Ga naar inhoud

Mickey : 14 juni 2010 : Dr Hartman : Elisabeth ZH Tilburg


Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gisteren heeft het nog wat gebloed,is natuurlijk heel gewoon omdat ze met een pincet heeft zitten rommelen om de hechtdraad eruit te krijgen.

Vannacht niks erop gedaan.Nu zit er een miniscuul klein korstje erop.Dus ik denk dat het nu wel snel goed is.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Ivon

We hebben een heerlijke vakantie gehad.Voor het eerst in jaren me eigen niet geschaamd voor mijn boobs.Ik liep fier rechtop mijn mooie boobs :rolleyes:

Voor het weer zou ik daar wel gebleven zijn want ik heb het nu erg koud.....

Ook helemaal geen last gehad van mijn borsten,ben zelfs op snelle waterglijbanen geweest.

Het enigste wat ik heb,is 2 bultjes bij de littekens (denk dat daar nog wat hechtmateriaal zit)maar ik moet volgende week vrijdag toch op controle voor de laatste keer.Dus dan laat ik daar wel naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, welkom thuis :rolleyes:

Fijn zeg dat je nergens last van hebt gehad, ik hoop dat ik over 10 dagen hetzelfde kan zeggen.

Nog 1 dag en dan ga ik ( hoop ik ) ook op vakantie met mijn kleintjes. :152:

Volgens mijn arts komen de binnenwaartse hechtingen er soms inderdaad uit.

Gister heb ik er 1 bij mezelf weggepoetst en dat was inderdaad ook een bobbel.

Gek is dat hé? Het is hier inderdaad koud, dus ben er ook niet rouwig om dat ik naar de zon gaat :136:

In ieder geval blij je weer even te " horen "

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag aanstaande voor de laatste controle denk ik.Ben benieuwd wat de pc ervan vindt want de laatste keer dat hij het heeft gezien was 4 weken na de operatie.Toen was het nog erg blauw en gezwollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook erg benieuwd wat de pc ervan gaat zeggen. Zo ik het lees gaat het erg goed met je borsten. Nu nog even afwachten wat de pc ervan vind. Heb jij ook foto's misschien.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben terug van de controle,het spreekuur liep 1uur uit.

De pc was erg tevreden over het resultaat,vond het er erg mooi uitzien.Volgens hem voelde het al heel soepel aan maar dat zal in het loop van het jaar nog beter worden.De harde plekjes zouden ook nog verdwijnen.

Het gevoelloze van de tepels kan nog goed komen maar hij kon het niet garanderen.

Ik had ook nog aangegeven dat er verschil tussen links en rechts zat qua volume maar de pc en verpleegkundige en medisch fotografe zagen het niet.Ik zei nog dan zal ik er wel te kritisch naar kijken,moest de pc om lachen en hij zei dat ik er ook wel kritisch naar mocht kijken.

Medische fotografe vond ze ook erg mooi van vorm net als de verpleegkundige,die zeiden ook we zien het ook weleens anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique.

Jij heb het over harde plekjes die nog moeten verdwijnen.

Zijn dat plekken onderaan je borst? Het blijft namelijk zo hard onderaan mijn borst en op de 1 of andere manier trekt het daar ook zo.

Is dat wat jij bedoelde met harde plekken? Dan weet ik in ieder geval dat dat nog een tijdje aanhoud.

Hoe is het verder met jou? Ik hoop alles goed.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.