Ga naar inhoud

andernaampje : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallokes,

ik had sportbh's van Decatlon gehaald. Je hebt daar veel verschillende modellen. Ook met zo'n band vanboven.

Ook modellen die langsvoor opengaan, wel handig!

Ik vond het moeilijk om van tevoren sportbh's te kopen, als je niet kan passen. Moet toch goed zitten hé. Ik draag nu nog bijna dagelijks een sportbh.

Veel succes met jullie zoektocht!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo

Ik heb mn sportbh in de WK gekocht en ze zijn toch redelijk van kwaliteit.

Na enkele dagen ging ik naar een lingeriewinkel en ze raade me hetzelfde merk aan maar deze had een sluiting op de rug, die van in de WK hebben voorraan een sluiting wat in het begin wel handig is!!!! De prijs was hetzelfde.

Het geld is niet verloren want ik draag ze soms nog.

Veel succes iedereen!!! Het valt allemaal wel reuze mee!!!!!!!!!!

Mieketje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hey dames

ik heb nog ff een paar vraagjes die me bezig houden

damen blijkt in te tapen weet iemand hoe lang dat die tape moet blijven zitten?

en ik had gehoord dat je je armen niet boven je schouders uit mag steken hoe moet dat dan met aankleden want het is vanaf volgende week en de weken erna te warm om steeds een vest te moeten dragen

hebben jullie opties? mischien bepaalde kleding stukken die ik nog kan gaan kopen van de week

en zijn er ook andere sport bh's goed kwa merk want ik wil er vier zodat ik ook elke dag een andere aan kan maar bij de kliniek koop ik er een maar als ik nou ergens anders ook nog kan halen die goedkoper zijn dan wil ik de andere drie ergens anders

nou ik hoor het wel van jullie

liefs

Heeyyy

ik wil ook het liefst meteen een sport bh aan!

Ga dat denk ik vrijdag wel ff vragen of dat kan...

anders kan je misschien van die vestjes met korte mouwen kopen? als het maar knoopjes aan de voorkant heeft, kan je er makkelijk inschuiven en hoeft het niet over je hoofd.

Volgens mij heeft de hema ook wel goede sportbhs.. zijn maar 15 euro.

verder was ik al naar wat lingerie zaken geweest om te kijken wat ze hebben. Kom je zo rond de 20-35 euro uit.

Ben jij trouwens al zenuwachtig???

Ik ga er trouwens al donderdag avond naar toe. Ga toch uit mn werk! Mn vriend komt mij dan in amsterdam ophalen en zo rijden we dan rustig naar het hotelletje en blijf ik tot zaterdag :)

Hoe laat moest jij er ook alweer zijn? Vroeg toch? Ik 10 uur :D

liefs laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke bedankt dames ik ga vrijdag ook vragen of ik meteen een bh aan mag en dan gewoon een bij hun en de rest dan idd bij de hema

ik heb er super veel zin in alleen komt de spanning langzaam aan toch wel opzetten moet ik heel eerlijk zeggen vanacht gedroomd dat ik mijn boobies had en lekker ging schoppen echt raar was dat maar wel heerlijk kan niet wachten lol

en jij laura hoe gaat het met jou met de spanningen?

wij rijden donderdag nacht aan tussen 4 en 5 en ga erna ook lekker naar huis kan mijn kindjes ook niet missen lol

ik moet om 7 uur daar zijn dus volgens mij ben ik dan een van de eerste denk

ach ja ik kan het maar gehad hebben he

en mischien treffen we mekaar daar nog wel

ik heb nu wel heel mijn week volgepland in de hoop dat de dagen sneller gaan

ik verlang super naar de zomer hahahahahaha

liefs

Ja ik moet ook heel de week werken haha.. hoop dat de tijd dan lekker snel gaat!

Voor mij is het hotel wel erg fijn, dan hoef ik ook niet 3 uur in de auto te zitten zonder te eten :36: maar kan ik gewoon om half 10 rustig daar weg gaan hihihi..

We zullen misschien elkaar wel treffen ja, ben erg benieuwd hoe het je vergaat. Ben jij dat trouwens op je fototje? Dan zal ik je wel herkennen! :1:

Ik heb alleen dat ik zo erg nu aan het twijfelen raak.. pffff wil echt niet TE groot, maar wel dat je verschil kan zien :6: hahahha

nou goed, nog maar goed slapen en dan komt het allemaal wel goed :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

dat ben ik inderdaad op de foto hahaha val aardig op dus dan zal je me echt wel herkennen lol

die twijfels die jij hebt heb ik nu ook heel erg ben ook bang dat ze te groot worden of te klein en ben best bang voor de slaapnarcose ben bang dat ik wakker wordt en alles voel enzo hahahahaha

ik snap wel dat je een hotelletje pakt hoor

als ik met mijn man was gegaan dan was ik ook donderdag al in een hotel gegaan maar nu gaat mijn zusje mee dus vandaar

ik denk trouwens dat die twijfels en zo wel normaal is hoor

ik heb der wel super veel zin in en ga ook zeker vragen voor een bh vrijdag

nou nog 3 daagjes en dan is onze dag vind het wel leuk dat we deze dag samen delen hahahaha

liefs melissa

Okeee cool! Ja ik zal je wel herkennen dan! maar als jij al geopereerd word kom ik denk ik net binnen?

ohh ik las inderdaad ook in een ander topic (van robijn volgens mij) dat ze half wakker werd tijdens de operatie!

Oh my god, ik moet er echt niet aan denken :wacko:

Volgens mij raak ik dan heel erg in paniek hahaha.. Heb al van die filmpjes op youtube gekeken en daar word ik al weeig van.... ieeeee dat die chirug met zn vingers erin loopt te poeren :P

maar goed, fijn dat je zusje mee gaat! vrouwen onderling snappen misschien elkaar wel beter he? :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.