Ga naar inhoud

Kiekske : 7 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

12 februari verlof genomen en dat wordt als het ware een echte booby-day 

Afspraak bij verdonck, afspraak bij jacobs en afspraak bij van renteghem.

Verdonck en jacobs geven denk ik vooral voorkeur aan achter spier. Van renteghem voor de spier net als Tytgat die ik al gesproken heb.

Benieuwd of mijn vraagtekens opgeklaard gaan geraken met deze tactiek 

Of dat ze misschien nog erger worden 

In ieder geval: iemand die één van de dokters kent? Buiten verdonck want dat is hier blijkbaar ne populaire 

Spannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Waah en plots gaat het snel!!!

In januari een eerste gesprek gehad met dokter Verdonck. Zeer snel duidelijk dat ik bij hem beste gevoel had.
Ondertussen nog wat navraag gedaan hier en daar en ja, ook bij mijn huisarts. Zij heeft ook even navraag gedaan en meldt me dat ik met gerust hart de stap mag zetten bij hem.

Dus vandaag gebeld om nogmaals een gesprek te krijgen ivm CC (waarschijnlijk toch 300cc, maar mijn man wilt toch nog effe die 280cc ook nog eens bekijken)
Volgende week donderdag op consultatie ivm CC
En plots vroeg ze: heb je dan ook al graag een datum voor de operatie?! Eu ja, dat mag.

En ja hoor: 7 mei ga ik voor grote boobs! Ooo mannekes ik ben plots zenuwachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik voel me super !

Sinds paar dagen in de dag pijnstiller vrij en sinds gisteren ook snachts !

Dinsdag heb ik terug even auto gereden en vandaag ook het gaat veel beter

Ik kan eigenlijk zowat alles terug maar ik hou mezelf in met iets te doen

Ik doe ni veel zodat ik me ni forceer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah spannend! ik ben door hem geopereerd in de wellness kliniek, heb 425 cc xp

vind het trouwens wel knap als je zo snel al weer op de been bent, krijg je achter de spier geplaatst?

en maar oppassen dat je niks doet wat niet mag, want dat lijkt me dan erg moeilijk met kinderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik HOOP dat ik dan al wat op de been ben want man krijgt niet meer verlof....

Ik krijg ze idd achter de spier geplaatst.

Waarschijnlijk 300cc. Donderdag nog eens een laatste consult om alle laatste puntjes te bespreken. Dus moesten er dingen zijn die ik niet mag vergeten te vragen, short! !! Dan zet ik ze mee op mijn lijstje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja maar heb een redelijk leidinggevende functie... Dus die gaat sowieso vragen stellen... Ik regel alles vanaf kantoor, hij alles op de baan...

Heb gisteren gezegd dat ik 7 mei verlof moet hebben.
Ik ga 8 mei bellen om te zeggen dat ik dus echo heb laten maken ivm kistjes op eileider (weet dat mijn ma dat ook heeft gehad) en dat ik maandag binnen moet want dat er weldegelijk zitten en die weg moeten gehaald worden en dat ik waarschijnlijk 14 dagen thuis zal moeten blijven. En voila, mijn excuus :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was echt 4/5 dagen dat ik hulp nodig had en tot 2 weken ging een hele boel nog niet.. en als de naam erop staat dan kan het natuurlijk zijn dat met die naam duidelijk word dat het om een plastisch chirurg gaat.

maar weet niet in hoeverre dat werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames allemaal,

Ik breek hier even in, ben vandaag ook langs dr Verdonck geweest. In totaal 3 consults gehad, maar deze gaf me toch wel het beste gevoel...
Heb de knoop nog niet volledig doorgehakt maar we zijn niet veraf meer :-)

Mag ik vragen hoe het nu, enkele dagen later, met jullie boobies gesteld is? Nog veel pijn? Hoe zien ze eruit?

Ik vraag dit omdat ik de mijne begin juli laat 'doen', maar 2 weken later op vakantie vertrek (gewoon naar zee). Volgens de dokter kan het absoluut geen kwaad dat ik dan eens een namiddagje een gewoon bikinitopje aantrek ipv dat drukverband en een sportBH. Maar is het geheel dan al wel wat ontzwollen, of niet?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie is inderdaad ook 7 mei, dus geen idee hoe het gaat voelen...
Maar als Verdonck zegt dat het kan, mag je daar op vertrouwen denk ik hoor.

Donderdag heb ik een pas gehad en oo jawel ik blijf twijfelen: 280 of 300cc, al neig ik meer naar de 300cc.
Heb nog effe om er over na te denken ;)
Al denk ik dat het 300cc gaat worden...

Zo spannend!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Op 28 mei ben ik aan de beurd, nieuw borsten bij Dr. Verdonck. Hebben jullie ook allemaal een mammografie moeten laten maken voor het consult? Ik ben ook wel benieuwd hoelang het herstel duurt....enne moet het erg wennen, om ineens wel borsten te hebben?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een echo moeten laten nemen.
Die was perfect in orde! Oef!!!!

Qua herstel zal het van persoon tot persoon afhangen. Ik hoop om na 4 dagen al terug wat mens te zijn, want dan sta ik er 's morgens terug alleen voor om de kids klaar te maken en naar school te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.