Ga naar inhoud

Kiekske : 7 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb 22 april mijn consult gehad bij Dr. Verdonck. Wat een sympathieke man!

25 juni 2015 wordt THE day :) SPANNEND!!

Wel twijfel ik nog tussen het aantal cc 255 of 280 cc, ik meet 164cm en weeg 51 kg dus ik wil niet te groot gaan.. hij zegt dat beide zeker natuurlijk gaan ogen bij en ik vertrouw hem wel..

Welke protheses kiezen jullie? Sebbin of Mentor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik hoor hier op forum dat je beter dat maatje extra neemt, als je over 2 twijfelt, ik twijfelde tussen 280 & 300 cc (ben 1m70 en weeg 52 kg) en ik ga voor de 300cc. Missfoxy is, denk ik ongeveer uw bouw (verbeter me Missfoxy als het niet zo is) en zij twijfelde tussen 265cc en 280cc en zij gaat voor de 280cc gaan.
Maar je moet het natuurlijk voor uzelf afwegen hé!!

Ik neem de Sebbin, levenslange garantie is goed hé, waarom dan nog meer gaan betalen omwille van het "merk"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt volledig Kiekske :D

Ik heb tussen ongeveer hetzelfde getwijfeld en ga voor de 280cc.. Ook omdat ik het niet te groot wou en denk dat de 300cc net ietsje te gaat zijn voor mij :)

7 mei is voor ons de grote dag dus hou je op de hoogte wat het geworden is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

ik had 12 maart een consult bij verdonck in genk de datum van de operatie is 4 mei dus nog 7 dagen :D :D nou twijfel ik tussen 380 en 425 cc mijn lengte is 162cm en gewicht 62 kilo zijn er meer mensen met deze bouw en kan ik na 2 weken weer werken

pfff sorry voor zoveel vragen

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annkem,

Ik heb zowat dezelfde bouw als jou (1m63, 50kg) en heb dit weekend m'n eerste consult gehad bij Verdonck. Inderdaad een heel aangename man die je meteen geruststelt! Zelf heb ik de 255cc gepast en één maat groter (maar hoeveel dat was heb ik eigenlijk niet gevraagd). Heb jij enig idee hoeveel projectie enz. de 255cc van Sebbin heeft? Eén van de vele vragen die ik vergeten stellen ben :-)

Hallo iedereen,

ik heb 22 april mijn consult gehad bij Dr. Verdonck. Wat een sympathieke man!

25 juni 2015 wordt THE day :) SPANNEND!!

Wel twijfel ik nog tussen het aantal cc 255 of 280 cc, ik meet 164cm en weeg 51 kg dus ik wil niet te groot gaan.. hij zegt dat beide zeker natuurlijk gaan ogen bij en ik vertrouw hem wel..

Welke protheses kiezen jullie? Sebbin of Mentor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal heeft de Sebbin high profile die ik denk dat ze gebruiken hetvolgende:

255cc : projectie 5,3cm

280cc : projectie 5,5cm

300cc : projectie 5,6cm

Het lijkt of er amper verschil tussen zit, het is ook niet veel want het is telkens 20-25cc maar uiterlijk geeft dit toch wel een verschil zei Verdonck me :)

Zoals je dus ook kon zien tijdens het passen dat de ene effectief wel wat groter is :P

De 255 heeft 5,3 projectie

http://www.promedix.cz/soubory/Naturgel.pdf

Haha mooi tegelijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zoomit,

Dan zal je ook 280cc gepast hebben, daar begon hij ook bij mij mee...

Je vraag is al beantwoord zie ik :) bedankt aan alle dames hier voor de info!

Dr. Verdonck is echt een hele aangename man die veel info geeft, ik heb ze ook al plat gemaild en ze blijven altijd even snel en vriendelijk antwoorden :)

Ikzelf ga kiezen voor Mentor dus zal het wrs 250cc worden aangezien zij met 25cc erbij werken

Ik twijfelde enorm maar dan denk ik beter wat kleiner en kan je nog steeds een push-up aandoen dan te groot

Kiekske en Missstars, super veel succes!!!

Ik kijk uit naar jullie verhalen en ben stiekem een beetje jaloers dat ik nog 8 weken moet wachten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks

En o jee waarom duurt deze week toch zoooooo lang :-D

Ok ik had al genoteerd om te voorzien:

-comfi huispak om aan te doen

-borstband doe ik via verdonck

-kussen voor in de auto

-dekentje voor in de auto

-zouten chips en coca cola voor terugreis

Nog iets dat ik moet meenemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

ik had 12 maart een consult bij verdonck in genk de datum van de operatie is 4 mei dus nog 7 dagen :D:D nou twijfel ik tussen 380 en 425 cc mijn lengte is 162cm en gewicht 62 kilo zijn er meer mensen met deze bouw en kan ik na 2 weken weer werken

pfff sorry voor zoveel vragen

gr

ik ben iets langer en zwaarder dan jou en heb 425 genomen.. maar ik ben best ja mollig laat ik maar zeggen dus dat is best moeilijk te beslissen en kun je toch het beste op je gevoel doen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiekske,

Ik hoorde van een vriendin van mij dat zo een borstvoedingskussen heel handig is om in te slapen de eerste weken, het ondersteund lekker je rug en zo zak je snachts niet weg... baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan :)

Dat van mij ga ik tegen dan wel even van de zolder halen ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan!

Ik wil hier niet de spelbreker zijn maar ik vrees ervoor :)

Ik lees hier ook veel om je s'nachts je wekker te zetten om je pijnmedicatie in te nemen zodat je die mooi onder controle kan houden, best om de vier uur..

Binnen 1 week heb je nu je nieuwe borsten al!!!! zo spannend :)

Dinsdag moet ik voor de echo naar het ziekenhuis... daar ben ik nou heel zenuwachtig voor, stel dat het niet goed is :(

Nog een fijn verlengd weekend dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 4 dagen en dan ist zo ver gelukkig nog veel te druk met werken tot zaterdag gaat de tijd lekker snel haha op naar maandag moet om 9 uur binnen zijn dus dat is vroeg vertrekken omdat we bijna nog 2 uur moeten rijden pffff

@kiekske21 die week gaat zo snel voor je het weet is het zo ver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu verlengd weekend en is eerste keer dat ik hoop dat weekend voorbij vliegt alsook die laatste 3 werkdagen!

En mijn dromen Mja das alles wat over borsten gaat. Vanavond gaan we weg met vrienden. Ongetwijfeld gaan we met z'n allen weer maten schatten. Jeetje ik ben een echte borstengek geworden ;-) :-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.