Ga naar inhoud

Mickey : 14 juni 2010 : Dr Hartman : Elisabeth ZH Tilburg


Aanbevolen berichten

Oke... Dat klinkt allemaal niet zo fijn :unsure:

Ik hoop dat 't allemaal wat beter met je gaat. Dat van

die stuwing klinkt helemaal niet goed... Hoort dat?

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee Mickey

Dat je geen drains heb gehad joh, ach iedere pc doet

het op zijn eigen manier. Ik hoop dat je snel geen pijn meer

hebt. Heb je ook onstekingsremmers erbij gehad voor 5 dagen?

Meid beterschap en hou je taai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke... Dat klinkt allemaal niet zo fijn :unsure:

Ik hoop dat 't allemaal wat beter met je gaat. Dat van

die stuwing klinkt helemaal niet goed... Hoort dat?

Groetjes Merel

Het is niet echt stuwing,maar er zit wel vocht in de borst en dat is volgens mij toch wel heel normaal na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mickey

Dat je geen drains heb gehad joh, ach iedere pc doet

het op zijn eigen manier. Ik hoop dat je snel geen pijn meer

hebt. Heb je ook onstekingsremmers erbij gehad voor 5 dagen?

Meid beterschap en hou je taai.

Mijn pc vertelde dat je met drains de wondvochtproductie op gang houd.

Ik kreeg na de operatie ook gelijk mijn bh aan,moest ik al mee naar de operatiekamer nemen.Ik kreeg een zakje antibiotica tijdens de operatie,daarna geen ntibiotica gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een klein verslagje.

Ik werd maandagmiddag pas om 1 uur naar beneden gebracht.Tegen half ben ik naar de operatie kamer gebracht,was helemaal niet zenuwachtig.

Om 16.50 werd ik wakker op de uitslaapkamer.Kreeg gelijk pijnstilling,daarna ook nog zuurstof omdat mijn zuurstofgehalte in het bloed erg zakte.Daarna nog een keer pijnstilling gehad.

Ik was erg duizelig toen ik naar de afdeling ging,werd daarna ook erg misselijk,kreeg wat in mijn infuus voor de misselijkheid.Later op de avond nogmaals een zetpil voor de misselijkheid daarna zakte het wat.

Infuus is dinsdagochtend pas verwijderd en om 10.30 mocht ik alweer naar huis.

Ik moest mij bh al mee naar de operatiekamer nemen omdat ze die gelijk na de operatie hebben aangedaan.Ik heb ook geen drains gehad.

Nu is alles wel gezwollen,linkertepel had het wel moeilijk gehad vertelde de chirurg,is nu ook nog donkerder als de rechter.

Links is er 360 gr verwijderd en rechts 290 gr

Ben gisteren en vandaag wel erg moe,lig het merendeel op bed.Vandaag ook erg veel huilbuien gehad,denk dat de spanningen eruit komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mickey,

Je hebt gelijk hoor, ik denk ook dat de spanningen eruit komen..

Ik heb afgelopen maandag gehoord dat ik volgende week word geopereerd

en ik slaap al 2 dagen slecht!!!

Dus jaaaa, ik snap je huilbui wel ;)

En dat je moe bent is heel erg normaal, mijn pc had er al voor gewaarschuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt goed voor mij gezorgd.Mijn man is wel werken maar mijn 2 zonen hoef ik maar te roepen en ze helpen mij.

Als het echt niet ging kon ik mijn man bellen en dan zo hij naar huis komen.

Mijn beste vriendin heeft vanmorgen hier wat schoon gemaakt dus ik hoef helemaal niks te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een zwelling in mijn borst. Wanneer je meer pijn krijgt gewoon aan de bel trekken. Je borsten zijn denk ik nu nog van die ballonnen haha. Tenminste bij mij was het alsof mijn borsten eerst aan tafel gingen zitten en daarna ik :rolleyes: Je tepels blijven wel op de zelfde plaats. De onderkant van de borst is nu nog wat vierkant bij jou denk ik maar dat zakt nog zodat het rond gaat worden. Heb je ook al foto's gemaakt? Volgens mij klopt je ticker niet want je hebt de operatie al gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben blij om te horen dat de tepels op dezelfde plaats blijven zitten want ik dacht dat die ook weer zouden zakken. Mijn borsten zijn inderdaad nog niet helemaal rond aan de onderkant.

Ticker klopt inderdaad niet meer maar ik krijg hem niet goed gezet meer op die site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat weer helemaal de goede kant op.Heb vanmorgen mezelf helemaal kunnen douchen en aankleden.Ben ook buiten een stukje gaan wandelen,dit ging goed op af en toe wat steken na in mijn rechterborst.

Mijn linkerborst is nog erg blauw maar ik heb er helemaal geen pijn aan,er zit wel vocht in.Maar het vocht in de borst wordt wel minder zoals ik kan zien.Rechterborst ziet er wel beter uit maar die heeft het vanaf het begin al beter gedaan.

Ik moet dinsdag op controle,ben benieuwd wat de pc er van zegt.Ik heb wel een andere pc omdat de mijne op vakantie is.

Ik gebruik alleen op de linkertepel nog een gaasje omdat dat nadat ik van de week een hechtpleistertje heb verwijderd is gaan bloeden en dit bloed nu iedere keer als ik het gaasje eraf haal.Lijkt ook of linkertepel wat aan het vervellen is,kan dit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het beter gaat Mickey.

En dat vervellen is volgens mij wel normaal

hoor, ik heb ook een hele droge huid.

Hou wel je linkerborst in de gaten, ik had

ook bijna geen pijn en de mijne was ook blauw

en nu een ontsteking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou hem goed in de gaten,is verder ook niet rood en heb eigenlijk aan die borst helemaal geen pijn.Hij voelt verder ook niet warm aan.

Ik moet dinsdag op controle bij de pc dus dan zal ik het wel horen.......

Ik las dat bij jouw noortje en ik dacht inderdaad als dat bij mij ook maar niet is,een ontsteking.

Voelde jouw borst niet warmer aan?? want dat is vaak bij een ontsteking.

Ik heb met de operatie wel een zakje antibiotica gehad dus misschien dat dat scheelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel gek maar ik had al

wel 2 daagjes dat mijn borst wat pijnlijker aanvoelde

maar ik dacht dat het gewoon van de blauwe plekken kwam.

Hij zag niet rood ofzo totdat ik woensdag in de kliniek kwam.

Mijn man keek ook elke dag naar die borst omdat mijn

tepel ook zo blauw zag (die knapt gelukkig helemaal op)

en de avond ervoor zag hij nog niet rood.

Ik heb 6 dagen onstekingsremmers geslikt volgens

de arts komt het toch door die blauw plekken, waarschijnlijk

toch een klein bloedinkje gehad en dat bloed heeft zijn weg moeten zoeken

en zo is de ontsteking ontstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag na het douchen toch de hechtpleistertjes kunnen verwijderen,ze begonnen nu los te komen.

Rechterborst zit er mooier uit dan links,links is ook nog steeds wat groter door het vocht rondom de tepel en onderkant.Links zit op het 3-landenpunt ook een raar knobbeltje huid,heb er verder geen last van omdat ik weinig gevoel in de borsten heb.

Ben benieuwd wat de pc er dinsdag van zegt,heb niet mijn eigenste pc omdat die met vakantie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn linkerborst voelt inderdaad beurs aan maar ja dat kan ook niet anders,zit og vol vocht en blauwe plekken.

3-landenpunt was gisteren zo gestopt met bloeden en heeft verder ook niet meer gebloed.Alleen bij de tepel is het vanaf gisterenmorgen geregeld aan het bloeden.

Zal blij zijn als ik dinsdag op controle kan.Ben benieuwd wat de pc ervan zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn leidinggevende belde vanmorgen,ze zou contact opnemen met de arbo-arts om een plan van aanpak te maken.

Zij wil mij dus het liefst volgende week al aan het werk hebben,wel vervangend werk omdat ik in de zorg werk.

Maar ik ga vanmiddag eerst op controle in het ZH,kijken wat de chirurg er van zegt om nu alweer aan het werk te gaan.

Ik heb eind volgende week eigenlijk vakantie maar als ik die dus niet opneem ivm ziektewet dan moet ik dus wel naar mijn werk komen.

Ik heb thuis ook verder nog niks in het huishouden gedaan,ik heb ook nog niet gefietst of in de auto gereden ivm met pijnlijke steken in mijn rechterzij en oksel.

Hopelijk zegt de chirurg dus ook dat het nog wat te vroeg is om te gaan werken.Mijn linkerborst is ook nog vol vocht en is nog erg blauw.En hij lekt nog steeds wat bloed na het douchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controle was dus niet echt goed.Links zit er dus nog een oude bloeding en veel vocht.Het weefsel was nog niet soepel genoeg om het vocht en oud bloed uit de borst te halen.

Ik moet volgende week vrijdag opnieuw op controle bij mijn eigen plastisch chirurg.Dan gaan ze kijken of het al soepeler is en om te kijken of er dan nog vocht en/of oud bloed uit de borst moet worden verwijderd.

Tot die tijd moet ik dus een stap op de plaats maken en mag ook nog niet werken,daar is het allemaal nog te fragiel voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.