Ga naar inhoud

Buffeltje : 14 juni 2010 : Dr Vanstraelen


Aanbevolen berichten

Je bent ook nog maar 8 dagen po hé, normaal dat je dan nog een beetje blauw ziet. Dat is nu bij mij helemaal weg, gelukkig maar.

'k Vind hem ook zo grappig, jammer dat ik niet meer op controle moet hahaha ! :154:

Ik vroeg hem of ik terug mag beginnen lopen, jaja zei hij, dat doe je toch geen uren hé. Neen, anderhalf ofzo zei ik... Hij keek me aan, ma allé, hoeveel km is dat dan? Ik zei, tussen de 14 en de 16? Maar, dat is al niet meer gezond hoor :152: Ik moest echt lachen toe hij dat zei, en heb hem dan maar snel gezegd dat ik rustig zal beginnen.

En ben blij dat jij ook blij begint te worden hoor, maar je hebt het ook zwaar te verduren gehad hé. Normaal dat je dan effe alles moet laten bezinken.

Lukt het thuis een beetje? Ben jij al terug aan het werk? en met je zoontje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Caroke C

Ja ik ben al van donderdag terug ah werk. Thuis lukt het prima, mijn man heeft veel overgenomen. Nu pijn weg is,is het wel gevaarlijk van te rap te veel te doen.

Ik heb wel last van mijn rug, das van dat rugliggen denk ik.

Mijn zoontje doet het flink, hij weet dat mama pijntjes heeft en dat hij flink moet zijn. Elke morgen vraagt hij of ik nog een plakkertje heb, als ik dan ja zeg dan zegt hij, maar ik zal wel flink zijn hoor! ik denk dat mama de rest van haar leven dan een "plakkertje" zal hebben. werkt super haha

Hij heeft een heel erge ballonfobie en ik stond met hem dit weekend id douche. Hij zag voor het eerst mijn borsten en zei heel serieus: mama! waarom heb jij nu inneens 2 ballonnen zeg? Deze kunnen toch niet ontploffen hé??? :152: ze zijn toch grappig op die leeftijd hé!

Moet jij niet meer op controle? ik vroeg hem of ik nog is moest langskomen en hij zei: als gij daar tijd en goesting voor hebt dan mag je langskomen. ik heb dus begin augustus terug een afspraak! maar dan ben ik gerust dat alles ok zit ;-)

Amai loop jij zoveel? niet moeilijk dat jij zo een lijntje hebt! ik zou beter ook eens in gang schieten... maar ben dus eerder een "bad mens" haha; sport is niet mijn beste vak, kgeef het toe; Ik ben niet dik hoor, maar nu met die borsten heb ik zin om mijn buik strak te trainen. Nu het niet mag wil ik het, zo eentje ben ik dus...heum

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ja die kindjes, hier is dat ook zo met die plakkers. Mama nog pijn? vraagt m'n jongste dan en dan trekt ze m'n t-shirt helemaal naar beneden als ze op m'n schoot zit. Héél genant als ze dat in het openbaar doet. Ik neem ze dus ook mee in de douche, staan we daar soms met drie in, maar ze merken niet echt dat m'n borsten groter zijn. Heb gewoon pijntjes daar.

Die van jou is wel super flink dan, hier is den oudste tegenwoordig héél tegendraads en wil niet luisteren. Hier helpen die plakkers dus niet hihi. Echte kleuterpuberteit hoor.

En chapeau dat je al terug werkt, ik ben nog thuis tot begin augustus (deze week is laatste in ziekenverlof, dan bouwverlof).

Tja, dat lopen doe ik ook nog maar een jaartje hoor. Voordien deed ik niets van sport. Mijn vriend is beginnen lopen toen we hier zijn komen wonen en deed ook mee aan wedstrijden met een lokale club. Ik ging altijd mee als supporter en zei vorig jaar toen hij de ten miles in Antwerpen liep "dat wil ik ook kunnen" ! Dus ben ik vorig jaar in april gestart met een start to run en dit jaar in februari liep ik m'n eerste ten miles. Het is echt leuk om 's avonds effe te gaan lopen, weg van huis en huishouden, effe alles op een rijtje zetten na een lange werkweek enz... een echte aanrader.

Heb vandaag een triumph bh besteld bij 3suisses, had er 50% korting. Vanaf ik die heb ga ik terug proberen lopen, best wel spannend, benieuwd of ze niet in de weg gaan zitten !

Ga nog wat opruimen en vroeg in bed, geraak vandaag precies niet wakker ! :100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Dat kent em ook wel hoor, die kleuterpuberteit. Toen ik net thuis was van operatie en ik zat nog met die drain en het bloeden wou niet stoppen dan was hij heel lastig ah doen, niks was goed, alles wat niet mocht deed hij en ik kon plots niet meer en zei het ook: mama kan niet meer stop er mee! en ik begon plots te wenen. Twas echt mijn bedoeling niet en dat kind heeft mij nog nooit zien wenen, maar het vloog eruit. Hij was echt aangedaan en sindsdien is em dus echt braaf. ocharme! kmis het toch van hem op te pakken en hem goed te knuffelen.

Die start to run, heb je dat in je eentje gedaan of met anderen bij? lijkt me inderdaad goed doen even alles van je af lopen. misschien zet ik die stap wel eens. Ik heb al een stappenteller gekocht in Decathlon. 10000 stappen per dag schijnt gezond te zijn, dat probeer ik dan nu al te doen, toch iets. n mini begin! start to walk :-)

amai dat ze daar solden op geven op die bh, wel goed. Had pc zelf dat merk gezegd? grappig! zal wel een goeie zijn. Hoewel die van hema "heavy sports" ook de boel wel stevig houden. ze zijn enkel lomp vind ik. Die padded heb ik ook en die zijn het beste, maar niet stevig genoeg om in te lopen denk ik.

succes ermee en toch voorzichtig zijn hé!

kruip er maar op tijd in, ik ga hetzelfde doen! das ook belangrijk hé gezellig op mijn rug! jak!

:100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc zei inderdaad dat die goed was. Heb die heavy sport van hema ook, draag hem graag maar is zo'n lelijk ding hé. Die padded vind ik dan weer veel mooier zitten en die draag ik dan onder strakke topjes. Maar die geeft ni zoveel steun.

Ik kreeg een brief van 3suisses met extra korting op niet afgeprijsde artikels. Handig nu, alleen hoop ik dat de maat goed gaat zijn, heb de kleinste genomen haha. Anders effe terugsturen maar dat duurt dan wel langer.

Ik heb die start to run hier in groep gevolgd, 2x per week liepen we in groep, derde keer moest je alleen doen. Ik ging liever alleen dan in groep want was blijkbaar bij de snelle... Nu, 't is echt een goed programma, heb vroeger nooit kunnen lopen, altijd steken, direct buiten adem enz... en had nooit gedacht dat ik zover zou kunnen komen door zo'n programma te volgen. Maar het gaat dus wel.

Enne, in Mechelen kan je toch mooi lopen langs de vaart, lijkt me wel fijn! Doen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla, die heavy heeft een bredere band onder je borsten en die zit eigenlijk, ondanks het lelijke model, toch wel goed. Heb ook de iets lichtere versie maar die band onderaan schuift wat naar boven maar is wat "fijner" van vorm (makkelijker te verbergen onder t-shirt met V-hals). Die padded geeft wel een mooie borstvorm en zit ook heel aangenaam. Leuk om af en toe eens te wisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Buffeltje,

Ik heb net je foto's zitten bekijken, echt MOOI! Je littekens zijn al bijna niet meer zichtbaar! Ik heb dat ook een beetje, dat ik ze in kleding vind verdwijnen. Ik denk dat het echt ook aan het type shirt ligt wat je draagt. Althans dat denk ik. Bloot vind ik ze ook mooier, en in bikini (in ieder geval op de foto) verdwijnen ze. Ik denk dat we ook last hebben van het snel wennen. Maar het doet me goed om dan de vóór foto's te bekijken :D

Goed herstel nog!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben deze namiddag eens naar een "echte" lingeriezaak geweest, pfieuw, véél euro's armer maar zo content ! Ik heb héél veel modelletjes gepast, zit een beetje tussen twee maten in afhankelijk van het model en merk.

Van Chantelle heb ik voor een gewone bh zonder beugel of voorgevormd een 75B, de voorgevormde en met beugel 75C.

Van Passionata heb ik bij de gewone bh met beugel ook 75C (niet voorgevormd).

Ben wel blij met m'n maat en aankopen. Straks zal ik eens wat fotootjes maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen zijn we al een maand po, mensen lief, wat gaat het snel !

Ik kan me amper herinneren hoe die eerste dagen po verliepen, hihi, zo snel dat je dat vergeet.

Het gaat hier heel goed, boobies zijn mooi en hinderen me absoluut niet. Ik ben weer helemaal de oude en dus weer volop bezig in huis, tuin, kindjes, enz...

Aanstaande zondag vertrekken we voor 11 dagen op vakantie, oohhh, wat kijk ik ernaar uit ! Eindelijk met een goedgevoel in bikini lopen, topjes aandoen die nu véél beter passen, hetzelfde met kleedjes. Ik zal serieus moeten selecteren of mijn koffer mag het vliegtuig niet in :152:

Nu effe verder doen met de kindjes en nog wat voorbereidingen treffen voor de reis.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Plak jij je tape nog Buffeltje? Ik weet niet echt hoe lang het moet, dus doe het nog steeds!

geniet van je vakantie met je gezinnetje!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik plak ze nog steeds hoor, pc zei dat het geen kwaad kan en beter is voor het litteken. Ik zit hier natuurlijk constant in het water en zweet me te pletter.Voel me veiliger met tape dan zonder, beetje bescherming kan geen kwaad denk ik.

Ik denk dat ik het gewoon nog effe blijf doen, zolang ik nog bobbeltjes voel van de onderhuidse hechting.

groetjes uit het hete Turkije !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfieuw, alweer 6 weken po, wat vliegt de tijd als je je goed voelt in je vel :rolleyes:

Ik voel me dus super, niets van pijntjes meer of gekke gevoelens als ik m'n spieren span ed. De vakantie was heerlijk, lekker elke dag zwemmen (rustig aan), heerlijk in bikini zonder dat ik me lastig voelde om m'n kleine borsten enz... Ik draag nog steeds m'n sportbh omdat die zo comfortabel aanvoelt, maandag moet ik weer gaan werken en dan blijf ik hem ook dragen. Ik heb een zware job en denk dat extra steun nooit kwaad kan dan.

Ondertussen ben ik hier serieus aan het afkicken van het warme weer, het is hier zooooo koud !

Ga aan de strijk beginnen want die berg wordt maar groter en groter...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update van bijna 2 maanden po. Ik ben ondertussen al anderhalve week terug aan het werk, in de bouw, dus best zwaar. Het bevalt me allemaal heel goed, niets van pijn, niets van vreemde vormen die m'n borsten zouden kunnen aannemen met plaatsing achter de spier.

Maar, de mensen zien het dus wel. Hoe subtiel de vergroting ook is, er worden vragen gesteld en via via hoor ik dan dat ze het insinueren... Het is een mannenwereldje dus ik zwijg en zeg dat ik wat verdikt ben hihi. Ik heb helemaal niet de behoefte om het aan m'n collega's te vertellen, ook niet aan de vrouwelijke want die doen hun ronde ook wel :unsure:

Soit, het is soms wel grappig voor mezelf want ik LIEG dat de sterren eraf vliegen en denk dan in mezelf "ze zouden het is moeten weten". Normaal niet mijn gewoonte, maar dit is om bestwil.

Een andere vriendin zagen we zondag en daar heb ik het gewoon aan verteld. Ze had het al gemerkt zei ze, ondanks een simpel kleedje met print dus véél ronding zag je niet. Ze was heel lief en denk dat ze er ook wel voor gaat gaan (we praatte er in het verleden al vaak over).

Ik ben nog steeds super blij dat ik de stap heb gezet, er is niets aan deze bv dat me stoort, alles is fantastisch meegevallen en ik zou het direct terug doen.

Alé, tijd om de kindjes te gaan klaarmaken en aan m'n ochtendrush te beginnen. Ene naar stad brengen op dagkamp, andere naar crèche en ik gaan werken. Benieuwd welke grapjes ik vandaag ga horen (want, de veegborstel was buffeltje, dus daar gingen ze nu een andere naam voor zoeken :153: )

Groetjes

Buffeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Wat fijn dat alles zo goed meevalt ook op het werk :61: , en je nergens last van hebt! Dus het valt toch niet te verbergen in dat mannenwereldje, ach laat ze maar denken :10: , als jij er maar heeel gelukkig mee bent, zou ook niet veel behoefte hebben in zo'n context toe te geven dat ik een bv heb gehad, dus begrijp het zeker! :15:

Gelukkig kan je vriendin het wel begrijpen en was ze heel lief en inderdaad nu jij het gedaan hebt durft ze misschien ook doorzetten, een voorbeeld doet meer dan 1000 woorden! :)

Geniet van je mooie resultaat!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Wat vliegt de tijd toch snel ! Ondertussen alweer 9 maanden po, en goed dat ik me voel !!!! Ik kan me niet meer herinneren hoe het voelde om géén borsten te hebben !

Dit is het beste wat ik ooit heb kunnen doen. Ik ben er nog steeds héél tevreden over, misschien hadden ze iets groter gemogen (dat zeg ik nu want ben ze al zo gewoon), maar ben er ook wel van overtuigd dat het natuurlijke er snel af zou zijn dan.

Er zijn nog steeds maar enkele mensen die het weten, anderen stellen absoluut geen vragen. Maar als ik foto's zie van bv een loopwedstrijd vorig jaar en eentje van nu mét borsten dan vraag ik me af of de andere zich geen vragen stellen hihihi.

Ik moet zeggen dat er niets is waar ik nog last van heb, alles gaat super goed, zelf m'n spieren die vrij hoog belast worden op het werk doen het prima, zonder stijf gevoel ofzo.

Straks weer een wedstrijdje gaan lopen en dan genieten van een zonnig weekend met de kindjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Ja, gaat snel hé! Straks ben je ook al een jaartje po! :101:

Gek hé, hoe mensen blind kunnen zijn voor zoiets hihi, maar het valt hen gewoon niet op omdat ze er niet mee bezig zijn zoals wij. Moest je de foto's naast elkaar leggen onder hun neus zouden ze het denk ik wel zien hihi, maar zo letten ze er gewoon niet op.

Blij te lezen dat alles zo goed gaat met de boobs ook bij het zware werk! :35:

Succes met je loopwedstrijd!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.