Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast boobies24

Morgen is het zover!!! Kan niet meer van de zenuwen!!! Gevoel dat ik moet overgeven en zo'n pijn in mijn buik.

Morgen komt je mannetje thuis boobies24!!!!!!!!!!!

Jaaaaa :43: :43: :43: !!!!

Ik ben ziek van de spanningen, slaap al 3 nachten slecht, kan me niet concentreren en ik krijg geen hap door mijn keel. Maarrrr ik hoop dat ik er morgenavond in 1 klap vanaf ben...

Melissa; spannend nog 1 nachtje slapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 april om 12.30h wordt ik geopereerd bij dr.van straten... heb nu 75b en krijg links 425cc en rechts 450cc welke maat ik uitkom weeg ik niet heb 3 verschillende sportbh's gekocht vanwege niet wetende welke maat ik uitkom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aftellen consult:

09-04 Deetje92 - Dr Straten
09-04 happy34 - Dr Verdonck

11-04 Missfoxy - Dr Verdonck

15-04 groentje - Dr Lapid

16-04 boobies24 - Dr Straten

18-04 Amaryllis - Dr Verdonck

20-04 nobody - Dr Demeyere

20-04 PureMe - Dr Nio

20-04 Jadekiss - Dr Nio
24-04 Elvira123 - Dr Plovier
06-05 Its me - Dr de Meyere

13-05 Amaryllis - Dr de Meyere

Aftellen operatie:

09-04 Cmgiess - Dr Nio

09-04 Lady30 - Dr Nio
09-04 charlotteemma1994 - Dr Nio
10-04 Melissa1981 - Dr van der Meulen
13-04 Bloem30 – Dr Stolarczyk

13-04 Newgirl89 - Dr van Selms

16-04 Tjiklit - Dr Nio

22-04 Nobodycaresbye - ??
24-04 Lisa1980 – Dr Nio
24-04 xxxxk - Dr Tan
28-04 Fem - Dr van Straten

29-04 groentje - Dr Lapid
30-04 xJojo - Dr Nio

30-04 Wicked78 - Dr Nio
04-05 enibas81 - Dr Stolarczyk
04-05 babbeltje - Dr Verdonck

07-05 Missfoxy - Dr Verdonck
19-05 happy34 - Dr Verdonck
04-06 Elvira123 - Dr Plovier
12-06 pooh25 – Dr Schuitema

10-07 fleurtje - Dr de Meyere

23-07 Jevana - Dr Nio
28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte
05-11 Joyce112 - Dr Nio

Lijst bijgewerkt.

@ Nobodycaresbye; door wie wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haal mij happy34 maar uit de lijst :102: want helaas een bv alleen wordt het niet ivm een te groot risico voor een double bubble dus voor mijn linkerborst als ik het nog zou willen wordt het zo ie zo een borstlift en niet dr verdonck maar een andere arts die dit wel goed kan dus alle ervaringen en prijzen zijn welkom ik ga me verder inlezen en mijn bv afzeggen voor nu groetjes happy34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aaaaah Happy/ Droevig dat meen je niet??? Je was zo enthousiast :103: ... Ik hoop dat ik/ we je weer snel op de lijst erbij kunnen zetten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aftellen consult:

11-04 Missfoxy - Dr Verdonck

15-04 groentje - Dr Lapid

16-04 boobies24 - Dr Straten

18-04 Amaryllis - Dr Verdonck

20-04 nobody - Dr Demeyere

20-04 PureMe - Dr Nio

20-04 Jadekiss - Dr Nio
24-04 Elvira123 - Dr Plovier
06-05 Its me - Dr de Meyere

13-05 Amaryllis - Dr de Meyere

Aftellen operatie:

10-04 Melissa1981 - Dr van der Meulen
13-04 Bloem30 – Dr Stolarczyk

13-04 Newgirl89 - Dr van Selms

16-04 Tjiklit - Dr Nio

22-04 Nobodycaresbye - ??
24-04 Lisa1980 – Dr Nio
24-04 xxxxk - Dr Tan
28-04 Fem - Dr van Straten

29-04 groentje - Dr Lapid
30-04 xJojo - Dr Nio

30-04 Wicked78 - Dr Nio
04-05 enibas81 - Dr Stolarczyk
04-05 babbeltje - Dr Verdonck

07-05 Missfoxy - Dr Verdonck

07-05 Kiekske21 - Dr Verdonck
04-06 Elvira123 - Dr Plovier
12-06 pooh25 – Dr Schuitema

10-07 fleurtje - Dr de Meyere

23-07 Jevana - Dr Nio
28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte
05-11 Joyce112 - Dr Nio

@ Superstar; Ja, ik vind het ook leuk dat we met zijn allen aftellen!

@ Kiekske; ik heb je toegevoegd! Ik ga volgende week op consult, ik denk al 1,5 jaar over een bv na en soms komen die twijfels ook.. We gaan er maar vanuit dat het normaal is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van consult. 26 mei word ik geopereerd door straten!! Jeeeeejjjjjjjj soso happy.

En wat kut kut kut voor je droevig34 gossie wat een zielige naam. Hoe kunnen we je opbeuren? Dikke kmuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker. Heel duidelijk en lieve pc! Heel open en eerlijk. Krijg 375cc, precies wat ik wilde. Dual plane, hp. Heb fotos gemaakt maar kijk nog even of ik ze erop zet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Dat is goed om te horen, ik ga volgende week op bezoek bij hem ;).. Welke maat heb je nu en waar denk/ hoop je op uit te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droevig34 wat onwijs KUT zeg! Maar heb je al gedacht aan nog 2 consulten, bij andere artsen/klinieken, plannen? Wie weet zeggen die iets heel anders!!!

En dan zou ik uitgaan van wat 2 chirurgen zeggen én hier even rondzoeken naar welke chirurgen goed bekend staan...

En even ego: NOG EEN WEEK!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve iedereen bedankt voor alle berichte dr verdonck is een aardige maar duidelijke man zullen we maar zeggen.

Ik stond heel eerlijk met mij n man na 2 uur rijden binnen een kwartier totaal gedesillusioneerd weer buiten.

Kijk ik en mijn man weten dat mijn borsten verschillen en de ene een c en de ander een b is, maar 4 cm volgens verdonck en na t thuis nagemeten te hebben was t 3 cm....... (dus laten we de waarheid in het midden houden)

Maar goed het was niet mogelijk zonder spijt volgens dr verdonck want hij is bang om na een jaar een double bubble en adviseerd om een lift erbij te doen dat scheeld niet alleen qua zwaarheid van je operatiemaar ook in mijn toonbeeld nadien maar ook aanzienlijk in de kosten.

Gezien het feit ik nu een aanbieding had van 2595,00.... dus ja was even van de wereld op een nogal onprettige manier maar eenmaal in rust tuis had ik van 2 hele lieve meiden van het forum al bericht ontvangen met dezelfde ervaring dus voor mij is er nu 1 optie en dat is even mijn emails afwachten van dr nio die schijnt te opereren in rdam en adam moet me nog even in hem verdiepen maar zijn naam had ik al veelal gelezen op het forum dus mijn hoop is er nog en jullie vernemen zeker meer van me ga nu even verzinnen over hoe en wat en de eventuele kans op toch de double bubble maar zeker tot later xx mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Droevig; ik weet al het een en ander over bv maar jouw verhaal snap ik niet helemaal.. Je hebt een verschil in je borsten, maar waarom is het dan geen optie om in de kleine borst meer cc te plaatsen als in je grotere borst? Wat is de reden dat er een double bubble kan ontstaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de een 4 cm verschil en teveel hangt volgens dr verdonck ... wat jij nu zegt was ook onze mening maar hij wil t met alle liefde doen maar verwacht dan de double bubble maae neemt t risico liever niet... dus ga even informeren bij dr nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de een 4 cm verschil en teveel hangt volgens dr verdonck ... wat jij nu zegt was ook onze mening maar hij wil t met alle liefde doen maar verwacht dan de double bubble maae neemt t risico liever niet... dus ga even informeren bij dr nio

heeft dat dan te maken met de grootte van de protese's ook? en kon hij niet voor de spier plaatsen?

wel jammer dat je zo'n ervaring hebt, volgensmij is het bij verdonck ook zo dat hij vooral vrouwen opereerd met amper/geen boobs en vooral ook veel achter de spier dan zet.. als het dan te veel zou hangen is de kans wel veel groter op double bubble.. maar waarom dan niet voor de spier geplaatst kan worden vraag ik mij dan af :x

die actie van de welnesskliniek is er trouwens altijd mja niet iedereen kan daarmee een mooi resultaat krijgen helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Boobies24, ik weet nog dat je dit topic startte en dat we allemaal samen ging aftellen naar onze datum. Dat is alweer bijna 2 maanden geleden...

Maar nu begint het toch echt wel op te schieten voor jou! Volgende week ben jij eindelijk aan de beurt om Frans te ontmoeten :D jeej!!

Ik hoop echt dat je een fijn consult zal hebben bij hem! Maar dat komt vast goed ;)

Ben je al helemaal voorbereid voor je consult; alle vragen en voorbeeld boobies bij elkaar?

Wie weet kan je al gelijk een operatiedag inplannen als alles goed voelt voor jou!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we zijn niet een toegekomen aan het passen vd protheses hij voel mijn huid en die moest min 3 cm zijn als t voor de spier kon en bij mij is t 1 cm op die hoogte dus zei hij dat t zo ie zo achter de spier moest en indd de voor mij veel te kleine borst een kleine b vond hij perfect en de borst wat mijn trots was/is qua was een flinke c is nu een iets hangende c en vond hij een hangborst tuurlijk wist ikzelf ook dat hij iets hangt maar nadat ik bij t consult naar buiten kwam was k n complex rijker dus heb t gedeleted uit mijn systeem en besloten het niet van 1 persoon te laten afhangen en dr nio mijn foto s en vragen gestuurd en ben afwachtende

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

He Fem! Ik zie je berichtje nu pas... Mijn man is sinds vrijdag thuis en sindsdien druk in de weer geweest.. Donderdag ga ik naar Frans toe, ik heb er zin in!! Ik kan mezelf nog geen voorstelling maken bij het passen enz.. Ik zal foto's maken!!

Jij bent bijna aan de beurt, nog een goede 2 weken te gaan! Ben je er klaar voor?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.