Ga naar inhoud

andernaampje : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi iedereen

na 6 jaar mijn laatste kindje op de wereld gezet te hebben ben ik kwa cup maat flink gezakt ben me daar heel onzeker over gaan voelen en durfde nog maar weinig vrouwen kleren aan dus nu de laatste maanden veel gekeken op internet en nu toch maar de knoop doorgehAKT heb 26 april een consult bij de wellness kliniek in genk voor de operatie en zoals ik begrepen heb kan ik al binnen 3 weken geopereerd worden dus als alles goe dgaat ben ik voor de zomer een ander mens

ik wil van een kleine b nu naar een volle d

ben best wel zenuachtig lol wie kan mij tips geven en dingen vertellen die ik vooral niet moet vergeten te vragen enzo

en tips voor erna

groetjes melissa

Hey Melissa,

ik ben nieuw op dit forum en ben volop jullie ervaringen aan het lezen. Ik kan zelf op een eerte gesprek komen bij Dr. Damen in Genk en ben nu al bloednerveus, maar aan de andere kant kan het niet snel genoeg gaan! Alles goed gegaan bij jou? Grtjs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa !!

Super dat het zo goed gaat met je ! En dat je blij bent met het resultaat . Ik kan alleen maar zeggen 49.gif over je borsten hoor , echt super mooi!!! En groot haha 35.gif . En helemaal geen balleneffect hoor , vind dat al vrij natuurlijk , en dan moet dat nog gaan zakken he .

Hij heeft toch weer goed werk geleverd he die Damen 101.gif

Zie dat jij al lekker plat kunt gaan liggen snachts , ik nog niet echt , rugpijn s'ochtends....!?

En op mijn zij is ook nog pijnlijk ... zal nog even wachten zijn daarmee.

nu maar lekker genieten van het zonnetje (al is het met sportbh...)

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Hoe is 't nu met de pijn? Hopelijk is 't al weer over! Geen idee eigenlijk of het door het zijslapen komt, ik sliep met 2 weken alweer half op m'n zij, maar heb natuurlijk minder cc dan jij?! Misschien voor de veiligheid toch maar weer op de rug proberen te slapen, al weet je niet wat je doet in je slaap natuurlijk, moeilijk!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa,die pijn heb ik ook gehad hoor,en nee je hebt nix verpest!!

Die pijnen kunnen weken duren,ik had ze na 5 weken nog steeds van die nare steken in een borst,echt irrie....

tis allemaal enorm druk bezig met herstellen,dus t is wel een goed teken eigenlijk,je moet r even doorheen bijten tis nie anders,maar maak je niet te druk,t hoort r helaas bij...

STERKTE!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa,

Ook alweer 4 weken voorbij, vliegt inderdaad hé eens na je operatie! Nog even volhouden, die laatste 2 weekjes zijn ook zo om!!! :101: Zag je mooie nieuwe setjes in je album, je hebt er duidelijk al een pak gescoord! :125: Wat bikini's betreft, denk dat er in het lingeriehoekje hier al wel wat topics zijn waar er linkjes staan waar je bikinitopjes en broekjes in verschillende maten kan kopen.

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee melissa!

je foto's zijn erg mooi! De maat staat je ook echt goed hoor!!

hahaha ik zit wel is te twijfelen of ik ook niet een maatje groter had moeten nemen.. het went zo snel de grootte.

verder kan ik alweer aardig op mn zij slapen! :D

Heb af en toe nog wel last van die steken!!! :145:

ga jij nog terug voor controle naar de WK?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn korstjes zijn er ook niet af.. daaronder is het allemaal nog beetje gevoelig.

Zo'n dof gevoel!

heb nog geen lingerie gekocht. Ik zag al in je album dat je al hele mooie bh's heb kunnen scoren :D

zit met mn sportbh nog steeds op 70 C. heb verder nog niet gepast.

Zijn ook nog steeds ongelijk en ga denk ik over 2 weken maar ff naar een lingerie zaak.

Vind die van sapph erg mooi!! Maar hier verkopen ze het alleen bij de V&D en zie daar ook alleen maar onmogelijke maten hahaha..

Vind het een beetje vervelend om 50 bh's mn hokje mee te nemen want geen idee wat voor maat ik heb :P

Heb liever dat zo'n verkoopstertje me helpt hahaha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , melissa!

Ik zie dat je al een heel lingerie lade vol hebt gekocht ondertussen hahaha !

Leuk he shoppen nu :)

Mooie bh's trouwens , vooral die sapph wit groenig en paars 123.gif , en groot zeg 131.gif , heel mooi!

Heb nu ,na 40 dagen, ook nog steeds gevoelige tepels ... Denk dat dat toch nog zijn tijd wat nodig heeft . En doffe gevoel onder heb ik ook nog ... ( niet dat ik je wil ontmoedigen ofzo he hihi )

Vitamientje G ? 131.gif

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik ga gewoon lekker veeel shoppen :D

mijn huid is ook mega droog!! Mijngod, als ik mn bh uit doe dan lijkt het net of het sneeuwt........ :blush:

en blijf maar smeren, lotion en olie, niets helpt.. en kan ook niet echt ff lekker scrubben :P

En ja die gevoeligheid vind ik ook nog erg irritant.

merk dat als ik die sport bh aan heb, gaat het allemaal prima. kan ik gewoon alles doen, maar als ik hem uit heb voelt het zo onwennig en lijkt alle bewegingen veel gevoeliger..

maarja dat heeft ook tijd nodig. had paar weken nooit gedacht dat ik ook nog zelf ut bed kon komen hahahahaha :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.