiste. xx Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik ben 1 75 en 66kg heb nu een lege slappe kleine c .. ik wil zoveel als kan maar dat het niet te rond wordt aan de bovenkant waardoor het te nep lijkt.(beetje is ni erg hihi ) En op een consult elders zei de consultente dat ze dacht dat dat boven de 400 in mijn geval wel zou gebeuren.. ik heb daarom niet nog meer aan dr. Straten gevraagd.. ik ga er donderdag nog even heen voor extra kort consult dan ga ik dit nog even vragen en nog wat andere praktische vragen die ik heb (oa: moet micro dermal op sternum er uit ..Denk het wel is ook ni lkkr met huid die op spanning staat en een boestband die er op drukt)

Heb je 2 weken vrij? Mag ik vragen wat voor een werk je doet? Ik werk in de ggz als verpleegkundige heb 3weken vrij.... had wel meer gewild maar kon niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien omdat jij nu al iets meer borst hebt dan mij van nature dat je minder cc nodig bent? Als ik mijn foto's van de pas sessie zie en de 450 en 500 vergelijk vind ik de 500 echt heel mooi. Ik vind t belangrijk dat mijn borsten wel in verhouding zijn met de rest van mijn lijf, maar vind het prima dat er straks een mooie ronding te zien is bij mijn decolleté :). Nu de pc en de maat is gekozen komen inderdaad de praktische dingetjes haha!

Ik werk als financieel adviseur, heb dus geen lichamelijk zwaar beroep. Wel heb ik 2 kleintjes van 1 en 3 jaar oud. Maar met hulp van mijn man en ouders/schoonouders moet dit allemaal goed te doen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga je volgen ben erg benieuwd :-) heel veel succes met je operatie... duurt niet lang meer! Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog ns met Tanne (wat een leuke vrouw zeg!) En dr Straten gesproken vandaag. 450 cc gepast. Dit zou ook kunnen evt en dit vond ik heel mooi! Dr. Straten legt 425 en 450 klaar voor de operatie en kijkt dan wat het best is. Ik ben blij anyway. Kan niet wachten tot 23 november!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dankje Esmiralda!

Ik kan echt niet wachten.. Jeetje ik ben echt obsessed haha! Hoe zijn jullie de wacht-dagen doorgekomen!!?? Ik wordt bijna gek!! Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid dat hadden we denk ik allemaal wel.

De dagen kruipen voorbij en je bent er 24 uur per dag mee bezig.

Ik had 3 kalenders waar ik op was aan het aftellen. Niet dat het sneller ging natuurlijk hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou idd!!! ik kijk elke dag op mn ticker terwijl ik prima weet hoe lang nog... haha... en de tijd kruipt idd voorbij.

Vandaag mn microdermal laten verwijderen want dat adviseerde dr. Straten.

Oh nog een vraagje:

Ik vroeg me af waar ik littekencreme kan halen en welke..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.