Ga naar inhoud

Mickey : 14 juni 2010 : Dr Hartman : Elisabeth ZH Tilburg


Aanbevolen berichten

Ik denk inderdaad dat het hetzelfde is als bij jouw Noortje.

Hij vertelde alleen dat het weefsel nog niet soepel genoeg is om het vocht eruit te verwijderen.

Ik hoop dus niet dat het straks ineens open klapt want dan ben ik verder van huis.

Het is verder niet rood rondom de wond en voelt ook niet warm aan dus er zit geen ontsteking.

Het kan ook nog uit zich zelf verdwijnen maar daar heb ik weinig vertrouwen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Sinds vanochtend het douchen,bloed het uit mijn linkerborst.Van de ene kant ben ik blij dat het nu bloed want dan komt het oude bloed en vocht eruit.Maar van de andere kant ben ik bang dat het litteken open kan gaan springen.

Het bloed komt nu via een heel klein gaatje naar buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Oooooh, oke, ik denk dat ik net zoiets als jij kan gaan verwachten...

Ik heb heel veel bloeduitstrortingen enzo...

Ik hooop inderdaad niet dat je litteken openspringt... Maar gelukkig moet je volgende week weer naar de pc dus die kan dan ervan zeggen wat hij ervan vind!

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben bij de chirurg geweest,moest eerst een uur wachten voordat ik aan de beurt was.

De chirurg vond het er niet verontrustend uitzien.Het vocht moet uit zichzelf verdwijnen,zal alleen wat langer duren.Het kan nog zijn dat er vocht via de huid eruit kan komen.

Ik had het nog gevraagd ofdat de linkerborst er toch nog wel hetzelfde uit zou gaan zien net als rechts (omdat er nu nog onderaan de linkerborst een bobbel met vocht zit).Hij zegt dat dat wel zou zou moeten zijn omdat na de operatie ze er hetzelfde uit zagen.

Ik moet nu in oktober terug komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je pas in oktober terug moet komen... Das idioot zeg! Ik moet in augustus alweer terug komen.

Is er dan iets met mijn borsten aan de hand dat hij mij al over 6 weken wil zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft er vertrouwen in dat alles gewoon goed komt.

Als er iets tussendoor is dan kan ik ten alle tijden bellen voor een afspraak.

Ik heb vandaag een bh gepast in de winkel omdat ik erg benieuwd was wat voor maat ik nu heb.Ik pastte in 80C. Ik helemaal blij.

Vanmorgen mijn borsten ingesmeerd met vaseline,later is er al een hele korst van mijn tepel gegaan.Ziet er nu wat meer uit als een gewone tepel. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar dat jij je borsten al mag insmeren zeg! Ik mag 't pas over 4 weken als de tape eraf is!

Dat die pc's zo verschillend werken!! Hahahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedzo zeg!!

Nou, je had me gevraagd hoe 't met mijn wondje was, en ik reageerde daarop dat ik

geen wondje had......... Je raad 't al; ik heb nu een wondje op mijn 3-landenpunt...

Beetje jammer, maar volgens de dames die hier hun ervaringen

opschrijven weet ik dat 't uiteindelijk weer goedkomt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds woensdag wat wondvocht uit rechterborst bij het 3-landenpunt maar er zit geen wondje.

Gisteren ook bij de arbo-arts geweest.Ik mag beginnen met 12 uur werken maar dan wel administratief werk (ik werk in de zorg).

Ik mag pas weer in de zorg aan de gang als het meeste vocht uit mijn borst is want er mag echt niet teveel spanning op komen.Ze geeft aan dat het wel in een periode van ongeveer 4 weken weg zou kunnen zijn.Maar als ik na 4 weken nog niet in de zorg aan de gang kan dan moet ik weer terug komen bij de arbo-arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh, oke! Nou dat is allemaal goed nieuws he!

Ik ben benieuwd wanneer we weer helemaal aan de slag kunnen!!

Ik bloed nog een beetje, niet meer bij het 3-landenpunt, maar aan de zijkant

schiet mij maar lek; heb geen idee hoe dat nou weer komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb me van te voren ziek gemeld bij mijn baas.

Ik heb gezegd dat ik minimaal 4 weken niet kon werken en

dat ik daarna wel zou kijken of dat ik weer kon gaan werken.

Ik heb nog geen oproep gekregen van de arbo-arts.

Gelukkig maar, want ik heb geen zin om daar heen

te gaan om hetzelfde tegen hem/haar te vertellen

als tegen mijn baas!

Zolang ik nog bij de pc loop, heeft de arbo-arts trouwens ook niks te zeggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons op het werk is de afspraak dat je na de 2e week ziek een afspraak wordt gemaakt meet de arbo.

Ik ben vorige week geweest maar ik ben inmiddels maandag ook al 5 weken in de ziektewet.

De arbo volgt ook wel de afspraken van de pc op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vanmiddag even naar de stad geweest.Heb 3 jurkjes gescoort,en wat denk je.....

Gewoon 2 maatjes kleiner als voor de borstverkleining.Pas nu maatje 38.

Ik ben gewoon helemaal blij :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig zeg! Maatje 38!!!! Dat heb ik niet hoor, maat ik ben zeker 1 maat kleiner.

Het is echt geweldig dat je nu dingen kan kopen die je vroeger helemaal niet stonden...

Zoals inderdaad jurkjes en bloesjes.

Vroeger had ik altijd 't idee dat 't mij niet stond door de grote boobs,

maar ik heb er nu geen problemen meer mee!

Ik shop nu echt veel meer dan voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met het douchen zijn alle korstjes van de tepel eraf,had het gisteren ook ingesmeerd met vaseline.

Ik heb nu nog 1 klein korstje (echt een speldeknopje) zitten op mijn linkerborst op het verticale litteken.Voor de rest zijn alle korstjes eraf.

In linkerborst zit nog wel vocht maar daar is het ook nog wat donkerder verkleurd en nog hard van de bloeduitstortingen.Volgens chirurg komt dat nog wel goed,heeft alleen tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk heeft 't tijd nodig!

Het is net 1,5 maand geleden voor jou....

Dus 't is ook normaal dat 't nog niet helemaal hersteld is hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht gisterenavond,nu ik toch weer gewone bh's draag kan ik ook wel de bh s'nachts uitlaten.

Dus ik gisterenavond een hemdje aangedaan,ik sliep erg onrustig en tegen half 5 werd ik wakker en de onderkant van mijn borsten deed zo zeer dat ik maar snel me bh weer heb aangedaan.

Ik kon zelfs zonder bh niet op mijn zij liggen want dan gingen mijn borsten echt pijn doen.Terwijl ik met bh aan wel op zij kan liggen,tenminste als het niet te lang is.

Hebben dat meer dames gehad na een BVK??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ik lig nog helemaaaaal niet op mijn zij.....

Doet veel te zeer. Heb 't natuurlijk wel effe geprobeerd, maar nee.

Wat zei je pc over wanneer je zonder BH aan mocht gaan slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ik lig nog helemaaaaal niet op mijn zij.....

Doet veel te zeer. Heb 't natuurlijk wel effe geprobeerd, maar nee.

Wat zei je pc over wanneer je zonder BH aan mocht gaan slapen?

Hij heeft daar verder niks over gezegd.

Ik ben maandag 7 weken po.

Maar ik hou hem mooi nog even aan......

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.