Ga naar inhoud

andernaampje : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: Je bent nu vast al lang weer bekomen, hopelijk is alles goed meegevallen en ben je niet misselijk! Zie uit naar je verslagje! Rust goed uit en laat je lekker verwennen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Melissa,

Veel sterkte met de pijn, erg dat je geen pijnstillers kunt nemen ervoor, hoop dat het snel beter gaat! :147: Doe maar lekker rustig aan en als het beter met je gaat lees ik graag je verslagje! Herstel ze!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa,

Fijn nog wat van je te horen, gelukkig kun je nu toch iets van pijnstilling nemen en gaat het al iets beter met je! Hoop dat je het ergste nu wel ongeveer hebt gehad en dat het vanaf nu elke dag een beetje beter zal gaan! Spannend, nog even wachten en dan kun je ze ook zien, wat moet een mens toch veel geduld opbrengen steeds hé! Nog een voorspoedig herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey melissa,

jeetje jouw verslag lijkt echt veel op die van mij zeg!! Pfff als je de puf hebt moet je het maar ff lezen ;)

Wat voel ik me ook beroerd en wat een misselijkheid :( Ik houd die pijnstillers ook niet binnen!!

Ben jij ook zo blauw? ik lijk wel helemaal in mekaar gerost joh. Zelfs mn keel tot aan mijn heupen ben ik blauw! :134:

Veel beterschap! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi melissa,

Jeetje ! ik word er zelf niet goed van jouw verhaal te lezen... Brrrr. Zonder pijnstillers seg!!

Hopelijk dat je dat op die manier nooit meer moet meemaken!

En hoop dat je je nu wel al iets beter voelt ondertussen ...

Wens je alvast een heel erg snel genezingsproces toe , en het zal uiteindelijk wel allemaal de moeite waard zijn maar ik kan het mij levendig voorstellen dat je dat op een bepaald moment echt verwenst hebt! Jonge jonge...

Nu kan het alleen maar beter worden he ! Straks ben je dat weer allemaal vergeten rolleyes.gif

Spannend dus binnekort komt dan nog eens een verrassing , maar dan een veel betere ;)

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Melissa,

Véél sterkte hoor!

Fijn dat je er meteenterecht kon hé in de kliniek. Je bent nu precies toch wat gerust gesteld.

Dat is het lastige van die band, niet weten wat er daaronder gebeurt!

Hopelijk gaat het elke dag een beetje beter.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yak, kan me voorstellen dat je graaaaaag wilt douchen!!!

Fijn dat de pijn te verdragen is, maar ja... uitslag door de tape is ook niet prettig. 't Is toch ook wat allemaal!

Kom op meis, het gaat écht allemaal goed komen (zei zij die gister een enorme dipdag had)!!!

Ik ben nu 11 dgn PO en ik heb links nog steeds wat vocht, rechts wordt al mooi soepel. En is geheel pijnloos.

Dat borrelen, dat heb ik nu niet. Tien jaar terug wel. Vond ik een heel grappig gevoel. Het duurt maar een paar dagen, kan geen kwaad. Zijn luchtbelletjes die hun weg eventjes moeten vinden.

Wat je hier aldoor leest: de eerste dagen/week zijn 't ergste, daarna gaat 't echt beter! Zet 'm op!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik lees dat je last hebt van huiduitslag. Heb dit ook gehad, zelfs tot op mijn tenen!!

Heb toen ook gebeld naar de kliniek en ze zeiden me dat dat een reaktie is op die medicatie. Zodra die pillen op waren was die huiduitslag binnen de kortste keren verdwenen. Gelukkig maar.

Damen is wel streng op die band hoor! Bij mij was het 14 dagen en niet minder zei hij. Is voor je eigen bestwil zei hij.

Hij was een beetje geïrriteerd omdat ik ook vroeg om hem vroeger te mogen afdoen. Wie weet hoeveel telefoontjes krijgt hij zo van dames die allemaal vragen of ze die band wat vroeger af mogen! :blush:

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.