Ga naar inhoud

kim83 : 1 juni 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Hey Evelien,

Bij mij zijn de hechtingen eruit gegaan op 9 d po, was wel blij er vanaf te zijn, voelde direct veel fijner, trok toen niet meer tegen. Dus doen waar je je goed bij voelt, maakt nu toch niet zo veel meer uit!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 221
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi hoi,

ik heb en onwijs beroerde nacht gehad!

last van mn nek omdat ik gewoon echt niet meer weet hoe ik in mn bed moet gaan liggen!

ik kan wel al een beetje op mn zij slapen maar ook nog niet de hele nacht dus ik ben een partij aan t draaien geweest niet normaal....kortom heb amper geslapen..

gister onder de douche samen met mn vriend alle pleisters eraf zitten pulken,want dat leek me er wat frisser uit te zien als de assistente er vandaag de hechtingen uithaalt!(ik mag t niet zelf doen!)

daarna heeft mn vriend me een heerlijke voetmassage en boobsmassage gegeven...en ik moet zeggen dat t wel een stuk beter aanvoelt nu!

zal zo even foto's maken van de hechtingen!

moet vanmiddag om 15.15 in haarlem zijn,dus zal daarna nog ff posten hoe dat gegaan is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

lees over dat dove gevoel he maar trekt dat niet meer weg dan want aan mijn linker tiet aan de onderkant heb ik dat ook en lijkt ook of dat met de dag groter wordt het gebied

en dacht dat dat wel over gaat dat dat erbij hoort maar wil echt niet dat dat blijft kan je daar wat aan doen ?

Dat dove gevoel herken ik wel. Dat had ik al van de vorige keer, maar nu is dat gebied wat verschoven en wat groter geworden. Moah, het zij zo.

Tintelingen heb ik (gelukkig) niet. En de hechtingen trekken ook niet, of ik voel dat niet, omdat ik daar geen gevoel meer heb. De vorige keer had ik wel dat het niet lekker was: het trok en brandde nogal wat. Nu niets!

En nee, ik voel me niet naakt. Ik hoef niet te checken of ik wel kleding aan heb. En als mensen kijken, moah... laat ze dan maar kijken... Ze kijken 't er niet af! :131:

Maar, wel vervelend dat jij daar last van hebt. Lijkt me niet leuk. Als je dit over een x-aantal dagen/weken nog hebt, zou je toch altijd 's kunnen overleggen met je huisarts ofzo? Misschien dat die er iets op weet?

Ben blij dat ik de mirenaspiraal heb: geen pilletjes slikken/vergeten, geen menstruatie meer: záááálig! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is dat dove gevoel ook niet meer weg gegaan na de 1e x. Het is nu zelfs wat groter, helaas...

Dat mensen mij nakijken, heb ik geen problemen mee. Ik voel dat niet alsof ze dan over mij oordelen. Misschien heeft dat te maken met het feit dat ik gewoon lekker in mijn velletje steek. Laat ze maar kijken, laat ze maar denken: het deert mij niet. Ik hoor 't niet, ik merk 't amper en ik voel 't ook niet. Wat zij denken, heb ik schijt aan.

Beetje heftig verwoord misschien, maar zo voel ik 't.

Dit is mijn 4e mirena. Ik was destijds in Friesland één van de eersten die 'm kreeg. Werkelijk: zalig! Heb er nooit last van gehad, vriendlief ook niet. Weinig bloedingen bij het inzetten, een dag of wat. Maar, lees idd wel verhalen dat het soms lang kan duren.

Als je 't niet vertrouwd: huisarts bellen. Hij heeft er voor geleerd, wij niet.

Mijn vriend heeft me vanochtend eventjes op de rug gekrabt, over de striemen van de bh. Záááálig! En hij vindt ze steeds mooier worden. Niet de striemen, de borsten! :125:

Afgelopen nacht maakte hij me wakker: "Schatje, je ligt op je zij te slapen. Mag dat al?" Nee, :140: waarschijnlijk niet, maar oooooooohhhh wat lag dat lekker! :106:

Dat zweten heb ik ook wel gehad, maar nu niet meer. Ben nog wel enorm snel moe, waarschijnlijk door de narcose. En door de leeftijd (aldus vriend-die-12-jaar-jonger-is-en-mij-graag-met-mijn-leeftijd-van-39-mag-plagen). Geen idee wat het meeste speelt, zal wel een combi zijn.

Dinsdag a.s. gaan bij mij de hechtingen eruit, dan 15 dgn. PO.

Ben erg bang dat ze vast gegroeid zijn, maar zal wel meevallen, hoop ik!!!

Verder voel ik dat mijn borsten steeds soepeler worden. Ondanks de stuwingen. Het gaat steeds meer de goede kant op!! Hebben jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach t zal bij mij ook wel een fase zijn..

tis natuurlijk ook wel een grote verandering aan je lijf..

ik weet ook gewoon niet hoe ik op complimentjes moet reageren..

stom he want op mn werk heb ik daar totaal geen moeite mee,ben winkelmanager van 2 winkels in amsterdam..

(alhoewel ik op mn werk meer complimentjes geef...moet je kijken hoe hard die meiden dan ineens gaan rennen.. :blush: )

ach...voel me vandaag ook al een stuk beter hoor :125:

man..vanmorgen werdt ik serieus wakker van de geur die onder mn (constant)klotsende oksels vandaan kwam..echt te ranzig gewoon.. :122:

ze zijn bij mij ook al een stuk soepeler..miss ook omdat ik ze 2x per dag insmeer met bio-oil,dat spul is echt geweldig en ruikt nog lekker ook!

wel oppassen met kleding want t is erg vette bende.. :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn bij mij ook al een stuk soepeler..miss ook omdat ik ze 2x per dag insmeer met bio-oil,dat spul is echt geweldig en ruikt nog lekker ook!

wel oppassen met kleding want t is erg vette bende.. :124:

Owjajoh? :20: Is dat niet altijd zo met olie? :6:

Geintjuh, ik zit je te narren! Het is gewoon heerlijk spul, maar je hoeft maar een paar druppies te gebruiken.

Je hebt gelijk, ik heb ook in de drogisterij branche gezeten en als je je personeel wat complimentjes geeft (wat zit je haar vandaag leuk, wat past die eyeliner toch goed bij je etc.) dan is het werk veeeeel eerder klaar. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je niks aan doen, zenuwen zijn gewoon beschadigd.

Ik heb het al 9 jaar.

Heb weleens gehoord hoe groter de prothese hoe meer een doof gevoel, omdat er dan meer zenuwen zijn beschadigd.

hey hey

lees over dat dove gevoel he maar trekt dat niet meer weg dan want aan mijn linker tiet aan de onderkant heb ik dat ook en lijkt ook of dat met de dag groter wordt het gebied

en dacht dat dat wel over gaat dat dat erbij hoort maar wil echt niet dat dat blijft kan je daar wat aan doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Kim!

En zijn je hechtingen er allemaal al uit? Is het trekkerige gevoel bij jou ook meteen weg? Let's hope so...

Moet ook hier nog ff zeggen dat ik je nieuwe foto's bekeken heb, eigenlijk meer bewonderd: het ziet er echt heel erg mooi uit! Je hebt super mooie borsten meid! :57:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hellow girls,

nou mn hechtingen zijn eruit hoor..en wat lucht dat op!

hij zei dat ie t een zeer fraai resultaat vond!! :101:

hij moest bij het verwijderen zelf zn microscopische bril met lampje opzetten omdat de boer altijd zeer kleine knoopjes maakt! :154:

laat nou die verdomde zomer maar komen want ik ben r klaar voor!! :43:

@ jen....thnx babe..de pc zei nog "leijke borsten kun je wel vergroten maar ze blijven lelijk maar dan groot,en die van jou zijn gewoon mooi van nature en nu ook mooi in t groot!!"

(wel leuk om te horen)

hij vond dat ze ook al erg zacht waren,zeker al na anderhalve week!

jippieeee....ikke is blijhijjjj

Link naar reactie
Delen op andere sites

GISTEREN VOOR T EERST NAAR EEN SERIEUS GROOT FEEST GEWEEST...MET TIETUHHHHHHHHHHHH..... :126::125::154::152::145:

jaja gisteren was DEFQON...voor de mensen die niet weten wat dat is...dat is een hardstyle feest in almere...op t strand!

en geloof me..ik liep rond als een pauw met 7 lullen,wat was ik trots zeg..eindelijk niet de hele dag met gebogen rug rondlopen omdat ik me schaamde voor mn erwtjes.. :152:

normaal keek ik naar borsten en dan zei ik in mezelf..jezus die meiden hebben allemaal grotere borsten dan ik...NU WAS HET ANDERSOM....IK HEB LEKKER GROTERE BORSTEN DAN JULLIE...WHAAAAAHAAAAA :blush:

echt snoeihard stampuh zat er nog niet in,maar kon wel lichtelijk heen en weer hupsen..soms met t gevoel dat er 2 waterbalonnen aan me vast zaten maar na een liter jillz had ik daar ook geen last meer van!

eind vd avond(feest was overdag) was ik er wel redelijk klaar mee en begonnen mn boobs wel een beetje te brandden en te prikken,maar na een goeie nacht slapen is dat rare gevoel ook weer weg!!

eigenlijk weet iedereen in mn omgeving van mn bv af..ik ben daar zelf heel open en eerlijk in geweest!

gisteren kwam ik best wel wat mensen tegen die ik al een tijdje niet gezien had en iedereen vroeg ernaar en vonden t mooi!

zelf de mannen kwamen ff vragen hoe t nou ging(tuurlijk wilde ze stiekem gewoon ff kijken,maar dat maakt mij geen zak uit) :152:

kreeg zoveel positieve reacties,eigenlijk alleen maar....voel me helemaal toppie! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Wat heerlijk dat je zo genoten hebt! Leuk toch, dat mensen naar je voorgevel vragen, hahaha. Jaaaahhh, die mannen wilden natuurlijk graag ff kijken. Of beter nog: voelen!!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

GISTEREN VOOR T EERST NAAR EEN SERIEUS GROOT FEEST GEWEEST...MET TIETUHHHHHHHHHHHH..... :126::125::154::152::145:

jaja gisteren was DEFQON...voor de mensen die niet weten wat dat is...dat is een hardstyle feest in almere...op t strand!

en geloof me..ik liep rond als een pauw met 7 lullen,wat was ik trots zeg..eindelijk niet de hele dag met gebogen rug rondlopen omdat ik me schaamde voor mn erwtjes.. :152:

normaal keek ik naar borsten en dan zei ik in mezelf..jezus die meiden hebben allemaal grotere borsten dan ik...NU WAS HET ANDERSOM....IK HEB LEKKER GROTERE BORSTEN DAN JULLIE...WHAAAAAHAAAAA :blush:

echt snoeihard stampuh zat er nog niet in,maar kon wel lichtelijk heen en weer hupsen..soms met t gevoel dat er 2 waterbalonnen aan me vast zaten maar na een liter jillz had ik daar ook geen last meer van!

eind vd avond(feest was overdag) was ik er wel redelijk klaar mee en begonnen mn boobs wel een beetje te brandden en te prikken,maar na een goeie nacht slapen is dat rare gevoel ook weer weg!!

eigenlijk weet iedereen in mn omgeving van mn bv af..ik ben daar zelf heel open en eerlijk in geweest!

gisteren kwam ik best wel wat mensen tegen die ik al een tijdje niet gezien had en iedereen vroeg ernaar en vonden t mooi!

zelf de mannen kwamen ff vragen hoe t nou ging(tuurlijk wilde ze stiekem gewoon ff kijken,maar dat maakt mij geen zak uit) :152:

kreeg zoveel positieve reacties,eigenlijk alleen maar....voel me helemaal toppie! :125:

Heeyy meis

Wat goed om te lezen dat het zo goed met je gaat!!!

pfff wat had ik gister ook graag willen feesten :P heb alleen maar het vuurwerk vanaf mn balkon gezien hahahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Gefeliciteerd!!!! :1bouncingboobs: Leuk voor je dat het feestje zo leuk was :D Ben stinkend jaloers!!! ;)

Heb je veel mannen betrapt die in je decolleté staarden? En heb je nog een leuk outfitje kunnen scoren die the girls benadrukten?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mynameislaura..

ga t gaat echt super...als moet ik bekennen dat ik sinds vanmiddag het gevoel is alsof mn ribben zijn gekneusd ofzo..beetje vreemd maar goed zal wel weer overgaan voor dat ik een jongetje wordt!! :145:

defqon was gaaf...heb wel s beter editie's meegemaakt,maar t weer was goed en de bass was goed dus het was wel oke...haha

@ jennifer..

nou niet echt een outfit..moest natuurlijk wel "de meest sexy bh ever" zien te verbergen! :93:

en echt een lekker spleetje creeer je er ook niet mee dus zo heel sexy was t niet :wacko:

volgens mn vriend had ik wel sjans ja...maar dat roept ie gauw hoor...jaloers kreng..haha( ik zie dat zelf niet hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Fijn dat je het leuk hebt gehad zaterdag! Had er ook wel bij willen zijn. :1bouncingboobs: Komende zaterdag heb ik ook mijn eerste festival mét boobies! :145: Moet nog even een leuk outfitje scoren! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiesmorgens...

morgen weer werken....bahbah...heb r eigenlijk helemaal geen zin in! :wacko:

heb t r ook wel van genomen,2,5wk vrij gehad en iedere dag tot minstens 10uur uitgeslapen..wel balen want vanaf morgen moet ik r weer om 4.45uur uit,dat wordt afzien.. :angry:

jaja alweer 2 weken po..wat vliegt de tijd mensen,nog 4 weken met die klote bh en dan eindelijk shoppen voor de gewone SEXY variant..ik kan niet wachten..hihi

dat gekneusde ribben gevoel is nu gelukkig weer weg,zullen de naweeen van zaterdag wel zijn geweest!

de boel begint al aardig te zakken en heb vanacht lekker op mn zij geslapen...heerlijk!

zo nog maar ff nwe foto's maken,daarna nog ff onder de zonnebank en bij de hema kijken voor een sportbh met harde cups,want die harde tepels hoeven de klanten op mn werk echt niet te zien!whahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.