Ga naar inhoud

KK-love : 13 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kom uit de omgeving Amsterdam en denk eigenlijk al jaren na over een bv.

Ik vind het ontzettend duur en daardoor een moeilijke beslissing, ook de keuze voor een kliniek vind ik ERG lastig!

Hoe kies je nou de juiste, zeker ook in prijs/kwaliteit verhouding.

Ik betaal liever iets meer als ik daardoor beter resultaat heb maar ook ik weet dat dit niet altijd het geval is.

Iemand tips? Dat zou ik erg op prijs stellen!

Verder heb ik een dochter van bijna 5 en heb ik de afgelopen 1,5 jaar een ontzettende zware tijd gehad qua gezondheid.

Hierdoor helaas veel aangekomen, dit gewicht wil ik eerst weer verliezen zodat ik op mijn mooist ben wanneer ik eindelijk mijn 2 grootste vriendinnen mag gaan verwelkomen, de o zo gewilde BOOBIES!!!

Hopelijk over 10 dagen eindelijk goed bericht van de artsen en dan kan het afvallen en het sparen beginnen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi KK love,

Als eerste welkom op het forum. Je kunt hier heel veel info vinden, maar inderdaad, hoe weet je nu wie goed is, of duurkoop inderdaad goedkoop is enz. Nou, laten we beginnen bij: de duurste is absoluut niet de beste. Integendeel zelfs. De "bekende" nederlandse klinieken die je veel ziet op tv enzo, moeten deze reclames en dure arsten en gebouwen allemaal kunnen betalen, en wie denk je dat dat moet doen? Juist wij! Er is heel veel prijs verschil, dat varieerd tussen de 2300 euro en de 5500 euro.

Ook een verschil tussen bv nederlandse klinieken en Belgische klinieken. De belgen werken vaak in prive klinieken, d.w.z. 1 dokter, aantal zusters en een anasethist. Verder zijn de gebouwen ook vaak goedkoper of ze werken in verbouwde huizen. Dit scheelt allemaal in prijs. In Belgie liggen de prijzen vaak ook goedkoper, maar dat doet niets aan de prestaties.

Dan nog de manier van plaatsing, je heb achter de spier (dit heeft meer nadelen en wordt daarom niet veel meer toegepast). Voor de spier, dit geeft bijna alleen maar voordelen maar hier moet je wel genoeg weefsel voor hebben (dus niet teveel afvallen hi hi) en dan heb je nog dual plane, dit is voor een derde achter de spier geplaatst. De voorkeur van opereren is voor ierdere arts weer anders, de een plaats liever voor de spier, de ander liever dual plane en zal dit je ook willen aanpraten. Dus wil je echt voor de spier, dan kun je het beste een arts zoeken die deze voorkeur ook heeft. Mijn arst (Dr. Bruno de Meyere) plaatst het liefst voor de spier. Hij houdt er niet van om in een gezonde spier te snijden en de voordelen zijn ook een veel sneller herstel, veel minder pijn en een natuurlijker uiterlijk. En dan is er nog de soort protheses, je heb ronde en anatomische protheses, beide hun specifieke eigenschappen.

Ik kan je alleen wat vertellen over mijn pc, waar ik super tevreden over ben. En nog een heleboel met mij. Je zult niet 1 negatief verhaal over hem horen. Hij is een zeer goed en vakbekwame arst en neemt geen onnodige risico's. Ook een goede arts in Beligie is Dr. Plovier, heeft ook een goede naam, maar........ hij wil nog wel eens wat extra CC's plaatsen. Dus wil je echt voor giga groot, dan is hij zeker een goede optie.

In nederland zijn er ook veel goede artsen hoor, vaak iets duurder, maar twee keer naar belgie rijden kost ook weer veel benzine en tijd. Het is maar wat je wilt. Kijk maar eens goed rond hier en pas op dat je niet verslaafd wordt aan het forum!! Veel plezier

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom!!!

Ik ben het met Corine eens wat betreft dokter Demeyere in Gent. Ook in ben zeer tevreden klant van hem :)

Een bv kost bij hem 3000 euro inclusief alles. Als je heel weinig weefsel hebt, dan wil hij wel eens de Natrelle style 510 gebruiken en die kost dan inclusief alles 4500 euro.. Dat is nou eenmaal een duurdere prothesen, maar wel een hele goede oplossing voor meiden met weinig eigen weefsel...

In je eigen buurt heb je ook een paar goede artsen, allemaal met hun eigen voorkeur qua plaatsing. Zo heb je bijvoorbeeld dr. van der Weij in Boerhaave. Hier kost het met ronde prothesen 3400 euro dacht ik en met anatomische is het duurder. Hij heeft een voorkeur om anatomisch voor de spier te plaatsen, maar plaatst ook rond achter de spier als je dat graag wilt.

Dan heb je nog Moojen-Zaal in de Velthuiskliniek in Hilversum.

Verder.. Dr. NIo en dr. van Selms in het SLAZ....

Dat zijn er even een paar uit mijn blote hoofd ;)

Heel veel succes met lezen hier, want je zult er zeker wijzer van worden en beter een keuze kunnen maken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi KK-love,

Ik zat met ongeveer dezelfde vragen als jij toen ik hier kwam., Ik had al 2 consults gehad maar ik kon niets over deze artsen vinden en had er zelf ook niet een heel lekker gevoel bij. Toen ik dit forum eenmal ontdekt had ben ik flink gaan zoeken en Dr. Demeyere komt Inderdaad super naar voren hier. ik wilde ook graag naar hem toe maar voor mij persoonlijk was België gewoon niet handig. Als dit geen probleem is zou ik zeker op consult gaan! Dr.nio kwam hier ook heel goed naar voren en daardoor ben ik bij hem op consult gegaan, ik wist meteen dat hij het ging doe toen ik daar was. Super aardige man kijkt echt naar je lichaam en wat daar bij past. Hij heeft voorkeur voor ronde protheses ( maar ook 85% gevulde die wat meer als een druppel vallen heb ik me laten vertellen) en kijkt bij plaatsing echt naar wat het mooiste wordt. Bij mij koos hij voor voor de spier, waar ik super blij mee ben i.v.m. mijn zoontje van twee en sneller herstel! Ik wordt aankomende vrijdag geopereerd in het SLAZ in Amsterdam. Hij opereert ook in de parkkliniek maar daar is het wel veel duurder. Nu ben ik 3100 euro kwijt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jongens,

Wat een enorme Hannes ben ik Hahaha, afgelopen dagen 24/7 op dit forum en niet eens gezien dat jullie gereageerd hadden!

Nou corine verslaafd ben ik al Hahaha. Al zoveel mooie borsten gezien!!!

Ontzettend veel gelezen over Bruno de meyere en ik heb voor hem gekozen als pc maar helaas staan er nog geen centen op de bankrekening dus eerst goed sparen! :P

Dcupje wat ontzettend spannend dat je morgen al mag!!! Ik ga zo je eigen topic even op zoeken en dan kan ik jouw ervaring lezen, want hoewel ik al soort van gekozen heb voor dr demeyere zou Amsterdam geen straf zijn (20 minuten rijden in plaats van ruim 2 uur Hahaha)

Zo blij met jullie reacties!

BB ik ben, na van alles gelezen te hebben, zo ontzettend nieuwsgierig geworden naar hoe mooi jouw borsten geworden zijn hahaha! Heb al een hele lijst aan foto's van borsten op mijn computer en telefoon staan!

Ben er ongeveer uit welke grote ik wil, wil dat het er uit ziet als een DD kleine E en heb nu een lege 75B, ben benieuwd hoeveel cc dat moet worden hahaha!

Ik weet 1 ding wel zeker, die borsten gaan er komen! En hopelijk voor volgend jaar zomer en tot die tijd ga ik mezelf hyper (volgens mijn man geobsedeerd) maken met dit heerlijke, leuke en gezellige forum!

Dus tot volgend jaar ga ik ontzettend jaloers en blij zijn voor iedereen die prachtige borsten krijgt en daarna ben ik ook eindelijk aan de beurt!

Hele dikke kus en knuffel kk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo lieve, mooie dames.

Vorig jaar heb ik mij hier aangemeld. Altijd wou ik al grotere borsten maar het geld was er nooit.

Na veel zoeken en vooral een hele fijne teruggave van de belastingdienst is het geld eindelijk beschikbaar!

Wel vond ik dat ik het als een cadeautje voor mijzelf moest zien, en voor cadeautjes aan jezelf hoor je te werken haha.

Ik ben een kleine vrouw van 1.64m maar weeg nu echt te veel.

Ik heb dus voor mezelf de eis gesteld dat ik eerst 20kg af val en dan ga ik afspraken maken bij chirurgen voor mijn BV!

Nu is het dus keihard werken want: hoe sneller hoe beter!

Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk de boobs heb waarvan ik altijd al droom!

En het is nu zo dichtbij!

Heeft iemand wellicht goede tips om snel en gezond af te vallen?

Natuurlijk let ik erg op mijn eten en probeer ik zoveel mogelijk te sporten, maar ja fulltime werken, school en moeder zijn is soms een beetje te druk haha.

Heeft iemand wellicht goede tips qua chirurgen en klinieken?

Ik heb veel goede verhalen gelezen over Dr. Nio maar ik wil natuurlijk wel breed mijn onderzoek doen.

Ik heb op dit moment een grote B, maar aangezien ik 20kg af wil vallen zal er dan een A of kleine B over blijven.

Het liefst wil ik naar een grote D, wellicht meer maar het ligt ook een beetje aan hoe het er uitziet.

De cup en CC's maken mij dus niet zoveel uit, als het er maar mooi, rond en vol uit ziet hahaha!

Alle tips zijn welkom!

Alvast mega bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat knap van je zeg en wat een traject! Maar zo te zien heb je een heel goed doel voor jezelf gesteld om het vol te houden!!

Wel... om af te vallen... wat ik weet wat goed helpt is:

1. een dag alleen yoghurt eten.... alle yoghurts mag en zoveel je wilt als het maar yohurt is. Dag erna mag je gewoon eten.

2. Vroeger was het montignac dieet erg populair. Niet dat ik het - als echte zoetekauw - goed volhield maar ik zag mensen echt 20 tot 25 kg afvallen.

Maar wellicht help minder eten en bewegen net zo goed!

Wens jou in ieder geval heel veel succes met je afvallen en veel plezier met de voorpret op wat daarna gaat komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Sanneke120,

Ik ben vanwege enorme drukte al eventjes niet online geweest maar wat een ontzettend lief berichtje!

Dat zijn inderdaad goede tips en ik ga ze dan ook absoluut onthouden en toepassen!

Voor nu ben ik in de tussentijd al 4,5 kg kwijt dus gelukkig gaat dat aardig goed :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben (ook i.v.m allergien) Begonnen aan het paleo dieet vorig jaar juni (95 kilo) .....voor mijn operatie 20 mei gaf de weegschaal 69 kilo aan!

26 kilo!!!! En ik voel me energieker en fitter en heb minder gezondheidsklachten......

Ik zie het niet meer als een dieet maar als een levenstijl!! (natuurlijk hou ik me er niet altijd aan......ik ga regelmatig naar de sushi bar) Maar voor mij werkte en werkt het super!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai mommy3kids,

Ik heb daar inderdaad veel van gehoord!

Ik vind het moeilijk bepaalde dingen echt niet te mogen!

Ik mag nu 2x op een dag koolhydraten en wanneer ik uit eten ga eet ik overdag even geen koolhydraten maar kan ik 's avonds wel bijna alles eten. (Natuurlijk geen patat enzo haha)

Is paleo veel werk qua voorbereidingen? Ik werk fulltime en heb natuurlijk mijn dochter dus het is soms een beetje chaotisch en tijd gebrek haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Nou de eerste stappen zijn gezet!

Gisteren de verwijsbrief bij de huisarts gevraagd.

Dit was toch wel een keer beladen moment dan verwacht want toen ik in de auto zat moest ik heel hard huilen van blijdschap, Ik wil dit al ZO lang!

En net een afspraak voor consult gemaakt bij Dr. Nio in het OLVG!

23 Oktober mag ik dan eindelijk op consult!

Super spannend en mega veel zin in!!!

Tips&tricks zijn altijd welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love

 

Hier zelfde, al 17 jaar de wens gehad en afgelopen vrijdag bij nio geweest,.

Maar daarvoor moest ik ook eerst van mijn zwangerschapskilo's af.

Ik ben 164 en woog 74kg na 3 kids wat echt voor mij veel te zwaar was.

Met het killerbody dieet gestart en 16kg afgevallen in 16 weken, heb het middelste gedeelte 2keer volgehouden.

En borsten zijn natuurlijk wel een stok achter de deur om je streefgewicht te behalen. (En belangrijk om te behouden)

 

Xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei SFD:

@KK-love

 

Hier zelfde, al 17 jaar de wens gehad en afgelopen vrijdag bij nio geweest,.

Maar daarvoor moest ik ook eerst van mijn zwangerschapskilo's af.

Ik ben 164 en woog 74kg na 3 kids wat echt voor mij veel te zwaar was.

Met het killerbody dieet gestart en 16kg afgevallen in 16 weken, heb het middelste gedeelte 2keer volgehouden.

En borsten zijn natuurlijk wel een stok achter de deur om je streefgewicht te behalen. (En belangrijk om te behouden)

 

Xx

 

 

 

Wat ontzettend knap en goed!

Wat zal je er dan prachtig uit zien! 

Slank met prachtige borsten, sexy mamma! :D

Heb je een topic? Dan ga ik hem even lezen!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love

Ja heb wel een tropic nio 28 juli olvg 

Nou slank dat wel maar heb nog heel wat strak te trainen als ik weer mag gaan sporten :wacko: m'n buik en billen zijn ieuww en de smoes ik ben geen 20 meer is no excuus! 

Dus flink aan de bak over een half jaartje,.

Oja en van hardlopen val je snel af en krijg je super veel energie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo leuke dames!

Mijn datum voor mijn eerste consult komt nu steeds dichterbij, nog 16 dagen!!!

Maar nu begin ik natuurlijk enigzins (lees: best wel erg) zenuwachtig te worden en wil ik graag een lijstje maken van alle belangrijke dingen om aan te denken / te vragen.

Hebben jullie nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei dominicana2_:

Hoi is er een maximum gewicht of bmi voor een vergroting? X

Dat hangt deels een beetje van de kliniek af, een prive-kliniek zal doorgaans met een BMI onder de 18 en boven de 30 geen operatie uitvoeren ivm veiligheid. In ziekenhuizen willen ze nog wel eens een ruimere marge aanhouden omdat ze daar qua veiligheid meer kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Wens2017:

Dat hangt deels een beetje van de kliniek af, een prive-kliniek zal doorgaans met een BMI onder de 18 en boven de 30 geen operatie uitvoeren ivm veiligheid. In ziekenhuizen willen ze nog wel eens een ruimere marge aanhouden omdat ze daar qua veiligheid meer kunnen doen.

Daar heb ik helemaal niet over nagedacht!

Meteen even nagekeken en gelukkig zit ik onder de 30.

Ik ga dan wel naar het OLVG maar toch.

Blijkbaar heb ik een goed BMI tussen de 51(!) en 67 kg, 51 kg lijkt mij niet gezond dus dit zal nooit mijn streven zijn.

67 was dat altijd wel maar hoop tussen de 60 en 67 kg te eindigen.

Hoe zwaar zijn de boobies meestal eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei KK-love:

Daar heb ik helemaal niet over nagedacht!

Meteen even nagekeken en gelukkig zit ik onder de 30.

Ik ga dan wel naar het OLVG maar toch.

Blijkbaar heb ik een goed BMI tussen de 51(!) en 67 kg, 51 kg lijkt mij niet gezond dus dit zal nooit mijn streven zijn.

67 was dat altijd wel maar hoop tussen de 60 en 67 kg te eindigen.

Hoe zwaar zijn de boobies meestal eigenlijk?

Hoe zwaar je boobies zijn hangt af van het aantal cc ;-). Aantal cc is gelijk aan het aantal gram dat het implantaat weegt ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update.

Ik werd vanochtend gebeld door het OLVG-West. 

Dr. Nio heeft helaas een vergadering maandagavond 23 Oktober als ik mijn afspraak zou hebben.

Of ik het erg zou vinden om aankomende maandag 16 Oktober te komen?

Natuurlijk heb ik gezegd dat ik dat niet erg zou vinden!

 

Hopelijk bevalt het en kan ik snel mijn operatie inplannen.

Heeft iemand ervaring hoelang het bij Nio duurt totdat je geopereerd word? (gekeken vanaf consultatiemoment)

 

Ik heb er zoveel zin in!

Word steeds zenuwachtiger op een vrolijke hyper achtige manier, zo erg veel zin in dat ik er zelfs soms van vreugde van moet huilen.

Na 10 jaar is het moment bijna daar!!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow jongens! 

Alle vragen zijn verzameld, moeten alleen nog gefilterd worden.

Foto's aan het sprokkelen om te laten zien.

Verder heb ik alvast gekeken wat ik nodig zal hebben voor na de operatie aangezien ik hoop dat het dit jaar nog lukt!

Dus een douche kruk en een rugsteun leek mij wel verstandig.

Iemand nog op of aanvullingen?

Verder wil ik een aantal sportBH's aanschaffen maar het is eerst nog even afwachten op wat de maat waarschijnlijk gaat worden!

Ik ben zo benieuwd wanneer Nio een operatie plekje voor mij heeft want ik hoop stiekem al heel snel!

Ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe beste vriendinnen heb!!!

:1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens wat erg dit!

Ik had vandaag eigenlijk mijn belasting wetten moeten bestuderen maar zit alleen maar naar borsten te kijken!

Naast mijn fulltime baan studeer ik namelijk nog.

Lichtelijk afgeleid is een understatement! Hahaha

 

IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.