Ga naar inhoud

Kiekske : 7 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat spannend zeg, ik tel mee af met jullie! Mijn datum is 21 mei in de Belgian Breast Clinic, plots ook héél snel... Maar ik heb er vertrouwen en zin in :-)

Heel veel succes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een dag en half te gaan :P

Iemand een idee:

Woensdagavond hebben we nog een drink op voetbal van mijn zoontje om seizoen af te sluiten. Kan het kwaad om dan een glaasje cava daar te drinken? Of beter gewoon bij water/cola houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

waaah nog een half dagje werken en het is bijna zover!

Wat een dubbele gevoelens zeg:
Content, maar toch bang
Zeker dat ik het wil, maar toch ook plots niet helemaal zeker meer..
Tot ik dan naar mijn borsten kijk en vooral er aan voel met die verdomde maximiser aan! En dan wil ik het echt zoooooo hard

maar ja, dat bange hartje is er toch ook nog.

Kan er iemand aub voor zorgen dat we al een 4-5 dagen verder zijn? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover voor jou Kiekske21! Joehoeeee! Neem jij zelf een sport bh mee? Heel veel succes morgen, ik moet nog even wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een week die tape om langer ging echt niet die begon meer pijn te doen en had van operatie zelf geen pijn dusja :) maar heb eerst een gaan halen of ik kon wel naar hem gaan om de tape er vroeger af te halen en dan een bij hem kopen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal blij zijn dz den dag voorbij is ze!

Morge ist zover :D

Ga volgende week vrijdag een sportbh kopen, dan heb ik al wa meer een idee wat de maat ong kan zijn en idd als ik dan de tape niet langer kan verdragen heb ik zeker een liggen om meteen aan te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.