Ga naar inhoud

kim83 : 1 juni 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 221
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi hoi

ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen maar ik weet zeker alles komt goed

ik ben net terug van dr de boer en alles was goed bij mij dat bultje komt door een plooitje in de protese en komt vaker voor maar kan zeker geen kwaad dus ben blij dat het allemaal goed is ben nu nog blijer er mee hahahah

nou meid hoop snel telezen hoe het is gegaan met je doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

heel veel succes morgen,echt je bent in goede handen, en ze zijn echt vakkundig.

ook de narcosse is iets om niet bang voor te zijn.ik was ook bang maar viel 100 procent mee

good luck peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim,

Ja hoor, ik trek het nog wel even (8 dagen), meer ook omdat ik deze laatste week nog ontzettend veel aan mijn hoofd heb... helaas

Maarre, jij mag morgen al!!!

Ik wens je heel veel succes maar het gaat vast goedkomen!!!

Tegen deze tijd morgen.... :1big_boobs:

x Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Succes meid, eindelijk is het voor jou zo ver! :) Hoop dat je deze laatste nacht goed doorkomt en dat het morgen allemaal meevalt! Nog eventjes en heb je gewoon BOOBIES!! :1bouncingboobs:

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he hey

heel eel suc6 morgen hoop dat je een goed herstel krijgt en dat je niet al te veel pijn zal hebben

morgen komt dan eindelijk je droom uit echt super

hoop dat je nog lekker kan slapen

en maak je niet te druk komt allemaal goed :D

en morgen lekker wakker worden met mooi grote borsten

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi lieve meiden,

moet even zeggen dat ik r wel stil van ben hoeveel reacties ik vandaag krijg..fijn te weten dat er zoveel meiden met je meeleven...echt!!

IK HEB R ZOVEEL ZIN IN!!!!!!!!!

heb vandaag echt een vreselijk chaotische dag gehad!

ten eerste moest ik om 10uur in het z.huis zijn om mn spiraaltje eruit te laten halen...hier was ik behoorlijk gespannen door!!

ten tweede belde mn vriend dat de hond (7 maanden) uit de tuin ontsnapt was!( we wonen aan een drukke weg...)

toen ik de hoek om kwam rijden zag ik een dierenambulance staan...dus het eerste wat ik dacht was dat ik mn hondje nooit meer uit kon laten ipv 6 weken niet!

gelukkig was die draak alleen maar bij de brandweer naar binnen gelopen en vond t wel gezellig daar!

hij was bij de receptioniste achter de balie gaan zitten!

godzijdank is ie gechipt en waren mn ouders al gebeld!!!

PFEEEEWW...

daarna mn nageltjes eraf laten halen...voel me ernstig kaal nu;)

toen nog ff boodschappen gedaan en meteen maar ff bij mn ouders gegeten...kan je maar gehad hebben;)

en nu...ja wat nu...

eigenlijk moet ik nog heeeeel veeeeel...maar heb besloten dat ik de aankomde dagen alles aan mn vent en de schioonmaaktser overlaat en ik lekker ga ontspannen op de bank met een film,xbox of gewoon lekker een boek en en en met :1big_boobs:

EINDELIJK!!!!!

als het lukt zal ik jullie morgen een uitgebreidt verslag geven...eerst nog maar de dag doorkomen...

tot snel girlssssssss

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat je ontzettend zenuwachtig bent.

Ik ben het nu al en moet nog 5 weken..

Ben erg benieuwd naar je verhaal.

Hoe de kliniek in amstelveen is, hoe het in zn werk gaat enzo.

En natuurlijk vooral naar het resultaat :)

hi lieve meiden,

moet even zeggen dat ik r wel stil van ben hoeveel reacties ik vandaag krijg..fijn te weten dat er zoveel meiden met je meeleven...echt!!

IK HEB R ZOVEEL ZIN IN!!!!!!!!!

heb vandaag echt een vreselijk chaotische dag gehad!

ten eerste moest ik om 10uur in het z.huis zijn om mn spiraaltje eruit te laten halen...hier was ik behoorlijk gespannen door!!

ten tweede belde mn vriend dat de hond (7 maanden) uit de tuin ontsnapt was!( we wonen aan een drukke weg...)

toen ik de hoek om kwam rijden zag ik een dierenambulance staan...dus het eerste wat ik dacht was dat ik mn hondje nooit meer uit kon laten ipv 6 weken niet!

gelukkig was die draak alleen maar bij de brandweer naar binnen gelopen en vond t wel gezellig daar!

hij was bij de receptioniste achter de balie gaan zitten!

godzijdank is ie gechipt en waren mn ouders al gebeld!!!

PFEEEEWW...

daarna mn nageltjes eraf laten halen...voel me ernstig kaal nu;)

toen nog ff boodschappen gedaan en meteen maar ff bij mn ouders gegeten...kan je maar gehad hebben;)

en nu...ja wat nu...

eigenlijk moet ik nog heeeeel veeeeel...maar heb besloten dat ik de aankomde dagen alles aan mn vent en de schioonmaaktser overlaat en ik lekker ga ontspannen op de bank met een film,xbox of gewoon lekker een boek en en en met :1big_boobs:

EINDELIJK!!!!!

als het lukt zal ik jullie morgen een uitgebreidt verslag geven...eerst nog maar de dag doorkomen...

tot snel girlssssssss

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kim

heel veel suc6 vandaag en hoop dat alles goed verloop

maar wat raar dat je je nagels eraf moest hale die heb ik er gewoon opgehouden en had al wel gebeld of dat mocht en dat mocht ook gewoon kan geen kwaat als het er netjes op zit en snap dan heel goed dat je je best naakt voelt zonder

nou laat je lekker de komende dagen verwennen en ga er goed van genieten

hoop dat je niet al te veel pijn zal hebben maar komt allemaal goed

GRoetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Kim, :43:

Mou gelukkig heb je je hond terug.. !

Rond deze tijd ben je misschien net uit de ok..

Gefeliciteerd :143::101:

Een heel goed herstel toegewenst, ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt, kijk met smart uit naar je verslag, wanneer je daar aan toe bent natuurlijk!

:6: liefs Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi meiden,

nou daar zit ze dan hoor,vrijwel zonder pijn en met borsten!!!!

nou mn verslag!

vanmorgen moest ik bijna met geweld mn vriend om 5uur zn bed uit sleuren want hij lag zo lekker...

hij ging daarna lekker ontbijten met een kop koffie en ik zat op een houtje te bijten...whahaha!

ik heb nooit honger in de ochtend maar vandaag wel..heel apart!

we zijn om kwart over 6 gaan rijden en kwamen natuurlijk veel te vroeg aan in amstelveen!

om half 8 naar binnen gegaan en om 8uur mocht ik mee naar boven!

kleertjes uit,badjasje aan,aftekenen en gaan met die banaan!

in de o.k mocht ik op de operatie tafel gaan liggen en kreeg ik t infuus,hier zag ik erg tegenop maar viel me reuze mee,heb ook geen pilletje vante voren gehad om te ontspannen...was ook niet zo heel zenuwachtig,had er gewoon heel veel zin in!!

na 5 minuten ofzo was ik pas weg...en om half 10 lag ik in de recoverykamer!

ik werd direct wakker en was ook meteen al heel helder!

het enige wat ik op dat moment voelde was het schrijnen van de moedervlekken die ze hebben weg gesneden...(10 stuks)

ik mocht meteen al een beschuitje eten en een kopje thee drinken!

ik was niet misselijk dus heb alles binnengehouden en moest ook vrijwel direct plassen!

ik moest alleen nog even wachten op mn recept!

fijn 3x per dag tramadol....whahaha

denk dat ik ze niet eensnodig heb,want ik heb eigenlijk bijna geen pijn!

miss dat dat nog moet gaan komen maar ik hoop natuurlijk dat het zo blijft!

na de operatie kwam dokter de boer nog even bij me en vertelde me dat er toch 310cc ipv 275cc in is gegaan...ik voelde me zo trots als een pauw met 7 lullen..sorry voor mn taalgebruik,maar ben echt superblij!

niet lang daarna kwam er een vrouw uit de o.k en toen ze bijkwam heb ik zo vreselijk gelachen...ze was echt toaal de weg kwijt...ze ging rechtop zitten en op dr zij liggen...en vroeg wie ik was en of dat ze nu echt pas mooi was...echt aandoenlijk om te zien!

maar goed ik ben dus thuis en ik heb vrijwel nog geen last!!toen we net thuis kwamen konden we onze nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en heb ik alles uitgedaan en even mn nwe boobs bekeken!

en ze zijn echt super!!!!

(super in..grooet en mooi!!!!whahaha)

ga vanavond ff foto's maken en hopelijk krijg ik ze vanavond nog op de pc,anders morgen!!!

liefs kim

ps....dank jullie voor de support meiden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kim

wat geweldig dat alles zo goed verlopen is zeg

ben blij dat je het allemaal goed bent doorgekomen en tot nu toe nog geen pijn hebt gelukkig maar

mooi zeg dat er toch 310 in is gedaan ben erg benieuwd naar je foto's en je verdere herstel

laat je maar lekker verwennen en ik hou je topic in de gaten en wil heel graag foto's zien van je nieuwe aanwinst lol

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.