Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen dames!

Hadden jullie gister ook dat je niet op deze site kon komen?

Mijn tel, tablet en laptop zei steeds dat de site eruit lag!!! Gelukkig kan ik er nu weer op! Word zo een beetje een verslaving om hier van alles te lezen haha! Vanavond m'n consult bij frans straten! Spannend! En ook spannend dee_SS! Zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aftellen consult:

27-05 les1988 - Dr Straten


Aftellen operatie:

29-05 Sjaar27 - Dr Wu

01-06 Dee_ss - Dr Straten
01-06 Demi94 - Dr Straten

01-06 Babbeltje - Dr Verdonck
04-06 Elvira123 - Dr Plovier

04-06 MissDaisy - Dr Nio

05-06 sobeaus - Dr Rysavy

08-06 louise32 - Dr Straten

09-06 Sanneke120 - Dr Straten

09-06 GewoonMooier - Dr Straten

09-06 les1988 - Dr Straten

11-06 engels - Dr Hupkens
12-06 pooh25 – Dr Schuitema

16-06 liess92 - Dr Verdonck

18-06 - Marjon_nl - Dr Plovier

02-07 Nouchke - ?

07-07 Christel12 - Dr Nelissen

10-07 fleurtje - Dr de Meyere
16-07 heavenly - Dr Nio

20-07 Heanne - Dr van der Weij

28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte

30-07 Jevana - Dr Nio

10-08 Jillllie - Dr van der Meulen

17-08 Kimmm77 - Dr Straten

17-08 Boobies24 - Dr Straten
25-08 Iba70 - Dr Straten

21-09 Lizz1808 - Dr Plovier
05-11 Joyce112 - Dr Nio

@ Les; veel plezier vanavond!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan zullen we daar eens verandering in brengen Les1988! mijn consulten zijn gepland! op 9 juni bij Nio en 11 juni bij Frans Straten. Super spannend!

Wat leuk om te zien dat iedereen elkaar een beetje steunt door het wachten heen. En heel wat operaties op de aftel-lijst! Succes dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Ik ben tot nu toe laatste van consult en dan staan er alleen nog maar operaties op de aftel kalender! Zin in ladys?

Zeker zenuwachtig, nog maar 5 nachtjes.... komt zo dichtbij dat ik bijna geen oog meer dichtdoe en me niet meer goed kan focussen op mijn werk, gelukkig nog maar 2 daagjes werken en verjaardagen/etentjes dus genoeg afleiding... X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaa, heb zojuist gebeld voor een eerste consult bij Dr. Verdonck in de Wellness. Sta nu al te trillen van de zenuwen, haha.

15 juni op gesprek.

Tijd om m'n vragenlijstje eens te gaan maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff vandaag echt nerveus tijdens het inpakken van spullen voor m'n dochter. We gaan een week naar m'n ouders...het word nu wel serieus echt....buikpijn en geen hap door m'n keel...

Jij ook sterkte met de spanning dee_ss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte en succes Sjaar27, jij bent nu bijna aan de beurt:-). Geniet ervan.... hier heb je vast heel lang naar uit gekeken! Heerlijk een week naar je ouders, wat wil je nog meer.....

Veel plezier de rest van vrijdag.. als je ze hebt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 mei consult bij Diana Gabriels,

Wat een aardige vrouw is Diana. Het passen ging echt geweldig!

Vragen die ik nog wist heb ik kunnen stellen. (Niet veel eigenlijk want ik was veel te druk bezig met mezelf bewonderen in de spiegel!!)

Aanstaande vrijdag 29 mei afspraak bij drs. P. Hupkens

Advies Diana: Mentor rond 400cc dual plane

Ik wil graag weer een volle D of E.

Nog een aantal vragen:

Op de foto ziet het er mooi uit. (toegevoegd) Zoals iedereen zegt past bij me lichaam?

Maar word het ook een volle D of E met 400cc dual plane?

Heeft er iemand ervaring met Hupkens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Consult frans straten is gedaan! Check! Vriendelijke en rustige man.

Lijkt een beetje op mr bean haha!

Hij kwam op 390cc dual plane! Prima kom maar op! Nog kleine 2 weekjes en dan gaat het gebeuren! Ben eigenlijk voor operatie zelf niet nerveus of bang maar meer voor het herstel ivm zoontje van 2 jaar en 2 maanden en m'n werk. Best pittig lichamelijk werk. Sta in een drukke winkel van bakkerij. Dus brood van planken ( ook hoge planken) en hendel van brood machine ect ect... Heb 2 weken vrij en eerste week komt schoonmoeders logeren om te helpen met kleine man. Mag van m'n werk geen dag langer vrij dus hoop dat ik het red... Anders ziekte wet??? Enige tips? Ze zijn op werk anti plastisch chirurgie en ff grof gezegd hun wil is wet ookal houden ze zichzelf alles behalve aan de arbeidsregels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt sanneke!!ik moet er om 07:00 al zijn, ik ben de eerste!

@les1988 ik maak me ook alleen maar druk om m'n kindje, vergeet soms dat het best heftig is wat er gaar gebeuren...en dan inneens denk ik daar aan en dan meteen buikpijn haha.

Fijn van die werkgevers met gebrek aan empathie. Niks forceren hoor!weten ze wel dat je geopereerd word of ben je met "vakantie?"

Sterkte allemaal, ik wens jullie allemaal perfecte boobs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand ervaring met Hupkens?

Ik word door hem als alles goed gaat 11 juni geopereerd

Mijn consult ging vrij snel achteraf had ik nog wat vragen wat ik was vergeten door alle info die ik kreeg ( had niks opgeschreven)

Hij was ook wat vergeten en belde me nog op na 5 min van ons consult (vond ik wel erg netjes)

Twijfelde zelf ook over de cc's gebeld erover en verteld hoe en wat enz en dat begreep hij en was heel makkelijk dat hij dat wel goed vond wat meer na wat ik toch graag wilde. ( ipv 325cc toch 400/450cc )

Ik zeg schrijf alle vragen op die je wilt vragen en neem die mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sjaar27, hoe is het met je? Je hebt het achter de rug meid! Ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoop snel je verslag te lezen. Nu lekker uitrusten en beter worden bij je ouders:-). Even heel vaak even spieken naar onder......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik bij Hupkens geweest.

Wel een vriendelijke man. Mijn consult ging erg snel en hij heeft een aparte manier van opvatting van de gestelde vragen.

Voordat ik het wist stond ik weer buiten maar ik wilde nog een maat groter passen (door alle spanning vergeten!!).

Weer naar binnen gegaan en weer naar Hupkens.

Ik vraag: 400cc welke cup zou ik uit komen. Natuurlijk is de cc voor iedereen anders maar zoiezo een C.

Mijn antwoord, Ik wil een volle D (vroeger ook altijd gehad). Ik wil het risico niet lopen om zo buiten te staan met een gevoel een te kleine borsten te hebben na mijn zin.

Ik vraag zou dat kunnen? Antwoord Ja natuurlijk passen doet het altijd. Het is 400cc anders word het 450cc. Kortom ik kon niks met zijn antwoord!!!

Ik ben weer naar Diana gegaan. Echt wat was het druk maar gelukkig mocht ik voor van 2 dames!!

Bij Diana heb ik mijn verhaal vertelt en ik heb nog een keer past met 400cc en 450cc en 475cc. Diana adviseerde 400 of 450 cc..

Ze had me gewaarschuwd voor Hupkens maar Diana beveelt hem wel aan. Het is een man die goed is in zijn werk maar niet erg sociaal.

Zaterdag 20 juni te Amstelveen zou de datum worden van mijn operatie.

Nu vraag ik me eigen af.... Heb ik een goed gevoel bij Hupkens en moet ik het niet sociaal zijn maar door de vinger zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meisjes, gisteren geen WiFi, maar ik heb ze!!!alles is goed gegaan!zal een operatieverslag maken zodat t netjes staat waar het hoort!wat gaaf zeg dit!ik heb borsten!wel iets met een vrachtwagen die over me heen is gereden en hoe takelen jullie jezelf uit bed?hahahahah x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!

Jurkjes en bikini's gaan je mooi staan deze zomer, wat een heerlijk gevoel moet dat nu zijn!

Ik moet nog even wachten tot het einde van de zomer.

Ik wens je een voorspoedig herstel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aftellen consult:

09-06 Fynic - Dr Nio

11-06 Fynic - Dr Straten

15-06 Jits - Dr Verdonck


Aftellen operatie:

01-06 Dee_ss - Dr Straten

01-06 Demi94 - Dr Straten

01-06 Babbeltje - Dr Verdonck
04-06 Elvira123 - Dr Plovier

04-06 MissDaisy - Dr Nio

05-06 sobeaus - Dr Rysavy

08-06 louise32 - Dr Straten

09-06 Sanneke120 - Dr Straten

09-06 GewoonMooier - Dr Straten

09-06 les1988 - Dr Straten

11-06 engels - Dr Hupkens
12-06 pooh25 – Dr Schuitema

16-06 liess92 - Dr Verdonck

18-06 - Marjon_nl - Dr Plovier

02-07 Nouchke - ?

07-07 Christel12 - Dr Nelissen

10-07 fleurtje - Dr de Meyere
16-07 heavenly - Dr Nio

20-07 Heanne - Dr van der Weij

28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte

30-07 Jevana - Dr Nio

10-08 Jillllie - Dr van der Meulen

17-08 Kimmm77 - Dr Straten

17-08 Boobies24 - Dr Straten
25-08 Iba70 - Dr Straten

21-09 Lizz1808 - Dr Plovier
05-11 Joyce112 - Dr Nio

@ Marjan; wat zegt je eigen gevoel? Heb je vertrouwen? Zo ja dan is het goed, is het antwoord nee dan zou ik bij Diana om een andere pc vragen.

@ Dees & Demi succes vandaag meiden!!!X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie morgen yaaaay! Ben niet zenuwachtig (nog niet) maar heb er vooral super veel zin in!

Ga straks even 'voor' foto's maken hahaha, van mijn uber platte borstkas. Serieus ik ben er helemaal klaar mee, kom maar op met die boobs :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje iedereen gaat naar verstraten. Ik doe er toch wel goed aan om bij van der weij te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve allemaal,

Teveel pagina's om na te lezen. Maar wil me graag toevoegen. Ga voor prothesewissel van teleurstellende 325 te Velthuis naar 650 te dr nio te slag op 29 juni a.s... Woensdag a.s. Nog even lang narcotiseur voor controle.. En dan maar aftellen. Hoop dat ik me mag praten met jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.