Ga naar inhoud

Sabry : 17 november 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Na 2 weken mag u voorzichtig de borsten en het litteken masseren met littekencreme bijv. van biodermal , een vitamine e creme of bio oil(uit de papieren die ik mee gekregen heb van Frans)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

Ooh dankjewel Pammetje... ik heb de papieren digitaal gekregen dus ik denk dat ik er overheen gelezen heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk! Via de site van Bergman clinics via de doe-het-zelf 3D een hele 3D simulatie gemaakt! Foto's geupload.. goedgekeurd voor 3D... en gekozen welke protheses hoeveel cc en welke operatiemethode... en.. Tadaaa en daar zijn ze dan! Super! Ben benieuwd of ze er echt op gaan lijken! Foto's in galerij ('enkel vriendinnen')

Link naar reactie
Delen op andere sites

(23 september 2015 - 16:14)

pc raad aan na de operatie de triumph triaction aan te doen maar de hema heavy lijkt er erg op kan die ook? heeft ook brede onderband en achtersluiting maar is ie stevig genoeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke triump triaction raadt Frans nou precies aan?

Tanne heeft voor mij opgeschreven:

Triump triaction extreme workout

Maar als ik op de site van triump kijk bestaat er een triaction workout OF een triaction extreme, maar dus geen triaction extreme workout?

De extreme kost 42,95 euro en de workout 37,95 euro

Welke bestellen jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn papieren staan 'een goede bh. De shock absorber of van Triumph de triaction.' Ik denk dat beide dus goed zijn zowel de workout en de extreme..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de hema heavy kan denk ik ook dan wel...??

Heeft ook een brede onderband en is stevig denk ik want Dit staat er bij de productomschrijving bij de hema heavy: 'Sportbeha heavy, geschikt voor zware sporten zoals volleybal, handbal, hardlopen en paardrijden. Gemaakt van extra stevig katoen, zonder beugel en een optimale ventilatie. De beha heeft brede, stevige schouderbanden die met klittenband verstelbaar zijn voor optimale steun tijdens het sporten.' Lijkt me stevig.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow top ik heb net Jolien gesproken en die zeivals ie ook n brede onderband heeft en een achtersluiting is die ook goed als ie er idd op lijkt...top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

BALEN!!! Gisteren gehoord dat ik helaas geen vast contract kan krijgen... Nouja, dat is shit!

Nu aan het proberen te ruilen met collega's (1 weekend en 1 vrijdag) zodat ik een week eerder geopereerd kan worden. Dan kan ik evt ook eerder nieuw werk zoeken, en heb ik 4 weken vrij voor herstel ipv 3. Zou wel errug fijn zijn (en dat met maar 6 vakantiedagen, de rest slim wegruilen)

Mn vriend kan zn vakantie wel 1 week vervroegen, dat is fijn.

De datum kan ook bij Kliniek Heyendael.

En van mn collega's hoop ik morgen duidelijkheid te krijgen...

Spannend! Duimen jullie voor me mee?!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim voor je mee Sabry!

Vervelend dat je geen vast contract kunt krijgen maar anderzijds wel fijn dat je langer kunt herstellen :)

Ik zit in hetzelfde schuitje dan, ook werkzoekende als ik 2 weken po ben..

Tijd genoeg om te zoeken dan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik moet t nog even rond krijgen nog met mn collegas dan heb ik n extra week idd voor herstel... jaa idd tijd zat om te zoeken ook dan... scheelt dat mijn contract eind januari pas afloopt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabry!

Wat rot zeg dat je geen vaste aanstelling hebt gekregen. Wel lekker dat je nu eerder geopereerd kan worden! Voor mij is t nog maar 4 dagen... SPANNEND! Ik heb ook de hema heavy gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey jaa nog 4 dagen Blue-Eyes!! spannenddd! :D Ik ben erg benieuwd naar je operatieverslag.

Ik heb mijn datum kunnen vervroegen naar 17 november! Lekker, ook 4 weken hersteltijd dus, ipv 3...

Alleen aankomende 2 maanden veel werken... Zucht.. MAAAR dat heb ik er wel voor over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sabry, om op jouw 1e vraag terug te komen. IK had een lege 70C, kleone D. Komt.over met lege 75C. En heb met 350cc rond, high profile nu 70E/70F.

Oeh nou dan moet dat wel goedkomen! ♡♡♡♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mn vriezer vast volgegooid met flesjes gezonde smoothies met fruit en spinazie geblenderd.. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.