Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Charlotteemma, hey liefie,

Euh sorry, waar niet op geregeerd? Wat had je gestuurd dan? Had vorige keer van bb schijnbaar ook al wat over het hoofd gezien.

Sorry sorry sorry, nee niet express gedaan hoor mop.

Ja volgende week vrijdag mag de fik erin hahah. Hoef die sport bh maar 4 weken aan, maar beetje raar vroeg aan pc en na die 4 weken moet ik in de nacht of overdag nog aan? Zegt ie kijk maar wat fijn zit, terwijl ik een ander meisje sprak die ook bij velthuis is geholpen maar dan een andere locatie en zij moet na die 4 weken de sport bh nog wel in de nacht aan. Ik had vorige week de consulente gemaild en vandaag ook weer. Maar weer geen reactie terug. Vind het toch raar elke keer geen reactie.

Wat nog raarder is dat ik bij livera, h&m en hunkemoller 75 e heb. Zag die d al bij livera net en dacht whhahah veel te groot dus wou al een c pakken maar dacht probeer eerst wel de d en e omdat ik gisteren bij hunkemoller ook d en e had gepakt en d zat hier echt strak, de beugels deden pijn en het stond open in het midden, de e was volgens de verkoopster goed. Terwijl als ik de e in mijn handen hou en ik kijk erna denk zo die past over mijn hoofd zo mega is dat ding. Als je cup a gewend bent en je hebt ineens een cup e in je hand denk je echt wtf??? Maar als ik in de spiegel kijk denk ik klein nog steeds hoor. En links is nog steeds groter en breder en doet vandaag ook weer pijn. Heeft zijn tijd nodig he.

Alles goed verder met jou?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Moet ook zeggen dat sinds 2 dagen de sportbh 80c retestrak zit en ook niet meer leeg, zelfs niet rechts. Maar links is wel veel groter zie je in de sportbh heel goed ook

O ja misschien beetje rare vraag maar mijn menstruatie is veel langer en heftiger dan normaal. Zou dit met de narcose te maken kunnen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geeft niet hoor (k) Heel apart ahjoh anders hou je hem savonds aan die sportbh en overdag een normale? Is toch niet normaal je je hebt gewoon grotere maat dan ik straks gek :o Ik heb dat ook hoor dan zie ik een e cup bh en dan denk ik haha grappig pas ik nooit in en dan trek je em aan en dan heb je een hele mindfuck omdat ie past, heel vreemd :P Naar! Waar doet die pijn? Hoe zit het eigenlijk met jouw tepels? Ik baal er echt van dat mijn linkertepel er geen zin meer in heeft, ze zijn ook veel groter, links geen gevoel, en links wordt ook niet meer stijf :( Ja hoe chill is dat van je sportbh geeft de burger toch weer moed he?! Is toch apart hoe het van groot naar klein naar weer groot veranderd ik snap er helemaal niets van hoor bij mezelf ook:p Dat moet je niet aan mij vragen want ik word niet ongesteld maar het zou wel kunnen je lichaam heeft natuurlijk een flinke optater gehad..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel raar hahhah, echt mindfuck ja!!!

Maar groter dan jou kan niet de jouwe zijn supergroot en vind ze echt prachtig, de mijne zijn veeeel kleiner!!! Welke maat heb jij?

Ja denk ook dat ik de nacht nog maar ff aanhou, nog niet de fik erin dan hahahha. ff wachten maar.

Ja heel raar, maar zie zelf echt totaal geen verschil ook. Mijn tepels zijn overgevoelig. En vanaf mijn tepel naar onder voelt alles heel erg verdoofd, net zo'n gevoel als je bij de tandarts bent geweest en een verdoving hebt gehad.

Links doet bovenop pijn en aan de zijkant, zit nog veel zwelling ook zit heel de tijd tegen mijn arm aan links, niet fijn.

xxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt wel hoor! Ik heb denk ik ook 75E/80E dus dan hebben we toch echt even grote hihi. Ja doe nog maar even niet de fik erin nee hihi. Ohja dat gevoel had ik eerst ook dat is bij mij nu wel weg gelukkig. Geduld geduld geduld.. ik dacht dat het geduld hebben tot de operatie erg was maar niemand had gezegd dat het geduld na de operatie veeeeel moeilijker is haha:(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan klopt er echt iets niet. Je hebt ten eerste 125 meer cc op de spier dus is daarom a groter. Maar als ik naar jouw foto;s kijk en de mijne zjn de jouwe echt veel en veel groter. Of dan zullen de bh's die ik gepast heb wel kleiner uitvallen misschien. Was van Hunkemoller, Livera en H&M

Kan niet anders...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijne ook van hunkemoller! Ik weet het ook niet joh maar kan ook foto zijn he mijne staan ietsjes dichter bij elkaar en ik vind mijne op foto ook groter dan in t echt

zal de maat nu t zelfde blijve? Wil echt graag een bikini kopen dan kan ik die ook aan onder de zonnebank ipv die lelijke sport bh :P ooohjaa laat jij je hond al uit? Ik mocht vandaag voor t eerst maar deed echt zeer xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ook hunkemoller? raar hahah.

ik vraag me ook echt af of het deze maat blijft ik mag over een week al bhs aan dus vraag me af of het wijs is om al veel te shoppen hahah dadelijk krimpen ze en heb ik ineens d of c ofzo hoop het niet iig. Ik heb al mijn bikini's gepast vandaag maar niks past meer, wel erg had vorig jaar een paar nieuwe gehaald en die zijn zo mooi!!! Helaas, ben benieuwd welke maat dat wordt, had eerst 34,36 boven of xs,s.

Ik weet niet, durf de hond niet uit te laten heb links veel pijn vanuit mijn oksel en heb wel een kleine hond maar als die ineens een ruk aan mijn arm geeft als ie een andere hond ziet.... durf het nog niet.

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat ze nog gaan krimpen. Plovier vertelde mij dat met 2 weken de meeste zwelling al weg is. Ze worden nog wel zachter en soepeler en krijgen een meer natuurlijke vorm :) maar dat maakt het niet kleiner ( tenminste dat denk Ik niet)

Jij hebt high profile ik Bv niet volgens mij helpt dat ook wel in de maat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ook hunkemoller! Ja nou dat heb ik dus ook heb wel een mooie bikini gezien maar die is redelijk duur en die vrouw van de winkel had gezegd dat ze dus best snel uitverkocht zijn maarja aan de andere kant straks geef ik zoveel geld uit en past het over een maamd niet meer :( nou dat is dan de vraag wat bij h en m had ik dat ook en nu past 44 niet eens :P ja laat het dan maar ff denk ik, mijn hond trok ook een keer flink nou dat voelde ik wel, hoewel ik wel een labrador heb en jij een kleintje maar pas toch maar op hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa ik heb er nog eens overna gedacht. Ik dacht altijd: als ik maat 36 broek heb ben ik slank. Ik paste in maat 36 en zag nog steeds een olifant in de spiegel. Toen verlegde ik het naar skinnyjeans maat 27. Toen ik daar in paste zag ik nog steeds overal vet en een dikke reet.

Ik vind dat ik 'n hele dikke zwangere buik heb, vet op mijn rug, een dik hoofd en dikke benen. Ik weeg 65, ik wil er 60 wegen, maar zie bij foto's van 62 kg nog steeds een olifant. Het is zo'n vertekend zelfbeeld. En iedereen kan zeggen hoe mooi of slank ik ben, maar ik zal altijd een olifant zien.

Dus ik begrijp jou zo goed in dezen. Maar probeer vast te houden aan je nieuwe cupmaat van je bh gister. Misschien helpt het je.,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Ramoon, vind het kut dat je zo over jezelf denkt liefie, maar ik snap een beetje wat je bedoelt, ik ben ook erg onzeker over mezelf maar dat komt ook door mijn verleden. Als er jarenlang iets tegen je word gezegd ga je het zelf ook zo zien en geloven.

Hoop dat het goed komt meis.

hele dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 weken po. Hm links nog steeds pijn, erg pijn vanuit mijn oksel, zelfs ademen doet pijn. Onder mijn rechterborst lijkt het alsof er een rib gekneusd is.

Vandaag zijn ze ook best hard. Rechts steekt er een stukje niet opgeloste hechting uit. Mijn rechter litteken is ook vanaf het begin harder en dikker dan links maar daar zouden ze met de 3 mnd controle naar kijken

Ik heb hiervoor gebeld, ze zei dat mijn lichaam het aan het uitstoten was, en ik mocht het er zelf uittrekken met een pincet of laten zitten.

Gatver laat maar zitten dacht ik, maar aangezien ik ook nooit een korstje kan laten zitten toch een pincet gepakt op een gegeven moment.

Drie keer geprobeerd maar hij zit zo vast dat ik het maar laat zitten voordat ik iets open trek. Ook vroeg ik of het normaal was dat links nog steeds zoveel groter was als rechts maar dat kon wel een paar maanden duren.

Verder heb ik op aanraden hier een collage gemaakt maar zelfs dan zie ik amper verschil en tussen week 2 en 3 helemaal geen verschil.

Ik zit nog steeds te wachten op het ploppen en vraag me echt af wanneer dat zal gebeuren, vind het nu ook net twee ballen. Nja ff afwachten maar, over een week mag de sportbh in ieder geval uit....

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoee

Ja 44 bizar he! Ik zeg ga daar ff passen sws goed voor je zelfvertrouwen:p jaa zie je ik heb 5,3 cm projectie he wat is nu je onderomvang en je bovenomvang in cm dan? Ja dat met die hechting heb ik ook gehad met me knie, uiteindelijk doir de dokter eruit laten trekken en ja dat doet zeer want je moet hard trekken en de hechting zit waarschijnlijk al eem beetje vergroeid in je huid :( ik heb het nu ooj weer bij mijn litteken maar ik laat het gewoon zitten tot de 3 maanden controle dan trekt hij het er maar uit:p naaah aan de andere kant gaat het dan wel heel erg ingroeien ik zal nio toch maar ff mailen. Ik had al op je collage gereageerd trouwens kussies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moppie,

Fuck, fuck, fuck, je maakt me wel bang met de hechting. Zit echt te denken wat ik moet doen. moet ik nu zelf gaan trekken of wachten tot de 3 maanden controle? Dat duurt wel erg lang nog, maar ben bang dat ik het open ga trekken, weet niet of dat kan hoor. Bah heb nu net weer aan paar keer hard getrokken maar hij zit echt vast hoor, vind het ook een akelig gevoel brrrrr.

Ja ik heb 5,7 projectie maar waar die is??? Nog op de ok geloof ik :45:

Omvang vantevoren weet ik niet maar nu is het onder 71 en boven vanaf dag 1 tm nu 86. Dat is echt weinig. Daarom snap ik heel de cup e ook niet. Bij anderen zie ik omvang boven van 90 en daarboven.

xxxkusx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brrrr, ik zou niet zelf aan je hechtingen gaan trekken moppie. Zeker niet als het al zo vast zit.

Zou dat zelf niet eens durven, haha.

Als je het niet vertrouwd, maandag gewoon weer bellen!

Kl*te dat je weer (of nog steeds) zo'n pijn hebt! :(

Ik ga effe bij je foto's spieken.

:53: :53: :53: :53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voelt ook brrr aan als ik eraan trek hahah, maar ik dacht als hun eraan trekken kan ik dat ook maar hij zit echt vast en durf niet door te trekken, trek ik straks heel de boel open jak.

Ja links doet echt pijn als ik soms op mijn rechterzij lig ligt het niet fijn omdat mijn linkerarm op die bal links ligt. Hij steekt ook uit aan de zijkant voelt echt niet fijn. Pffff zie geen verschil hoor zelfs niet op de collage.

Ik wacht op het ploppen. plop.plop.plop :63: :63: :63: :63:

:53: :53: :53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.