Ga naar inhoud

Cleopatra89 : 7 april 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve Allemaal,

IK ben nieuw hier en heb eerst een aantal dagen al jullie verhalen zitten lezen .

En ik dacht nu moet ik mezelf ook eens voorstellen.

Ik ben al vanaf mijn pubertijd onzeker over mijn borsten.. Ze groeide maar niet . Ik ben ook jarenlang op school gepest erdoor. Dat ik geen tieten had blablabla.

Dit is overigens niet de reden dat ik nu een borstvergroting wil !

Zelf vind ik het ook heel vervelend dat ik nooit eens leuke jurkjes aan kan met een V-hals of tegenwoordig die mooie jurken met een open rug waar je echt geen bh aan kan doen.
Of een mooie bikini ZONDER vulling!
Ik heb een 75 A althans dat denk ik want ik koop nooit bh's zonder vulling altijd met vulling!
Haha ik kan nooit normaal lingerie kopen ik heb zo'n tik dat ik altijd eerst alle bh's die ik leuk vind ga voelen of er een pushup rand in zit of een dikke vulling :126:

Ik heb geen lelijke borsten dat helemaal niet . maar gewoon klein.

Na jaren te twijfelen wel niet een borstvergroting { omdat ik enorm bang ben voor operaties ik ben nog nooit geopereerd }
En ik ben erg bang dat me borsten die nu mooi en klein zijn dadelijk groot en nep en lelijk worden. Hebben jullie tips wat voor soort protheses etc... voor zo natuurlijk mogelijke borsten? Nu is dat bij iedereen anders ivm lichaamsverhouding enzo maar ik ben best benieuwd . Zowiezo Wil ik Anatomische protheses.

Ik zou erg graag zo natuurlijk mogelijke borsten willen ik zal ook wat voorbeeld foto'tjes hier proberen neer te zetten zoals ik ze graag zou willen hebben binnenkort , en misschien de voorsituatie vind ik nu allemaal nog wat eng haha!

Ik ben vorig jaar voor het eerst naar een PC geweest DR Koopmann van Bergman Clinics in Den haag maar ik voelde me bij hem helemaal niet op me gemak en hij kwam nogal gehaast en stug over....

Nu lees ik hier heel veel goede verhalen over kliniek Artemedis met dokter Bruno de Meyere graag zou ik willen weten of deze man de tijd voor je neemt en je wel serieus neemt en of hij ook goede resultaten hier bij jullie heeft afgeleverd {natuurlijke borsten}.

Liefs Cleo :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

dat heb ik ook met bh voelen moet echt wel wat inzitten wil ik hem aantrrekken. ik was erg enthousiast over verdonck en ook op gesprek geweest en was super eccht hele lieve man in wellneskliniek in genk. hij nam echt de tijd voor me en maakte ons ook nog aan het lachen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Cleo,

Dit zou bijna mijn eerste voorstelling kunnen zijn :)
Superwelkom op dit forum en ik begrijp je voor de volle 100%.
Alles wat je zegt is superherkenbaar :D

Ik lees dat je zowizo Anatomische prothesen wil, ik wil je graag even melden dat je met ronde prothesen ook een heel mooi naturel resultaat kan bekomen.
Pin je dus niet vast op die anatomische. Zorg vooral dat je een goede PC vind die je begrijpt en naar jouw wensen luistert!
Zij zijn de vakmensen en zien direct wat het beste bij jou zal passen :)
ik las dat je al een goede naam onthouden hebt, De Meyere is echt super !
ik ben ook bij hem geweest en ook bij iemand anders, en was een wereld van verschil. Hij luistert naar hoe JIJ het wil. Kijkt samen naar de mogelijkheden en is er eerlijk over. Ik kan je alleen maar aanraden om bij hem op consult te gaan. De Meyere werkt voornamelijk met ronde prothesen en je mag gerust eens naar mn foto's kijken. Ik ben nu bijna 6 weken PO en elke week worden ze mooier, zachter en meer naturel. Ik vertrouw erop dat ze binnen enkele weken helemaal top zullen zijn :)

Als je vragen hebt, hier zal je zeker je antwoorden vinden meid ;)

groetjes Memo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Cleo,

Dit zou bijna mijn eerste voorstelling kunnen zijn :)

Superwelkom op dit forum en ik begrijp je voor de volle 100%.

Alles wat je zegt is superherkenbaar :D

Ik lees dat je zowizo Anatomische prothesen wil, ik wil je graag even melden dat je met ronde prothesen ook een heel mooi naturel resultaat kan bekomen.

Pin je dus niet vast op die anatomische. Zorg vooral dat je een goede PC vind die je begrijpt en naar jouw wensen luistert!

Zij zijn de vakmensen en zien direct wat het beste bij jou zal passen :)

ik las dat je al een goede naam onthouden hebt, De Meyere is echt super !

ik ben ook bij hem geweest en ook bij iemand anders, en was een wereld van verschil. Hij luistert naar hoe JIJ het wil. Kijkt samen naar de mogelijkheden en is er eerlijk over. Ik kan je alleen maar aanraden om bij hem op consult te gaan. De Meyere werkt voornamelijk met ronde prothesen en je mag gerust eens naar mn foto's kijken. Ik ben nu bijna 6 weken PO en elke week worden ze mooier, zachter en meer naturel. Ik vertrouw erop dat ze binnen enkele weken helemaal top zullen zijn :)

Als je vragen hebt, hier zal je zeker je antwoorden vinden meid ;)

groetjes Memo

Hey Memo,

Bedankt voor je reactie :-) Ik ben ook erg benieuwd naar je foto's !

Het klopt wel wat je zegt betreft die ronde protheses haha want soms dan zie ik foto's en dan denk ik aah wat een mooie naturelle borsten en zie ik er ineens bij staan ronde protheses en dan denk ik dat zou je echt niet zeggen!

Ik las ook dat dokter de Meyere niet zo'n lange wachttijd heeft?

Misschien raar haha maar nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en dan denk ik dan wil ik het het liefst zo snel mogelijk gedaan hebben voordat ik weer bang word en weer niet durft :107:

Groetjes

Cleo

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik ook met bh voelen moet echt wel wat inzitten wil ik hem aantrrekken. ik was erg enthousiast over verdonck en ook op gesprek geweest en was super eccht hele lieve man in wellneskliniek in genk. hij nam echt de tijd voor me en maakte ons ook nog aan het lachen

Hey Snoepje!

Dat vind ik ook wel echt belangrijk ja dat ze een beetje spontaan zijn helemaal omdat ik al zo'n zenuwenpees ben hahaha :D ik zal Verdonck ook eens googlen of hier opzoeken bedankt voor de tip :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ze zijn mooi !!

Ouh dank je, komt bij jou ook helemaal goed ;)

En die angst om foto's van jezelf te posten overwin je wel, dat moet je zelf een beetje aanvoelen.

zolang je gezicht er niet bijstaat of iets herkenbaar in je huis, is er niemand die je kan herkennen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ouh dank je, komt bij jou ook helemaal goed ;)

En die angst om foto's van jezelf te posten overwin je wel, dat moet je zelf een beetje aanvoelen.

zolang je gezicht er niet bijstaat of iets herkenbaar in je huis, is er niemand die je kan herkennen :)

Ja daar heb je inderdaad gelijk in ja !

Maar ik denk toch ook een soort van schaamte gevoel terwijl ik weet dat dat nergens op slaat !

En toch ben ik dan weer benieuwd naar de mogelijkheden omdat sommige hier op het forum misschien er meer kijk op hebben wat kan ivm hun eigen ervaringen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, je hoeft je nergens voor te schamen.
Hier zijn al zoveel foto's voorbij gekomen, niemand die je zal afbreken hoor :)
Je zal alleen maar advies krijgen en het is uiteindelijk je pc die je kan zeggen wat echt het beste voor je is. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cleopatra,

Ik begrijp volkomen hoe je je nu voelt. Ik heb ook hele kleine borsten, altijd al gehad, al weet ik m'n cupmaat niet echt omdat ik heel m'n leven nog nooit iets anders dan push-ups en maximizers heb gedragen.

Als ik een lingeriewinkel binnenwandel, ga ik eerst op zoek naar de meest gevulde bh's, en daaruit kies ik dan de mooiste. Helaas zijn dit meestal niet de mooiste bh's maar gewoon een hoop mousse :100: .

Ik denk er al lang over om een bv te ondergaan, maar heb nooit de stap durven zetten. Na mijn tweede zwangerschap schoot er helemaal niets meer over van m'n boobies en dacht ik 'ok, that's IT!'.

In december dit forum ontdekt en beginnen zoeken, ik plande mijn bv ergens eind mei. Maar dit forum is besmettelijk en het begon toch te kriebelen om m'n datum te vervroegen.

Na kerst toch 2 afspraken gemaakt, en kijk, mijn datum is 2 maart geworden :6: .

Ik kan ook MeMo alleen maar beamen.

Aanvankelijk dacht ik ook 'ik wil naturel, dus anatomisch', tot ik merkte dat alle voorbeelden die ik mooi vond met ronde protheses waren.

Ronde protheses en naturel gaan dus zéker samen. Ik wil ook graag dat de bovenzijde van mijn borsten niet meer zo plat is, en daarom is anatomisch in mijn geval echt niet mijn ding.

Ik ben eerst nog bij een andere pc geweest, maar dat klikte helemaal niet en hij bleef tegen mijn zin maar doordrammen over anatomische protheses.

Nadien ben ik bij Dr. De Meyere op consult geweest en wat een verschil!

Ik was best zenuwachtig, maar hij stelde me echt op mijn gemak. Geen vraag was te veel, hij legde alles rustig uit en luisterde écht naar mijn wensen.

Op 2 maart word ik dus ook door hem geopereerd, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Uiteraard zijn er nog andere goede pc's, zoals je kan lezen op dit forum.

Maar als je m'n mening vraagt over De Meyere, zeg ik: doen. :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cleopatra,

Ik begrijp volkomen hoe je je nu voelt. Ik heb ook hele kleine borsten, altijd al gehad, al weet ik m'n cupmaat niet echt omdat ik heel m'n leven nog nooit iets anders dan push-ups en maximizers heb gedragen.

Als ik een lingeriewinkel binnenwandel, ga ik eerst op zoek naar de meest gevulde bh's, en daaruit kies ik dan de mooiste. Helaas zijn dit meestal niet de mooiste bh's maar gewoon een hoop mousse :100: .

Ik denk er al lang over om een bv te ondergaan, maar heb nooit de stap durven zetten. Na mijn tweede zwangerschap schoot er helemaal niets meer over van m'n boobies en dacht ik 'ok, that's IT!'.

In december dit forum ontdekt en beginnen zoeken, ik plande mijn bv ergens eind mei. Maar dit forum is besmettelijk en het begon toch te kriebelen om m'n datum te vervroegen.

Na kerst toch 2 afspraken gemaakt, en kijk, mijn datum is 2 maart geworden :6: .

Ik kan ook MeMo alleen maar beamen.

Aanvankelijk dacht ik ook 'ik wil naturel, dus anatomisch', tot ik merkte dat alle voorbeelden die ik mooi vond met ronde protheses waren.

Ronde protheses en naturel gaan dus zéker samen. Ik wil ook graag dat de bovenzijde van mijn borsten niet meer zo plat is, en daarom is anatomisch in mijn geval echt niet mijn ding.

Ik ben eerst nog bij een andere pc geweest, maar dat klikte helemaal niet en hij bleef tegen mijn zin maar doordrammen over anatomische protheses.

Nadien ben ik bij Dr. De Meyere op consult geweest en wat een verschil!

Ik was best zenuwachtig, maar hij stelde me echt op mijn gemak. Geen vraag was te veel, hij legde alles rustig uit en luisterde écht naar mijn wensen.

Op 2 maart word ik dus ook door hem geopereerd, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Uiteraard zijn er nog andere goede pc's, zoals je kan lezen op dit forum.

Maar als je m'n mening vraagt over De Meyere, zeg ik: doen. :7:

Hey Strawberry,

Thanks voor je reactie :-)

Dat is wel heel fijn dat je alles kon vragen en dat hij rustig de tijd neemt!

Kon je na je consult al heel snel terecht of echt pas 2 maart?

Ik zelf ga in juni op vakantie en september ook dus ik zou graag ruim voor juni al geholpen willen worden zodat ik optijd hersteld ben !

Ik zit nu tussen 2 pc's Dr. Nio in Rotterdam bij parkkliniek en dan De Meyere.

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf gevraagd om 2 maart geopereerd te kunnen worden, omdat ik ook met een strakke timing zit en het moest passen voor mijn werk. Ik kon diezelfde week nog kiezen welke dag, dus heb maandag gekozen. Iets eerder had wel gekund denk ik, maar het is sowieso wel een paar weken wachten.

Nio en Plovier waren nog mijn andere opties als De Meyere tegengeslagen was. Maar dat was dus niet het geval :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden!

Ik ben op woensdag 28 januari op consult geweest bij Dr. De Meyere.
Mijn borstvergroting is al gepland op nu donderdag 5 februari!
De zenuwen zijn al goed aanwezig.

Ik hoop echt dat ik tevreden zal zijn met het resultaat.
Ik heb wel schrik dat ze te klein zullen zijn. Heeft iemand van jullie ervaring bij hem of foto's :-)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hoi Allemaal,

Ik wil mij graag opnieuw voorstellen.... ik heb dit meer dan een jaar geleden ook al eens gedaan...

Maar ik ben meer dan een jaar niet actief geweest... ik was toendertijd zo zeker dat ik het vorig jaar echt ging laten doen! Een borstvergroting!

Ik was het jaar daarvoor ook al op consult geweest bij DR Koopmann van Bergman Clinics in Den haag maar ik voelde me bij hem helemaal niet op me gemak en hij kwam nogal gehaast en stug over....

Maar goed iig... toen ik de beslissing had genomen een nieuwe goede PC te vinden... kreeg ik plotseling hevige pijnaanvallen in mijn lijf... maanden zo rondgelopen de doktoren konden niet vinden waar het vandaan kwam... en uiteindelijk bleek ik een cyste van 4cm op mijn eileider te hebben zitten... en door het gewicht van de cyste is mijn eileider 3x om zijn eigen as gaan draaien ... ik was er net op tijd bij om te laten opereren.. anders had mijn eierstok eruit gemoeten...
Kortom ik ben dus vorig jaar geopereerd aan mijn eierstok....
En dus was heel mijn bv-wens naar de achtergrond verschoven.... maar nu ben ik dus weer helemaal happy en weer druk aan het oriënteren naar een goede PC!
Ik was ook heel bang voor operaties omdat ik nog nooit geopereerd was ... maar die angst is nu gelukkig wel al een stuk minder!

Dus eigenlijk staat niks mij meer in de weg ... alleen dus de goede PC vinden!

Nou zou ik heeeel graag zo natuurlijk mogelijke borsten willen ... echt dan mensen denken huh zijn die nou echt of niet ! :-)
Ik zelf ben 1,78m en weeg 73kg... En ben opzich best breed in mijn schouders... Dus nou vroeg ik mij af of er meerdere meiden hier zijn van ongeveer die lengte en wat hun hebben gekozen qua cc etc....

Ik twijfel momenteel tussen de PC's Park Medisch centrum Rotterdam : Drs. Nio ... Velthuiskliniek: Drs. TIts en Drs. of Dr Laura van Moojen-Zaal !
Graag zou ik ervaringen van jullie willen horen :-) die bij 1 van deze PC's is geweest en ook voor zo natuurlijk mogelijke borsten!  En ik zou heeeel graag voorbeeldfoto's willen zien :-)

Van Dr. Tits en Dr Laura van Moojen-Zaal kan ik hier helaas vrij weinig over vinden op het forum!

Liefs Cleo :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom terug!!

Jeetje, dat moet heftig geweest zijn! Maar wat een geluk dat ze toch nog op tijd hebben kunnen vinden waar het vandaan kwam, die pijn! Fijn dat alles weer goed met je gaat en je dus weer opnieuw je kunt orienteren op een bv :35:

Over Moojen en Tits zijn toch wel een paar verhalen te vinden.. Heb je gezocht op deze twee trefwoorden? 
Zij zijn twee pc's die allebei hoofdzakelijk met anatomische prothesen werken, maar waarschijnlijk wist je dat al?
En Nio, pc die heel goed bekend staat hier, en hij werkt voornamelijk met een 85% gevulde prothese, die valt als een anatomische prothese, maar minder stug is.

Wil je dingen over Nio lezen, zoek dan in de zoekbalk op SLAZ of op Parkkliniek
De zoekbalk pakt namelijk geen zoekopdrachten kleiner of gelijjk aan 3 letters zijn.

Succes met je zoektocht!!

En veel leesplezier weer hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom trg! Gelukkig waren ze op tijd en fijn dat alles achter de rug is!

Ik moet zelf nog onder het mes dus ik kan je vrij weinig vertellen... Ik word door Nio geholpen :-) heel vee succes met je keuze je zal hier zeker snel de juiste dr vinden xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug! Fijn dat je weer helemaal up and running bent en weer bezig kan zijn met nieuwe boobies.

ik ga ook naar Nio, over een week of twee in het OLVG-West. Volgens mij valt het wel mee met zijn wachttijden, ik heb mn afspraak in november gemaakt maar kon zelf pas in februari.

succes en veel plezier met speuren hier op t forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gekomen is!

Ik ben gisteren geopereerd door Laura Moojen, ook met het doel van een natuurlijk resultaat! Ik ben ong 1.73 en 68 kilo en heb ook vrij brede schouders, dus wat dat betreft dezelfde situatie ;) ik kan je natuurlijk nog niet vertellen hoe het uiteindelijke resultaat is, maar ik ben super positief over Laura en de Velthuis kliniek! Als je er nog iets over wilt weten, mag je me altijd een berichtje sturen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw heftig verhaal! Gelukkig is het goed gekomen!

Ik ben 10 cm korter dus kan je niet helpen helaas. Owh en heb ook nog geen boobies haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cleopatra89:

Bedankt Dames :-)

@best_boobie thanks voor de tip :-) kan nu inderdaad ineens wel meer vinden haha . ik typte volgens mij elke x te lange zinnen in met dr enzo ervoor :-)

@Akachanel oew spannend dus :-) ik las op je profiel dat je pas in april geholpen word? Heeft Nio van die lange wachttijden?

xxx

Nee hoor valt mee ik heb zelf voor april gezoken ivm werk :-) er zijn genoeg mensen die na mij op consult zijn geweest en die nu al hun boobs hebben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.