Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

Gast boobies24

Aftellen consult:

09-06 Fynic - Dr Nio

11-06 Fynic - Dr Straten

15-06 Jits - Dr Verdonck


Aftellen operatie:

01-06 Dee_ss - Dr Straten

01-06 Demi94 - Dr Straten

01-06 Babbeltje - Dr Verdonck
04-06 Elvira123 - Dr Plovier

04-06 MissDaisy - Dr Nio

05-06 sobeaus - Dr Rysavy

08-06 louise32 - Dr Straten

09-06 Sanneke120 - Dr Straten

09-06 GewoonMooier - Dr Straten

09-06 les1988 - Dr Straten

11-06 engels - Dr Hupkens
12-06 pooh25 – Dr Schuitema

16-06 liess92 - Dr Verdonck

18-06 - Marjon_nl - Dr Plovier

29-06 mamaboobs - Dr Nio

02-07 Nouchke - ?

07-07 Christel12 - Dr Nelissen

10-07 fleurtje - Dr de Meyere
16-07 heavenly - Dr Nio

20-07 Heanne - Dr van der Weij

28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte

30-07 Jevana - Dr Nio

10-08 Jillllie - Dr van der Meulen

17-08 Kimmm77 - Dr Straten

17-08 Boobies24 - Dr Straten
25-08 Iba70 - Dr Straten

21-09 Lizz1808 - Dr Plovier
05-11 Joyce112 - Dr Nio

@ mamaboobs; leuk dat je mee komt kletsen! Ik zie dat je vorig jaar een bv hebt gehad, maar je bent niet (meer) tevreden?

@ Heanne; ik ben zelf alleen bij Dr Straten op consult geweest... Maar volgens mij komen er wel vaker operatieverslagen over hem voorbij toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje iedereen gaat naar verstraten. Ik doe er toch wel goed aan om bij van der weij te gaan?

He meid

Van der Weij is geen slechte arts volgens mij hoor. Ik ben zelf ook bij dr. Straten geweest. Waarom? Ik heb veel research gedaan vooraf. Heb veel voor en na foto's gezien. Aan de hand van de info, de foto's en mijn eigen wensen heb ik een keuze gemaakt voor een chirurg. De boobies die dr. Straten maakt vind ik gewoon heel mooi en zo wilde ik mijn borsten ook!

Verder heeft ook elke chirurg wel een voorkeur van opereren. Van der Weij plaats bijvoorbeeld liever anatomisch. En op de spier dacht ik. Dr. Straten plaatst vaak rond en dual plane. Dat viel in mijn keuze straatje.

Ik heb ook nog getwijfeld over dr. Nio. Maar hij werkt voornamelijk met Eurosilicone. En die wilde ik niet. Mijn voorkeur ging uit naar mentor.

Dus dat er veel meiden naar Straten gaan betekent niet gelijk dat van der Weij een slechte arts is. Als je twijfelt zou ik als ik jou was nog 1 of meerdere consulten inplannen! Het komt er uiteindelijk op neer dat je je goed moet voelen bij de chirurg die jou gaat opereren.

Succes met je boobiereis meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Fem, hoe is ie?

Jaa gaat goed!! Nog een weekje en dan zijn de 6 weken alweer voorbij! De afgelopen weken zijn echt voorbij gevlogen!

Boobies worden met de dag mooier en ook steeds iets zachter. Ben zoooooo blij dat ik dit heb gedaan! Ik heb 20 min gehuild toen ik wakker werd uit narcose. Maar sinds dien elke dag een lach op mijn gezicht! :D ik ben er echt gelukkiger door geworden.. Beste aankoop ooit!! Hahaha :P

En alles is mij zo erg meegevallen! Ik had weinig pijn en bijna geen blauwe plekken. Heb de eerste week echt wel hulp nodig gehad met wat dingetjes; aan/uitkleden, hoge/zware dingen pakken, stevig stukkie vlees snijden ;) Maar daarna een snelle stijgende lijn in mijn herstel!

Frans Straten heeft echt magische handjes :38:

Hoe is het met jou?

Nog twee maandjes en dan is het eindelijk jou grote dag!! :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej! Goedzo!

Had je topic voorbij zien komen. Ik denk dat jij zeker wel op je plek zit bij Nio met jou wensen :D

Veel succes volgende week! Maar vooral veel plezier met de passessie :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja klopt.... Ik heb in september een BV gehad, en helaas niet gelukkig.. Ze zijn ongelijk en ik ben zo teleurgesteld. Het resultaat is zo anders als tijdens de passessie.. Ik ben nog in gesprek met Velthuiskliniek, maar ga voor een herstel in Amsterdam. Fijn dat ik mee kan kletsen en aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoeh tijd gaat snel. Zo veel twijfels nu in eens, nog veel te regelen ook. Hopelijk slaap ik komende paar dagen nog haha pffff :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aftellen consult:

08-06 lifelongdream - Dr Nio

09-06 Fynic - Dr Nio

11-06 Fynic - Dr Straten

15-06 Jits - Dr Verdonck


Aftellen operatie:

04-06 Elvira123 - Dr Plovier

04-06 MissDaisy - Dr Nio

05-06 sobeaus - Dr Rysavy

08-06 louise32 - Dr Straten

09-06 Sanneke120 - Dr Straten

09-06 GewoonMooier - Dr Straten

09-06 les1988 - Dr Straten

11-06 engels - Dr Hupkens
12-06 pooh25 – Dr Schuitema

16-06 liess92 - Dr Verdonck

18-06 - Marjon_nl - Dr Plovier

29-06 mamaboobs - Dr Nio

02-07 Nouchke - ?

07-07 Christel12 - Dr Nelissen

10-07 fleurtje - Dr de Meyere
16-07 heavenly - Dr Nio

20-07 Heanne - Dr van der Weij

28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte

30-07 Jevana - Dr Nio

10-08 Jillllie - Dr van der Meulen

17-08 Kimmm77 - Dr Straten

17-08 Boobies24 - Dr Straten
25-08 Iba70 - Dr Straten

21-09 Lizz1808 - Dr Plovier
05-11 Joyce112 - Dr Nio

Wow Fem, alweer bijna 6 weken geleden, wat snel zeg!! Zal eens kijken of ik wat foto's van je kan bekijken. Met mij gaat alles goed hoor, ik kan niet wachten tot het 17 augustus is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer contact gehad en zorg zijn weg genomen. De knoop is door gehakt!!

20 juni Dr P. Hupkens

Het word mentor 400 of 450cc High profile dual plane.

Volgende week (12 juni) nog een keer passen of het 400cc of 450cc gaat worden. Voor de operatie kan het ook nog een keer gepast worden maar op de dag van de operatie sta ik stijf van de zenuwen. Niet verstandig om het daar vanaf te laten hangen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Het zijn zoveel pagina's dat ik ze niet allemaal na kan lezen, maar ik wil mij graag bij voegen in het lijstje

Ik word 13 juli geopereerd Door van straten heyendael kliniek. Ik krijg rechts 325 cc high profile rond en links 350cc. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Nog 40 dagen aftellen haha

Liefs

Bloom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer contact gehad en zorg zijn weg genomen. De knoop is door gehakt!!

20 juni Dr P. Hupkens

Het word mentor 400 of 450cc High profile dual plane.

Volgende week (12 juni) nog een keer passen of het 400cc of 450cc gaat worden. Voor de operatie kan het ook nog een keer gepast worden maar op de dag van de operatie sta ik stijf van de zenuwen. Niet verstandig om het daar vanaf te laten hangen!!

Hey ik las op je vorig bericht dat je zeker een volle d wilt zowel met 400cc of 450cc maar bij twijfel altijd de grootse nemen ook al maakt het niet zo een verschil 50 cc.

Anders moet je maar eens bij mij komen kijken ik heb 435cc gekregen maar wel met een heel hoge projectie, sommige merken hadden dezelfde projectie als prothesen van 500 cc en ik draag nu een e/f schrik je niet af door de cupmaat dat is enkel een label in kledij zien ze er uit al een volle d in ondergoed als een e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aftellen consult:

08-06 lifelongdream - Dr Nio

09-06 Fynic - Dr Nio

11-06 Fynic - Dr Straten

15-06 Jits - Dr Verdonck


Aftellen operatie:

04-06 Elvira123 - Dr Plovier

04-06 MissDaisy - Dr Nio

05-06 sobeaus - Dr Rysavy

08-06 louise32 - Dr Straten

09-06 Sanneke120 - Dr Straten

09-06 GewoonMooier - Dr Straten

09-06 les1988 - Dr Straten

11-06 engels - Dr Hupkens
12-06 pooh25 – Dr Schuitema

16-06 liess92 - Dr Verdonck

18-06 - Marjon_nl - Dr Plovier

20-06 Marjan - Dr Hupkens

29-06 mamaboobs - Dr Nio

02-07 Nouchke - ?

07-07 Christel12 - Dr Nelissen

10-07 fleurtje - Dr de Meyere

13-07 bloom - Dr Straten
16-07 heavenly - Dr Nio

20-07 Heanne - Dr van der Weij

28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte

30-07 Jevana - Dr Nio

10-08 Jillllie - Dr van der Meulen

17-08 Kimmm77 - Dr Straten

17-08 Boobies24 - Dr Straten
25-08 Iba70 - Dr Straten

21-09 Lizz1808 - Dr Plovier
05-11 Joyce112 - Dr Nio

Gewoonmooier; je hebt je tijd al! Nu wordt het echt spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iiiieeeeeekk morgen is het al zo ver, gister was ik heul nerveus maar vandaag gaat het al stukje beter :P hopelijk slaap ik vanacht nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! Wat leuk om te zien dat er zoveel meiden op hun operatie aan het wachten zijn! Ik heb een tweede consult op 7 juni omdat ik nog niet weet hoeveel cc ik moet nemen. De operatie is op 24 juli dus ik sluit me graag bij jullie aan :-D. Pc: dhr. Koopmann, ronde implantaten, dual plane, high profile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Elvira zal aan je denken morgen ochtend! Jij mag paar uurtjes eerder dan ik, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn eerste consult bij Dr verdonck op 13 juni! Nou ik vraag me af hoe snel dat ik mijn boobies kan krijgen? Is het lang bij jullie geduurd voor de operatie na de eerste consult? Ik kan eeeecht niet meer wachten!!! :44::01::01::01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn eerste consult bij Dr verdonck op 13 juni! Nou ik vraag me af hoe snel dat ik mijn boobies kan krijgen? Is het lang bij jullie geduurd voor de operatie na de eerste consult? Ik kan eeeecht niet meer wachten!!! :44::01::01::01:

een klein maandje denk ik, kon ook niet wachten. ik denk dat ze in de welnesskliniek je wel snel kunnen helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag te horen gekregen dat ik me om 7.15 moet melden!! Pfff 135 km rijden dus moet wel om 05.00 uur al gaan rijden hahahaha super spannend en heb er zin in!! Moet je nou 2 uur van te voren paracetamol innemen??

Maar met wat dan want je mag toch niks eten of drinken?!

Iemand nog tips voor die dag?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elvira123 en MissDaisy morgen jullie dag!! Wat spannend voor jullie. Succes morgen!!




@Lizyy : Ik heb even gekeken naar je foto's.. Wow wat zijn ze mooi!! Bedankt voor de tip over de CC's.


12 juni ga ik nog een keer passen want ik had mijn eigen foto's op mijn telefoon bekeken en ik zie inderdaad niet zo veel verschil in de cc.



Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.