Ga naar inhoud

kim83 : 1 juni 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Hi Kim,ik plaats me reaktie ook even hier in je eigen topic

Kim,nee ze komen niet tegen me armen aan nee,dat dacht ik wel net voor de operatie dat dat een probleemje zou worden,maar nee,op me nacontrole werd er ook gezegd dat dat niet gaat,ik ben gewoon breed gebouwt,plus dat alles beetje in me bermuda driehoek verdwijnt hahahaha.

op jou foto,s zag ik toch echt niet opvallend dat je tepels naar onderen of zijkant staan hoor,vind je dat wel zelf?

als alles beetje gedaald is en op zijn plek zit,zal het zekers anders ogen.

liefss moontje

p.s de hang heeft echt met je eigen bouw te maken,en je huid en weefsel,ik heb de pech,dat ik niet snel hang krijg,door me dikke taaie huid,nu is dat voordeel,maar baal er wle van,wil juist wat hang,de ene heef tmet 300 al hang,ik heb 750 en hang moet nog steeds komen.en ook met de randen heb ik voordeel,omdat ik dikke taaie huid heb,zie je geen tot weinig rand,terwijl ander dat al wel kan hebben met 300cc.

dus zo zie je maar,elk is ander en pakt alles anders uit.

ik vind die van jou super mooi :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 221
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

heleuwwww...

zo ik ben weer een beetje onder de levenden!

gister was een zwarte dag...pfff

heb alleen maar op de bank gelegen en zelfs daar maakte ik de stomme fout door te ver te reiken om een kussentje te pakken..

het leek wel of het onder mn oksel uitscheurde...auwtsjjjj(wellicht de zenuwen di aan t helen zijn...???)

vanmorgen bij het opstaan had ik daar ook nog last van!

verder gaat t wel oke,maar ik zou het fijn vinden als ik een paar maanden verder ben...pfff

ik ben het thuiszitten goed zat en zou het liefst de hele dag gewoon lekker druk bezig zijn...helaas gaat die vlieger nog niet op!

gisteravond had ik even een emo momentje.. :102:

ik begin aan te komen door het niks doen,mn borsten slinken teveel naar mn zin,en mn vriend kan niet eens aan me zitten omdat ik al begin te piepen als ie alleen al naar mn boobs kijkt!! :93:

alle redenen voor een stevige jankbij dusssss...

gelukkig voel ik me vandaag wel weer wat beter,dus er zit schot in de zaak!

@moontje...ja dat had mijn pc ook verteld dat dat niet kon..boobs onder de oksels..maar ik vin dat ze er bij mij toch best wel onder zitten hoor!

ik heb van elende mn band maar weer omgedaan zodat ze miss toch wat meer naar boven gaat zitten...heb geen idee of t werkt,maar ik wordt smorgens in ieder geval wel wat prettiger wakker,zonder het gevoel dat ik tennisballen onder mn oksels heb zitten!

nou het valt wel mee hoever ze naar buiten kijken zeg maar..haha..

ik dacht als een ooit een bv zou doen dat het dan alleen maar erger zou worden maar dat is me 100%meegevallen!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owwwwwwwww, zooooooooooooooooo herkenbaar!

Ik ben een dag langer dan jou po, Kim en ik voel en doe precies hetzelfde. Wel weer van alles willen, maar nog niet zoveel kunnen. En daarvan balen. Inderdaad ook balen van het aankomen (3 kg. nu), van het stilzitten, van het niets doen, van het van alles moeten doen, maar niet kunnen etc.

Mijn vriend heeft ze gister voor 't eerst live bekeken en aangeraakt, oooooeeeeee, wat spannend vond ik dat. Hij vond ze (natuurlijk) mooi al had hij eerst gezegd dat er er best wel heeeeel erg groot uit zagen (op mms). Was misschien op foto ook wel zo. Hahhaha....

Ook ik ff wasje draaien, vaatwasser uitgeruimd, was ophangen en natuurlijk voor het eerst weer heerlijk gevreeën met vriend-lief. Nou, dat was dan ook wel voldoende voor 1 dag. Ook ik met pijnstiller vroeg op bed en helemaal aan eind...

En vandaag in mijn linkerborst weer een drukkend gevoel, zal wel 'stuwing' zijn. Houd ook weer meer vocht vast aan die kant.

Die tintelingen in je armen, dat herken ik ook. Heb ik ook wel last van als ik wakker word. Net alsof ik te lang op mijn ellebogen heb gelegen en dat de zenuwen wat afgeklemd hebben gezeten.

De zwaartekracht gaat ook steeds meer zijn werk hierzo doen, gelukkig. Ze hangen me nu niet meer vlak onder de king. ;)

Ik ga 's ff foto's maken. Goed excuus om de bh en vooral de band ff af te doen. :) Ze komen in de loop van de dag in de galerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ik heb die band ook weer terug, vind ze anders erg hoog zitten en voor me gevoel drukt de band ze ff naar beneden, voel wat beter aan

ik vind het ook helemaal niks als mn man aan mn borsten zit, voelt net als honderden mini naaltjes die prikken (raar want eigenlijk is bijna mn gehele borst nog gevoelloos, bij jou ook?)

verder kon ik afgelopen nacht bijna op mn zij slapen (nog met kussen in mn rug om niet terug te vallen op mn rug) dus heb eindelijk beter geslapen, heerlijk.

hier ook nog last van het gebied bij mn oksels en tintelende borsten.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn bv, 10 jaar terug, had ik al dat het onderste gedeelte van de borst ongevoelig was en bleef. Nu, met de prothese wissel, is dat gebied groter geworden, helaas. Het voelt alsof ik een verdoving van de tandarts erin heb zitten. (eh, wat zou die Van Onselen allemaal doen als je onder narcose ligt? Voor tandarts spelen op borsthoogte??) :rolleyes:

Als ik of vriend er aan zitten, voelt het vreemd. Niet zo zeer pijnlijk, met naaldjes ofzo, maar gewoon gevoelloos en vreemd.

De hele nacht op mijn zij slapen, dat lukt nog niet. Wel een poosje. Lekker, zaaaaaalig zelfs!

Ik ben door de vorige bv een rugslaper geworden en altijd met mijn handen boven mijn hoofd. Nou ja, dat wil nu nog ff niet, dus het rugslapen ben ik wel gewend.

Vanochtend werd ik heeeel vroeg wakker en toen zag ik mijn vriend heel vredig op zijn buikje slapen. Zoooo lief. :wub: En ik was zoooo jaloers ff. :122: Heb 'm even over zijn hand geaaid, draaide hij zich in zijn slaap om! Hihihi, weg jaloerse momentje!

Wat akelig joh, dat je je band weer om hebt. Moah, alles voor 't goede doel, niet waar?

Wat ik mezelf voorhoud: alles is tijdelijk! Band, bh... 't komt over een week of 5 allemaal wel weer goed.

Haha, het gezicht van mijn vriend toen ik vertelde dat die bh 6 wkn. lang, dag en nacht om moest blijven!! Gewoon goud waard!

6 weken???? :16: Ook tijdens de sex?

Ja, schat... eerst nog wel ff. :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Die band zorgt voor een mooi resultaat en zorgt ervoor dat als jij een verkeerde beweging maakt omdat je bijvoorbeeld de was gaat ophangen (wat écht nog niet mag maar dat weet je denk zelf ook wel) de prothese niet naar boven verschuift. Hou m nou maar braaf om. Hij zit er niet voor niets toch?

Enne ik ben nu 7 weken PO en ik verlang iedere avond naar mn beha en band dus doe m ook nog gewoon om 's nachts :rolleyes: Ook al vindt mn vriend het niet bepaald sexy, het voelt gewoon een stuk veiliger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

En Kim, die borsten van jou mogen er wel zijn zeg!! Echt super mooi, ook in truitjes ziet het er uit hoe het hoort :57: ik denk persoonlijk niet dat ze nog zullen slinken hoor, jij houdt een perfect maatje over!

En je emo-momentje is gelukkig weer over, rot is dat he? Veel bananen en chocola eten, en vraag of je vriendje je een beetje masseert... daar knapte ik echt van op bij mijn emotionele momentjes

Succes he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi kim, ik heb ook veelste veel gedaan vanaf dag 3-4, maar dat voel je dan pas later dat

je het beter niet had kunnen doen he :wacko::rolleyes:

ben heel benieuwd naar je resultaat, zou ik je ww mogen? mijne staan in de galerij

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kim

heb net je fotos bewondert zijn erg mooi hoor heel natuurlijk zeg

hij heeft weer mooi werk afgelevert he hiihi

met mijn borsten gaat het goed hoor controle was ook goed hij vondt dat ze er mooi uitzagen en dat het verschil in hoogte wat ik had niet meer op viel dus dat is fijn ik zal binnen kort ook weer even nieuwe er op zetten met bh enz

nou gr doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi girls....

nou heb die band nu weer afgegooid hoor....ik hoef m gelukkig ook niet meer om!(vanaf vrijdag al niet meer)

denk dat ik m met slapen wel omhou want dat zit toch wel prettig...lees voelt veilig!!

DE DAMES DIE DUAL PLANE / ACHTER DE SPIER HEBBEN.....DOE DIT NIET NA WANT IK HEB ZELF VOOR DE SPIER EN IK HOEF M MAAR 1WK OM.....JULLIE 6WKEN!!!

vandaag weer lekker rustig aan gedaan en t gaat veel beter!

heb wel een wasje opgevouwen,maar daar heb ik een uur over gedaan dus dat kan je niet echt als belasting zien denk ik...hihi :145:

ik kan nu al niet wachten tot ik over 5 weken kan gaan sporten...geloof me dit moet eigenlijk in de krant,want ik heb normaal een bloedhekel aan sporten!

IK BEN DE LUIHEID ZELFE...STERKER NOG IK HEB T UITGEVONDEN...WHAHAHA!!

maarrrr...aangezien ik begin aan te komen en straks toch wel heel graag in bikini ZONDER ROLLEN OVER MN BROEKJE op t strant wil paraderen..zal ik actie moeten ondernemen... :125:

tsjaaaa....begin al moe te worden als ik er aan denk...gnagnagna...dat wordt nog wat...

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sporten.. ook echt helemaal niets voor mij..

ik dacht een goede oplossing gevonden te hebben; al het geld dat ik bespaar aan de sportschool (+sportschoenen die ik niet heb), kan ik over een paar jaar lipo van doen :154:

Leek een goed idee maar dat zien we over een paar jaar wel weer, misschien dat ik toch maar is een conditie ga opbouwen :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Jemig Kim, strant... shame on you haha ;)

Maarrrr dan moet het wel eerst strandweer worden! Zondag was ik er helemaal klaar voor! Nieuwe leuke bikini(s) geshopt dus ik had r zin in! :D En wat een teleurstelling want het bleef maar grijs die dag! :24:

En nu we het toch over het strand hebben... waarom graven Duitsers die kuilen nou eigenlijk? Begrijpt iemand dat? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom Duitsers kuilen graven? Ik kan wel een aantal redenen bedenken:

1. ze denken dat het nog oorlog is en willen alvast verschuilen in loopgraven. Beginnen dan met een kuil, het is te warm, nemen een biertje (of 10) en ploffen neer en komen nooit meer overeind.

2. ze hebben geen mooie borsten/buiken en willen zichzelf niet te kijk zetten met hun uitgelubberde borsten en bier/bradwürstbuiken

3. ze willen niet in de wind zitten/liggen

Kies uw keuzen: 1, 2 of 3?

Ik ga voor 2! :152:

Jaa, hier ligt ook nog een stapel was. Heb net met een vriendin boodschapjes gehaald, maar ben helemaal aan eind... Eerst maar ff een schoonheidsslaapje doen. :100:

Straks maar ff aan beginnen. Of niet...

Sporten: ben nu 9 dgn. PO en ik ben ruim 3 kilo gegroeid. Gatverdamme. :mad: En dan moet ik nog ellenlang niets doen? HELLUPPPPP! Ben vorig jaar net van 83 naar 62 kg. gegaan, ik wil dat niet nog een keer doen. Zou 't helpen als ik gewoon wat minder lekkere dingen ging eten?

Ben 'n emotie-eter: gaat 't niet zoals ik wil (zoals nu de hele dag), dan begin ik te vreten. Heb dan ook nog allemaal lekkere dingen gehaald bij de AH! Njammmmmie...

Nou goed, over kleine 5 weken maar weer aan 't hollen!

@Kim: dus jij bent degene die luiheid heeft uitgevonden? Aha, dan heeft mijn kat 't van jou afgekeken!! ^_^

@Evelien: goede insteek; geld besparen van sportkleding/schoenen/abonnementen van de sportschool :63: voor een lipo. Heel goed! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom Duitsers kuilen graven? Ik kan wel een aantal redenen bedenken:

1. ze denken dat het nog oorlog is en willen alvast verschuilen in loopgraven. Beginnen dan met een kuil, het is te warm, nemen een biertje (of 10) en ploffen neer en komen nooit meer overeind.

2. ze hebben geen mooie borsten/buiken en willen zichzelf niet te kijk zetten met hun uitgelubberde borsten en bier/bradwürstbuiken

3. ze willen niet in de wind zitten/liggen

Kies uw keuzen: 1, 2 of 3?

Ik ga voor 2! :152:

Jaa, hier ligt ook nog een stapel was. Heb net met een vriendin boodschapjes gehaald, maar ben helemaal aan eind... Eerst maar ff een schoonheidsslaapje doen. :100:

Straks maar ff aan beginnen. Of niet...

Sporten: ben nu 9 dgn. PO en ik ben ruim 3 kilo gegroeid. Gatverdamme. :mad: En dan moet ik nog ellenlang niets doen? HELLUPPPPP! Ben vorig jaar net van 83 naar 62 kg. gegaan, ik wil dat niet nog een keer doen. Zou 't helpen als ik gewoon wat minder lekkere dingen ging eten?

Ben 'n emotie-eter: gaat 't niet zoals ik wil (zoals nu de hele dag), dan begin ik te vreten. Heb dan ook nog allemaal lekkere dingen gehaald bij de AH! Njammmmmie...

Nou goed, over kleine 5 weken maar weer aan 't hollen!

@Kim: dus jij bent degene die luiheid heeft uitgevonden? Aha, dan heeft mijn kat 't van jou afgekeken!! ^_^

@Evelien: goede insteek; geld besparen van sportkleding/schoenen/abonnementen van de sportschool :63: voor een lipo. Heel goed! :59:

Je mag over de dag eten, maar neem gezonde dingen en eet om de twee uur iets kleins. Is beter bij emo eten, of maak een doos met wat je die dag mag en hou het daarbij (in die doos moeten gezonde dingen zitten en één of twee ongezonde)

En vergeet niet dat negen dagen po nog vocht in het spel zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag over de dag eten, maar neem gezonde dingen en eet om de twee uur iets kleins. Is beter bij emo eten, of maak een doos met wat je die dag mag en hou het daarbij (in die doos moeten gezonde dingen zitten en één of twee ongezonde)

En vergeet niet dat negen dagen po nog vocht in het spel zit

Goede tip! Ik ga meteen een schoenendoos maken. Zit nu overigens heel gezond aan de meloen-mix van de AH! :32:
Link naar reactie
Delen op andere sites

haloooooooo.....

ich bin da wieder....of zoiets..(das mn middelbare school duits,heb nooit zo goed opgelet)

ja die kuilen..miss doen ze t wel zodat wij ze dicht kunnen gooien zodra ze erin liggen..wat moet je anders met dat zand wat overblijft :152:

ik was gister ff op de weegschaal gaan staan maar die geeft nog braaf 55kg aan,dus of ik verbeeld t me of ik heb gewoon een hele lieve,meedenkende weegschaal...whaha

ben vandaag ff wezen shoppen...was t thuiszitten echt helemaal zat..heb een super leuke bikini gekocht die ik natuurlijk ff op een foto ga zetten!

net ff de hond uitgelaten en ja hoor lopen er nog meer mensen met hun hondjes,en aangezien die van mij 40kg weegt en pas 7 maanden is kan je je wel voorstellen dat ik door t gras moest(subtiele omweg)

resultaat was dat mn schoenen onder de stront zitten en dat ik zowat languit lag omdat ik over de poten van mn lieftallige viervoeter sstruikelde!!

geloof me..als je dan heel hard G&%ver*&%me schreeuwt staan je buurtjes je aan te kijken of je een bootwerker bent... :152:

zo ff nwe pics maken...

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo heb vandaag weer even mn auto uitgelaten...wat is dat toch fijn he..mobiel zijn!

nog 6 weken en dan mag ik ook weer op de motor stappen!!!

(helaassss..naar de gp in Assen moet ik nog achterop...grrr)

Link naar reactie
Delen op andere sites

had gister ook voor het eerst auto gereden, viel me toch tegen, vooral terug schakelen ging echt niet gemakkelijk en dan ook nog mn zoontje van bijna 2 die zelf de auto in moet en dan zelf zn stoel in moet haha, echt een jarenplan maar hij kan het :rolleyes:

had vandaag trouwens iets raars, ging me opmeten, had onder 76 en boven 96, kwam ik op DD/E uit en vandaag was mn omtrek onder ineens 80, boven nog wel 96 maar kom ik op 80C uit :wacko: snap er nu niks meer van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe! Autorijden, ik moet er nog niet aan denken (10 dgn. PO en dual plane). :82:

Een vriendin is afgelopen week met me wezen boodschappen doen, zelfs het karretje duwen is me nog te veel. Ik baal er van, want ik wil wel meer, maar kan niet en dat is FRUSTREREND!!!! :81::160::77::30:

En de hond uitlaten doe ik lekker ook niet, ondanks dat'ie een halti heeft. Mijn exman heeft 'm nog steeds en eerlijk gezegd: het bevalt me ook wel eventjes zo. Heerlijk stukkie vrijheid!

@Kim: owwww, was jij dat, die zo vloekte! Ik dacht al... ;)

Kan me voorstellen dat de hond nou niet echt deed wat jij wilde, laat staan dat het grasveldje poeploos zou zijn. :D

@Evelien: ben je misschien vocht aan het kwijt raken nog? Of zat er een slag in het meetlint?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.