Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

Hoi!

Er zijn heel veel topics waar gekletst wordt over chirurgen, twijfels over cc's en operatieverslagen maar ik mis een afteltopic.

Kletsen met meiden die net als ik aan het wachten zijn op hun consult/ operatie. Misschien vinden jullie het ook wel leuk om met elkaar af te tellen en elkaar op de hoogte te houden hoe een consult is gegaan?

Ik ga 20 april voor mijn 1e consult naar Dr. van Straten bij kliniek Heyendael. Als het financieel allemaal meezit, krijg ik in augustus dan ein-de-lijk borsten :43: ..

Het duurt nog eventjes maar ik kijk nu al uit naar het consult!

Liefs Boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey boobies24

Spannend he! Goed idee een aftel topic, ik doe met je mee haha!

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr Karim en 4 maart is mijn dag!

We gaan voor 325cc voor de spier.

Als het mogelijk is bij de kliniek waar je gaat moet je vragen naar een 3d simulation!

Ik heb het vandaag gezien en dan kan je dus zien hoe het ongeveer gaat worden!

Ze waren in de kliniek waar ik ben geweest aan het testen ermee dus ik weet niet of je er anders voor moet betalen.

Heb je al een idee welke richting je op wil gaan?

Mijn aftellen operatie: 13 dagen!

Heel veel plezier en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je mee komt kletsen!

Voor jou komt het al snel dichtbij, ik moet nog ruim 5 maanden wachten maar dat mag de voorpret niet verpesten.

Wat is jouw situatie nu en waar verwacht je op uit te komen?

Ik heb nu een lege 75A, ik hoop op een volle C uit te komen. Geen idee hoeveel cc dat zal worden. Ik ben 1.72 en 62 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobies24!

Wat een leuk idee! Ik doe mee :-)

Ik heb morgen mijn eerste consult bij Diana. Wil daarna bij Straten via haar.

Daarna nog twee ingepland staan. 12 maart bij Schiettecatte en 23 maart bij Nio.

Heb dus nog geen operatiedatum, maar ik hoop ergens eind april mijn nieuwe boobies te krijgen... Kan niet wachten haha!

Voorstituatie nu is een 80AA en hoop op een C of een D uit te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aftellen consult:


20-02 Fem - Dr van Straten


25-02 Bewbs - Dr Schiettecatte


12-03 Fem - Dr Schiettecatte


23-03 Fem - Dr Nio


20-04 Boobies24 - Dr van Straten



Aftellen operatie:


04-03 Twentysix - Dr Karim

02-04 Ellie80D - ?

28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden!

Leuk dat jullie ook mee komen kletsen. Ik heb het aftellijstje bijgewerkt, klopt alles van iedereen?

Ellie80D: Wie is de chirurg?

Bewbs: Ik ben pas begin augustus aan de beurt dus je hebt de komende maanden gezelschap :48: ..

Fem: leuk dat je morgen al een consult hebt. Laat je mij/ ons weten hoe het is gegaan? Ik zie dat je ook nog een consult hebt bij Dr Schiettecatte en Nio, die staan ook nog op mijn lijstje mocht ik bij Dr van Straten geen goed gevoel hebben. Succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai ik doe ook mee :)

Ik had op 29 januari mijn eerste consult bij frans straten en had zo'n fijn gesprek gehad dat mijn keuze direct al duidelijk was. En nu aan t aftellen tot 10 maart dan is het mijn grote dag. Eindelijk boobies :).

Liefs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal....

:46:

ik doe ook gezellig met jullie mee!!

ik heb mijn consult bij diana en het gesprek met frans al gehad, mijn operatiedatum is maandag 9 maart!!! yehhhhh bijna

ik heb een 75a en ga naar een volle C zeggen ze, ik krijg 350 in de ene borst en 375 in de andere!

ze plaatsen het dual plane!

ik wordt geopereerd in nijmegen, gaat er iemand toevallig ook op deze datum??

weet de tijd nog niet die krijg ik 4 dagen van te voren te horen..hoop lekker vroeg..hihi :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey san 1013.....

ik zie dat jij 1 dag na mij geopereerd wordt? spannend!!

wordt jij ook in nijmegen geopereerd?

x sil

Hey Sil,

Jaa klopt ik wordt 10 maart geopereerd in Nijmegen. Spannend he iets meer dan twee week nog maar :)

Ik krijg zoals t nu lijkt in mn linker 400cc en 450 in mijn rechter. Ik kom van een 80 B

wel met maximizers :) ziet er meer uit als een a.

Liefs sanL

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey san

ja nog maar 2 weeken en een beetje..spannend!!

zie dat je ook kindjes heb? ik heb er ook 2 ..1 van 4 en 1 van bijna 15...2 meides..hihi...en heb je ook al een bh gekocht?

ik nog niet, denk dat ik hem van de week haal bij de hema of hunkemuller...daar zijn ze ook goed

en niet zo duur hoorde ik..omdat je er ook wel 2 moet halen natuurlijk...

leuk zo een beetje te kennen kletsen hier....kennen we elkaar een beetje voorbereiden..hahah

fijne avond xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobies. Het word Nio.

Demeyere vond ik het prettigst tijdens consult maar was héél behoudend en geen reactie op mails gekregen.

Straaten vond ik tegenvallen.(had ik veel van verwacht)

Dus ik heb gekozen voor Nio. Is wel wat gehaast maar goed bereikbaar en kijkt ook naar wat jij wilt. En in een ZH en dat vind ik wel prettiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha idd is wel erg handig zo'n forum dan he ;) nu samen voorbereiden en straks ervaringen delen

Ik heb ook twee kinderen onze oudste is een grote meid van vier en onze jongste is een binkie die bijna twee is :D.

Ik heb alwel bh's in huis haha kon niet wachten natuurlijk ik heb van triumph de triaction 80 D op advies van tanne en ik heb de Lipoelastic pi new binnen gekregen. Weet nog niet welke ik na de operatie aan doe. Neem gewoon beide mee haha.

Jullie ook nog een fijne avond.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.