KK-love

KK-love : 13 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

@Sweetboobs16

Ik reageer even hier zodat ik @Sanv der topic niet spam haha

Ik krijg de Motiva Round Corsé. (High Profile)

Ben heel benieuwd hoe het word!

Wilde eigenlijk 85% gevuld  (de Ergonomics) Maar die gaat maar tot 590cc en dat had Nou niet gezegd. Wil niet kleiner dus me maar bij de 650cc round neergelegd haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@KK-love

Oke die implantaten ken ik. Ik heb ook de 100% gevulde de extra high profile van Eurosilicone. Dus vergelijk niet teveel met mij. Ligt er natuurlijk ook aan waar je mee begint.

Ik zelf ben iniedergeval erg blij. Hiervoor had ik namelijk zo goed als niks..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:45:  :4:  :152: :154: lig in een deuk hier

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Liep net even door de lingeriezaak bij ons. God, kon wel janken! Zo blij dat ik straks die prachtige bh's na  passen en dat het dan ook nog eens mooi staat! Nog 8 dagen:43:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jongens, Ben nu wel echt zenuwachtig aan het worden! Nu over 4 dagen ga ik bijna onder het mes! Heb er zoveel zin in maar zie wel echt op tegen het herstel. Ben er misselijk van!

Ik ga er maar van uit dat ik dood zal gaan van de pijn, dan kan het alleen maar meevallen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei KK-love:

Jongens, Ben nu wel echt zenuwachtig aan het worden! Nu over 4 dagen ga ik bijna onder het mes! Heb er zoveel zin in maar zie wel echt op tegen het herstel. Ben er misselijk van!

Ik ga er maar van uit dat ik dood zal gaan van de pijn, dan kan het alleen maar meevallen!

ontspan ( zegt de stresskip) alles komt goed! Hou jezelf goed bezig deze vier dagen en voor je het weet is het maandag! En dan ga je lekker slapen en word je wakker met je mooie boobies! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei gastmama:

ontspan ( zegt de stresskip) alles komt goed! Hou jezelf goed bezig deze vier dagen en voor je het weet is het maandag! En dan ga je lekker slapen en word je wakker met je mooie boobies! 

Ja, Dat bezighouden komt wel goed whahha. Zaterdag en zondag schoonmaken, was opruimen, operatie tas klaar zetten en laatste boodschapjes doen voor maandag.

Zaterdagavond bij mijn moeder eten en Sint Maarten lopen dus daar heb ik wel zin in.

Zondag avond met onze dochter naar schoonmoeder fietsen omdat ze daar slaapt dus dan zullen we ook wel lang blijven kletsen hahaha.

En dan als we thuis zijn denk ik dat ik flink kriebels zal hebben hahaha.

Ik heb er ook echt wel super veel zin in! Wil het al zo lang, dat maakt het extra spannend.

Het is net hormoonschommelingen , ene moment nerveus volgende moment niets aan het handje hahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei KK-love:

Ja, Dat bezighouden komt wel goed whahha. Zaterdag en zondag schoonmaken, was opruimen, operatie tas klaar zetten en laatste boodschapjes doen voor maandag.

Zaterdagavond bij mijn moeder eten en Sint Maarten lopen dus daar heb ik wel zin in.

Zondag avond met onze dochter naar schoonmoeder fietsen omdat ze daar slaapt dus dan zullen we ook wel lang blijven kletsen hahaha.

En dan als we thuis zijn denk ik dat ik flink kriebels zal hebben hahaha.

Ik heb er ook echt wel super veel zin in! Wil het al zo lang, dat maakt het extra spannend.

Het is net hormoonschommelingen , ene moment nerveus volgende moment niets aan het handje hahaha

oeh het komt nu dichtbij he!! ik vind het ook spannend worden hoor! ben al de hele week ziek en zou zaterdag avond naar een feest gaan maar ik ben als de dood om dinsdag nog ziek te zijn, volgens mijn moeder kan het dan zijn dat de operatie helemaal niet door kan gaan. dus ik ga heel rustig thuis wachter tot het eindelijk zo ver is!!

je heb je agenda mooi vol gepland! ik kan niet wachten om te lezen hoe het met je gaat na maandag!! 

nog even geduld!! <3

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey meis, ik heb net je topic gelezen en zag dat je 650 cc krijgt en dat het al bijna zover is:43:. Leuk om te lezen dat iemand ook voor 650 cc gaat, de meeste dames hier gaan voor kleinere boobs. Zelf heb ik ook deze maat, wel ander merk proteses maar ben er happy mee en blij dat ik niet kleiner heb gedaan . Denk dat je beslissing goed is om voor de 650 te gaan. De meeste krijgen idd spijt dat ze niet groter zijn gegaan. Fijn aftellen nu voor jou en binnenkort heb je een heel ander uitzicht :wub:. Heel veel succes alvast.

:53:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Zinin:

Hey meis, ik heb net je topic gelezen en zag dat je 650 cc krijgt en dat het al bijna zover is:43:. Leuk om te lezen dat iemand ook voor 650 cc gaat, de meeste dames hier gaan voor kleinere boobs. Zelf heb ik ook deze maat, wel ander merk proteses maar ben er happy mee en blij dat ik niet kleiner heb gedaan . Denk dat je beslissing goed is om voor de 650 te gaan. De meeste krijgen idd spijt dat ze niet groter zijn gegaan. Fijn aftellen nu voor jou en binnenkort heb je een heel ander uitzicht :wub:. Heel veel succes alvast.

:53:

Wat leuk!

Ja ik probeer ook foto's te vinden van meiden met 650cc maar dat is aardig lastig! Heb jij foto's in album gezet? Zo ja, zou ik dan mogen spieken?:D

Ik ben ZO benieuwd hoe het word!!!

Bijna!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden