Ga naar inhoud

Buffeltje : 14 juni 2010 : Dr Vanstraelen


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben een mama van 2 jonge kindjes (3 en 2 jaar), zelf 34 jaar en heel ongelukkig met de borsten die ik nu heb. Tijdens mijn zwangerschappen liep ik te pronken, zo trots dat ik was, eindelijk een boezem :rolleyes: Maar na bijna 16 maanden fulltime borstvoeding geven schiet er niet veel meer over. Ik denk een kleine A, misschien zelf minder. Ik ben het beu om mezelf zo in de spiegel te zien, ongelukkig met m'n lijf, geen vrouwenfiguur, geen mooie kleedjes die me passen, altijd een opgevulde bh die lastig zit en naar boven kruipt enz... Na lang twijfelen en praten met m'n vriend hebben we de knoop doorgehakt en gaan we ons verder informeren over een bv. Ik zit al dagen achter de computer en lees zoveel informatie dat ik het einde van de tunnel absoluut niet zie ! Zoveel verschillende merken, vormen, methodes, enz...

Wij wonen in België en moeten nog starten met informatiegesprekken. Hopelijk krijg ik zo de nodige info en maak ik de juiste keuze die me weer gelukkig maakt.

Zelf zie ik er erg tegenop, de pijn, de rust die ik ga moeten nemen (niet makkelijk met twee jonge kindjes en ikzelf die altijd in de weer ben). Ik ga me nu even verder door het forum worstelen en zien of ik nog nieuwtjes tegenkom.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou het graag nog voor de zomervakantie laten doen, weet dat het al snel is maar dan kan ik lange tijd vrij nemen op het werk. Ik heb een redelijke zware job dus zal niet na één of twee weken terug kunnen gaan werken. Echt "grote" borsten hoeven nu ook weer niet, het moet natuurlijk ogen (ben 1.72m groot en weeg 52kg) dus met een mooie B-cup ga ik al heel blij zijn. Hoe natuurlijker het uitzicht hoe beter !

Nu is mijn keuze van welke soort, anatomisch of rond, boven de spier of onder de spier enz écht nog een zoektocht. Ik lees zoveel voor- en nadelen dus moet me nog serieus laten informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Welkom :54: !

Heb voor m'n bv ook uren en uren zitten lezen, was soms echt om gek van te worden :wacko:, er komt dan ook zoveel op je af en je wilt je natuurlijk goed informeren voor je de grote stap zet! Dus alvast veel leesplezier en gaandeweg zul je wel een beetje je weg vinden in het oerwoud van beslissingen.

Als je eenmaal een eerste consult achter de rug hebt word je ook wel veel wijzer, dan kom je alvast te weten wat in jouw geval mogelijk is! Veel succes met alles!

Liefs, :116:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom op het forum!

Ik zou gewoon eens naar een paar artsen gaan en je laten informeren. Ik weet niet of het veel zin heeft om van tevoren te gaan nadenken welke vorm prothesen je wil en welk merk. Een arts heeft er voor geleerd en de meeste ervaring en als je naar een paar artsen gaat krijg je al meer een beeld bij wat je mooi lijkt en bij wie je het meeste vertrouwen hebt. Kun je mooi passen enzo voor de juiste maat.

Lees lekker bij, er staat zoveel info op de site.

De zomer is wel een goeie ja, als je dan lekker vrij kan nemen.. kun je rustig aan herstellen :2:

Groetjes

:116:

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Bedankt voor de verwolkoming, fijn ! Ik ga inderdaad eens wat pc's opzoeken en afspraken beginnen maken. Het lastige is dat ik overdag altijd ben gaan werken, en in het weekend zullen er wel vele van die artsen niet werken natuurlijk. Enfin, het wordt wat zoekwerk maar dat heb ik er wel voor over. Ik ben wel bang hoor, en twijfel toch nog vaak. Heb er vandaag veel aan gedacht tijdens het werk en ben toch bang voor eventuele comlicaties ofzo. Maar dat zal wel heel normaal zijn hé?

Wie weet hoe lang je niet mag sporten? Ik loop nogal veel en doe ook aan wedstrijden mee (is dus héél makkelijk zonder boezem hahahah ! ) want ik kan me niet voorstellen dat ik meer dan twee maanden niet kan lopen...

Ga eens douchen en vroeg bed in, zware werkdag achter de rug en de kindjes waren vroeg wakker :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel en angst is heel normaal hoor, hebben we allemaal mee geworsteld, maar 't is het allemaal dubbel en dik waard! En achteraf gezien, dikwijls nog niet nodig geweest ook al die kopzorgen.

Je mag 6 weken niet sporten, en ook niet tillen, armen boven schouderhoogte doen enz. Maar wat zijn 6 weken op een mensenleven, gaat echt best snel voorbij!

Succes met alles!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier.

Ga inderdaad eerst eens op zoek naar een fijne kliniek. De arts daar kan je vast meer vertellen over de mogelijkheden die passen bij jouw wensen en jouw lichaam.

Sporten zal helaas niet zo snel weer gaan, zeker het hardlopen niet.

Ik kan nu weer prima hardlopen maar wel met een goede sportbh aan.

Ik denk dat ik een maand of 3 PO was toen ik weer ben gaan lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Via Debra, ook hier op het forum, heb ik vernomen dat er een goede pc zit hier dicht in de buurt, nl Dokter Vanstraelen. Dat heeft al heel wat voordelen, geen uren auto rijden, als er iets is snel ter plaatste enz... Ik heb gisteren zijn site bekeken en je kon er contact met hem opnemen via mail. Ik schreef er nog bij of hij ook avondconsultaties deed en stuurde hem door. Niet lang daarna kreeg ik al antwoord, super vind ik dat ! Op een zondag nog antwoorden, dat had ik totaal niet verwacht. Hij doet inderdaad avondconsulten en moet vandaag eens bellen voor een afspraak. Voila, het ijs is gebroken en hopelijk weet ik snel wat meer. Ik twijfel nog zo hard, nog voor de zomer laten doen of wachten tot de winterperiode. We zien wel...

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vanavond is het dan zo ver, mijn eerste consult bij dokter Vanstraelen. Ik ben héél benieuwd, als het meevalt proberen we ineens een operatiedatum vast te leggen. Hopelijk lukt het nog in juni, dan kan ik alles beginnen plannen voor m'n werk en kindjes. Duimen maar !

Ahja, weet iemand of ik iets speciaals moet mee nemen? Mijn vragenlijst ligt al klaar, nog even wachten en we kunnen ze afvuren.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

ik moet om kwart na 6 bij Vanstraelen zijn voor controle, mss zie ik je dan wel :D

ik had niets bij hoor, had geen push up bh aan, een gewone en een strakke t-shirt aan, dan zie je het beste om te passen :)

succes !!

liefs

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Buffeltje,

heb je topics samengevoegd hoor. is overzichtelijker en handiger voor de dames die je volgen. als je eenmaal een datum hebt kun je titel weer aan laten passen en laten verplaatsen naar operatieverslagen.

succes vanavond!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het consult is super goed verlopen, we hadden er beide (m'n vriend en ik) een heel goed gevoel bij. Ik had een hele waslijst met vragen, maar eigenlijk gaf hij tijdens zijn uitleg al al de antwoorden.

Omdat ik zo natuurlijk mogelijke bosten wil en rekening wil houden met m'n beroep en sport ga ik voor ronde siliconen geplaatst achter de spier via de borstplooi. Waarschijnlijk 220cc, maar dat gaat hij nog moeten passen (tussen 200 en 240, zeker niet groter want daar is er geen plaats voor en dat zou té groot worden). Ik heb echt gelachen, een pasprothese van 200cc en een van 300cc, wat een verschil in gewicht seg ! Die van 300 zou het nooit worden hoor, want dat zou mij helemaal niet staan, maar hij wou gewoon het verschil laten zien. Neen, die van 200 was heel mooi van volume en proportie, hij zei wel dat het waarschijnlijk 220 zal worden. Hij was heel vriendelijk en begreep mijn voorkeur en gaf me complimenten met m'n keuze. Hij zei zelf dat dat het mooiste zou zijn bij mijn lichaam.

Morgen moet ik bellen om de operatiedatum vast te leggen, waarschijnlijk 14 of 16 juni al. Ik ben er helemaal klaar voor en ben blij met mijn beslissing.

Nu bedje in, morgen weer vroeg op om te gaan werken.

Slaapwel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Fijn dat je consult zo goed is verlopen en je met een goed gevoel bent thuisgekomen! Dus je krijgt ongeveer wat ik heb gekregen, zal vast heel mooi worden! Nu nog een operatiedatum en je kan beginnen aftellen! Nog maar enkele weken, spannend!!! :104:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja, ik heb vorige week al gebeld, het zal 14 of 16 juni worden maar wacht nu nog op bevestiging van de pc. Hij zou me deze week terugbellen. Spannend hoor, elk uur kijk ik op m'n gsm om te zien of ik geen oproep gemist heb. Als ik vandaag niets hoor dan bel ik hem vanavond even zelf terug. Ik moet het weten want moet dan nog wat regelen op m'n werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Ik zit met enkele vragen in verband met de grootte van de prothese. Ik heb 200cc "gepast" en vond het van maat best ok. Die van 240 vond ik dan weer veel te groot. Nu zei de pc om 220 te plaatsen achter de spier, komt dat dan een beetje overeen met het zicht van die pasprothese van 200? (zelf ben ik 1.72m en weeg 52kg)

Enne, worden ze na het herstel nog groter of slinken ze af? Ik ben zo een enorme twijfelaar, constant ben ik er mee bezig. Ik wil mooie borsten maar geen echte ronde bollen. Ik ben ook heel bang dat ze niet mee gaan bewegen met m'n lichaam tijdens het lopen ofzo (dat was ik me aan het bedenken tijdens een loopwedstrijd eergisteren).

Wat kan ik preventief allemaal al doen voor de operatie? Smeren? Vitaminen?

Wat haal ik het beste in huis voor na de operatie? Mag ik direct mijn borsten insmeren met een zachte bodylotion of van die dikke borsten créme voor als je zwanger bent?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.