Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

hey JSI,

Oh dank je meis, hahah dan kan het dus wel kloppen als ik jouw maten lees hihi.

Snapte er al niks van las bij zoveel meiden alleen bovenmaat 90 en boven de 90.

70 f ik zag het mooie maat, mooie borsten heb je ook echt.

xxkxusx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

jsi ik heb ongeveer hetzelfde onder 71 en boven 89-90 :)

en ik kom op een 70 e uit ? alle tussen d en e :D

d eindigd op 90 en e begint op 90 haha :D

melissa die pijn vanuit de oksel heb ik soms ook ale ni echt pijn mar zo meer trillend zo

wss is da de spier die wat loslaat aangezien die van daar komt :) ale ik voel da als ik iets doe dan voel ik die trekken dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) die maat tabellen zijn voor echte borsten dus daar hebben wij niet veel aan haha

De BH moet goed om je borsten zitten en dat was nog een hele klus zeg ;)

Ik had overal zo'n mooi kijkgat tussen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad 97 als bovenmaat, maar het gaat om het verschil tussen je onder omvang en je bovenomvang! Niet alleen hoe hoog je bovenmaat is vandaar :) ik heb wel 97 maar mijn onderomvang is ook 77cm dus die is ook groter dan jouwe

Ja ik zou het ook nooit zelf eruit durven te trekken, want de vorige keer bij mij gaf de dokter er echt een keiharde ruk aan en toen kwam die er pas uit. Ik zou dat zelf ook niet durven, anders ga je ff naar huisarts vraag je of die em eruit wil trekken, dat ga ik denk ik ook doen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

misstars, bij mij doet het inderdaad vanuit de oksel pijn maar ook gewoon heel de linkerborst.

jsi, nee dat die tabellen niet kloppen wist ik hahah, kwam eerst op aa uit en nu op b :45:

charlotteemma, ja maar het verschil tussen mij boven en onder is 15 en bij jou 20 maar ja dat zegt blijkbaar ook niet alles want het verschil bij jsi is 17 en die zit op cup f. Raar allemaal hoor die gekke borsten en maten hahah

Nee ik heb nog een paar keer getrokken aan die hechting maar hij zit echt muurvast, voelt echt eng als ik eraan trek bah, maar ben bang als ik doortrek dat ik de hele boel open trek.

zie hier trouwens hele grote borsten die ook 75 e hebben snap er echt niks van hihi

xxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah ja ik snap het ook niet net nog even gepast en ik denk dat bij mij f toch ook ietsjes beter zit... Maar het verschilt ook heel erg in wat voor winkel, bij h&m kom ik niet in 44 en bij een duur merk voor grote maten heb ik 38 dus er is ook gewoon echt geen pijl op te trekken, en die tabellen indd;p bij de ene ben ik C bij de ander F

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mezelf niet op laten meten maar was bij V&D en had een 75E en die zat mooi aangesloten en goed om mijn borst heen. Maar ga nu twijfelen want heb meer cc dan jou, Haha. Toch nog maar een x laten opmeten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem ,

Ja je hebt zeker meer cc dan ik haha dus zou maar ff laten meten, weet zeker dat je op f of erboven kom

Al snap ik nog steeds niet hoe ik met erwt en erwtje hier in 75 e pas :45: :45: :45:

Vrijdag moet ik er toch aan geloven en een gewone bh gaan kopen, lijkt het net alsof ik grote tetten heb maar dat is dan gewoon die mega bh die je ziet hahahahhahah ook erg. Voel me echt een oplichter :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahah ja een oplichter ja , denk je zo das een grote bh zit er bijna niks in :45: :45:

Nee vandaag gaat iets beter met mijn linker kiekeboobie hahah. Ben we stout geweest, heb toch weer aan die uitstekende hechting getrokken een paar keer trok ik uiteindelijk een stuk eraf. Nu zit een nog een klein stukje maar daar kom ik niet meer bij is te klein om eruit te trekken :9:

:53: :53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha, gekkie dat is zeker niet waar!!! Er zitten grote tetten in! :01:

Ooohhhhh, bah!!! Blijf er toch van af :45:

Laat dat kleine stukkie maar lekker zitten, voordat je straks je prothese in je hand hebt :131:

:53: :53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn die nasleep van de narcose.

Weet niet of alles door de narcose komt maar een deel wel denk ik.

Na de operatie woog ik normaal ben nu 3,5 week verder en in afgelopen 4 dagen ineens 2,5 kilo aangekomen wtf!?! :5:

Verschrikkelijke haaruitval komt zeker door de narcose want heb ik eerder gehad. :23:

13 dagen ongesteld geweest in plaats van 6 pfffff :83:

Zo verschrikkelijk moe nog steeds niet normaal :kez_11:

Niet normaal of helemaal niet naar de wc kunnen :help:

Heel mijn borsten en ertussen in en gezicht onder de bultjes.....

Vraag me of hoe lang dit allemaal kan duren.

En al die ellende en dan voor iets waar ik niet eens blij mee ben, das helemaal mooi :45: :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Als ik de Russen op bezoek krijg, ben ik ook enkele kilo's zwaarder... Heb me nu al heel lang niet gewogen... Wil het niet weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Heb een beetje hetzelfde gevoel als jij... Ik wil weten waarom hij de keuze op de 400 heeft laten vallen en niet op de 450... Ik heb het idee dat ik die breedte beter had kunnen krijgen... En waarom nooit gehad over de projectie? 4 cm op mijn postuur is peanuts, achteraf had ik de high profile gewild... Ik ben echt op zijn expertise afgegaan en achteraf vind ik dat ik gezien de prijs en de pijn/ongemak meer verschil had mogen verwachten... Dat dusss...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.