Ga naar inhoud

KK-love : 13 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Aloysa:

Yay, gefeliciteerd met je datum! Dat duurt niet meer zo lang :D lekker aftellen nu!

Ja zo blij!

Ik had eerder gemogen, dan had hij me ergens tussen geduwd.

Ondanks dat ik het liefst morgen al had gegaan kunnen we nu alles rustig regelen.

Qua werk dingen overdragen en dan BOOBS!!!!

Dus nu snel BH etc bestellen en alles regelen, zoveel zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ik snap je helemaal, ben het liefst ook morgen aan de beurt! 

 

Mijn operatie staat gepland voor 18 december door dr. Straten, dit kwam me nu eenmaal beter uit met werk. Ik ga maandag ook nog twee weekjes op vakantie, is ook zoiets om daarna meteen weer vakantie op te nemen:P

 

Denk de hele dag alleen nog aan boobies, en dit forum is ook niet heel gunstig voor mijn productiviteit :ph34r: is er bij jou nog iets van de belastingwetten terecht gekomen? :3: Ik heb ook recht gestudeerd, kan soms nog wel eens lastig zijn om niet af te dwalen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Aloysa:

Haha ik snap je helemaal, ben het liefst ook morgen aan de beurt! 

 

Mijn operatie staat gepland voor 18 december door dr. Straten, dit kwam me nu eenmaal beter uit met werk. Ik ga maandag ook nog twee weekjes op vakantie, is ook zoiets om daarna meteen weer vakantie op te nemen:P

 

Denk de hele dag alleen nog aan boobies, en dit forum is ook niet heel gunstig voor mijn productiviteit :ph34r: is er bij jou nog iets van de belastingwetten terecht gekomen? :3: Ik heb ook recht gestudeerd, kan soms nog wel eens lastig zijn om niet af te dwalen :P 

Klinkt goed! 

Laatste vakantie met kleine Boobs!

en daarna prachtige boobies!

18 december is 1 dag na mijn verjaardag...

Voor je het weet is het zo ver!!!

Hoeveel CC krijg jij?

 

Ik heb vandaag ook vooral veel naar borsten gekeken ipv werk haha.

En belastingwetten is nog even ver als vorige week...

Maar vanaf nu weer even doorpakken en dan hopelijk snel klaar met dit onderwerp, zo SAAI!!!

 

Ik ben nu BH's en hemdjes en pyjama's aan het bestellen, heb er ECHT zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @KK-love,

wat geweldig dat het al bijna 23 oktober is!! Finally!!!

Schrijf je vragen op, want als je eenmaal daar zit dan lijk je ze vergeten te zijn (merkte ik). 

Vertel dat het je állereerste consult is, en je alles van A tot Z wil horen (over typen prothesen, manier van plaatsen, herstellen). Daarna zal een passessie volgen. Misschien dat je ‘begeleider’ een foto/kort filmpje mag maken? Dan kan je daar thuis nog over napraten. 

Heel veel succes girl!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Nicoline_W:

Hai @KK-love,

wat geweldig dat het al bijna 23 oktober is!! Finally!!!

Schrijf je vragen op, want als je eenmaal daar zit dan lijk je ze vergeten te zijn (merkte ik). 

Vertel dat het je állereerste consult is, en je alles van A tot Z wil horen (over typen prothesen, manier van plaatsen, herstellen). Daarna zal een passessie volgen. Misschien dat je ‘begeleider’ een foto/kort filmpje mag maken? Dan kan je daar thuis nog over napraten. 

Heel veel succes girl!!! X

Hi @Nicoline_W,

 

Wat lief dat je aan me gedacht hebt!

Mijn afspraak was dus verschoven naar gisteravond!!!

Dus ik had mijn vragenlijstje bij me en voorbeeld foto's van wat ik wel en niet wilde en hij was top!

Hij begreep me en had humor en heeft mij precies laten passen wat ik wilde.

13 November krijg ik 590cc geplaatst dual plane, heb er zoveel zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei KK-love:

Klinkt goed! 

Laatste vakantie met kleine Boobs!

en daarna prachtige boobies!

18 december is 1 dag na mijn verjaardag...

Voor je het weet is het zo ver!!!

Hoeveel CC krijg jij?

 

Ik heb vandaag ook vooral veel naar borsten gekeken ipv werk haha.

En belastingwetten is nog even ver als vorige week...

Maar vanaf nu weer even doorpakken en dan hopelijk snel klaar met dit onderwerp, zo SAAI!!!

 

Ik ben nu BH's en hemdjes en pyjama's aan het bestellen, heb er ECHT zin in!

Ja laatste vakantie met kleine boobies! Had ik nog niet eens over nagedacht :D

 

Oh wat toevallig! Vlak voor de kerst dus :) Ik krijg 400 en 450 cc wegens verschil, ronde Mentor implantaten High Profile Dual Plane. Waar denk je op uit te komen kwa bh maat?

 

Haha dat zul je altijd hebben dat bepaalde delen wat minder leuk zijn, wat studeer je? Ik zit ook al naar BH's te kijken en heb al twee pyjamas met knoopjes bij de Primark gehaald. 10 euro voor een setje maar! Ik draag verder eigelijk nooit pyjamas:56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2017 om 08:54 zei Aloysa:

Ja laatste vakantie met kleine boobies! Had ik nog niet eens over nagedacht :D

 

Oh wat toevallig! Vlak voor de kerst dus :) Ik krijg 400 en 450 cc wegens verschil, ronde Mentor implantaten High Profile Dual Plane. Waar denk je op uit te komen kwa bh maat?

 

Haha dat zul je altijd hebben dat bepaalde delen wat minder leuk zijn, wat studeer je? Ik zit ook al naar BH's te kijken en heb al twee pyjamas met knoopjes bij de Primark gehaald. 10 euro voor een setje maar! Ik draag verder eigelijk nooit pyjamas:56:

 

Hi @Aloysa, Ik draag normaal ook geen pyjama's.

Heb vooral hemdjes aangeschaft, 1 leuke dunne pyjama broek en een afschuwelijk huispak. Maar dat is voor na de operatie aangezien dit een vest met rits is en die heb ik vrijwel niet.

Gewoon lekker los zittend etc. Zoveel mogelijk comfort haha

Ik heb er al zo een zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei KK-love:

Helemaal super!

Nu word het ECHT echt.

nog 25 dagen!!!

Spannend, meis. Helemaal als je er al zo lang naartoe leeft. Wat zul jij het druk hebben zeg..... een kind, een baan en dan ook nog eens een studie erbij. Ik vind je echt een kanjer. 

Ik word vrijdag 8 december geopereerd door Nio in Parkkliniek via OLVG. Maar jij bent een klein maandje eerder aan de beurt. Spannend hoor, meis. Ik ga je volgen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Spannend, meis. Helemaal als je er al zo lang naartoe leeft. Wat zul jij het druk hebben zeg..... een kind, een baan en dan ook nog eens een studie erbij. Ik vind je echt een kanjer. 

Ik word vrijdag 8 december geopereerd door Nio in Parkkliniek via OLVG. Maar jij bent een klein maandje eerder aan de beurt. Spannend hoor, meis. Ik ga je volgen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Wat leuk, ook bij Nio!

Normaal zag ik super veel vrouwen die bij Nio gingen maar laatste tijd heel weinig.

 

Super spannend he, wat krijg jij?

Ik heb jou ook gevolgd. Kunnen we elkaar beetje van adviezen voorzien :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei KK-love:

Wat leuk, ook bij Nio!

Normaal zag ik super veel vrouwen die bij Nio gingen maar laatste tijd heel weinig.

 

Super spannend he, wat krijg jij?

Ik heb jou ook gevolgd. Kunnen we elkaar beetje van adviezen voorzien :D

 

Nou.... ik krijg een herstel operatie. Ik heb vorig jaar op vrijdag 13 mei (vrijdag de dertiende... hoe verzin je het? :P) een prothesewissel ondergaan in het streekziekenhuis hier in de buurt. Ik heb toen een giga double bubble opgelopen. Mijn pc wilde dat op gaan lossen door mijn borstplooi in te snoeren en vast te hechten aan mijn ribbenvlies. Ik ben toen naar Nio gegaan voor een second opinion en hij zei dat mijn tepels dan naar beneden getrokken zouden worden en naar beneden zouden gaan wijzen. En ik ben al wel 51, maar naar beneden wijzende tepels hoeft dan ook weer niet. Toen was ik dus al het vertrouwen in mijn eigen pc kwijt. Omdat er bij die operatie ook een prothese lek was heb ik het gehele bedrag van de operatie vergoed gekregen. Alleen de protheses heb ik moeten betalen. Daarom heb ik ervoor gekozen om wat geld bij te leggen (eeeehhhhhh.... eigenlijk mijn hubbie :44:) en de hersteloperatie door Nio te laten doen. Hij gaat mijn borstspier insnijden, mijn borstspier oprekken en losmaken van mijn weefsel, kapsel onderin weg halen, iets aan mijn borstplooi doen (wat precies, dat weet ik ff niet meer) en grotere protheses plaatsen. Ik heb nu Natrelle 560cc hp en ik krijg de 825cc corsé van Motiva. Dat moet om de double bubble eruit te kunnen krijgen. Dus ik ben benieuwd. Na de operatie kan het nog wel 3 tot 6 maanden duren voordat de double bubble helemaal weg is. We gaan het wel zien. Nu lijkt 825cc heel groot, maar ik ben zelf ook heel fors, dus het zal goed bij mijn lichaam passen. 

Maar wel leuk dat we allebei bij Nio gaan. En allebei in Parkkliniek geopereerd worden. Voor jou duurt het niet zo heel lang meer. Spannend hoor. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2017 om 16:31 zei Jaydee:

Nou.... ik krijg een herstel operatie. Ik heb vorig jaar op vrijdag 13 mei (vrijdag de dertiende... hoe verzin je het? :P) een prothesewissel ondergaan in het streekziekenhuis hier in de buurt. Ik heb toen een giga double bubble opgelopen. Mijn pc wilde dat op gaan lossen door mijn borstplooi in te snoeren en vast te hechten aan mijn ribbenvlies. Ik ben toen naar Nio gegaan voor een second opinion en hij zei dat mijn tepels dan naar beneden getrokken zouden worden en naar beneden zouden gaan wijzen. En ik ben al wel 51, maar naar beneden wijzende tepels hoeft dan ook weer niet. Toen was ik dus al het vertrouwen in mijn eigen pc kwijt. Omdat er bij die operatie ook een prothese lek was heb ik het gehele bedrag van de operatie vergoed gekregen. Alleen de protheses heb ik moeten betalen. Daarom heb ik ervoor gekozen om wat geld bij te leggen (eeeehhhhhh.... eigenlijk mijn hubbie :44:) en de hersteloperatie door Nio te laten doen. Hij gaat mijn borstspier insnijden, mijn borstspier oprekken en losmaken van mijn weefsel, kapsel onderin weg halen, iets aan mijn borstplooi doen (wat precies, dat weet ik ff niet meer) en grotere protheses plaatsen. Ik heb nu Natrelle 560cc hp en ik krijg de 825cc corsé van Motiva. Dat moet om de double bubble eruit te kunnen krijgen. Dus ik ben benieuwd. Na de operatie kan het nog wel 3 tot 6 maanden duren voordat de double bubble helemaal weg is. We gaan het wel zien. Nu lijkt 825cc heel groot, maar ik ben zelf ook heel fors, dus het zal goed bij mijn lichaam passen. 

Maar wel leuk dat we allebei bij Nio gaan. En allebei in Parkkliniek geopereerd worden. Voor jou duurt het niet zo heel lang meer. Spannend hoor. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Dat klinkt super goed en spannend!

Wat naar dat het zo fout is gegaan zeg, daar doe je het niet voor natuurlijk!

Wel fijn dat Nio het zo goed op kan lossen!

Ik ben dus de laatste dagen enorm aan het twijfelen over het aantal cc's, 590cc of 650cc.

Maar het verschil is denk niet zo heel groot, ik ben gewoon bang dat het anders te klein word ofzo.

Terwijl het al best veel is.

Ik wil gewoon cup E qua hoe het er naakt uit ziet. Ben bang dat dat het niet word.

Terwijl hij heeft gezegd van wel want ik moest een 85D en 85E sportbh meenemen. 

MOEILIJK!

Ik ben ook niet echt slank, Ik zie mezelf als normaal.

Ik ben 1.65 en weeg 80 kg maar bij mij is alles aardig verdeelt en vooral in Bil en benen.

Wat moet ik nou doen?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love,

Als ik jou was zou ik voor de grootste gaan. Je hoort van iedereen hier dat de grootte snel went en een verschil van 60cc is niet zo groot. Dus als ik jou was....650 cc :43:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Ik heb er nog eens over nagedacht en dit ga ik inderdaad gewoon doen!

Liever iets te groot dan iets te klein haha

 

BTW: Ik zag dat jij ook de Corsé krijgt. Weet jij of dit die 85% gevulde zijn? En mij is verteld dat ik 3500 moet betalen terwijl ik 3100 verwachtte. Wat is er met jou afgesproken?

Anders moet ik dat namelijk ook nog even aankaarten, zijn toch 4 mooie setjes haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love

 

Hoi!

 

Spannend hè deze periode? ;) kan het mij nog herinneren als de dag van gisteren.

 

Ik ben vorig jaar november door Nio geopereerd. Heb er tot de dag van vandaag nog geen seconde spijt van gehad! Ben zo blij ermee :)

 

Ik zag dat jij 2 maten kon kiezen? 590 of 650? Maar dan is de 590 van Motiva zeker en de 650 van Eurosilicone? ( Die heb ik namelijk)

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16

 

Super spannend is het!

Ik heb net het geld overgemaakt en park gebeld over welke implantaat ik nu precies krijg.

Het word de Motiva Round Corsé 650cc. Ik wilde eigenlijk Ergonomics maar die gaat tot 590cc. 

 

Ik ben waarschijnlijk de 13e om 12.45 aan de beurt en moet er om 11.15 zijn.

Heb er zoveel zin in!!!

 

Heb je er foto's op gezet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.