Ga naar inhoud

andernaampje : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Melissa,

Heb zelf geen ervaring met wat je beschrijft, maar dacht ooit al eens bij iemand gelezen te hebben dat het de rand van de prothese was die ze kon voelen, maar goed dat je nog eens langs kunt gaan, dan weet je het zeker, ik zeg ook maar wat, is misschien nog iets heel anders. Maar het doet geen pijn toch? Dan zou ik me proberen er niet te druk over te maken en gewoon afwachten wat je de 2de zult horen.

En ja, mensen kunnen soms heel raar reageren hé! :145: Maar je schoonmoeder snapt waarschijnlijk ook totaal niets van bh-maten. :wacko: Eer wij doorhadden hoe het allemaal in elkaar steekt, dat het helemaal om verhoudingen gaat en zo, daar zal ze wel niets van snappen. Ik heb nu een 70 C, maar kan me goed voorstellen als ik naast haar ga staan dat ze zegt: 'Jij een c-cup, dat is maar een A wat jij hebt!' :140: Hahaha gewoon laten passeren meid :15: , maak je er niet te druk over, als jij er tevreden mee bent is inderdaad het belangrijkste en ze zijn ook heel mooi en groot, zeker weten, je foto's liegen er niet om! :38:

Geniet er verder van en zie al uit naar je nieuwe picjes binnenkort! :46:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi hoi

nu eindelijk 5 en een halve week verder

en vandaag weer moeten bellen naar de kliniek gister avond was ik de liteken olie aan het smeren en ondekte ik in mijn rechter borst naast mijn litteken een bobbeltje daar duwde ik op en het was weg maar was een heel vreemd gevoel toen ik mijn vinger weg haalde was het weer terug dus gebeld wat het was maar ze zei het zou zo geen kwaad kunnnen maar je moet het wel laten zien aan de dokter dus nu moet ik 2 aug terug omdat hij nu op vakantie is dus dat doen we dan maar

maak me nu wel druk erover

is er ooit iemand die dat ook heeft gehad of nog heeft??

ook wordt ik nu een beetje gek van de buitenwereld de mensen die weten wat ik heb laten doen enzo beginnen nu ach het is maar een kleine c cup hoe kom je der bij dat ze groot zijn en gister was ik zo kwaad dat ik een bh gepakt heb en onder iemand zijn neus hebt geveegd van kijk wat staat hier in ja 75G ja en dus jij wil zeggen dat die van jou groter zijn dan die van mij echt ik snap niet dat vrouwen zo kunnen zijn bah bah zelfs mijn schoonmoeder had tegen mijn man gezegt jou vrouw ;liegt ik heb een d dus zei heeft een C maar zei is wel veel dikker als ik maar goed wordt er ff helemaal gek van nu wat maakt het toch uit zeg wat iemand heeft als je er zelf maar blij mee bent toch

maar goed verder gaat het goed met me lig sinds twee dagen voorzichtig op mijn zij alleen rechts want links doet mijn borst toch nog te veel zeer

vind het wel maf dat ze zo apart van mekaar genezen hihihihi

zal bij de 6 weken weer nieuwe foto's erop zetten

dit was het weer voor vandaag

liefs

dat je schoonmoeder zoiets durft te zeggen is al verschrikkelijk!dan heb je al snel spijt dat je t ze ooit verteld hebt toch?

Ze respecteren je niet en je man zou dat ook niet mogen pikken!

En weet je ,een echte d is cup( ik noem maar een cupmaat) ziet er altyd anders uit als een nep d cup..tis niet te vergelijken!

En een echte G cup is lelijker dan een neppe G cup....dus nu hun weer...:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey melis!

Wat naar zeg dat ze zo reageren :( Ik heb een 70 E nu en sommige zeggen ook van: nou, dat ziet er uit als een C..

Goed lekker laten lullen :P zijn gewoon jaloers! ik vind ze er prachtig uit zien!!!

Ik heb sinds gister ook weer hele erge steken.. zo erg dat ik gewoon moet gaan zitten van de pijn.

Eigelijk doe ik alles weer. Op mn zij en buik slapen enzo.

Ik wil toch ook een nacontrole, je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Even laten checken of alles oke is.

Ik hoop dat je knobbeltje niets ernstigs is!!

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Naar schoonmoeders moet je niet luisteren, die zijn alleen maar jaloers!!! Bij haar zal alles waarschijnlijk wel hangen en lelijk zijn, terwijl jij tenminste mooie stevige borsten hebt!

Ik heb ook knobbeltjes onder mijn littken dan, maar ik durf er niet op duwen om te zien of het pijn doet of weg gaat of niet. zou het kunnen dat dit gewoon nog draadjes zijn die nog moeten vergaan? Ik heb dinsdag de draadjes laten verwijderen maar heb hier helemaal niets van gevoeld. het was precies dat ze alleen plakkers verwijderd hebben dus dacht ik dat het aan de buitenkant gewoon dicht geplakt was en aan de binnekant gehecht met vergaanbare draadjes, maar ze hebben hier eigenlijk helemaal niets over gezegt! ze plakte ook meteen nieuwe plakkers dus ik kon het litteken toen niet zien. Ik ben dan naar huis gereden en heb een lekker lange douche genomen en toen de plakkers verwijderd omdat ik heel benieuwd was naar het litteken. ik had met het verband de hele tijd het gevoel dat die littkens veel lager zouden staan, maar ze zitten echt mooi in de borstplooi. Je ziet er bijna niets van het is alleen wat dik en er zitten dan van die kleine bobbeltjes onder. Had jij dit misschien ook of weet jij missien hoe het allemaal zit in de wk met die hechtingen. Ik moet zeggen ik heb er daar ook wel niets over gevraagd hoor.

groetjes Fluffie

Oh ja mag ik je ww misschien kan ik ook eens piepen naar je mooie cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi melissa

heb net meteen ff je foto,s bekeken,in 1 woord WOW!!!

wat een mooi volle ronde boezem heb jij zeg,echt heel mooi werk joh

en je bikini vind ik ook gaaf,vind zulke soort bikinitopjes moddellen altijd blits en mooi staan,met wat grotere borsten.

jij bent er klaar voor he,voor de zomer,en terecht :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Fijn hé, een nieuw paar :1boobs: !! haha

Tis gewoon een héérlijk gevoel, ik ervaar het ook zo.

Weer met zelfvertrouwen naart strand, zálig.

En eu, die 'jaloerse' reakties zullen er altijd weer zijn hoor. Ik heb een 'vriendin' die sinds men bv zo goed als niet meer met me praat en haar man mág niet meer met me praten of naast me staan!! Heeft hij zelf tegen me gezegd, snel als ze naar toillet was. Vrouwen kunnen toch raar doen hoor...

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa,

Ben je laatste picjes eens gaan bewonderen, en :49: wat zijn ze veel veranderd!!! Ze zijn echt prachtig geworden!!! :123: Je mag er terecht trots op zijn! Lekker pronken nu! En jaloerse reacties, pfff, trek het je niet aan, er zullen altijd wel zo mensen zijn!

Ben benieuwd naar je controle van de bobbeltjes, vermoed toch dat het de rand van je prothesen is. Maar je hebt gelijk dat je nog effe je sportbh doordraagd, baat het niet het schaadt ook niet!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi melissa,

ben zeer benieuwd wat je arts je kon vertellen over je bobbeltjes,

ikzelf be nu dikke twee weken geleden geholpen, en moet over twee weken alweer gaan werken,wat ik dus eng vind, ben kapster van beroep.maar ook ik heb last van die overgevoelige tepels en dofheid in de onderkant van mijn borst.

liefs beccie

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou

ben vandaag naar de wk geweest zoals gewoonlijk moest ik weer heel lang wachten maar goed dat neme ik maar voor lief

eenmaal binnen mijn verhaal verteld en moest het laten zien en aanwijzen hij voelde en knikte toen moest ik gaan liggen en hij voelde en deed dat was niet erg prettig moet ik zeggen

hij vertelde me dat daar waar binnen en buiten een liteken zit dat dat allemaal dunner is en dat het de protese rand is die ik voelde dus gelukkig niks aan de hand

hij vroeg me of ik er blij mee was en vertelde dat ik dat eerst niet was maar nu wel ook omdat ik erg heb moeten wennen aan de grote

daarop zei hij luister dat is normaal je kwam van weinig naar veel nu tuurlijk moet je wennen

en hij was geen voorstander van grote proteses maar vond ze wel echt bij me passen hahahaha

was wel blij dat hij dat als arts zei

verder kreeg ik ook het advies om altijd stevige bh's te dragen ivm het gaan zakken omdat ze zo zwaar zijn

dus ga me der ook wel echt aan houden zou niet willen dat ze op kort termijn gingen hangen

de liteken olie kan ik ook nog gewoon blijven smeren dus daar ga ik trouw mee verder twee keer per dag

nou op de terug weg voeld eik me zo opgelucht dat ik toch gegaan was ook al heeft het mijn hele dag gekost

hoef niet meer terug te komen alleen als ik dacht dat er iets was ofzo mocht ik gewoon bellen en kon ik terug komen

vind nog steeds dat ze daar super vriendelijk zijn en je altijd netjes helpen ondanks dat je altijd zo lang moet wachten

dat was het weer voor nu

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey melissa,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten. Ik hoop dat je er wel blij mee bent na alle pijn die jehebt gehad de afgelopen weken. Ik ben nieuw hier op het forum, dus ben even benieuwd. Heb namelijk 1 sept een intake gesprek, in eindhoven maar ik zie wel dat de prijzen erg veel schelen in Belgie. Zou jij de wellness kliniek nog aanraden, wat was jij ongeveer kwijt?? En natuurlijk hoe gaat het nu??

XXX manon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey melissa,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten. Ik hoop dat je er wel blij mee bent na alle pijn die jehebt gehad de afgelopen weken. Ik ben nieuw hier op het forum, dus ben even benieuwd. Heb namelijk 1 sept een intake gesprek, in eindhoven maar ik zie wel dat de prijzen erg veel schelen in Belgie. Zou jij de wellness kliniek nog aanraden, wat was jij ongeveer kwijt?? En natuurlijk hoe gaat het nu??

XXX manon

hey melissa,

zou je me je ww willen sturen,ben benieuwd hoe het uiteindelijk geworden is :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.