Ga naar inhoud

Kiekske : 7 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey ladies

alles SUPER gegaan.

direct op mijn gemak Door al het vriendelijke personeel daar. Dan kwam Verdonck me halen. Ijs ook weer gebroken. Anestist ook gezellige man. Dus gene stress in operatiekwartier dus relaxed int slaap gegaan en relaxed terug wakker geworden. Zalig die eerste blik op de borsten. Ook weer met lach en zwans naar recovery . Lekker verwarmd bed gekregen. Pijn viel super mee. Tegen 11u15 al in auto naar huis.

niets misselijk geweest. Beetje lastig bij putten in baan en bochten maar ca va nog.

al heel de dag supergoed gevoel. Dat het zo maar blijft ;-)

Maar dat zal waarschijnlijk niet?

Ervaren dames? !!!

Jaja hier in gelukkig kiekske!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd !

Kiekje ik voelde me zoals u enkel die vrachtwagen of die olifant de drukkend gevoel gaf voor de rest had ik geen pijn

Maar ik nam 5 dagen mijn pijnstillers goed

Ik werd wel misselijk van de ibuprofen. En daar dan ook na 3 dagen mee gestopt

Ba 5 dagen tijdens dag pijnstiller vrij en vanaf dag 7 ook snachts dusja en heb niks van pijn gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeide wel te pijnstillers te nemen he op tijd anders ga je mss straks of deze nacht heel veel pijn kunnen hebben dus

Ik liet na aantal dagen er iets langer tussen ma de eerste 3 dagen nam ik ze mooi op tijd ookal had ik geen pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moest om 20u weer ene nemen maar buurvrouw kwam horen hoe het was en heb pijnstiller dus 15min later genomen en ja voelde da toch. Effe half uur lastiger geweest... nu terug beter.

idd echt op tijd nemen. Ga om 2u wekker zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop ze morge ook te kunnen nemen.. Nu blijf ik maar overgeven :(

Moest van Verdonck enkel proberen vandaag nog de antibiotica te nemen en hopen dat het er in blijft!

Ja echt sympatiek da diene belt é :) en omdatk me dan ni goe voel echt van als het vannacht echt niet gaat moogt ge altijd bellen, ni mee inzitten daar ben ik voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooh een super dikke proficiat dames!!!

Kiekske kei leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jou :)

Missfoxy hopelijk voel je je snel beter! mag je niet innemen tegen het braken?

Ik heb morgen nog enkele examens voor het werk en dan nog 9 juni en 19 juni, zet mijn gedachten (voor zover dat gaat natuurlijk) even op iets anders.. vandaag nog 7 weken wachten voor mijn (.)(.) hihi :)

hopelijk verloopt jullie herstel vlot!

ben benieuwd naar de foto's

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk toch de huisarts van wacht moeten laten komen omdat het echt niet meer ging :( vandaag voel ik me toch een beetje beter. Eerste pijnstiller genomen die nu hopelijk snel gaat werken! Pijn neemt toch hard toe eens alles is uitgewerkt!

Gelukkig nog wel redelijk goed geslapen, enkele keren wakker geworden maar dat was al :) hopelijk vanaf nu alleen maar beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nacht redelijk goed meegevallen. Maar mee niet kunnen verleggen was hatelijk..

Was content om 6u30 dat mijn zoontje er al was en ik aan mijn man kon vragen om me uit bed te helpen.

Ben beetje stijfer dan gisteren maar ca va nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen kiekske21dat het zover goed gaat met je! Ik was al zo benieuwd!

Miss Foxy voel je je al wat beter?

Heel goed herstel voor jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voel me al veel beter. De narcose was me niet zo goed bekomen denk ik!

Vandaag ook kunnen starten met de pijnstillers dus nu valt het goed mee :)

Al begint het verband al overal te kriebelen en pijn te doen, zal blij zijn dat het er af kan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Alles op nuchtere maag kan ook slecht vallen denk ik..

Nu al te kriebelen.. ohjee hoe lang moet het om blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.