Ga naar inhoud

andernaampje : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast jennifer_whatever

Hoi hoi!

Gefeliciteerd met je beslissing! Hier op t forum kun je alle info verzamelen die je wilt weten en nodig hebt! Ik heb er ook heel veel aan gehad! Weet je behalve de gewenste cupmaat ook wat voor prothesen je wilt? Rond of anatomisch? Of op welke manier je ze geplaatst wilt hebben? Dus dual plane/voor de spier/ achter de spier?

Hier is een vragenlijst met alle vragen die je maar kunt verzinnen ongeveer, van de site geplukt:

Vragenlijst consult

*Bent u Plastisch of Esthetisch chirurg?

*Hoeveel borstvergrotingen doet u per jaar?

*Kunt u mij foto’s laten zien van uw resultaten?

*Naar welke incisie-locatie gaat uw voorkeur uit? Waarom?

*Plaatst u het implantaat boven of onder de spier? Waarom heeft deze techniek uw voorkeur?

*Naar welk implantaat gaat uw voorkeur uit? Waarom? Kunt u mij meerdere merken implantaten aanbieden?

*Heeft u een voorkeur voor ronde of anatomische implantaten? Waarom? Kunt u beide aanbieden? Hoeveel hebt u er van deze gedaan?

*Als uw voorkeur uitgaat naar ronde implantaten, hoe gaat u om met het vulling-effect aan de bovenkant van de borst?

*Wat zijn de drie ergste dingen die kunnen voorkomen na mijn borstvergroting? Wat is de kans hierop? Wat precies gebeurt er in ieder van de gevallen? Zijn daar extra kosten mee gemoeid? Wat zijn die kosten?

*Wat is de operatietijd in het ergste geval?

*Hoeveel uur na de operatie mag ik naar huis?

*Zou u aanbevelen een implantaat te verwijderen zonder er een terug te plaatsen? Zo ja, waarom?

*Heeft de grootte van het implantaat effect op de vorm als ik ouder word? In welke hoedanigheid?

*Als mijn implantaat vervangen moet worden, komen er dan extra kosten voor mij bij? Is er iets wat kan gebeuren waardoor ik op extra kosten kom?

*Bent u honderd procent zeker degene die de operatie gaat uitvoeren? Opereert iemand anders mee?

*Wanneer kan ik mijn armen weer optillen, weer autorijden, mijn kinderen optillen of andere objecten?

*Krijg ik drains na de operatie? Krijg ik zwellingen of blauwe plekken?

*Moet ik speciaal verband om , BH’s dragen? Krijg ik tape? Hoe lang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook niet hoor Sunny! als je maar antwoord krijgt op de vragen die jij belnagrijk vindt! ik had alle info al van hier gehaald en dat vertelde bruno me allemaal in zijn consult. hoefde nix te vragen haha.

alleen of de wachttijd lang was en of de datum die ik wilde kon :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom op het forum Melissa!

Uhm, nou de eerste 2 dagen kon ik zonder hulp het bed niet uit.

Ik kon wel dingen doen (aankleden, douchen, haren kammen) maar ik liep echt rond als een vrouwtje van 80, beetje krom. En ik kon al behoorlijk wat dingen zelf doen, maar je mag absoluut niet tillen! Zeker de eerste week niet, dus je ligt waarschijnlijk niet continu in je bed, maar je moet er rekening mee houden dat je niks mag doen. Ze raden ook aan om pas na 6 weken weer te sporten, dus je kan nagaan dat je kleine kinderen echt niet op kan tillen. :unsure:

Er zijn vrouwen op dit forum die hun haren niet kunnen wassen en met moeite kopjes uit een kastje kunnen halen (door de hoogte), dus onderschat het niet, je hebt er hoe dan ook last van, de 1 alleen wat meer als de ander. Misschien heb jij er helemaal geen last van en loop je ook weer na 2 dagen vrolijk rond :rolleyes: , maar zware dingen tillen kan niet in de eerste dagen. Misschien kan je een oppas regelen voor de eerste dagen, of dat je vriend/man een weekje verlof neemt. Na een aantal dagen gaat het vast alweer beter en kan je ook al meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa,

pijn heb ik niet gehad! heb wel de eerst 4 dagen (ongeveer) continu (dus om de 4 uur 2 paracetamolletjes) geslikt. om die verdovingslijn gelijk te houden. als je eenmaal slikt blijft die beter en is de pijn weg. als je wacht tot ze uitgewerkt zijn duurt het veel langer om de pijn er weer onder te krijgen.

maar je moet er we rekening mee houden dat je idd een week of 2 nix doet hoor! alles op pakhoogte zetten en nix zwaarder tillen dan 10 kg! verder mag je alles doen als je ellebogen maar onder je schouderhoogte blijven.

en net zoasl Excella zegt; regel oppas voor je kids want de eerst 2-3 weken heb je die echt nodig! je moet echt 6 weken uitkijken en zelfs daarna nog niet te gek doen tot de 3 maanden.

neem echt je rust hoor! ook al valt dat niet altijd mee :152:

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik sluit me aan,bij hierboven geschreven,vergis je er niet in hoor,ik had hiervoor ook een herstel(dual plane)waar je u tegen zegt,kon amper me kopje koffie vasthouden,liep als een oud vrouwke,en uit me bed zelf komen ging al helemaal niet,me haren wassen deed ik half uur over enz enz

maar goed,voor het zelfde geld kan en wil je het wel allemaal zelf,maar grotendeels mag je gewoon nog niet zelf doen,dus idd...regel wat hulp,verstandig plan.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist Moon,kunnen doen het er wel veel maar het mag gewoon niet! de meeste verkijken zich echt op die 3 maanden!! want zo lang duurt het herstel. daarna tot een jaar ook nog wel maar das toch wat minder he.. al zijn de 1e 6 weken wl het belangrijkst dat je weinig tot nix doet

(en daar hoor jij ook bij Moontje!!!! jij moet ook je rust nog nemen hoor! :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes!

Proficiat met je datum. Zal er snel zijn. Het aftellen kan beginnen.

Fijn dat je consult zo goed is verlopen. Ben zelf héél tevreden over dokter Damen! Als je mijn foto's wil zien, laat je maar iets weten hé.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een a kleine b en zit nu op 70E met 275cc

Ligt ook wel aan de bh's want sommigen vallen expres klein zodat ze beter verkopen.

Maar als ik zo in de spiegel kijk met een strak shirtje aan zou je niet zeggen dat het een 70E is.

Misschien een volle C?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames

ik heb hier nu een discussie gehad over de sport bh's die je vlak erna moet dragen zijn de bh's die je in de kliniek kan kopen beter dan de bh's die je in de winkel koopt? want ik vindt 48 euro maal 3 want wil der drie want wil wel steeds een schone aan best wel duur voor iets dat ik daarna nooit meer draag

wat raden jullie me aan ze bij de kliniek te kopen of gewoon in de winkel en als het in de winkel is dan waar kan ik ze dan het beste kopen in welke winkel

en dokter damen heeft tegen mij niks gezegt van vitaminen enzo dus weet nu niet wat ik moet doen daarmee terwijl ik hier er zoveel van hoor en lees

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

liefs melissa

Melissa,

ik had nog naar de wellness gebeld ivm die vitaminen en ze hebben een voorschriftje opgestuurd, het kan nooit geen kwaad om extra vitaminen te nemen, het zou ook het herstel bevorderen. Die bh's zou ik ook wel eens willen weten. Weet iemand welk merk of type ze verkopen in de wellness. Ik moet 10mei terug voor mijn verband en draadjes.

Greetz, Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames

ik heb hier nu een discussie gehad over de sport bh's die je vlak erna moet dragen zijn de bh's die je in de kliniek kan kopen beter dan de bh's die je in de winkel koopt? want ik vindt 48 euro maal 3 want wil der drie want wil wel steeds een schone aan best wel duur voor iets dat ik daarna nooit meer draag

wat raden jullie me aan ze bij de kliniek te kopen of gewoon in de winkel en als het in de winkel is dan waar kan ik ze dan het beste kopen in welke winkel

en dokter damen heeft tegen mij niks gezegt van vitaminen enzo dus weet nu niet wat ik moet doen daarmee terwijl ik hier er zoveel van hoor en lees

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

liefs melissa

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!!! Ik wordt ook geholpen door Dr. Damen bij de WK.

In de lingeriezaken heb je ook sportBH's voor 25-30 euro...

Zullen die net zo goed zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.