Ga naar inhoud

Kiekske : 7 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Super! Ik heb vandaag maar de heavy sport bh gehaald bij de hema. Kan geruild worden.. Ik keek er naar en dacht damn! Dat gaat nooit passen of toch wel?! hihi nog 9 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die sportbh is echt al een verademing.

Vanaf wanneer zou je terug op zij mogen dlapen? Mijn nek, rug en schouders zijn bijna om zeep van op rug te moeten slapen... iedere ochtend een uur tot 2u pijn totdat stijfheid beetje wegtrekt maar merk dat ik tijdens dag nu ook wat last blijf hebben (moet sowieso regelmatig op bezoek bij kinesist hiervoor dus geen kado nu)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die sportbh is echt al een verademing.

Vanaf wanneer zou je terug op zij mogen dlapen? Mijn nek, rug en schouders zijn bijna om zeep van op rug te moeten slapen... iedere ochtend een uur tot 2u pijn totdat stijfheid beetje wegtrekt maar merk dat ik tijdens dag nu ook wat last blijf hebben (moet sowieso regelmatig op bezoek bij kinesist hiervoor dus geen kado nu)

zo lang mogelijk op de rug word wel aangeraden, ik zelf sliep met anderhalve week regelmatig deels op mn zij, en met 3/4 weken ongeveer helemaal best regelmatig. en met 6/7 weken op mn buik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok zal dan nog een paar dagen enkel op rug slapen...

Uit bed komen ook geen handige hier en borsten spannen daarna superhard op: ga ik op zij liggen, benen uit bed hangen en dan me zijdelings rechtduwen. Vermoed ni echt ok maar s morgens is mijn man niet thuis om me te helpen dus moet het zo wel...

Hebben jullie dat ook dat die borsten bij een "inspanning" plots steenhard worden?

Als ik sportbh uitdoe bijvoorbeeld is dat ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ik ook ! Het doet geen pijn of zo maar lijkt een beetje op de toeschietreflex wanneer je borstvoeding geef.

Ze worden keihard, maar als je daarna even rust neemt, dan trekt het weer langzaam weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd het voelt idd als toen ik borstvoeding gaf.. en trekt idd stilletjes terug weg.

Zal zo dadelijk er nog eens foto's opzetten van 9 dagen PO. Blaar is ook goed aan het genezen, is nu droog dus hoeft er geen plakker meer op.

Mijn schouderbladen zijn echt om zeep van op rug te moeten slapen... verga van de pijn daaraan. dat worden weer ettelijke kinesist sessies van zodra ik op buik kan liggen :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

ik was ook op 7 mei bij verdonck en inderdaad wanneer ik inspanning doe hoe klein ook worden ze keihard.

Wanneer ik kou heb begint dit zo hard te worden en spieren te trillen gek word ik ervan.

Hopelijk gaat dit nog weg want dit is wel heel raar gevoel.

Pijnvrij ben ik nog niet..maar ik neem dan ook zelden pijnstillers.

Afwassen en dergelijke lukt wel maar tillen daar waag ik het zelfs niet op ;)

Donderdag de draadjes eruit daar kijk ik alvast naar uit. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al een week pijn en medicatie vrij!

Heb idd ook wel als je de sportbh uitdoet men borsten ineens veel harder aanvoelen en geeft ook best een raar gevoel zo zonder :)

Zal allemaal wel beteren é.. Zijn tenslotte nog maar anderhalve week po :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier pijnstillervrij na 4 dagen. Stilaan vermindert dat opspannen hier. Kan nu goed alleen uit mijn bed. Draadjes jeuken wel dus blij dat die er donderdag uit gaan!

Ik denk dat je naast mij lag Cindy die dag. Je hebt toen nog gevraagd of ik ook pijn had. Klopt he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nu 2,5 weken na operatie. En kon me ni houden om enkele bikini's online te bestellen (kwestie van niet met solden te lieten gaan zoeken tussen overschotjes)

Heb nen 75D besteld. Maar ofwel is model niet ok, of kan ik idd nog niet passen omwille van te vroege PO tijd

Maar wat denken jullie? Te klein? Of wat is er mis mee?!

Zie mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En we zijn 5 weken na operatie: geen pijntjes meer, enkel 's nachts als ik op zij ligt spant vooral die borstband...
Maar eigenlijk echt geen last meer. Moet echt opletten om niet te veel te willen doen (kuisen, zoontjes oppakken, ....). Het kriebelt ook zooooo hard om terug te mogen sporten.

Zou ik al wat buikspieroefeningen mogen doen?

O ja, nieuwe PO foto van 5 weken in mijn galerij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zijn 5 weken na operatie: geen pijntjes meer, enkel 's nachts als ik op zij ligt spant vooral die borstband...

Maar eigenlijk echt geen last meer. Moet echt opletten om niet te veel te willen doen (kuisen, zoontjes oppakken, ....). Het kriebelt ook zooooo hard om terug te mogen sporten.

Zou ik al wat buikspieroefeningen mogen doen?

O ja, nieuwe PO foto van 5 weken in mijn galerij!

Hoi,

Resultaat is heel erg mooi vind ik! Je mag er fier op zijn :1: Je kan misschien eens proberen om buikspieroefeningen te doen en zien hoe je borstspieren hierop reageren? Zelf ben ik vandaag voor het eerst terug gaan "sporten", zijnde fietsen in de fitness op een rustig tempo :3: Totaal niet intensief, maar ik heb toch het gevoel dat ik íets gedaan heb.

Ik ben bijna 3 weken PO en ook redelijk pijnvrij, alleen m'n rechtse borst voelt veel meer gespannen dan links en daar zit de bolling ook nog erg hoog. Niet fijn, maar hopelijk is het gewoon een kwestie van geduld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u! :P

Ja mss moet ik dat al eens proberen, want bah, voel me echt slecht dat ik zo ni wat kan sporten...
Anders moet ik MTB-fiets van haak halen en al wat gaan fietsen? Maar dan enkel baan doen omwille van schokken... Zou dat al kunnen?

Na 5 weken zijn borsten hier al wat zachter geworden en bolling bovenaan is aan het minderen.
Weet jij wanneer die borsten zouden "poppen"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u! :P

Ja mss moet ik dat al eens proberen, want bah, voel me echt slecht dat ik zo ni wat kan sporten...

Anders moet ik MTB-fiets van haak halen en al wat gaan fietsen? Maar dan enkel baan doen omwille van schokken... Zou dat al kunnen?

Na 5 weken zijn borsten hier al wat zachter geworden en bolling bovenaan is aan het minderen.

Weet jij wanneer die borsten zouden "poppen"?

Tegen mij zeiden ze dat "stadsfietsen" geen enkel probleem is. Ik denk persoonlijk dat het met een MTB ook wel moet kunnen als je inderdaad enkel op de weg blijft.

Wat bedoel je met poppende borsten? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij zeiden ze dat "stadsfietsen" geen enkel probleem is. Ik denk persoonlijk dat het met een MTB ook wel moet kunnen als je inderdaad enkel op de weg blijft.

Wat bedoel je met poppende borsten? :106:

Naart schijnt hier op het forum wat den term om te zeggen dat uw spier plots "loslaat" en uw borsten zich goed zetten, dus wat zakken en zachter worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naart schijnt hier op het forum wat den term om te zeggen dat uw spier plots "loslaat" en uw borsten zich goed zetten, dus wat zakken en zachter worden..

Ah oeps, dat was ik nog niet tegengekomen :3: Geen flauw idee, maar hier zijn ze alleszins nog niet gepopt denk ik :4: Misschien gebeurt dat rond de 6 weken? Aangezien dat zowat de "drempel" is waarna je je normale leven weer mag hervatten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

mochten we op 6 of 8 weken terug gewone BH's dragen?

Heb zoooo veel zin om te gaan shoppen... allé ik ga zaterdag met de vriendinnen shoppen in Nederland, dus wss heb ik dan wel een paar bij :P

8 weken denk ik... 2 weken verband + 6 weken sportbeha. Duurt lang hé :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

Donderdag was het zover :) 255cc high profile door Dr. Verdonck

Blijkbaar was dit echt de max voor mij want 280cc had er niet in gekunnen zei hij.. hij had nu al moeten proppen en ohja da heb ik gevoeld..

de eerste nacht veel pijn maar de 2de nacht al geen pijnstillers meer genomen en vandaag Dag 3 (of 2) ik weet niet hoe ik moet tellen.. bijna geen pijnmedicatie meer... wel wat vocht in mijn buik dat wat pijnlijk is..

Wel heb ik het gevoel dat het verband niet meer zo strak zit, kan er een vinger tussen steken, dus dat de zwelling al is afgenomen.. maar is het nog niet te vroeg om het er al af te halen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal!

Gisteren geopereerd door dr Verdonck, 2x 300cc achter de spier. Heb ze meteen na de operatie al even gezien en ze zagen er best schattig uit :1:

Wel niet zo groot vind ik.. ik had me verwacht aan 2 joekels en zelfs nu, 1 dag PO zie ik er heel normaal uit. Dat heeft z'n voordelen natuurlijk, maar ik ben bang dat als alles nu nog ontzwelt ik het toch nog te weinig ga vinden.

BIj het "passen" heb ik nochtans voor het grootst mogelijke gekozen (ik ben nogal mager en 1m76). Misschien is het door dat waanzinnig knellende verband dat alles zo klein lijkt? Of niet?

De pijn is vandaag best heftig. Vanmorgen er best lang over gedaan om uit bed te geraken... moest de 2 kindjes (3 en 20 maanden) naar de crèche krijgen. is gelukt, maar kon er dan ook uitgebreid m'n tijd voor nemen. Is de dag na de operatie zowat de ergste? Als dit het ergste is, kan ik de rest wel aan ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.