Ga naar inhoud

Kiekske : 7 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi Joann! Ik ben net terug van werken dus lekker laat anwoord ;-)

Oh wat spannend zeg! Dus jij bent ook flink aan het aftellen! Wat ga jij doen? Ik 350 CC achter de spier high profile.

Vind het super spannend! Ja het is een hele reis.. 3 uur..

Ik ga allen 1 dag van te voren in een hotel slapen de dag van de operatie gewoon lekker naar huis, eigen bed is toch het lekkerste! Ik heb ook een eigen onderwerp (22 mei Dr Verdonck door Mali) Het lijkt me zeker leuk als we contact houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Aan de reeds geopereerde dames: is het normaal dat mijn buik/darmen helemaal opgeblazen zijn? Buik staat steenhard.

normaal heb ik een platte buik met strakke spieren, nu lijk ik 4-5 maand zwanger!!! :-o

Voor de rest alles ok dag 3. Pijn zo goed te doen dat ik naar loopwedstrijd kids ben geweest. Veel gewandeld en ja daar toch wel teveel gevraagd heb van mijn lichaam. Deze vooravond dus ook gecrashd op zetel....

maar nu gaat het al beter.

En ja ik word al gaga van de jeuk van verband en mijn haar... morgen toch eens proberen te wassen want die droogshampoo is het toch ook niet hoor :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 3 dagen PO en voel me met pijnstillers vrij goed. Aan de rechterkant van mijn rechterborst heb ik een brandend gevoel maar met pijnstillers heb ik er geen last van. Ik heb al 2 keer gedoucht en net ook mijn haar heerlijk gewassen. Ik heb geen verband, alleen pleisters. Heb wel net als jou veel wondvocht op m'n buik. Ik ben ook hel gespierd en dun en nu blubbert mijn buik als ik loop, dat vocht is ook pijnlijk. Het is niet hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PO 5 dagen: pijn is zo goed als weg denk ik. Vanmorgen 8u nog wel pijnstiller genomen. Maar denk dat ik nu gewoon afwacht wat lichaam zegt. Dus niet meer om de 6u, gewoon gevoel volgen.

nog wel wat stijf onder borsten en onder oksel aan rechterarm. Als ik wat huishoudtaakjes wil doen, spannen borsten wel op.. is dat normaal?

Niezen en hoesten nog wel pijnlijk...

ochtend met Kids alleen is gelukt. Buurman heeft ze mee naar school genomen. Wel wat moe nu..

Buik blijft opgeblazen. Hopelijk trekt dat ook snel weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja buik is hier ook al wat geslonken maar nog niet plat.

Oooo moet zalig zijn, geen verband te moeten dragen :-)

Jij sportbh en borstband dan? Wss niet zoveel jeuk dan?

Verband doet niet echt pijn bij mij. Maar is plakkerig warm en jeukt verschrikkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alle heb da toen ni gemeten met da verband aan dus :D

Ja bij mij kwamen er plooien in da verband juist bij de littekens en daarom deed dat pijn

Ook omdat het begin te zwellen men borsten en da verband dus echt te strak kwam te zitten

Had dan gebeld naar Verdonk en ik kon ofwel naar bij hem komen en direct via hem dan laten opmeten en sport bh aan ofwel zelf uitdoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal.

Ik ben vorige week dinsdag 5 mei geopereerd bij dr. Verdonck. Heb gekozen voor 300 cc en is achter de spier geplaatst. Ik was al druk aan het zoeken wie dat ook had die opgezette buik. Maar ben dus niet de enigste. Was zelfs 2 kilo aangekomen en leek inderdaad ook zwanger. Maar zakt rustig aan af. Al is het nog steeds mijn oude strakke buik weer. Ik heb ook een borstband gekregen en kan echt niet wachten tot dat af mag samen met het verband. Ben zo benieuwd naar het resultaat. Heb eigenlijk geen pijn gehad alleen eerste dag na ok spierpijn. Heb alvast sport bh besteld bij online-care. De Anna van carefix moet heel goed zijn en is daar het goedkoopst. €21. Fijn om jullies berichten te lezen zo weet ik dus dat die klachten/irritaties erbij horen en normaal zijn. Ik laat mijn hechtingen door de huisarts verwijderen. Heb geen zin om daar weer vijf uur voor in de auto te zitten. Jullie ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die bh gisteren ook besteld. Heb ik die alvast in huis mocht ik het echt beu worden met dat verband.

Ik ga draadjes eruit laten doen bij verdonck zelf. Is een 3 kwartiertjes maximaal rijden dus ca va nog hé.

Ik leg me nu qua verband termijnen op: ok nu houden we die aan Tot woensdag en woensdag zien we wel weer voort. En zo verplaats ik dat steeds zodat het minder lang klinkt dan: tot 21/5 :-o

Die witte plakkers zijn wel aan het lossen bij mij.. vraag me af of ik verband dat ga kunnen aanhouden.. of moet langst apotheek om ook zo een grote plakkers te gaan halen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal.

Ik ben vorige week dinsdag 5 mei geopereerd bij dr. Verdonck. Heb gekozen voor 300 cc en is achter de spier geplaatst. Ik was al druk aan het zoeken wie dat ook had die opgezette buik. Maar ben dus niet de enigste. Was zelfs 2 kilo aangekomen en leek inderdaad ook zwanger. Maar zakt rustig aan af. Al is het nog steeds mijn oude strakke buik weer. Ik heb ook een borstband gekregen en kan echt niet wachten tot dat af mag samen met het verband. Ben zo benieuwd naar het resultaat. Heb eigenlijk geen pijn gehad alleen eerste dag na ok spierpijn. Heb alvast sport bh besteld bij online-care. De Anna van carefix moet heel goed zijn en is daar het goedkoopst. €21. Fijn om jullies berichten te lezen zo weet ik dus dat die klachten/irritaties erbij horen en normaal zijn. Ik laat mijn hechtingen door de huisarts verwijderen. Heb geen zin om daar weer vijf uur voor in de auto te zitten. Jullie ook?

Wat was uw voorsituatie qua cupmaat en omtrek op borst en onder borst?

Ben zoooooooo benieuwd naar de cupmaat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alle heb da toen ni gemeten met da verband aan dus :D

Ja bij mij kwamen er plooien in da verband juist bij de littekens en daarom deed dat pijn

Ook omdat het begin te zwellen men borsten en da verband dus echt te strak kwam te zitten

Had dan gebeld naar Verdonk en ik kon ofwel naar bij hem komen en direct via hem dan laten opmeten en sport bh aan ofwel zelf uitdoen

Pijn doet het nu nog niet. of kan dat nog komen dat die nu nog zwellen?

Is vooral jeuk waar ik ambetant van word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Btw die borstband word he gewoon hoor maar die mag nieters strak zitten zei Verdonck

Ik doe em nu thuis uit en als ikga slapen of werken terug aan

Ik mis soms wel da gevoel van die band hoor :)

ik heb hem idd niet te strak gezet. Maar vind die lastig omwille van kleding en zichtbaarheid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschoten eerste moment: zoooooooo groot :-o :-)

Staan ook nog superhard van vocht. Mss toch maar eens brandnetelthee gaan halen?

Maar ben wel content. Met tijd worden ze mooi zacht he.

Net telefoon gehad van verdonck : wondje droog houden. Bij minste vraag/zorg mag ik direct bellen. Toch goeie service daar he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brandnetelthee? Zal dat helpen? Fijn dat het verband af is dat zal een stuk comfortabeler voor je zijn! Heb je nog erg last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.