Ga naar inhoud

Mickey : 14 juni 2010 : Dr Hartman : Elisabeth ZH Tilburg


Aanbevolen berichten

Ik krijg geen BH van het ziekenhuis.Dat is niet in ieder ZH.

Ik moet zelf een sportbh met voorsluiting meebrengen.

Ik ga via www.emdaplast.nl of www.kiesdejuistesportbh.nl een bh bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik ben dik tevreden over kiesdejuistesportbh, je krijgt er echt mega goed advies. Het is inderdaad zo dat niet iedere ziekenhuis of kliniek een sportbh voor je heeft. Ze lieten mij wel zien welke bh ik nodig had en die kon ik dan kopen bij de Livera in het ziekenhuis. Je kan voor de tijd wel je wens aangeven want anders ben je denk ik nooit op tijd met een bh te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu via emdaplast bestelt,is dezelfde bh als bij kiesdejuistesportbh.nl (de stabilizer van marena) alleen bij emdaplast is hij bijna 25 euro goedkoper. Daar is hij €45,60 ipv €69,95 bij kiesdejuistesportbh.

Zij kopen die bh's dus in bij emdaplast. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarnet gebeld of dat mijn HB goed was,heb ik 2 weken geleden laten prikken.Dat was goed,was 8.2

dus de operatie kan doorgaan op 14 Juni.De tijd dat ik binnen moet zijn krijg ik nog door,dat was nu nog niet bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Ben benieuwd!

Ik vind 't toch idioot dat ze geen bh meegeven in 't ziekenhuis....

Ik weet dat je van tevoren een maat aangeeft en de pc zich daaraan probeert te houden,

maar wat als 't niet lukt om een of andere reden?

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet ieder ZH geeft een bh mee,er zijn zat ziekenhuizen waar jezelf een moet meebrengen.

De bh die ik heb bestelt heeft 3 rijen haakjes dus ik heb wel wat speling. :131:

Hij heeft zelf aangegeven dat hij een C-cup ervan maakt.

En als het ondanks dat niet past zal ik snel een andere bh moeten kopen of omruilen bij emdaplast want daar heb ik ze bestelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

IK BAAL ENORM!!!!!!!!!

Vanmorgen heb ik de secretaresse gebeld om te vragen of er al bekend was hoe laat ik binnen moest zijn voor mijn operatie op 14 Juni.

Zij vroeg bij welke plastisch chirurg? Ik vertelde bij Dr Hartman....

Toen vertelde zij dat het dan de vraag maar was of mijn operatie door kon gaan omdat Dr Hartman zijn operaties van van de week heeft af moeten zeggen door omstandigheden.Dus die mensen die ingepland stonden moeten er nu nog allemaal tussen.

Dus hele grote kans dat mijn operatie niet door kan gaan. :102:

Als mijn operatie verzet gaat worden dan is dat pas in juli omdat hij 21 Juni op vakantie gaat.Dan zal het pas na 12 Juli worden.

Had alles al zo geregeld dat mijn diensten op het werk al overgenomen waren door collega's.

Maar als ik nu pas in Juli geopereerd word,hebben ze op mijn werk een enorm probleem in Augustus.

Ik heb dat ook tegen de secretaresse gezegt dus ik hoop dat ze dt mee neemt in de afweging wie dan op 14 juni geopereerd kan worden.

De secetaresse gaat het vandaag of morgen bespreken met de chirurg en laat het zo spoedig mogelijk weten als ze meer weet.Voor het weekend hoop ze te weten of de operatie doorgaat.

Ik ga er van uit dat hij niet doorgaat,dan val het altijd mee als hij wel doorgaat....

MAAR IK BAAL ECHT ENORM !!!!!!! :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Mickey ik kan me goed voorstellen dat je baalt.

Hier ben ik dus ook zo bang voor, dat op het allerlaatste

moment de operatie niet doorgaat. Meid ik ga voor je

duimen dat je eind van de week goed bericht krijgt.

Hou je taai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarnet het ZH maar gebeld omdat ik zelf nog niks van hen had gehoord en ik toch benieuwd was of de operatie nou doorging ja of nee.

De operatie stond toch nog gepland op 14 Juni want degene die er tussen moest hebben ze op 16 juni gezet volgens de secretaresse.

Maar ze zei wel,het duurt nog een weekje dus je weet nooit wat er nog tussen komt.Dus maar duimen de komende week dat er niks meer tussen komt!!!!

Ik heb gelijk gevraagd hoe laat ik dan binnen moest zijn.Zij even gekeken en ik moet om 10 uur binnen zijn en helemaal nuchter......

Dus ikke helemaal weer blij dat het volgende week toch gaat gebeuren. :101:

Duimen jullie mee dat er niks meer tussen komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe nog geen telefoontje gehad van het ZH,dus ik ga er vanuit dat de operatie gewoon doorgaat een maandag......

De zenuwtjes spelen soms nu wel op.Vooral omdat ik bang ben dat de vorm straks niet mooi is of dat ze ongelijk zijn.

Hadden jullie daar ook zenuwen voor??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mickey voor jou is het bijna zover. Echt spannend allemaal. Ik had ook wel die zenuwen geloof ik, maar ik denk dat je dat de dag wanneer het zover is ook wel die zenuwen nog zult hebben. Ik weet zeker dat alles goed gaat komen. Heeeel veeeeel succes voor maandag als ik je niet meer spreek.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had/heb ik ook hoor Mickey

Was vanmorgen ook nerveus toen het verband eraf

ging maar het viel reuzemee toen ik ze voor het eerst zag.

Ik heb mijn man eerst laten kijken :blush:

toen hij zei dat het mooi was durfde ik zelf.

Op de dag van de operatie vielen de zenuwen mee.

Diep ademhalen met je buik en goed uitlazen helpt

echt voor de zenuwen.

Succes hé? Je kan het want ik kon het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de zenuwen valt het tot nu toe wel mee,ik denk dat mijn man zenuwachtiger is....

Ik denk dat morgen de zenuwen pas echt komen,vooral onderweg naar het ZH.

Maar ik zal snel weer iets laten horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben vandaag weer uit het ziekenhuis gekomen. Operatie is goed gegaan,de ene tepel had het volgens de chirurg wel wat moeilijk maar zag er vanmorgen wel goed uit. Is nog wel wat donkerder.

Ben gisteren wel erg misselijk geweest, heb 2 keer wat gehad voor de misselijkheid. Infuus heeft er tot vanmorgen ingezeten. Heb geen drains gehad. Heb nu wel flinke stuwing nu en de pijn is net te doen. Lig wel al de hele tijd op bed omdat ik erg moe ben.

Ik ben gisteren om half 2 naar de operatiekamer gegaan en was rond tien voor 5 op de uitslaapkamer. Had nog wel 2 keer iets voor de pijn gehad en ook nog zuurstof omdat het zuurstofgehalte ineens zakte toen ik pijnstilling kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.