Ga naar inhoud

Buffeltje : 14 juni 2010 : Dr Vanstraelen


Aanbevolen berichten

Hey Buffeltje,

Tja, heb toch al veel gelezen dat het uiteindelijke resultaat en de pasprotheses toch niet helemaal te vergelijken zijn, is maar om een idee te geven natuurlijk. Misschien zou je toch voor die 240 cc kunnen gaan, want als ze achter de spier zitten zou er zo'n 40 cc verdwijnen, dan zou je toch op het zicht van die 200 cc uitkomen op die manier.

Of ze slinken of groter worden is moeilijk op voorhand te voorspellen, bij de ene worden ze kleiner door de zwelling die weggaat, bij de andere lijken ze alleen maar groter te worden door de weken heen. Echt niet te voorspellen dus! Maar voor een ronde ballen-effect moet je echt geen schrik hebben hoor, tegenwoordig ziet het er bij iedereen zeer natuurlijk uit vind ik, het ballen-tijdperk is echt wel voorbij!

Wou juist nog even meegeven, dat meestal wel voor vóór de spier wordt gekozen als je veel aan sport doet, zoals lopen, en achter de spier kunnen ze inderdaad minder bewegen. Dus misschien moet je toch nog een consult elders plannen als je nog zoveel twijfelt.

Voor de operatie kun je je borsten al regelmatig insmeren met bodylotion of huidolie ter voorbereiding op het oprekken en kun je bijvoorbeeld Vit. C innemen. En na de operatie mag je de huid van je borsten ook voorzichtig insmeren, maar natuurlijk nog niet je hechtingen (maar die zitten meestal toch onder pleisters de eerste 2 weken).

Veel succes met al je beslissingen en twijfels, is niet gemakkelijk.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

hey, ik had gisteren een heel vreemd voorval. Even situeren... Ik heb aan m'n collega's op het werk gezegd dat ik een heelkundige ingreep moet ondergaan en daardoor even afwezig zal zijn.

Gisteren waren we aan het lachen over het E. songfestival, dat het dit jaar aan de grootborstige dames is :rolleyes:

Allé, zeg ik, dan had ik daar toch niks kunnen doen met m'n kleine borsten... Zegt een collega ineens, volgend jaar misschien wel hé, ikke, ahja? Is het dan aan de kleinborstige? Ah nee, zei die andere collega, wij weten niet wat je laat opereren hé, misschien kom je wel terug met dikke borsten :154:

En dan hebben we 2 weken na mijn operatie een familiedag van het werk, daar begonnen ze dan ook over... Ahja, misschien sta je op de familiedag al met dikkere borsten ! Man man man, ik wist niet wat ik hoorde ! Heb nooit met hen gesproken over een bv, laat staan dat het nu echt gaat gebeuren. Draag al enkele weken dikkere opgevulde bh's om het contrast niet te groot te maken hihi !

Ik twijfel nu heel erg om naar die familiedag te gaan, hopelijk kan ik alles wat "klein" houden met een sportbh dan. Gelukkig draag ik op het werk altijd twee t-shirts over elkaar én vaak nog een vest.

Ik heb echt geen zin om er al iets over te zeggen, hoop dat ik het nooit hoef te doen en dat zij er ook geen vragen over gaan stellen. Stom hé?

Nog 14 dagen wachten en het is zo ver.

Groetjes

ahja, ik zit met een blessure aan m'n knie en neem nu ontstekingsremmers. Zou dat kwaad kunnen zo voor die ingreep?

Ciao x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Whaahaaha, wat grappig allemaal zeg, was eigenlijk een ideale gelegenheid om je te outen :154: , hihi, maar kan het goed begrijpen dat je dat liever niet doet, heb het ook nog steeds aan niemand verteld, en had dus ook zoals jij op voorhand m'n bh meer en meer gevuld. En nog steeds heb ik geen enkele reactie gehad, niemand is het echt opgevallen! Laatst lieten m'n ouders zich nog eens laagdunkend uit over plastische chirurgie (weet wel waarom ik het ze niet heb verteld) en toen dacht ik: 'ze moesten eens weten! haha' :159: ik zeg lekker niets, mijn geheim! :153: Het toont maar dat ze er echt niet voor open staan. Maar ik heb ze toch lekker wel! :115: Dus kan best dat die kleine 200 à 240 cc ook onopgemerkt blijft als je nu al met dikke gevulde bh's rondloopt! Hoop het voor je! :101:

Nou nog maar 2 weekjes, wat is de tijd nog vlug gegaan zeg! Wat betreft je vraag over die ontsteking, misschien moet je het toch voor de zekerheid eens vragen aan je pc! Zou niet weten of dat kwaad kan.

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tgoh Eefje, dat je dat geheim kan houden voor je ouders... chapeau ! Ik heb het hen wel verteld, maar met een klein hartje hoor. Ze hebben ook zo iets van " waarom? je bent gezond en dan zo'n ingreep..." Ik kan er met hen wel vrij goed over praten nu en dat doet wel deugd. Ook m'n schoonouders zijn op de hoogte. En dan enkel mijn jongste zus, m'n broers weten het ook niet.

Ik zou het sowieso niet kunnen wegsteken voor hen, we hebben hier een zwembad en in de zomer zitten ze geregeld hier om te komen plonsen. Dus ja, in bikini zullen ze het verschil wel zien natuurlijk. Nu begin ik het toch spannend te vinden, het begint te korten. Ga morgen eens naar de apotheek voor een dosis vitamientjes. Moet ik nog iets speciaals in huis halen voor kort nadien? Zalf voor op het litteken is toch maar pas als de draadjes eruit zijn zeker, dan heb ik nog wel tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, waren ze niet zo enggeestig dan had ik het ze vast wel verteld en moesten ze er iets over vragen zou ik er ook niet voor liegen, maar als ze niets zeggen dan ik ook niet! :rolleyes:

Meer dan in een strak t-shirt of topje zien m'n ouders me niet, en een strak t-shirt heb ik wel al aangehad, ze keken wel effe, maar misschien dachten ze dat ze nog waren gegroeid, haha, stel je voor! (ben al 36) :154:

Vitamientjes zijn heel goed, verder denk ik niet dat je nog iets nodig hebt, misschien huidolie of bodylotion om je huid na de bv goed te voeden, want van dat oprekken word je huid heel droog, maar dat heb je waarschijnlijk al in huis. En verder kledij met knoopjes of rits, want iets over je hoofd aandoen zal de eerste tijd niet echt lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Joepie, ik kan nu echt beginnen aftellen, nog drie dagen werken, een goed gevuld weekend en dan is het zover ! De pc heeft me daarnet gebeld, maandag word ik verwacht nadat ik de kindjes naar school en kribbe heb gebracht. De centjes zijn overgeschreven, de zenuwen beginnen stilletjes aan te komen ! Mijn vriend mag me brengen en komt me in de namiddag terug halen. De pc vond het niet nodig dat hij bleef, ik moet toch rusten zei hij. Maar mannekes toch, hij brengt me zonder borsten, en haalt me weer op mét borsten, dat wordt nogal wat :152:

Ga nog wat wasmachines laten draaien en m'n huis volledig aan de kant zetten, nog wat eten maken voor in de diepvries en dan kunnen we rustig herstellen vanaf volgende week. SPANNEND ! ! !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Goh! Maandag is het al zover, jee wat is het opeens snel gegaan zeg! Spannend, nog effe snel alles aan de kant doen, is dus nu je laatste dinsdag geweest zonder boobies, en de rest van de week en laatste weekend zonder! Yeahaaa!!! Zul je wel niet rouwig om zijn! Nog maar effe aftellen en dan ...... :1boobs: !

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, nog 1 nachtje op m'n buik en zij slapen ! Ik ben doodmoe, heel de dag in de weer om m'n huishouden in orde te krijgen zodat vanaf morgen het één en ander kan blijven liggen. Wassen, strijken, kuisen, koken, maar vooral véél tijd doorgebracht al knuffelend met m'n twee schatten van kindjes. Ze voelden het precies ook want ze waren super aanhankelijk én lief.

Ik begin serieuze zenuwen te krijgen, loop hier soms ineens super ambetant rond omdat ik kei hard begin te twijfelen of ik er wel goed aan doe...

Morgen nadat we kindjes hebben weggebracht mogen we direct doorrijden naar de praktijk. Hopelijk ben ik snel weer bij positieve en kan ik snel naar huis komen.

Duimen !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Alvast veeeel succes voor morgen!!! :43: Profiteer er nog van deze nacht op de buik en zij! Normaal hoor, vlak voor de operatie dat je begint te twijfelen, is natuurlijk niet niks zo'n bv, maar komt helemaal goed! :38: Alles is aan kant dus je bent er helemaal klaar voor!!! Wat schattig hé, je kleintjes, ze voelen toch echt al veel aan hé!?

Nou ik kijk met spanning uit naar je verslagje! :62: Zal voor je duimen dat alles voorspoedig mag verlopen en je vlug terug naar huis kan!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, binnen een half uurtje vertrekken we hier om de kindjes naar school en kribbe te brengen. Daarna rijden we direct door. Hopelijk valt het verkeer mee want het ze zijn hier overal aan het werken in de buurt. Heb m'n zenuwen goed onder controle, heerlijk geslapen, heerlijke douche genomen. Ik ben er helemaal klaar voor en hoop snel verslag te kunnen uitbrengen en misschien wat foto's te plaatsen.

Bye bye!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik dan met ongelooflijke dikke BOOBS ! Joepie de poepie, eindelijk ! ! !

Hier volgt m'n verslagje.

Deze morgen de kindjes dus weggebracht, ze nog een extra dikke knuffel gegeven. Dan doorgereden naar Berchem, het verkeer viel al bij al nog mee, op 20 min waren we daar.

We moesten even wachten in de wachtzaal waar de pc me 2 bekertjes kwam brengen. Eentje leek op cola, maar smaakte naar de schil van een pompelmoes of pomelo, of naar straffe tonic, gemengd met cola. De tweede beker was gewone cola. Dat was iets om te kalmeren, maar was eigenlijk zelf al redelijk rustig.

Weer eventjes wachte, plasje gaan doen, dan naar de pc waar we nog eens alles overliepen. Briefje voor het werk, voorschriftjes voor de medicatie, volgende afspraak enz...

De pc zei dan ineens, "allé, dikke kus en we beginnen eraan". Vond ik eigenlijk wel grappig, dus dikke kus aan m'n vriend en hij kon naar huis.

Bij mij werden er dan foto's genomen en alles werd afgetekend. Hij zei nog dat m'n tepels naar buiten staan, tja, daar is weinig aan te doen natuurlijk.

Na het aftekenen mocht ik op het bed gaan liggen, kreeg een infuusje waar hij antibiotica inspoot en het sedatiemiddeltje. Er werden dekentjes gelegd en voor de rest weet ik niets meer. Weg was ik, niets gevoeld.

Dan ineens werd ik wakker, sluimerig hoorde ik geknip van een nietsjesmachine. Geen idee wat het was, maar viel al snel terug in slaap.

Een tijdje later werd ik wakker in een ander bed, andere kamer, geen idee hoe ik daar geraakt ben. Volgens de verpleegster ben ik naar daar gestapt, maar dat weet ik al niet meer.

Ik vroeg hoeveel ze hadden geplaatst, 240cc ! Mijn god, en ik dacht dat 220cc al groot ging worden. Hij vond die te klein, als je van niets begint en je steekt er niets in, dan heb je nog steeds niets zei hij. Hij vond het met 240cc het beste resultaat geven. Ziet er onder m'n vestje uit als voordien met opgevulde bg, dus ikke blij !

M'n vriendje werd ondertussen gebeld om me te komen halen. Ik mocht met hem vertrekken maar kreeg daar ineens een bloeddrukval. Dus nog even wachten, cola drinken, benen omhoog enz... Na een half uurtje was het ok en mocht ik gaan.

Woensdag mag het verband er af, vrijdag de draadjes eruit.

Ikke hééééééél blij en gelukkig met m'n borsten. De pijn valt reuze mee, de nodige pijnstillers ga ik nu echt wel nemen (doe ik anders nooit).

Ga nu nog wat rusten

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet kwamen de kindjes thuis, was dat even lachen ! mama is een indiaan zeiden ze ! Omdat m'n armen vol hangen met ontsmettingsmiddel hihi. Maar ze zijn lief. M'n vriend ontfermt zich nu over hen, ze spelen buiten op de trampoline en komen sebiet wel even bij mij op bed zitten. Ze zijn het zo gewend dat mama alles doet voor hen, dus dat is wel even wennen.

Was ook vergeten melden dat ik drains had, die zijn er snel uitgehaald. Alleen duwde de pc eerst nog eens goed op m'n borsten, dat voelde ik dus wél heel fel. Voor de rest neem ik flink m'n pilletjes hoor, en blijf ik rustig op bed zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buffeltje,

Ook van mij een dikke proficiat met de nieuwe boobies!!! :1bouncingboobs: Zo te lezen is alles goed meegevallen! Rust nu maar lekker uit en ben ook heel benieuwd naar je 240cc woensdag! Mag ook al een foto met het verband hoor, kunnen we al een inschatting maken! :125: Een fijn herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik laat m'n vriend straks een foto maken met verband, en zal ze in de galerij zetten dan. Ben héél benieuwd wat jullie ervan gaan vinden, maar vooral wat IK ervan ga vinden. Ben beetje bang voor de positie van m'n tepels, die stonden altijd al beetje naar buiten gericht, dus misschien zitten ze nu wel onder m'n armen :152:

En dorst dat ik heb ! Heb m'n sportdrinkbus gevuld met water, wel handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.