Ga naar inhoud

andernaampje : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

zou ik van iemand zijn ww moge wete, want ben ook heel nieuwgierig naar de resultaten

en zijn er nog dames die bij dr damen zijn geweest?

weet nu ongeveer een maand de datum van operatie en ben al een paar keer serieus aant twijfelen geweest

want je hoord vanalles e

maar dat herkennen sommige misschien wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kimse,

Ik word 8 juni door dokter Damen geopereerd :88:

Ik heb nu een 75B en ga 300cc laten plaatsen :49: Zal uitkomen op een grote C of D. Kunnen ze niet juist zeggen. :1bouncingboobs:

Eerlijk gezegd: Het kan nu niet rap genoeg gaan. Mijn twijfelheid is nu omgeslaan naar enorme ongeduldigheid! Ik heb mij nog nooit zo verheugd op mijn nieuwe borsten :43:

Ik heb al mijn vragen hier op het forum gesteld en vond het leuk antwoorden te krijgen, ook van meisjes die door hem geopereerd zijn. Het is heel normaal dat jij je wat zorgen maakt. Deed ik ook! We horen ook idd alleen de griezelverhalen! Maar uiteindelijk zijn er zoveel vrouwen die het laten doen zonder gevolgen, maar daar horen we niet zoveel over. Griezelverhalen brengt meer sensatie he! Zo is het gewoon. Hier op het forum lees je de echte verhalen. Door de vrouwen zelf!

Ik zal mijn ervaringen ook blijven noteren na de operatie, want ik merk zelf dat ik veel heb aan de ervaringen van de anderen die door hem geopereerd zijn en dat steld mij op de één of andere manier erg op mijn gemak.

Ik wens je super veel succes en niet stressen he meid!

Knufjes, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa!

Ik kan geen foto's meer bekijken. Ondanks dat ik je wachtwoord hen en ingeef geeft die 'fout' aan :huh:

Ben erg benieuwd naar de vorderingen :lol:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa,

Ik heb nog enkele vraagjes :16:

Als ik goed gelezen heb

- is je tape er pas afgedaan na 14 dagen??

- Heb je niet mogen douchen?

- Hangt het ook van het aantal geplaatst cc's af dat bepaalde dat jij het 14 dagen moest dragen?

- Jij hebt je bh van hun gekregen en ik moet er dan dus geen meebregen naar daar?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi melissa

bij mij is de bv op 23/06/2010

dus begint te korte e

ma heb eigenlijk wel wa bang voor de pijn

en hoop dat het resultaat mooi is

heb nu een goeie b en krijg 275cc

dr damen kon wel nie zegge welke cup het zou worde

wil zelf graag een mooie c

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimse,

Ik ben nog niet geopereerd. Ik worde de 8ste juli geopereerd en krijg 300cc geplaatst. Heb nu een 75B En ga naar een grote c of d.

Lieve groetjes :lol:

Hoi Melissa,

Ik weet niet of het normaal is. Ik denk van wel omdat er toch wat spanning op je borsten staat. Ik laat het aan iemand anders over om te zeggen of het al dan niet ok is. Maar ik denk dat het wel weggaat :6:

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

is heel normaal hoor! als straks alles weer "normaal" is verdwijnen die ook weer (of je moest ze voor je bv ook al lichtelijk zien? de mijne zag je toen ook heel erg goed en zijn nu nog zichtbaar... maar is altijd geweest bij mij,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.