Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Charlotteemma,

Ja zal wel normaal zijn idd. Ik werd vanacht wakker en schrok me dood, lag op mijn buik hahah. Mag pas vanaf 6 weken, a.s. vrijdag dus maar ja kan er niets aan doen natuurlijk als het in mijn slaap gebeurd.

Vrijdag ben ik 6 weken po maar ziet er nog steeds hetzefde uit, links nog steeds hoger en groter en rechts ook nog steeds niet veel gezakt. Vraag me af of er nog wat verandert aangezien het al zo lang hetzelfde is. Het ploppen heb ik ook nog niet meegemaakt.

Vind de jouwe echt prachtig!!!!

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn pc mag ik nu al op mijn buik slapen (10 dagen po) en kan het wel 3 maanden duren voordat al het vocht weg is !

Heb jij nog last van vocht? En zijn ze al wel "zachter" geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck heeft tegen mij nog aan telefoon gezegd van ze zijn goe raakt bij u maar de eerste 6 maanden kunnen ze nog veranderen en idd want de bh van Hunkemöller 70e dak aanheb ( die balconette) die zit nu al ni meer gie heb spijt dak ze heb gekocht hahaha :D

Ohka en ik ben morgen 7 weken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joy, oh na 10 dagen al? Ik mocht pas na 2 weken op mijn zij en vanaf 6 weken op de buik. Ja vocht, ik weet niet, links is nog steeds veel groter door de zwelling, zachter al wel wat. Van boven dan. onder nog best hard.

@misstars, Nou die 2 70e bhs zitten ook niet maar dat zatten ze al vanaf het begin niet maar wacht nog maar ff met shoppen haha, balconette zat bij mij voor geen meter. Is die 70e te klein geworden?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffff.... dus nog langer wachten om mooie bh's te kopen..... Maar goed dat volgens de modebladen het dit jaar in is om zonder bh te lopen.

Ga ze over 3 maanden maar vrij laten :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel nog even duidelijk maken Melissa, dat wij niemand zomaar van het forum gooien, na jouw insinuatie in het topic over de gratis borstvergroting.

Wat wij wel verwachten van mensen hier, is dat ze niet beledigend en kinderachtig reageren op anderen. Laat iedereen in zijn waarde.

Je kunt wel heel hard wegrennen nadat je hier wat stampij hebt zitten maken, en een paar dagen de suggestie wekken dat je niet meer online komt, (of dat je eraf gegooid zou zijn) maar dat is geen volwassen manier van omgaan met feedback.

Dit geldt voor iedereen, maar het is normaal gesproken een ongesproken regel. Helaas moest ik hem bij jou wel even uitspreken.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB,

Twee mensen reageerden op mij ook al was dat zonder mijn naam te noemen en ik reageer gewoon terug. Als ik iets lees wat over mij of aan mij gericht is heb ik het recht om daarop te reageren.

Verder heb ik gezegd dat het haar keuze is. Dat je zegt dat ik de suggestie zou wekken dat ik eraf gegooid zou zijn of niet meer online komt dat zijn jouw woorden en jouw gedachten. Ik had er een paar dagen geen zin in en daarna kon ik niet meer inloggen dus heb een nieuw wachtwoord aan moeten vragen.

Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa, je lijkt niet te begrijpen wat ik bedoel... Het ging me er niet om dat Chanick jou aansprak zonder je naam te noemen, dat is nou precies weer de schuld op anderen schuiven.

De quotes waar het om ging zijn de volgende:

Vind dit op zijn zachts gezegd maar heel goedkoop. Zou me als ik op zo'n manier aan geld moest komen ook helemaal niet beter met mezelf voelen maar juist slechter.

Vind dit op zijn zachts gezegd maar heel goedkoop. Zou me als ik op zo'n manier aan geld moest komen ook helemaal niet beter met mezelf voelen maar juist slechter.

Euh mijn mening vind je onrespectvol? ik vind de manier waarop jij aan het geld komt onrespectvol!

Ja idd!

Trouwens dat een site wereldwijd bekend is zegt niks, er zijn ook bv pedosites wereldwijd bekend maakt dat het daarom goed?

Het is zeker genoeg geweest. Hun zeggen iets over mij en ik mag daar niet op reageren, zo werkt het niet.

Gooi me er maar vanaf net als shorty.

Dit is het laatste wat ik zeg. Fuck the haters en doe zelf normaal.

Steeds in aanvulling op je vriendin Joyce112.

Een vriendschap is leuk, maar niet om samen te spannen tegen anderen.

Dat is de reden waarom ik schreef wat ik schreef hierboven.

Verder heb ik je erop gewezen, dat insinuaties maken (mbt Shorty bijvoorbeeld) vreemd is. Jij weet niets van die situatie af en insinueert dat ik haar eraf gegooid heb. Je eigen mening geven is iets anders dan iemand anders omlaag halen, of om iemand anders proberen zwart te maken door insinuaties te uiten. In dat geval heb ik dan het recht jou daarop aan te spreken. We houden het graag gezellig op dit forum en als er mensen zijn die graag de sfeer willen verzieken, en niet in staat zijn om in te binden, dan hebben wij, als administratoren, het recht te filteren.

Zie dit niet als een dreigement, maar gedraag je gewoon op een volwassen manier.

Ik heb trouwens geen melding gezien dat je niet meer op het forum zou kunnen komen, dus daar geloof ik niet veel van....

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste dat Joyce en ik bijna tegelijk reageerden is toeval maar waarschijnlijk hebben wij dezelfde normen en waarden. Trouwens er zijn er veel meer die zo gereageerd hebben sommige hadden het over prostitutie, spannen die ook samen dan? En als Joyce iets anders had gereageerd had ik nog steeds hetzelfde gezegd ik laat me absoluut niet door een ander beïnvloeden!

Op het moment dat jij zei nu is het genoeg had ik gereageerd op wat die andere twee hadden gezegd.

Wat jij gelooft of niet zal me een worst wezen, ik heb geen reden om daar over te liegen maar jij als administrator moet kunnen zien dat er een nieuw wachtwoord is aangevraagd vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou morgen 12 weken po en helaas is het bij mij dus echt niet zo dat geduld loont. Ik heb nog steeds 2 ongelijke borsten. Rechts een beetje gezakt en linkse amper. Die heeft ook een andere vorm nog steeds en zit hoger. Er is nu bij 12 weken nog steeds niks gedropt en geplopt. Je ziet de littekens Nog gewoon de borsten vallen er niet overheen Ik ben er nog steeds zeer ontevreden over. Vind ze echt te klein en plat. Ik ben ook een bh maat geslonken. 8 juli 3 maanden controle en gesprek met de arts. Ben benieuwd maar heb echt spijt dat ik naar velthuis kliniek Ben gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat rot dat je zo ontevreden bent en het niet geworden is wat je wilde.

Ik hoop dat ze je ontevredenheid bij de kliniek begrijpen en met jou tot een oplossing komen.

sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben benieuwd. Vantevoren als ik vragen had of zo kreeg ik gelijk antwoord en heel vriendelijk.sinds ik betaald heb is dat wel heel anders.en heb dat vaker gelezen over velthuis. Ook ben ik de 5e die bij hem is geweest en ontevreden is. 3 hebben al een heroperarie gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben benieuwd. Vantevoren als ik vragen had of zo kreeg ik gelijk antwoord en heel vriendelijk.sinds ik betaald heb is dat wel heel anders.en heb dat vaker gelezen over velthuis. Ook ben ik de 5e die bij hem is geweest en ontevreden is. 3 hebben al een heroperarie gehad

Ohh.. wat rot! Ik zie wel meer over velthuis voorbij komen inderdaad. Jammer dat het zo moet.. :/ zo wil je toch ook je werk niet afleveren.. :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou foto's 12 weken po staan erop. In het echt zie je het verschil beter. Link zit hoger maar ook rechts is niet veel gezakt.dat zie je wel goed op de foto's van de zijkant. Je ziet de littekens Nog heel goed zitten. Vind ze echt niet mooi. Nog steeds te klein en plat. En ben ook een cupmaat geslonken . Woensdag 3 maanden controle en gesprek..... ben benieuwd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen. Ik hoop oprecht voor je dat het goedkomt! Je foto's kan ik niet zien kan dat kloppen? Ik ben vrij nieuw hier dus ik moet alles nog een beetje uitvogelen ;-)

Morgen heb ik mijn intake bij de Bergman kliniek. Ik vind het onwijs spannend. Klopt t dat jij daar ook een gesprek gehad hebt, en hoe was je ervaring daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je jilllie.

Mama2kids als je me toevoegde als vriend kan je mijn foto's zien. Ja ik was ook bij bergman geweest maat had daar geen goed gevoel over. Lag misschien ook aan de arts. Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.