Ga naar inhoud

kim83 : 1 juni 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Van het warme zonnetje hou je ook vocht vast ;)

FFFF Klinkt geweldig hihi.

Maar mischien zakt het nog wel een maatje af na een tijdje.

Hoe smaller je omvang des te groter je cupmaat zal worden :)

haai meiden,

weer ff een korte update..

vanmorgen toen ik mn ogen open deed dacht ik huh...waar is mn plafond gebleven...bleek ik op mn zij te liggen..whahaha!

stiekem ook mn andere zij even geprobeerd en dat deed ook al geen pijn meer!

ik verbaas me erover hoe snel het hersteld...heb geen blauwe plekken..rond mn littekens is het lichtelijk geel..en de littekens trekken een beetje!

toen ik mn bed uit stapte voelde ik de welbekende messteken in mn borsten!

dat is wel een beroerd gevoel maar het duurt gelukkig niet lang!

ik heb even gemeten en zit onder mn borsten op 74cm..denk dat daar ook vocht bij zit,want heb t gevoel dat ik een skippybal heb opgegeten.. :wacko: of dat ik 4maanden zwanger ben.. :152:

van t hoogste punt gemeten zit ik op 92cm..volgens bhmaat.nl kom ik dan uit op 70FFFF.....mijn god..das nog beter dan 70DD/E...whahaha

hoor wel vaak dat die maten niet echt klopppen,dus hou me er maar niet teveel aan vast!

maar t gaat dus goed en voel me ook niet meer zo draaierig..had een erg lage bloeddruk,dus heb gisteren flink aan de soyasaus gezeten...waardoor ik nu weer veel vocht heb..whaha..

ga zo ff lekker in t zonnetje zitten denk ik!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 221
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hi evelien..

ja die misselijkheid kwam door de tramadol..die hoef ik ook niet meer te nemen!

voel me ook meteen een stuk helderder!!

was echt zo stoned als een ui van die bende!

neem nu alleen nog paracetamol en naproxen..opzich heb ik t voor de pijn niet meer nodig want dat heb ik niet meer echt..maar tegen de onstekingen die eventueel zouden kunnen komen neem ik ze nog wel..vin ik wel een prettig idee! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die zon is eigenlijk ooknog helemaal niet goed..maar aangezien ik nu met mierentietjes...(kippenvel)..binnen zit..ga ik t toch ff proberen..veel water drinken..moet goed komen!

ik ben idd vrij smal dus hoop dat t zo blijft...zou niet gek zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je heb gelijk, veels te mooi weer.

Zou wel bizar zijn met 310 cc 5 cupmaten groeien!

Je zou eerder denken dat wordt een flinke C cup ofzo.

Ik wil straks een D cup hoop toch niet dat ik straks met een 310 cc nog steeds een f cup over hou??

Ik heb het geld van mijn vader geleend voor een borstverkleining, die zal wel raar staan te kijken als t een F blijft ;)

ja die zon is eigenlijk ooknog helemaal niet goed..maar aangezien ik nu met mierentietjes...(kippenvel)..binnen zit..ga ik t toch ff proberen..veel water drinken..moet goed komen!

ik ben idd vrij smal dus hoop dat t zo blijft...zou niet gek zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

nou tis heerlijk in de zon hoor!!

doet me goed!!

ja 5 cupmaten zal t wel niet worden nee..zou t trouwens niet erg vinden..

lees wel her en der dat t veel groter uitpakt dan oorspronkelijk de bedoeling was!

wat je al zei...ligt ook aan je omvang onder de borst..

voor mn bv droeg ik altijd al B bh's omdat de beugel anders te klein was..dus miss dat het daar iets mee te maken heeft!!?

hoop in ieder geval wel een D over te houden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, ik had 275cc en ben van een 70B naar een 70D gegaan en sommige 70D's zitten te krap zelfs dus heb nu 2 bh's van 70E. En bij mij ziet het er ook niet groot uit, gek he? Mijn omtrekken zijn 71cm en 91cm en D gaat tot 90cm volgens tabellen.

Ook zag ik dat met 18cm tot 20cm verchil met je 2 omtrekken zit je op D en 20cm - 22cm verchil zit je op E.

Ik zit dus echt tussen de bh maten in zegmaar.

10 - 12 cm: AA

12 - 14 cm: A

14 - 16 cm: B

16 - 18 cm: C

18 - 20 cm: D

20 - 22 cm: E

22 - 24 cm: F

24 - 26 cm: G

26 - 28 cm: H

28 - 30 cm: J

Bron: http://www.hoedoe.nl/mode-uiterlijk/kleding/hoe-bepaal-ik-mijn-beha-maat

lief

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi barb!!

dankje!!

heb meteen ff gemeten maar komt idd weer op 70D/E uit!

t zal idd met bh's best wel uit kunnen maken welk merk je koopt!

dat ga ik pas over 5enhalve wk ervaren...heb r nu al zin in!

moet in ieder geval veel nwe shirtjes gaan scoren want ook die passen voor geen meter meer!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey Kim, gefeliciteerd nog met je boobies! ;) Ben benieuwd naar je foto's, zou ik je ww mogen zien? Hoe voel je je? Denk je dat je Defqon aan kunt? Zal wel goedkomen denk ik. ;):D

Laat maar! Zie andere topic. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kim, gelukkig ben je niet meer misselijk, dacht al dat het door die pillen kwam maar ja je bent er gelukkig vanaf.

lekker zeg dat je al op je zij kan slapen! ik kan dat echt nog niet..

maar raar zeg die maten haha, ik kom ook op DD/E uit nu maar ik heb wel 450cc erin zitten (schik er nogsteeds van als ik eraan denk :141: )

verder hou ik ook nog wel wat vocht vast maar word wel steeds minder nu. Begin wel wat stijver te worden nu maar ja kan ook niet teveel verwachten met 5 dagen PO haha

Ik zou straks weer wat fotos maken want gister ben ik er niet aan toe gekomen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiesmorgens,

ik heb wederom een goeie nacht gehad!

en lag weer lekker op mn zij vanmorgen bij het wakker worden!

uiteraard wel wat steken bij het opstaan maar dat is nu alweer over!

nu heb ik echt het idee van ...heee ze horen bij mn lijf!

volgens mij is dat best vlot..

ik loop ook niet meer zo raar krom en ga steeds rechterop lopen..iets waar mn vriend ook erg blij van wordt,want ik was soms echt een oud oma'tje!

mn vriend probeert me al 3 jaar rechtop te laten lopen!

toch wel grappig dat we er nu achter komen dat het eigenlijk alles met zelfvertrouwen te maken heeft!

gisteravond laat nog even een klein stukje alleen met de hond gelopen..ook dat ging prima!

nou scheelde het dat ik niet als een idioot aan zn riem hoefde te sjorren,want we kwamen geen andere hondjes tegen...godzijdank!!

daarna moest ik mn bed nog even opmaken...dat was alleen een wat minder goed idee..helaas moest ik wel want mn vriend was voorlopig nog niet thuis..

toen ik het laken om mn matras wilde doen voelde het net alsof mn linkerlitteken uit elkaar scheurde..en ik kan vertellen dat dat echt een &*@%..gevoel is...GRRR

de maat went idd snel...zoals iedereen dat hier al zegt!!

maar ik ben echt superblij met mn :1big_boobs: ...whoehoe

ga zo nog even nwe foto's maken want ze zijn al erg aan het zakken!

@evelien..

ja die maten dat is echt apart..maar heeft er denk ik ook mee te maken of je ooit al borstvoeding heb gegeven waardoor het vel wat losser is..daardoor heb je meer cc's nodig om toch op hetzelfde resultaat uit te komen!

tenminste dat is wat ik eerder heb gelezen hier op t forum!

als ze er bij mij 450cc in hadden gedaan dan was ik denk ik voorover gevallen..hihi!!

het vocht begint bij mij nu ook te verdwijnen!

eindelijk die skippybal weg uit mn buik!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim

jee wat zijn je borsten nu al mooi rond,zou er zo voor tekenen joh,als me eerste bv zo was geweest,had ik denk toch wel even nagedacht om wel een wissel te doen.ze zien er super uit!

en wat een gaaf hempje,het eerste hempje van je 3dgn po foto,s :125:

badpak stata je super ook,ben je wel een type voor,ik zou er niet mee staan,helaas,vind zulke dingen super altijd.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai moontje,

dankje voor het compliment!

ik hoop ook echt dat ze zo blijven!

dat hempje is van Sloggi,er zat ook een string en een broekje bij...durfde t nooit te dragen maar nu staat t erg leuk!

ik was gisteren al aan je wisseltopic begonnen te lezen maar ben nog niet door de 33 pagina's heen :blush:

ik vind jou borsten juist erg mooi!!

ik snap wat je bedoelt met dat de grote meevalt...op de een of andere manier lijken ze op foto's huge en in t echt niet...dat heb ik ook!

maar ik ga zo ff verder lezen bij je en dan plaats ik zeker een reactie!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

WWOOOEEHHAAAA, ik wil ook op mijn zij liggen!!! Maar, wat ik het allerliefste wil: gewoon zélf opstaan, niet met behulp van die electrisch verstelbare bodem. Want als ik dat kan, kan ik weer naar huis.

Bij moeders is 't prima hoor, maar ja... ik wil wel gewoon erg graag naar huis. Mijn eigen toko weer om me heen enzo.

En die band, ja... die gooi ik ook wel eens even los. Even volop ademhalen en dan maar weer vast. Blééééh... en dan nog ruim 5 weken dat ding om.

Gister zelfstandig gedouched en haartjes gewassen. Zalig! Wel hondsmoe na de tijd, maar goed. Moeders had de bh ff snel in de wasmachine gedaan. En ik zat buiten te huilen van de pijn dat dat ding nog niet droog was. 'Doe maar nat om', zei ik tegen haar. Maar dat kon niet, vond ze.

Heb 't bijna uitgeschreeuwd bij het omdoen, maar och... wat zalig om dat ding weer om te hebben.

Herkennen jullie dat?

@ Kim: op mijn foto's zijn mijn nwe. boobs inderdaad ook mega groot! :1bouncingboobs: Terwijl ze in 't echt gewoon normaal :1boobs: zijn, vind ik. Toch raar!

Trouwens, bedopmaken, daar waag ik me eerst nog maar ff niet aan. Maar ja.. jij moest gewoon.

Hoe vindt je vriend je nwe boezem?

Dat van die skippybal herken ik ook wel, hahahaha!

Ik gebruik 's ochtends voordat ik opsta een 2 x 500 paracetamol, dan voel ik een half uurtje later die steken niet zo hele erg. De rest van de dag gaat prima zonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lesilla...

die monokini...wist eerst ook niet dat t zo heette hoor :blush: ...is van de bonprix...24,95..ze hebben erg leuke dingen op hun site staan!!

@famke...

heb je nog zo'n last dan?

das wel balen joh!

wel lief van je moeder dat ze je zo goed verzorgt...zou de mijne ook doen hoor!

ik heb alleen vanacht die band nog om gehad en vanaf vandaag ben ik bandloos! :152:

dat je zo'n pijn hebt zonder die bh..is een wissel zo'n ingrijpendere operatie?

ga zo je topic ff lezen!(ben ik ook ff goed op de hoogte!)

mn vriend is er weg van,gisteren zat ie er even iets te hard aan en toen moest ik ook wel ff gillen...heb nog een doof gevoel in mn tepels..en bijten is dan niet echt fijn kan ik je vertellen... :93: whahaha

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woaahh... bijten, dat hoeft voor mij nu ook eventjes niet hoor. Laat 'm eerst maar eens de boel zachtjes verkennen en insmeren. Daar zou ik eerst al happy mee zijn, hihihihi.

Overdag valt de pijn wel mee, alleen bij het opstaan. Alsof het zwaartepunt anders wordt en mijn lijf daaraan moet wennen.

Een wissel is op zich niet een "ingrijpendere" operatie. Het had heel fijn kunnen zijn, als'ie de protheses gewoon in dezelfde pocket had gedaan. Maar, dat was minder mooi en daarom heeft hij een dual plane gedaan. En ja... ik kan je vertellen dat er een wereld van verschil is in herstel. Dit is écht vele malen zwaarder. Moontje kan daar ook overmee praten, alleen heeft zij het andersom mee gemaakt.

Ik ga ook ff shoppen op de site van bronprix! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat bijten hoeft normaal zowieso niet van mij hoor...maar blijkbaar dacht ie dat ik t toch niet zou voelen omdat t doof is..maar das alleen nog maar een vervelender gevoel...hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Net even gespiekt in je album, wow, wat zijn ze al veel verandert op enkele dagen tijd! Ze worden steeds mooier! :32: Zit al goed vorm in vind ik! :35: Geniet ervan meid! En doe nog lekker rustig aan met 't vriendje!!! :38::3:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim

thanks voor je reaktie in me topic,was ff flink lezen zeker hihi?

ja ik ben nu wel tevreden hoor,zeker met de vorm enzo,wacht nu alleen nog met smart op me hang :rolleyes: en de maat,ja nee die is niet wat ik had verwacht,te klein naar me wens,maar als ik zulke borsten had overgehouden als jou na me dual plane ervaring,had ik denk niet eesn een wissel gedaan.tja ach,lastig begrijpen,is ook al lastig voor mezelf te snappen,laat staan voor een ander :blush:

jij hebt in elk geval hele mooi borsten,en het word enkel maar mooier :125:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaai moontje,

ja dat was idd ff een dagtaak...ach mag toch nog niet vol in de zon..hihi

ik vind jou vorm idd ook erg mooi!

maar hoeveel tijd staat er normaal voor "de hang"dan,want ik heb t idee dat dat bij mij nu al een beetje gebeurd!

en jij heb ze nu toch al een maand langer dan ik!

het volume begint bij mij nu aardig te slinken...das wel balen!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

goodmorning ladies,

gisteren begon de dag goed..had geen last,enkel wat kleine steekjes bij het opstaan!

hierdoor heb ik veels te veel hooi op mn vork genomen!

3 wasjes gedraaid en natuurlijk opgehangen :92: stom stom stom

vaatwasser in en uit geruimd,hondje uitgelaten en kopjes uit een net iets te hoge kast gepakt..

mn moeder had nwe shirtjes voor me gekocht dus die moest ik natuurlijk met alle geweld meteen passen!

aan t einde van de dag heb ik hier ook de prijs voor moeten betalen..ik trok t echt niet meer,begon weer vocht vast te houden en had t idee dat mn bh veels te klein was..

toch maar weer een tramadol genomen en mn bed ingedoken!

kwam lastig in slaap door de pijn en werd vanmorgen wakker met 2 tintelende handen.. :25:

heb net t forum ff doorgeplozen maar het is wel s eerder bij iemand voorgekomen,dus nog geen reden voor paniek...pfeeew!!

vandaag doe ik maar ff helemaal niks dan lamlendig achter de pc hangen en tv kijken want zo'n avond als gister is dus echt niet fijn!

en ik wil natuurlijk wel mooie :01: zonder dat ze op een verkeerde manier gaan kapselen..

ik ga straks nog even nwe foto's maken dus die komen in de loop van de middag in mn album!

ooh ja...ik heb sinds gister een ww op mn album,dat wilde ik zowiezo al maar ben r sinds gister pas achter hoe dat wekt...dus wil je foto's zien stuur dan ff een berichtje!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.