Ga naar inhoud

kim83 : 1 juni 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

...want die harde tepels hoeven de klanten op mn werk echt niet te zien!whahaha

Ik lig hier helemaal in een deuk! :152::152::152:

Mijn tepels staan altijd vrij snel, zeg maar... en die priemen door elk shirtje heen. Niet echt handig in de salon. 't Leidt zo af van het gesprek bij bepaalde mannelijke klanten. Hahahaha!

Ik plak ze ook wel eens af met een pleister. :blush: Voorheen had ik altijd padded bh's, bh's met een voerinkje, zeg maar.

Ik moet morgenavond ook weer aan de slag, er staan 3 gepland. Ben benieuwd hoe het zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 221
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey kim, hoe is het nou? nog ergens last van?

hier alles goed, gister zijn mn hechtingen eruit gegaan, alles is mooi en dicht, heel mooi klein littekentje is het geworden.

verder nogsteeds veel dof gevoel in mn borsten, ook mn tepels werken nog niet :103:

ohh geniet zoo van heerlijk op mn zij slapen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

halloooo...

zo mn eerste week werken zit er weer op! :blink:

en ik moet eerlijk zeggen dat t me ee nbeetje tegenviel :blush:

als je na 2 weken weer op je werk komt en ondekt dat het een bende is...tsja dan kan ik niet gaan stilzitten!! :145:

en dat was iets teveel van het goede...was alweer met containers in de weer,lekker afstapelen enzo! :121:

'savonds was ik goed de lul :122:

had giga last van steken en mn boobs waren keihard :139:

de dag erna mocht ik ook alleen maar admi doen en kassadraaien!

en ik draai nooit kassa...en ik had er ineens weer lol in joh...whahaah!

morgen ben ik nog lekker een dagje vrij en ga ik denk ik maar weer s nwe foto's maken,want dat schiet nu ook niet echt op!

de :1bouncingboobs: beginnen al flink te zakken en ondanks dat de zwelling er al uit is had ik t idee niet meer overgehouden te hebben dan een Ctje,maarrrr ik heb even gemeten en kom uit op 70DD/E!!!

jihaaaaaaaaaaaaa :136::126::125::154::101::109::49::01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

pittig he gelijk van alles moeten doen op het werk,ja dat geeft je lichaam wel aan,kan goed vervelend zijn savonds dan.

gelukkig nu even ene dagje vrij,heerlijk! en ja de nieuwe foto,s

zit ik namelijk ookal op te wachten,ben super benieuwd :1bouncingboobs:

en de bh maat,niks mis mee :35:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai moon,

dat was niet fijn nee..gelukkig geeft een lichaam wel zelf aan of iets wel of niet kan..alleen was dat in mijn geval net ff te laat :wacko:

ik zit ff op de meneer van de glasvezel te wachten,daarna ga ik foto's maken want die vent hoeft mn nwe boobs niet te zien :154: hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoooo ...pffff wat een weer heee... :blush:

heb r weer een wk werk opzitten!

deze afgelopen week ging een stuk beter!

heb bijna geen last meer gehad en de jeuk begint ook weg te trekken!

mn huid was zo droog dat t wel een droge zemen leren lap leek! :wacko:

heb me een versuffing gesmeerd met bio-oil en alles wat ik maar in huis had om mn huid een beetje vocht te geven!

en die jeuk....man o man...ik kon afentoe echt niet stoppen met krabben...heb je eindelijk nwe tieten zit je zo ernstig te krabben dat er uiteindelijk grote bloeduitstortingen op zitten...verry charming.. :ph34r:

mn accu zit nu in de lader,dus ga zo ff nwe foto's maken..ben morgen alweer 4 wken po...de tijd vliegt echt voorbij!

heb gisteren ook een dagje mn sportbh uitgedaan en mn nwe bandeau-bikini gedragen....heerlijk!

morgen denk ik weer want ik ben lekker vrij!

ben blij dat ik eindelijk het gevoel heb dat ze bij de rest van mn lijf horen,het gevoel in mn tepels wordt al draaglijker(tot grote vreugde van mn vent) en onder mn tepels tot aan het litteken begint ook steeds meer terug te komen(voel t nu als ik m nagels erin zet :blush::152: )

nou de nwe foto's komen eraan hoor!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Jeee, wat zijn ze veel veranderd, zijn al goed gezakt! Ziet er heel goed uit hé, je kunt ze zelfs al bij elkaar duwen! :1big_boobs: Let je wel nog een beetje op met dat krabben, hihi, en met nagels erin zetten, beetje zachtjes omgaan hoor met die nieuwe boobies, zijn nog volop aan het inkapselen :wacko: ! Hou ze maar goed vochtig ja, had dat ook, heeft nog weken geduurd die droge huid en vervellen. En je gevoel begint ook al terug te komen, superrrr! Geniet nog van ze :55: en van het mooie weer!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben een beetje verdrietig...

mn linkerboob zit gewoon best wel een stukkie lager dan mn rechterboob.. :angry:

met kleding aan zie je daar natuurlijk helemaal niks van maar zo op de foto's is het toch wel duidelijk zichtbaar...en t lullige is..is dat ik daar voor de bv helemaal geen last van had!!! :ph34r:

baal baal baal..

maarrr..prettige nieuws is,is dat ik ondanks dat toch erg blij ben met mn boobs!

vanmiddag zei 1 van mn meiden(collega's).."t lijkt wel of ze steeds groter worden.."

toch wel leuk om te horen!! :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee wacht wel even tot mn volgende consult in september!

het is toch nog aan het vervormen enzo...

net stond ik voor de spiegel en toen zag ik t weer niet...snap er niks van!

miss sta ik met foto's maken wel in een rare kromme houding ofzo..wacht t wel ff af!

had je het gezien op mn foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zie het maar volgens mij zit hij iets lager omdat hij wat groter is lijkt wel.

Zeker op de laatste foto zie je dat, ik denk dat dat voor je bv niet opviel en nu dus wel een beetje.

Maar enkel omdat je t zei hoor anders had ik het mischien niet eens gezien.

Heb je eigenlijk dual plane ze staan een beetje uit elkaar daarom vroeg ik me dat af:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly..

nee heb geen dual plane,stonden voor de bv al ver uit elkaar!

als er iemand naast me stond riep ik ook wel s voor de gein "mijn rechtrtiet kijkt in jou linker broekzak.."

ach t zal wel wegtrekken..hoop ik..

ben jij al aan t stressen of valt t mee..duurt nu niet lang meer he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat ver uit elkaar staan gaat ook zeker zo blijven,maar daar heb ik ook helemaal geen probleem mee hoor!

ging mij erom dat de een wat lager zit dan de ander!

dat kan nog wel wegtrekken..als ik nu in de spiegel kijk zie ik t ook amper,zie t alleen op de foto's!

ja joh,de boer komt nog even je dossier en wensen doornemen dus dat is DE KANS om je wensen en evt vragen te melden!

komt goed meid!

fijn weekend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.