Ga naar inhoud

Buffeltje : 14 juni 2010 : Dr Vanstraelen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Kimmetje

Hey Buffeltje.

Ik hoop dat je BV voorspoedig is verlopen vandaag.

Veel succes met je herstel en geniet van je nieuwe :1bouncingboobs: , gefeleciteerd!!!

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor alle lieve felicitaties !

Jaja Debra, ik ben super blij ! Zo blij als een klein kind dat een nieuw speelgoedje krijgt, loop geregeld te glunderen :rolleyes:

De nacht is goed verlopen, gisterenavond heel de avond boven in bed "gezeten" met m'n laptopje op m'n benen en tv aan. Ik durfde niet goed plat te gaan liggen uit schrik dat ik niet zou kunnen rechtkomen als ik moest plassen of als de kindjes wakker zouden worden. Maar uiteindelijk toch maar plat gaan liggen met onder m'n armen een extra kussen. Tot 03.00u heb ik héél goed geslapen, geen pijn, niets. Maar dan was ik wakker, jaja, wakker, ikke die NOOIT wakker lig lag nu dus te koekeloeren in het donker. Ik heb m'n bed dan maar terug rechtgezet (dat m'n vriend dringend moet smeren met siliconespray want het piept kei hard !) en ben zonder problemen kunnen rechtstaan. Natuurlijk voelde ik het wel, het trok onder m'n borsten, maar als ik ze ondersteun met m'n handen gaat het vrij goed.

Ik ben dan maar naar beneden gekomen met m'n laptop, heb me in de zetel gezet en heb er zelf nog 2uurtjes in kunnen slapen voordat de kindjes riepen.

De pijn is echt te doen, het trekt, het borrelt en het pijnlijkste zijn mijn onderste ribben. Blauwe plekken gevoel zo... Maar ik had VEEEL erger verwacht, kan nog komen natuurlijk. En oh, wat ga ik blij zijn als die tape eraf is, dat jeukt zo hard !

Ik ga me hier weer eens goed installeren en m'n vriendje wat commanderen ! Haha, dat ben ik helemaal niet gewoon, doe alles direct zelf, is wel even wennen om niets te doen (hoewel ik met de kindjes wel bezig ben geweest hoor, pyjama uit, kleren aan enz...)

Ahja, ik heb al enkele foto's in de galerij gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje!

Ik heb net je foto's in de galerij mogen bewonderen :1bouncingboobs: .

De grootte en de vorm zijn al te zien, zelfs door die tape. Het wordt heel erg mooi, kan ik je wel vertellen. Past super goed bij je slanke lichaam!

Ook leuk een tijdje helemaal niets te doen, heerlijk lijkt me dat, hihi, bij mij gebeurt het normaliter ook nooit, ik heb altijd iets te doen of iets te regelen.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Ziet er al veelbelovend uit met de tape! :35: Morgen mag ie eraf? Zal vast spannend zijn en ook fijn dat je er vanaf bent dan, vervelend ding! Ben blij dat de pijn je ook allemaal goed meevalt! Wens je nog een fijn herstel en geniet van de hulp die je krijgt.

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen heb ik het verband verwijderd en ohhh wat zijn ze al mooi ! Het blauwe-plekken-gevoel was héél terecht want m'n ribben zijn helemaal blauw. Voor de rest valt de zwelling heel goed mee. Ikzelf voel me heel goed, moet echt opletten dat ik nu niet te veel doe want de pijn is zo goed als weg. Ik ben daarnet wat sportbh's gaan halen en zit nu op een goede 75B. Die zit dan goed gespannen. (die van hema)

Ben er helemaal weg van, krijg een stijve nek van heel de tijd naar beneden te kijken :rolleyes:

Ik probeer later nog wat foto's te plaatsen maar m'n laptop is mometeel lastig aan het doen... Stomme virus.

Nu even aandacht geven aan m'n zoon, hij vindt het gek dat ik thuis ben en is een beetje uit z'n doen omdat ik niet echt met hem bezig kan zijn... tot later x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Wat een leuk nieuws :D , ben nu wel heel benieuwd naar je foto's hoor! :118: Fijn dat je je ook al zo goed voelt, dan is het inderdaad even oppassen dat je nog niet te veel doet! Denk dat je een beetje op de zelfde maat als mij zult uitkomen, ben echt heel benieuwd!

Geniet er echt maar ten volle van, je hebt ze verdiend!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Hoi,

Ik ben erg benieuwd naar je foto's! Goed dat je herstel zo snel gaat en zo vlot verloopt.

Ik word maandag 28 juni ook geopereerd door Vanstraelen, in Berchem. Bij mij komt het wel op de spier. Enkel die maat passen vond ik zo moeilijk! Ik heb nu een kleine B en ik wil een volle C. Hij liet mij een 340cc passen en dat leek mij reuzachtig veel te groot! Ik ben zelf wel groot van gestalte en hij vond dat wel bij mij passen. Maar ik wil echt een natuurlijk uitzicht. Dan gaf hij een 240cc, dat leek me beter, maar hij vond het te klein. Nu gaat hij tijdens de operatie zien wat het mooiste is. Ik vind dit echt moeilijk, als het te laat is kan ik niet meer terug.

Kan jij je kindjes opheffen? Ik heb een zoontje en ga die de dag erna uit zijn bedje moeten pakken en in de auto zetten enz, heb geen hulp, hopelijk lukt dit!

Het is op de spier, dus dat zou minder pijnlijk zijn!

Was jij na de operatie nog erg suf of besefte je alles direct?

groetjes en succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Caroke,

Nog een Vanstraelen fan binnenkort ! Tof. Mijn laptop is gemaakt dus ik zet straks nog wat foto's erop van dag twee PO.

Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat hij toch die 340cc gaat plaatsen hoor. Ik vond 240cc ook véél te groot bij het passen, hij vond dat zelf ook het mooiste en kijk nu, 240cc is het geworden. Nu, ik ben héél blij dat hij het heeft gedaan want ze zijn echt heel mooi van maat, en passen ook héél goed bij m'n lichaam.

Ik was suf ja, om half negen was ik daar en m'n vriend is opgebeld rond 13uur. Pas toen hij er was ben ik goed wakker geworden. Je beseft wel dat ze af en toe komen kijken, pilletje nemen, drains eruit halen, infuus eruit halen, maar je slaapt precies gewoon verder.

De avond zelf was ik dan vrij helder en wakker, maar de dag erna ben ik gewoon terug in bed gekropen nadat ik 2 uur wakker was. Enkele uren geslapen en dan ging het wel weer. Je voelt het wel aan je lichaam hoor, maar véél minder dan van een narcose.

Ik zou nu m'n dochtertje al kunnen oppakken, maar ik doe het echt nog niet. Ik zou toch een beetje hulp voorzien voor de eerste dagen PO, zeker met een kindje in huis. Hier is het enkel vervelend om dochter op toilet te zetten, ze gaat dus terug op haar potje, en ik kan ze natuurlijk zelf niet in bed leggen of uithalen. Voor de rest gaat alles !

Ik heb natuurlijk wel achter de spier, dus kan echt niet zeggen hoe het bij jou gaat zijn met voor de spier. Heb je het gevraagd aan Vanstraelen zelf?

Heel veel succes met alles, m'n foto's komen eraan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Heb net je foto's gezien! Ziet er al heel mooi uit zeg! :123: Past je perfect qua maat, kan me goed voorstellen dat je nu met een big smile rondloopt! :3: Gelukkig verloopt je herstel ook voorspoedig, dus geniet ervan meid!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Heb net je foto's gezien. Amai ze zijn super mooi!!! Ik vind zo ook heel naturel! Heb je nu een idee welke cup je nu hebt?

Hopelijk loopt het bij mij ook zo mooi als bij jou! Echt je mag er trots op zijn! Waar ik van schrik is dat dat zo kort na de operatie al zo mooi is.

Deze zomer een mooie décolté en een gevulde bikini! leuk hé!

Ja ik hoop dat ik ook een Vanstraelen fan word. Mijn consult was allesinds al heel aangenaam en heel professioneel vond ik.

Wanneer mogen je draadjes eruit?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de complimenten, ik ben inderdaad al héél blij en trots.

Caroke, morgen mogen de draadjes er al uit, het is daar al goed aan het jeuken, heel moeilijk om eraf te blijven.

Ik draag nu een sportbh van de hema (die zijn super!) in 75B, zit goed gespannen en steunt ook goed.

Ik ben daarnet even naar decathlon gegaan en heb me al een lading bikini's aangeschaft. Het zijn van die triangle modelletjes dus veel kan ik er geen kwaad mee doen. Ze kosten dan ook geen geld! Ik heb nog nooit zoveel bikini's gekocht in héél m'n leven :rolleyes:

Mijn vriend is ook super blij, hij mag er terug naar kijken én aankomen hahahaha ! Ze zijn echt al heel zacht, misschien omdat alles achter de spier zit?

Ik hoop dat jij ook zo tevreden gaat zijn na je ingreep !

groetjes ! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Hoi Buffeltje,

Dat is heel snel hé dat die draadjes eruit mogen. tegen mij zei hij pas week erop, misschien had hij gewoon niet sneller plaats, kan ook. Dat jeuken komt ook een deel door de genezing dus zal nog wel even duren. maar als die plakkers en draadjes eruit zijn dan is het al een pak beter denk ik!

Heb jij last van overgevoelige tepels nu? Daar sprak hij van dat er patienten zijn die de eerste weken zelfs het contact met een bh niet kunnen verdragen.

Ik moet nog opzoek naar een sportbh. kan de jouwe langs voor gesloten worden? dat lijkt me het handigste.

Ik kan het me voorstellen dat je zoveel bikinis hebt gekocht en in decathlon is het idd niet duur.

Kan ook niet wachten om mijn kleine bh'tjes buiten te smijten haha. Wel een kostelijke zaak allemaal nieuwe lingerie, maar kijk er enorm naar uit!

Hoe lang moet je van hem die sportbh dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, mijne sluit achteraan, maar ik kan dat al zelf. Zelf m'n haren wassen lukt al heel goed, voel absoluut niets van pijn dan.

Mijn tepels zijn hetzelfde al tevoren, gewoon dus. Niet overgevoelig of gevoelloos. Ik denk dat dat misschien ook aan de plaatsing ligt? Alles zit uiteindelijk achter die spier. Als ik m'n spieren opspan dan vervormt er ook niets, ze blijven mooi.

Ik ga m'n zoontje eens halen nu, hij wou met de fiets naar huis, dus ik ga te voet met zijn fietsje en hij kan terug fietsen... Ben benieuwd hoe dat gaat daan (klein fietsje duwen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei Mickey, hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik denk ook wel dat een bvk veel ingrijpender is dan een bv.

Ik ben daarnet nog op controle geweest, alles prima, draadjes zijn er al uit en de pc was heel tevreden.

Ikzelf ben zo goed als helemaal hersteld, geen pijn meer, heb al met de auto gereden en beetje huishouden gedaan. Alles rustig aan en traag. Even gecheckt bij pc of het al mocht en hij zei dat ik alles mag doen behalve zwaar fitnessen ofzo... Zolang ik geen pijn heb en goed luister naar m'n boobies kan het. Gebruik je gezond verstand zei hij, en hij dacht wel dat ik dat had hahahahah !

Mijn mama heeft nu ook de foto's gezien en schrok wel van wat ik voordien had... Ik vroeg haar of het nu niet te groot is en ze moest lachen, allé, ge moet ze nog altijd gaan zoeken :154:

Laat het weer nu maar beteren zodat ik kan genieten van het zonnetje! Wat een k**te weer seg !

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Super dat je van je draadjes af bent en dat alles er goed uitziet!!! :35: Geniet ervan ook al is 't goede weer nog niet van de partij! :D Leuke reactie van je mama trouwens, hahaha, dus je hebt het vroeger goed weten te verbergen dan als ze schrok van je voorfoto's. Ze zijn echt heel mooi hoor, staan je echt super!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mama had gewoon geen idee hoe m'n borsten de laatste 2 jaar waren. Ik heb het goed kunnen verbergen met gevulde bh's en aangepaste kleding. Tijdens de periode dat ik borstvoeding gaf zag ze m'n borsten heel vaak en ze dacht dus nu dat het gewoon wat minder was... Maar zoooo klein wist ze niet hoor... Ze is ook super blij dat alles zo perfect verloopt, ze was ongerust en dus erg argwanend. Heb geluk met m'n mama denk ik :119:

Moe ben ik dus nog wel, 's middags doe ik een dutje en sebiet ga ik boven in m'n bed tv kijken. Eerst nog alles eens goed insmeren met een lekker ruikende bodylotion... Vroeger zou ik dat nooit gedaan hebben, nu geniet ik ervan om mezelf wat te soigneren... Hoe een mens toch snel kan veranderen hé, heerlijk gevoel geeft dat !

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei Mickey, hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik denk ook wel dat een bvk veel ingrijpender is dan een bv.

Ik ben daarnet nog op controle geweest, alles prima, draadjes zijn er al uit en de pc was heel tevreden.

Ikzelf ben zo goed als helemaal hersteld, geen pijn meer, heb al met de auto gereden en beetje huishouden gedaan. Alles rustig aan en traag. Even gecheckt bij pc of het al mocht en hij zei dat ik alles mag doen behalve zwaar fitnessen ofzo... Zolang ik geen pijn heb en goed luister naar m'n boobies kan het. Gebruik je gezond verstand zei hij, en hij dacht wel dat ik dat had hahahahah !

Mijn mama heeft nu ook de foto's gezien en schrok wel van wat ik voordien had... Ik vroeg haar of het nu niet te groot is en ze moest lachen, allé, ge moet ze nog altijd gaan zoeken :154:

Laat het weer nu maar beteren zodat ik kan genieten van het zonnetje! Wat een k**te weer seg !

Groetjes !

sorry Buffeltje dat ik hier toch ff op reageer. maar je moet echt nog uitkijken hoor!! je bent 4 dagen po! je bent helemaaaal nog niet hersteld!!! en je mag zeker 2 weken geen auto rijden! dat is zooo zwaar voor je borsten.

je moet echt 6 weken je gemak houden hoor meid!

echt mijn haren gingen rechtovereind staan toen ik dit las...

nog gefeliciteerd en succes met je herstel,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mama had gewoon geen idee hoe m'n borsten de laatste 2 jaar waren. Ik heb het goed kunnen verbergen met gevulde bh's en aangepaste kleding. Tijdens de periode dat ik borstvoeding gaf zag ze m'n borsten heel vaak en ze dacht dus nu dat het gewoon wat minder was... Maar zoooo klein wist ze niet hoor... Ze is ook super blij dat alles zo perfect verloopt, ze was ongerust en dus erg argwanend. Heb geluk met m'n mama denk ik :119:

Moe ben ik dus nog wel, 's middags doe ik een dutje en sebiet ga ik boven in m'n bed tv kijken. Eerst nog alles eens goed insmeren met een lekker ruikende bodylotion... Vroeger zou ik dat nooit gedaan hebben, nu geniet ik ervan om mezelf wat te soigneren... Hoe een mens toch snel kan veranderen hé, heerlijk gevoel geeft dat !

:53:

Zeker weten! Geef haar maar een dikke knuffel, :58: !

En gelijk dat je je goed soigneert, geniet ervan meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Patries,

Bedankt voor je bezorgdheid, en ik weet dat ik nog lang niet hersteld ben... Maar de pijn is al weg, en dat is best wel snel. Nu, dat geluk heb ik met veel dingen hoor, mijn lichaan hersteld zich nl snel en dat geldt bijlange niet voor iedereen.

Nu wat betreft dat autorijden, ik ben even om de hoek gereden, heb 1 straat moeten indraaien en onze oprit af en weer op. Ik heb geen uren gereden, welgeteld 5 minuten heen en 5 minuten terug. Heb amper 3 keer moeten schakelen en dat voelde ik niet eens.

De pc vond het herstel super goed gaan, ik vertrouw hem echt, maar ik kijk zeker wel uit hoor ! Ik hef nog steeds niets boven de 5kg, met m'n kindjes gaat dat zelf super goed. Ons kleinste meisje klimt nu via een zeteltje in haar bed en er weer uit (natuurlijk pas als ik erbij ben). Pamper verschonen we op de grond enz...

Zolang ik van de pc niet mag gaan werken (in de bouw) zolang zal ik me kalm houden hoor en LUISTEREN naar m'n lichaam / borsten.

Don't worry !

bey

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfieuw!

ja die eerste 6 weken zijn gewoon erg belangrijk,ook al voel je je goed,het IS nog niet genezen natuurlijk. officieel ben je dat ook pas na 1 jaar po maar na 3 mnd po mag je normaal gesproken alles weer (moeten) kunnen/doen.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.