Ga naar inhoud

andernaampje : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo,

ik lees dat je last hebt van huiduitslag. Heb dit ook gehad, zelfs tot op mijn tenen!!

Heb toen ook gebeld naar de kliniek en ze zeiden me dat dat een reaktie is op die medicatie. Zodra die pillen op waren was die huiduitslag binnen de kortste keren verdwenen. Gelukkig maar.

Damen is wel streng op die band hoor! Bij mij was het 14 dagen en niet minder zei hij. Is voor je eigen bestwil zei hij.

Hij was een beetje geïrriteerd omdat ik ook vroeg om hem vroeger te mogen afdoen. Wie weet hoeveel telefoontjes krijgt hij zo van dames die allemaal vragen of ze die band wat vroeger af mogen! :blush:

gr Poes

Hahhaha ja ik had ook al gebeld om te vragen of dat kreng af mocht :P

Het is zooo vies bah! en het zit strak.. maar goed, jullie weten wat je doormaakt!

Bij mij in de brief stond trouwens dat op de 9e dag het verband eraf mocht en ik de draadjes mocht verwijderen bij de huisarts.

Ben allang blij dat ik het niet 2 weken om moet houden..

maar zou het echt zo slecht zijn om nu een sport BH te gaan dragen? Ik voel me erg eigenwijs...... hahahahah :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoikes!

Amai Melissa. Ik heb al jou verhalen met veel interesse gelezen. Ik word 8 juli geopereerd door dokter damen. Hoe kan ik jou foto's bekijken?

Whieieie...wat spannend. Het griezeligste vind ik eigenlijk die gekke vverdoving. Voel je tijdens de operatie helemaal geen pijn?

Groetjes aan al de ladies,

Kel :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa

Zo effe je topic doorgelezen he.

Als nog gefeliciteerd met je nieuwe BOOBS :1bouncingboobs:

En dan wel een mooie aantal cc's! :123:

Je hebt het best wel even zwaar gehad met die pijnen he.

Tja de eerste dagn zijn het ergst daarna gaat het dag tot dag steeds weer

een stukje beter,gelukkig maar.

Enne herkenbaar van die thee hahaha :3: ,ik ben gelijk aan de koffie gegaan want

dat miste ik wel heel erg,zo'n verslaafde koffieleut!

Fijn dat bijna je tape eraf mag lijkt mij niet zo prettig hoor dat ding

zo strak om je lijf gebonden,maar ja alles voor een goed doel he!

Je zal wel benieuwd zijn hoe ze eruit zien.....toen ik bijkwam was het gelijk onder

dat laken kijken en wauw!was er helemaal blij van.

Heb zelf me sportbh aangetrokken en gelijk aangekleed daar,wilde heel graag naar huis toe.

Nou meid ik volg je en doe lekker rustig aan en laat je fijn verwennen!

Het is zo fijn hier om op dit forum rond te hangen,ook verslavend! met allemaal dames waar je

je ervaringen kunt delen,is voor mij wel heel belangrijk geweest(mijn onzekerheid)en nog hihi

ben er niet af te slaan.

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa,

Vandaag je tape eraf?!

Zal héél zeker veel deugd doen.

Net even je foto's gekeken. Je borsten worden vast heel mooi hoor. Alles moet natuurlijk nog een beetje op zijn plaats komen hé! Heeft allemaal zijn tijd nodig. Als je ziet hoe hard ze bij mijn nog verandert zijn... Ik vond ze nochthans dadelijk al mooi hoor, :rolleyes: !

Fijn dat je man je zo steunt hé. :116:

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa,

Heb je al gepbt, maar schrijf het hier ook nog effe neer, ze zien er echt al heel mooi uit! :123: Zul je vast wel heel trots op zijn! Je tepels staan mooi op gelijke hoogte en de maat staat je super! Geniet ervan meid! Straks de tape eraf :43: wat een bevrijding! Nog een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal!

Ik zit nu ook op een C met sport BH... neem aan dat jij wel een maatje groter mag hebben :P

Bij jou is er veel meer cc ingegaan, maar goed ze zullen het daar wel weten ;)

De eerste nacht heb ik er echt slecht van geslapen, zat bij mij ook zooooooooooo strak!!!

Ik hoorde vandaag een verhaal bij de Hunkemoller van de verkoopster dat haar collega die een BV heeft gehad, JUIST haar sportBH veel uit liet, want zo konden ze goed zakken.

Geen idee of dat verstandig is, maar ik zag geen misvormde boobies ofzo hahahaa :P

Klinkt aan de ene kant wel logisch?

Nou doe lekker rustig aan zou ik zeggen, slaap lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde vandaag een verhaal bij de Hunkemoller van de verkoopster dat haar collega die een BV heeft gehad, JUIST haar sportBH veel uit liet, want zo konden ze goed zakken.

Geen idee of dat verstandig is, maar ik zag geen misvormde boobies ofzo hahahaa :P

Klinkt aan de ene kant wel logisch?

Geen voorbeeld om na te volgen in ieder geval, :140: met sportbh zakken ze heus ook wel! :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Eef,

zeer zeker geen goed voorbeeld!

zakken doen ze heus wel maar heeft ook gewoon zijn tijd nodig. die eerste 6 weken zijn om goed in te kapselen. daarna gaan ze pas zakken,ook gewoon MET bh aan.

dus netjes je bh aanhouden! :140:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa,

Woow, zeg wat mooi!!! :123: Ben echt onder de indruk van je maat zeg, wat zijn die gegroeid zonder die tape! Prachtig gewoon! En die bh zit zeker super gevuld, kan me voorstellen dat die heeeeeel strak zit! Is toch echt wel minstens een D! Zul je wel heel blij mee zijn! Geniet ervan meid! En zo'n douche kan ook deugd doen hé! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scheelt soms een beetje van site tot site, hier heb je bijvoorbeeld een D/E cup, maar ze zullen in alle geval nog wel veel veranderen de komende weken, of ze slinken of groeien??? Durf ik geen antwoord op geven hahaha, geduld hahaha :4: ze zijn in ieder geval supermooi!!! :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Eef,

zeer zeker geen goed voorbeeld!

zakken doen ze heus wel maar heeft ook gewoon zijn tijd nodig. die eerste 6 weken zijn om goed in te kapselen. daarna gaan ze pas zakken,ook gewoon MET bh aan.

dus netjes je bh aanhouden! :140:

liefs Patries

Hahhaa ja moet er zeker ook neit aan denken om hem uit te doen pffff...

maar vond het zo gek :blink:

Ik houd hem netjes aan hoor! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.