Ga naar inhoud

kim83 : 1 juni 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Ha Kim!

Jeeeeeeh je hebt ze!!! Gefeliciteerd! :43::1bouncingboobs::43:

Wat goed om te lezen dat het allemaal vlekkeloos en pijnloos is verlopen! Hopelijk blijft het zo relaxed gaan! En beter ook dat je 310 cc hebt gekregen, ben benieuwd hoe mooi ze al zijn dus ik kijk uit naar de foto's!

Nu even de eerste en ergste paar daagjes doorkomen, maar volgens mij gaat dat bij jou geen probleem worden :)

Nogmaals gefeliciteerd meid!

Liefs! Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 221
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Kim,

Geweldig!!! :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Zo snel al een verslag, wauw!

Dat was vast telepathie vanmorgen, haha, dat je precies rond de tijd dat ik mijn berichtje intikte ook daadwerkelijk al op de recovery was..

Fijn dat het zo goed gegaan is.

Doe het lekker rustig aan, he! :116:

grtz Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw gefeliciteerd met de 310cc! Ik ben nu echt reuze benieuwd hoe het bij jou is geworden. Fijn dat het toch is gelukt bij dr. De Boer. Als je foto's hebt kom ik gelijk bij je voor je ww ;-)

Succes met je herstel en ik houd je topic in de gaten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow geweldig allemaal.

Toen ik vanmorgen wakker werd moest ik helemaal aan je denken.

Erg fijn voor je dat er toch 310 in is gegaan.

Ook fantatisch dat je geen pijn heb nu.

Ben natuurlijk ook blij dat ze zo mooi zijn geworden, kan niet wachten op je fotos :D

Mocht je vriend eigenlijk mee naar binnen?

Veel plezier met je nieuwe grote :1bouncingboobs:

hi meiden,

nou daar zit ze dan hoor,vrijwel zonder pijn en met borsten!!!!

nou mn verslag!

vanmorgen moest ik bijna met geweld mn vriend om 5uur zn bed uit sleuren want hij lag zo lekker...

hij ging daarna lekker ontbijten met een kop koffie en ik zat op een houtje te bijten...whahaha!

ik heb nooit honger in de ochtend maar vandaag wel..heel apart!

we zijn om kwart over 6 gaan rijden en kwamen natuurlijk veel te vroeg aan in amstelveen!

om half 8 naar binnen gegaan en om 8uur mocht ik mee naar boven!

kleertjes uit,badjasje aan,aftekenen en gaan met die banaan!

in de o.k mocht ik op de operatie tafel gaan liggen en kreeg ik t infuus,hier zag ik erg tegenop maar viel me reuze mee,heb ook geen pilletje vante voren gehad om te ontspannen...was ook niet zo heel zenuwachtig,had er gewoon heel veel zin in!!

na 5 minuten ofzo was ik pas weg...en om half 10 lag ik in de recoverykamer!

ik werd direct wakker en was ook meteen al heel helder!

het enige wat ik op dat moment voelde was het schrijnen van de moedervlekken die ze hebben weg gesneden...(10 stuks)

ik mocht meteen al een beschuitje eten en een kopje thee drinken!

ik was niet misselijk dus heb alles binnengehouden en moest ook vrijwel direct plassen!

ik moest alleen nog even wachten op mn recept!

fijn 3x per dag tramadol....whahaha

denk dat ik ze niet eensnodig heb,want ik heb eigenlijk bijna geen pijn!

miss dat dat nog moet gaan komen maar ik hoop natuurlijk dat het zo blijft!

na de operatie kwam dokter de boer nog even bij me en vertelde me dat er toch 310cc ipv 275cc in is gegaan...ik voelde me zo trots als een pauw met 7 lullen..sorry voor mn taalgebruik,maar ben echt superblij!

niet lang daarna kwam er een vrouw uit de o.k en toen ze bijkwam heb ik zo vreselijk gelachen...ze was echt toaal de weg kwijt...ze ging rechtop zitten en op dr zij liggen...en vroeg wie ik was en of dat ze nu echt pas mooi was...echt aandoenlijk om te zien!

maar goed ik ben dus thuis en ik heb vrijwel nog geen last!!toen we net thuis kwamen konden we onze nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en heb ik alles uitgedaan en even mn nwe boobs bekeken!

en ze zijn echt super!!!!

(super in..grooet en mooi!!!!whahaha)

ga vanavond ff foto's maken en hopelijk krijg ik ze vanavond nog op de pc,anders morgen!!!

liefs kim

ps....dank jullie voor de support meiden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: Super zeg dat alles zo goed is verlopen en je je zo goed voelt! Hopen dat het zo blijft met de pijn! Leuk verslagje trouwens en wat snel geplaatst al, kon het nu pas lezen, heel drukke dag gehad! Wens je een fijn herstel en laat je nu maar lekker verwennen! Hopelijk kan je ook goed slapen vannacht! En 310 cc, :101: wow, dat word een mooie maat straks :123: , benieuwd naar je foto's ook !

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi girls,

ben ik weer...

ben gisteren toch maar wel met de pijnstillers begonnen want t begon toch wel te trekken...mn huid staat ook super strak!

ik was gister avond op de bank al in slaap gevallen en toen mn vriend me wakker maakte was t al een beetje laat om r nog foto's op te zetten maar dat ga ik zo ff doen!

heb nu wel spierpijn en bij mn hechtingen begint t nu lichtelijk blauw te worden,maar al met al valt t me reuze mee allemaal!

voel me door de tramadol en naproxen EN paracetamol weer constant stoned,maar goed dat went ook wel....haha

ik heb wel een beetje het idee dat ik al teveel hooi op mn vork neem,al doe ik niet echt boven mn hoofd tillen ofzo..

ik heb heerlijk geslapen vanacht..op mn rug uiteraard..en kon zelfs al een beetje op mn zij liggen...dit ga ik niet doen nog hoor,maar was alleen ff om te kijken hoeveel pijn me dat zou doen!

toen ik wakker werd vanmorgen voelde het alsof er 100 luchtbelletjes in mn borsten zaten...grappig gevoel en schijnt normaal te zijn!

het enige waar ik me wel aan irriteer en wat gewoon lastig is is die band!

die moet ik 2 weken omhouden!

aan de ene kant voelt het heel fijn omdat je weet dat het lekker stevig is en dat het resultaat er alleen maar beter van wordt,maar ik moet eerlijk zeggen dat het een opluchting is als ik m heel ffjes af kan doen hoor!

maar miss een stomme vraag....die band moet ik snachts toch ook om?

ben t eigenlijk vergeten te vragen bij de kliniek en t staat ook niet in mn folders!

nou ga zo ff proberen foto's erop te zetten...jullie hebben geen ww nodig om te kijken dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Ja, neem toch maar fijn je pijnstillers, lijkt me ook wel 't beste, al heb je niet te veel pijn, soms is het ook gewoon ontstekingsremmend!

Fijn ook dat je al goed hebt kunnen slapen, en nog wel op de rug! Hoop dat het zo blijft gaan, en als je zonder problemen op je zij kunt liggen, mag je na een 2-tal weken ook wel voorzichtig proberen, helpt wel met een voedingskussen of iets dergelijks in je rug zodat je half op je zij en half op je rug ligt.

Had ik ook van die lucht of vochtbelletjes, best grappig, maar gaat vlug weer over. :3:

Ja, die band, heb ik een week of 5 gedragen, in het begin echt niet fijn, maar echt je went er aan, hoe gek je dat nu misschien vind klinken, straks vind je het raar zonder, en ja hoor die moet je zeker 's nachts aanhouden!!!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi eefje,

ja ik heb een kussen van de bank in mn bed gelegd en dat slaapt heerlijk,lig ik toch een beetje rechtop!

en die pijnstillers ga ik idd zo weer nemen want wat je zegt t werkt onstekings remmend!

ben nu foto's aan t uploaden dus ze komen eraan!!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

ben nu foto's aan t uploaden dus ze komen eraan!!!

Goed zo! Want ik ben echt benieuwd :D

Nou volgens mij valt t allemaal erg mee bij je, qua pijn enzo :) Ideaal! Hou je nog lekker rustig hoor, denk aan het goede doel (het herstelproces ;))

vermaak je je nog een beetje trouwens?

Suc6!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Nou dat ziet er al heel goed uit zeg na amper 1 dag!!! :1bouncingboobs: Herken ook bij jou nog steeds je eigen borstvorm, heel mooi! Lijkt wel of je altijd al zo geweest bent, zo mooi in verhouding ben je nu! Jij hebt ook zo'n mooie sportbh met bloempjes op, had die bij Barb dacht ik ook al eens gezien, zit dat erop of zijn dat speldjes die je er zelf kunt opspelden? Geniet ervan meid en nog een fijn herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden!!

zo gisteravond was ff afzien!

heb 2x al mn eten eruit gegooid en t was eigenlijk al te laat om de kliniek te bellen dus dat heb ik net even gedaan!

waarschijnlijk heb ik een te lage bloeddruk dus zit nu aan de boullion!

heb last van mn rechterschouder van het slapen en pijn in mn kop,maar dat gaat vanzelf wel weer weg!

dr Ludlage belde me gistermiddag ook nog even om te vragen hoe het gaat,en vertelde dat ik die band maar tot einde van deze week hoef te dragen en m nu ook al af en toe af mag doen.ik heb m alleen maar om de zwelling van boven af te laten nemen!

mn borsten zijn nu al wat zachter aan t worden,alleen tussen mn borsten staat mn huid nog wat strak!

ik hou wel heel veel vocht vast,vooral onder mn borsten,mn oksels en in mn benen en voeten!

dus t warme weer helpt hier ook niet echt aan mee!

gisteravond ben ik nog even met mn vriend een rondje wezen lopen met de hond,hierdoor zakte de misselijkheid wel wat weg,maar zodra ik thuis kwam begon t weer!

t lopen ging wel langzamer dan normaal en ik voel me net jaap van xfactor maar verder was t wel ff fijn om te wandelen!

maar goed zover weer ff een verslagje...ga vanmiddag nog ff foto´s maken en dan zet ik ze er weer op!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Kim :rolleyes:

Dat strakke en harde dat houdt nog wel een aantal weken aan hoor. Maar op een ochtend word je wakker en denk je...he he, daar zijn ze eindelijk! :1big_boobs:

Wat vervelend dat je zo misselijk bent en last hebt van pijn. Rustig aan doen en pijnstillers nemen denk ik zomaar.. :124:

Over dat vocht.. Dat had ik ook heel erg!! M'n oksels, handen, buik, heupen en voeten. Jezus, dat was echt klote! Ik ben toch maar veel water gaan drinken zodat ik veel moest plassen en ik heb brandnetelthee van Zonnatura gehaald, dat is vochtafdrijvend! (TIP)

Het heeft bij mij wel een week geduurd :122:

Succes met je herstel! Doe rustig aan en laat je verwennen!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi blonde dollie,

ja dat vocht is echt drama,dat drukt en doet zeer!

ik heb eigenlijk helemaal geen blauwe plekken verder dus dat is dan wel weer fijn!

ik moet idd wat meer water gaan drinken...ach t komt wel goed!

ga nu ff wat eten en zo ff plat op de bank!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik 3 dgn po en ook ik zit met een strakke band en veel vocht. Jakkes... En wat je zegt: zere schouders en nek, spieren die vast zitten etc. Hele strakke borsten en heb jij ook zo'n jeuk? Heerlijk om met een koude lepel in de bh te vissen/krabben, hihihihi. :rolleyes:

Blauwe plekken heb ik ook niet, gelukkig.

Geen idee of mijn borsten nu zachter zijn, ik heb ze nog maar amper uit 'de verpakking' gehad. Alleen ff met het douchen en toen was ik druk bezig met andere dingen, dan te voelen of ze al zachter waren geworden.

Zal vanavond mijn vriendje 's ff vragen... :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Tip voor snellere vochtafdrijving: BRANDNETELTHEE

Succes meiden!! Lekker je rust pakken! Dan komt het allemaal wel goed :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi butterfly...

ik wist wel dat vrouwen die een achter de spier plaatsing krijgen de band om moeten,ik werdt r wakker mee en vroeg ook meteen aan de pc of t toch wat anders was geworden dan voor de spier,maar dat bleek niet zo te zijn!

ik heb de band alleen de 1e wk om...vandaag de laatste dag..zodat de zwelling vann boven wat afneemt en de randen wat sneller hechten!

denk alleen wel dat ik m aankomende wk om nog af en toe om hou want t geeft wel een veilig gevoel!!

ondanks dat ik m liever niet draag..want t drukt ook wel erg!

heel apart!!hihi

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig dat groene thee ook vochtafdrijvend is... brandnetelthee is nl. vies! :99: Maar goed... smaken verschillen.

Ik wist overigens ook niet van de band af, totdat ik wakker werd. Ik vervloek 'm al redelijk (ben 5 dgn po). Zal met het verwijderen van de hechtigen 's vragen wanneer die in de prullebak mag.

Groene thee is ook vochtafdrijvend :)

Moet eigenlijk iedereen bij mediconsult een band om?

Ik heb er niks over gehoord alleen over een bh 6 weken, of hoorde jij dat ook pas later van die band?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jak dan zal ik dat ook wel krijgen midden in de zomer.

Lijkt me ook niks, maar ja het geeft natuurlijk wel een veilig gevoel omdat ze lekker ingepakt zitten en niet bewegen.

Na je zwangerschap is je buik ook leeg en voelt dat ook heel raar dan doen vaak vrouwen ook een strakke band om, al zit het niet lekker maar dan voel je je buik niet zo klotsen en omkiepen;)

Is die eigenlijk groot zo een band of pcies om je borsten heen??

En hoe doen jullie dat eigenlijk met bh wassen?

Je kan hem toch moeilijk 6 weken dag en nacht omhouden?

Zeker niet met warm weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai meiden,

weer ff een korte update..

vanmorgen toen ik mn ogen open deed dacht ik huh...waar is mn plafond gebleven...bleek ik op mn zij te liggen..whahaha!

stiekem ook mn andere zij even geprobeerd en dat deed ook al geen pijn meer!

ik verbaas me erover hoe snel het hersteld...heb geen blauwe plekken..rond mn littekens is het lichtelijk geel..en de littekens trekken een beetje!

toen ik mn bed uit stapte voelde ik de welbekende messteken in mn borsten!

dat is wel een beroerd gevoel maar het duurt gelukkig niet lang!

ik heb even gemeten en zit onder mn borsten op 74cm..denk dat daar ook vocht bij zit,want heb t gevoel dat ik een skippybal heb opgegeten.. :wacko: of dat ik 4maanden zwanger ben.. :152:

van t hoogste punt gemeten zit ik op 92cm..volgens bhmaat.nl kom ik dan uit op 70FFFF.....mijn god..das nog beter dan 70DD/E...whahaha

hoor wel vaak dat die maten niet echt klopppen,dus hou me er maar niet teveel aan vast!

maar t gaat dus goed en voel me ook niet meer zo draaierig..had een erg lage bloeddruk,dus heb gisteren flink aan de soyasaus gezeten...waardoor ik nu weer veel vocht heb..whaha..

ga zo ff lekker in t zonnetje zitten denk ik!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja raar he, ben nu 4 dagen po, word gek van die band vooral met kleding uitzoeken maar toch geeft het een veilig gevoel. ik doe het soms 1 min ff los, even adem halen haha maar daarna zet ik het weer vast, zitten ze wat steviger en bewegen mn borsten veel minder bij lopen enzo.

jammer dat je misselijk bent, weet wel dat dat ook door de pijnstillers kan komen (of 1 merk daarvan) ik heb er gelukkig geen last van, neem alleen nog paracetamol

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.