Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey nicky,

Ja ik kan niet anders nu dan wachten en het ermee doen voor nu helaas.

Weet niet of ik er ooit blij mee ga zijn dat kan ik nu nog niet zeggen maar nu helaas nog niet.

Euh volgens mij voel ik de rand rechts sinds een paar uur geleden onder bij mijn litteken....

Lelijk vind ik ze niet maar echt mooi ook weer nog niet, ze zijn nog te rond maar ja dat komt wel.

Wie weet ben ik er over een tijd wel blij mee als ze verandert zijn, zijn ze hetzelfde dan zal ik er nooit blij mee worden helaas, we zullen zien, tijd zal het leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH pfffffffffffffffffffffffff, zo ff mijn frustratie eruit gooien.

Vrijdag ben ik 4 weken po en mag vanaf zaterdag een gewone bh aan.

Zo ff naar de stad vandaag om een nieuwe bh te halen. Ja vergeet het maar he.

Vijf winkels en geen enkele bh die goed zit. Vorige week had ik in 3 winkels 75e. Vandaag stonden alle 75e bh's open in het midden, de beugels zaten voor geen meter en 1 75e stond in het midden open en aan de bovenkant. Ook nog 75d gepast maar die zat helemaal voor geen meter. En dan zegt de verkoopster vind je dat erg dan dat het open staat??? Euh ja natuurlijk en het zit ook voor geen meter. O, ja zegt ze zal wel altijd zo zijn bij nep dat het open staat. pffff

Snap er niets van vorige week in 3 winkels 75e gepast en nu past er geen een. Hoe kan dat nu weer????

Ik vraag me af wat nu het probleem is als alles ineens open staat in het midden en de beugels voor geen meter zitten. Help!!!

Er zijn al zo weinig bh's in deze maat want de meesten gaan maar tot maat D gvd!!!

Dus aan het einde van de dag nog geen bh en alleen pijn in mijn borsten van al die bh's passen en die voor geen meter zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt doordat de maat heel vaak verandert in de eerste weken.. Als de bh open staat in het midden, dus niet aansluit op je borstbeen, dan is de cupmaat waarschijnlijk te klein.. Misschien toch eens een 75F proberen, of zo..

Je bent wel in rare zaken geweest, als de verkoopsters je niet kunnen helpen aan een fatsoenlijke bh. Neem eens een winkel waar je fatsoenlijk advies krijgt.. Dat is echt beter dan zo gefrustreerd raken ;)

Ga anders naar een goede lingeriezaak, laat je goed adviseren, en zeg dan dat je er nog eens een nachtje over slaapt. Dan ga je ergens anders, in de goede maat een bh kopen...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Ja misschien moet ik dat maar doen, of maar nog ff wachten met een gewone bh kopen.

75F???? nee joh dat kan toch niet. Ze zijn nog steeds even groot (euh klein :45: ) en de omvangsmaten zijn ook niet verandert.

Ook had ik 1 75e die boven bij de cup open stond en in het midden ook. Daarbij staken alle beugels in mijn borsten, doet nog steeds pijn.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja oke maar als ze zakker komen ze op hun plaats e meid en dan veranderd de cup ook !

Precies....

Laat die eigenwijsheid nou eens achterwege en luister naar de ervaringsdeskundigen ;)

Ook al zegt jouw meetlint dat ze niet groeien, dat wil niet zeggen dat ze dus ook niet gegroeid zijn. :45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle soorten bh's gepast, voorgevormd, demi, balconette, t-shirt geen enkele zat goed!!


Dus???????? ik moet maar nog wachten met een bh kopen???

Zou het dan toch een d moeten zijn als 1 e open stond van boven? Snap er echt niets van wat ik moet hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met goede BH's kan ik je echt niet helpen moppie, ik koop die van mij altijd in een babyzaak. Soort rompertje, maar dan anders! :45:

Ik zou inderdaad in een dure en goede zaak de juiste maat vragen en dan ergens anders gaan shoppen! ;)

:53: :53: :53: :53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

75 D is zelfde als 70 e normaal maar toch is de 75 D hier te klein :)

Heb 70 e gewone beugel bh en deze zit als gegoten :) heb nu balconette via werkkamp besteld ( zelfde als de 75d op foto ) maar dan in 70 e

Geb op zalando goedkope gekocht van Marie Ellie fzo balconette voorgevormd 70 e en ga zien wa da geeft

Enige irritante aan online kopen is da je de strings of slips enz moeilijk terug vind van de zelfde :D

Maar als ik nu in winkel een ga kopen zal da wss inno zijn ( grote winkel met bekende merken enz ) of idd een echte lingerie winkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Melissa! Wacht nog even, ze veranderen nog zo! Ik ga echt pas in week 6 voor bh's kijken en zelfs dan koop ik nog niet teveel setjes. Een tussenoplossing is een leuke mooie bralette! Een soort top met mooie dunnen bandjes dus iets eleganter als de sportbh. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hunkemöller is bij mij al van de lijst geschrapt en h&m ook aangezien die hier in belgie precies mijn maat toch niet hebben :D

Yep Idem ;) helaas geen goedkopere setjes meer voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maartje,

Ja ik dacht mag vanaf zaterdag dus ga maar ff een bh halen vandaag aangezien ik vorige week 75e gepast had maar dat was vandaag dus geen succes. Ik denk dat ik maar moet wachten ja, kan nu toch niets vinden wat past helaas.

Een bralette ken ik niet, misschien maar eens kijken dank je.

Jouw linker is al mooi geplopt trouwens he. Hier helaas nog geen plopperdeplop :45:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar komt het woord ploppen vandaan dit lees ik bij meer dames (raar woord)

Het is gewoon het natuurlijk proces dat de prothese aan het indalen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ploppen = dat je protheses volledig op hun juiste plaats zitten . En dit kan soms tot een jaar duren ! In mijn brief staat dat het uiteindelijke resultaat na een jaar kan vastgesteld worden dus ik ga ervan uit dat na een jaar ik kan zeggen van oke nu gaan ze niet meer veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot een jaar??????? Dan hoop ik toch niet dat het een jaar duurt voordat ik een passende bh kan vinden :45: :45:

Heb trouwens sinds een week verschrikkelijke pijn in mijn ribben onder mijn rechterborst. Is dit normaal? Voelt alsof het gekneusd is, ademen doet al pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.