Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

@best boobie Ja ik baal er erg van. 23e komt mij zoveel beter uit. Ik heb altijd erg veel last van mijn menstruatie, ben dan altijd zo misselijk, hoofdpijn noem maar op. En de 30e moet ik bijna ongesteld worden.. Niet zo tof om dan ook te moeten herstellen van een operatie. Maar goed. Het is niet anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie

Morgen is het zover. Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden maar heb er ook veel zin in. 280 cc voor de spier in het st Monica ziekenhuis Antwerpen door dr. Tytgat. Onder plaatselijke verdoving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Mag ik mij ook aanmelden ik wordt 16 juni door dr. verdonck geholpen met 300cc achter de spier

Vind het reuze spannend en wordt met de dag zenuwachtiger maar kijk er enorm naar uit

Groeten liess92

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik meedoen? Heb een switch gemaakt van dr Roosenburg naar dr Straten en heb volgende week woensdag 20 mei mijn eerste consult!

Wel jippie en spannend omdat ik nu groter kan dan 325cc en eindelijk de knoop heb doorgehakt voor Dr Straten, maar niet zo gespannen als eerst door de teleurstelling dat ik 4 mei en 19 mei borstvergroting moest afzeggen omdat bepaalde bloedwaarden niet goed waren.

Elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw wat leuk, dit topic was mij nog niet eerder opgevallen :)

Ben al een tijdje aan het aftellen nadat ik mijn vorige datum heb moeten verschuiven. Inmiddels bijna klaar met aftellen nog 37 dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aftellen consult:

13-05 Amaryllis - Dr de Meyere

20-05 Sanneke120 - Dr Straten

21-05 Iba70 - Dr Straten

Aftellen operatie:

13-05 Aniet - Dr Tytgat

20-05 Mommy3kids - Dr Blecourt

01-06 Dee_ss - Dr Straten
04-06 Elvira123 - Dr Plovier
12-06 pooh25 – Dr Schuitema

16-06 liess92 - Dr Verdonck

18-06 - Marjon_nl - Dr Plovier

02-07 Nouchke - ?

07-07 Christel12 - ?

10-07 fleurtje - Dr de Meyere

28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte

30-07 Jevana - Dr Nio

17-08 Kimmm77 - Dr Straten

17-08 Boobies24 - Dr Straten

21-09 Lizz1808 - Dr Plovier
05-11 Joyce112 - Dr Nio

@ Aniet & Ibu; succes meiden!

@ Amaryllis; veel plezier met je consult vandaag!

@ Marjon; ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal! Ik heb 27mei tweede consult staan bij frans straten via diana gabriels. 9juni is de operatie gepland! 375cc dual plane rond.

Dus mijn aftellen is ook begonnen!

Iemand toevallig ook 9juni bij frans straten? Las dat sommige het moesten uitstellen vanwege bloeduitSlAG... Balen zeg! Wat is daAr uitgekomen dan?

Spannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Ies1988, dat is toevallig, ik hoor net ik ook op 9 juni mag komen voor de operatie bij Frans Straten (ook via Diana). Beetje omgekeerde, want ik moet mijn consult nog hebben woensdag de20e.

Maar ik was al eens op consult bij een andere pc dus heb operatiedatum zekerheidshalve maar laten inplannen.... met al die drukte voor de zomer. Weet nog niet wat het gaat worden:-). Ook iets van 375cc of 400cc.

Spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend sanneke120!

Leuke vrouw diana! Heel open en is mij goed bevallen. Ben wel benieuwd hoe frans straten is! Hoor hier goede verhalen! Misshien liggen we straks samen op de uitslaapkamer! Laat je even weten hoe je consult was de 20e?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 augustus operatie :o 310cc onder de spier en rond.. Zo benieuwd ik had foto's moeten maken bij de passessie.

Wel raar dat m'n pc niks over t profiel gezegd heeft.. Nog maar bellen denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend jilllllie! Waar ga je?

Velthuis kliniek in Rotterdam! Ben over het profiel al uit, er stond in m'n dossier 310cc TSM natrelle, blijkbaar staat dat voor moderate haha.

Ben zo zenuwachtig.. Nu al haha

En jij al zenuwachtig? We hebben een beetje hetzelfde, jij iets groter :) vanwaar kom je en waar wil je op uitkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Leuk topic! Ik overweeg ook een bv en krijg veel informatie via dit forum. Dat is wel echt heel fijn.

Moet nog wel echt gaan sparen voor de operatie. Hoe hebben jullie dat gedaan? Eerst het geld gespaard en toen op consult of zijn jullie al eerder op consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag een consult bij boerhaave kliniek, gisteren gebeld en vanwege een uitval kon ik dat plekje invullen. Volgende week ook nog een consult bij praktijkgabriels, maar tijdens het telefoongesprek vond ik boerhaave al beter overkomen. Ze zijn alleen wel 700 duurder..

Ik wil niet eens een grotere borst, heb 75D maar de bovenkant is helemaal plat. En wil het weer opgevuld hebben zoals voor mijn zwangerschappen. Hoop alleen dat ik geen lift nodig heb, dat gaat financieel niet lukken. Maar ik zal het horen straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag een consult bij boerhaave kliniek, gisteren gebeld en vanwege een uitval kon ik dat plekje invullen. Volgende week ook nog een consult bij praktijkgabriels, maar tijdens het telefoongesprek vond ik boerhaave al beter overkomen. Ze zijn alleen wel 700 duurder..

Ik wil niet eens een grotere borst, heb 75D maar de bovenkant is helemaal plat. En wil het weer opgevuld hebben zoals voor mijn zwangerschappen. Hoop alleen dat ik geen lift nodig heb, dat gaat financieel niet lukken. Maar ik zal het horen straks.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle vragen opgeschreven en vandaag een afspraak gemaakt voor 26 mei bij Praktijk Diana Gabriels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.