Ga naar inhoud

Mickey : 14 juni 2010 : Dr Hartman : Elisabeth ZH Tilburg


Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ooh, lekker zeg! Ik heb nu wel al een beetje op op mijn

zij gelegen; ging wel, maar deed achteraf toch wel

meer zeer :wacko:

Geweldig dat jij al op je buik kan slapen zeg.

Nog een paar weken en dan kan ik ook op mijn buik slapen..... HEERLIJK :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds mijn bh s'nachts aan omdat ik nog steeds niet zonder kan.Op mijn zij kan ik nu ook al wel liggen.

Doe ook steeds meer in het huishouden,heb alweer gestofzuigt en ramen gezeemd,dit ging trouwens wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 bh's en 2 bikini's??? hahahaha, zijn we een beetje verslaafd!!

Geweldig he dat je gewoon dingen kan kopen. Dat je weet dat 't je gewoon staat!!

Ik heb laatst weer truitjes gekocht.....Helemaal geweldig, die kon ik vroeger niet

kopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het geld wat ik nu heb uitgegeven aan 8 bh's,kon ik er vroeger maar 2 voor kopen hihi

Ik doe nu ook echt andere kleding aan als toen ik grote borsten had,toen schaamde ik me voor mijn borsten en nu ben ik er erg trots op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi.

Bedankt voor je lieve reactie bij mij. Ik moest wel lachen om je shopverslaving! Ik kijk er ook naar uit dat ik leuke lingerie kan kopen ipv alleen maar die sport bh of strakke bh's! In oktober ga ik een weekje op vakantie dus ik ga ook op zoek naar een mooie bikini om lekker te pronken met mijn nieuwe. hahaha.

Fijn dat je anderen je verhaal wilt vertellen, ik heb er veel aan gehad en blijf je ook zeker volgen.

Groetjes, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel blond en heb niet zo'n brede man, dus ben nog nooit in turkije geweest :152:

Maar verschillende mensen om mij heen zijn er geweest en zeiden dat je er spotgoedkope kleding kan kopen, zelfs merkkleding!

Heeeeeeeeeel misschien ga ik in oktober ook naar Turkije, maar weet nog niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vrijdagavond lekt er weer wat vocht uit een piepklein gaatje (het plekje waaruit ook in de 4e week na de operatie oud bloed lekte)

Gaatje was niet te zien in het weekend maar het gaasje wat ik erop had gedaan daar zat wel wat wondvocht op.

Ik heb vanmorgen afdeling polikliniek plastisch chirurgie gebeld omdat er vanmorgen na het douchen echt een piepklein gaatje zat.

De verpleegkundige vertelde dat het bijna nooit een fisteltje is maar dat daar nog een hechting kan zitten en die houd dat dan open.

Ik kan in ieder geval aanstaande dondermiddag even langs komen en dan kijkt er een verpleegkundige naar.

Ben blij dat ik zo snel al kan langs komen want ik wil wel dat het over 4 weken dicht is want dan ga ik op vakantie.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop zelf ook dat het meevalt.

Dat plekje is altijd wel wat rood en teer geweest,hopelijk is het geen onsteking van binnen.Voelt verder ook niet warm aan en is ook niet pijnlijk.Er zit daar volgens mij nog wel wat vocht maar dat vraag ik donderdag ook maar gelijk of die harde plekken nog vocht is of misschien littekenweefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle. Inderdaad moet je alles vragen hoor wat je niet vertrouwd. Is het de snee onder je borst die iedere keer open gaat? Ik merk hier op het forum dat de meeste van jullie last hebben dat het drielanden punt open gaat. Ik heb daar gelukkig geen last van, maar ik heb die snee ook niet onder mijn borst. Wel loopt de verticale snee te ver door ( vind ik ) en ik merk ook dat dat meer open staat dan de rest, maar verwacht daar geen problemen mee. ( duimen maar! ) Ik hoop echt dat alles nou eens stopt bij je en dat je eens lekker kan gaan genieten, zeker met de naderende vakantie in het verschiet. Ik hoor wel hoe het gegaan is een donderdag. ( ik hou je in de gaten.)

Sterkte, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle. Inderdaad moet je alles vragen hoor wat je niet vertrouwd. Is het de snee onder je borst die iedere keer open gaat? Ik merk hier op het forum dat de meeste van jullie last hebben dat het drielanden punt open gaat. Ik heb daar gelukkig geen last van, maar ik heb die snee ook niet onder mijn borst. Wel loopt de verticale snee te ver door ( vind ik ) en ik merk ook dat dat meer open staat dan de rest, maar verwacht daar geen problemen mee. ( duimen maar! ) Ik hoop echt dat alles nou eens stopt bij je en dat je eens lekker kan gaan genieten, zeker met de naderende vakantie in het verschiet. Ik hoor wel hoe het gegaan is een donderdag. ( ik hou je in de gaten.)

Sterkte, Ivon.

Hoi Ivon

Ik ben Monique :141:

Het puntje dat open is,is op het verticale litteken,niet op het 3-landenpunt.

Het is het punt waaruit oud bloed is gekomen in de 4e week na de operatie.

Het lekt nog steeds minimaal vocht ( 1 á 2 druppeltjes per dag) maar ik zal blij zijn als er donderdag naar is gekeken,weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:155: Niet goed opgelet Monique :blush:

Op het verticale litteken heb ik onderaan ook dat het iets open staat aan beide kanten, maar er is gelukkig nog niets uitgekomen.( duimen dat het ook zo blijft) Wel is het aardig rood, dus ben als de dood voor ontstekingen. Zoals ik in mijn eigen topic al zei, het is zo waardeloos dat je zo weinig informatie vind over borstverkleiningen. Je weet niet wat normaal is, wat hoort, wat niet hoort.......... pfffff

Over borstvergroting hoor je heel veel en er zitten ook heel veel mensen op fora's met borstvergrotingen. Daarom ben ik blij met jullie hier want door jullie maak ik me over sommige dingen niet zo druk omdat ik weet dat jullie dat ook hadden en op sommige dingen let ik des te meer omdat jullie daar nu net wel last van hebben.

Nou, nog effie's en je weet wat, zal voor je meeduimen dat het meevalt.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmiddag naar het ZH geweest bij de verpleegkundige.Het was dus inderdaad zoals ze van de week al aan de telefoon hadden gezegt,een stukje hechtdraad dat nog zat te vervelen.

Ze heeft het nu weg gehaald en als het goed is moet het nu dicht gaan.

Ik had ook nog over de harde plekken bij het litteken gevraagd.Zij wist ook niet wat het precies was omdat het verschillende dingen konden zijn.In ieder geval geen ontsteking omdat ik dan meedere klachten zou hebben en dat heb ik niet.

Ze heeft het wel genoteerd voor de pc omdat ik daar 8 oktober nog een keer op controle moet komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.