Ga naar inhoud

Cleopatra89 : 7 april 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Cleopatra89:

@Tinka thanks ! Ik heb er nu echt ook enorm veel zin in :) ik heb zowiezo al een consult bij dr. Nio voor de 23e gepland staan... maar zit ook te denken om een consult bij dr. Plovier te plannen! Net even bij jou foto's gekeken ziet er al super mooi uit!
was jouw voorsituatie een beetje vergelijkbaar met de mijne? Ben zelf bang omdat mijn huid best strak is dat ik ballonnen ga krijgen .

@senorita ja , proberen rustig te blijven inderdaad maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaas :( :53:

Dat zijn keuzes die je zelf moet maken natuurlijk :D je moet je ook op je gemakje voelen bij de pc waar je gaat, maar een 2de opinie kan zeker geen kwaad! Mijn na foto's kan je inderdaad zo bekijken, indien je mijn voor foto's wil zien, moet ik je effe toevoegen, die staat privé, wil je dat? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Tinka:

Dat zijn keuzes die je zelf moet maken natuurlijk :D je moet je ook op je gemakje voelen bij de pc waar je gaat, maar een 2de opinie kan zeker geen kwaad! Mijn na foto's kan je inderdaad zo bekijken, indien je mijn voor foto's wil zien, moet ik je effe toevoegen, die staat privé, wil je dat? 

Groetjes 

Ja dat is idd zo ja :)
Ja , ik ben wel erg benieuwd :) als jij het ook oke vind natuurlijk! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cleopatra89:

Ik heb ze bekeken :) wat een verschil zeg lijken echt 2 totaal verschillende mensen voor en na . echt heel mooi geworden! Ik ga morgen maar eens een afspraak maken bij Plovier ook :) :43:

Dat is zeker een verschil , ongelooflijk zelfs en dat in 1 keer haha :D bedankt xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden ik heb gistermiddag onverwachts een consult bij dr. Plovier gehad... Na alle mooie foto's en verhalen hier op het forum dacht ik ... Ik ga een afspraak maken voor een consult!

Dus ik belde gistermiddag de beclinic op voor een afspraak voor een consult ... Maar de eerste mogelijkheid was pas 23 maart! En dan kon je pas 23 mei geopereerd worden hij zat heel erg vol... Maar toen zei ik dat ik 6juni op vakantie ga.. Dus dat dat hem dan niet gaat worden... En toen zei de vrouw aan de telefoon moment ik zal nog eens kijken of ik wat kan regelen.... Ze zei voor meiden die vandaag op consult komen is alleen 24 maart nog vrij... Dus zou u vandaag nog langs kunnen komen? Want ze kon die dag niet te lang voor mij in optie houden dus ik moest echt gelijk langskomen!

Dus ik ben gister gelijk naar België gereden :) 

Ik had een fijn consult! Wel een wat gehaast consult maar hij heeft alles heel goed en duidelijk uitgelegd... Ik heb als eerste voorbeeldfoto's laten zien.. En gezegd dat ik echt zo natuurlijk mogelijk wil! Hij vroeg wat mij gewenste cupmaat zou zijn... Haha ik zei euhm ik heb eigenlijk geen idee ... Het mag een stuk groter maar wil ze zeker niet te groot! Een D ofzo?

Toen ging dr. Plovier mij opmeten... En zei dat ik de perfecte voorsituatie heb om een super mooi natuurlijk resultaat te krijgen! Hij zei zelfs dat hij zeker wist dat als ik op het strand zou liggen dat niemand het gaat zien dat ze nep zijn! Tot een paar x toe zei hij dat worden prachtige natuurlijke volle borsten en het moet zeker lukken zoals je voorbeeldfoto's! :43:

En toen vroeg ik hoeveel cc denkt u dat het dan gaat worden hij zegt ... Nou dan moet je wel rekenen tussen de 500 en 600cc! Ik zeg woooow dat klinkt wel groot . Hij zegt ja maar je bent lang en breed... (Ik ben 1.78m...) En je wilt ze zo natuurlijk mogelijk dus ook niet te ver uit elkaar... Ik zeg neeee wil ze echt niet te ver uit elkaar! Hij zegt maar dat wil ik ook zeker niet! Haha ik zeg gelukkig maar :) en hij zei je moet het in verhouding zien... Bij iemand van 1,50 m zullen het mega borstem zijn daar is bij wijze van spreken 200cc al echt aardig wat borst maar bij jou zou die 200cc wegvallen... Hij raad mij ronde protheses aan en dan achter de borstspier... Ik had gelijk een fijn gevoel bij hem... Ook toen hij zei dat het echt heel matuurlijk word en dat die foto moet lukken!

Weet dus alleen niet wat voor merk protheses ik ga krijgen en of het medium of highprofile word? Dat ben ik gister helemaal vergeten te vragen! Maar zou ik wel graag weten!

Had hier ook al gelezen dat hij goed is in voorbeeldfoto's namaken?

Ik heb dus nu 24 maart 2016 mijn operatie vast laten zetten! 

Dussss ik kan gaan aftellen naar mijn boobbiessdayyyy

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geweldig! Zo snel kan het dus gaan :35:

Ik zal je topic titel ff aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic blijven gebruiken. Staat alles handig bij elkaar :)

Je kunt idd ff mailen over wat hij evt wil gaan gebruiken, al geloof ik dat hij dat niet altijd precies op voorhand kan zeggen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauuuuwwwwww , wat fantastisch leuk voor jou seg!! Zo gaat het in een keer wel echt snel!! Super :D , @Happy(._.) ik heb inderdaad ook Motiva gekregen, en @Cleopatra89 , ik zou me echt niet druk maken, ik wist op voorhand niet eens welk merk ik ging krijgen en zelfs niet hoeveel cc, heb hem gewoon duidelijk foto's laten zien met wat ik persoonlijk mooi en niet mooi vind , veel plezier met aftellen naar 24 maart, voor je het weet is het zover, ik had toen zelfs een aftelkalender gemaakt, en elke dag een vakje doorgeschrapt :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy(._.) ja ik denk dat ik wel ga mailen nog! Ik vond het wel vreemd dat ik van te voren niet meer moet langskomen voor de anesthesist? Normaal moet dat met operaties wel? 

@best_boobie thanks meid :) haha ja hij kon ook het cc niet echt zeggen maar toch heb ik er wel vertrouwen in! Hij was zelf erg enthousiast iig erover dus dat werd ik ook gelijk! :43:

@Tinka jaaaa ben zo blij he! 24 maart klinkt nu nog echt heel ver weg! Schijnt geloof ik wel zo te zijn dat als ze achter de spier plaatsen je nog wat cc verliest? Dus dan zal tussen de 500 en 600cc vast goed komen haha deed hij bij jullie ook zo met die protheses draaien om te laten zien welke weer terug in zijn huidige vorm ging en bij welke er deuken in bleven? Hahaha ik dacht... Wow nou ik hoef niet bang te zijn als er te hard in geknepen word of als ik ergens tegen aanstoot! Wat een stevige dingen! :45: @Happy(._.)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft hij bij mij ook laten zien, dat wringen met een prothese. ;-) Ik wist tevoren ook alleen dat ik tussen 700 en 800 cc zou krijgen, maar geen merk en zo. Dat zou hij tijdens de operatie bekijken. Ik heb uiteindelijk Natrelle gekregen. Ben er zeker van dat hij jou ook prachtige boobs dan geven, geen paniek! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Tinka:

@Cleopatra89 , dat kan ik geloven dat je blij bent, das heel logisch zelfs :D dat van die cc's verliezen achter de spier weet ik niet precies, dat kunnen we beter eens vragen aan @best_boobie

Haha

Nou... Ik vind persoonlijk dat er meestal geen cc's verloren gaan... Ik zie met een bepaalde projectie, geen verschil in BH maten bij plaatsing voor of achter de spier....

Het wordt wel vaker gezegd en lees het ook, maar mijn mening is dat het geen verschil maakt :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Tinka:

Dat is bij mij niet gebeurt? 

Bij mij is de anesthesist me komen halen om van de kamer naar de ok te gaan, en heeft onderweg nog is gevraagd naar mijn gewicht, meer ook niet eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het zal vast dik in orde komen! Als ik naar jullie kijk :) krijg je als je bijkomt daar ook wat te eten? Haha domme vraag waarschijnlijk want dat is eigenlijk logisch. Ik ga het maar lekker op me af laten komen! :43:hopelijk is het snel de 24e maart .

ik ga die vragenlijst de komende weken maar eens invullen haha aardig veel pagina's! (7) Als ik nou 1 pagina per week doe dan ben ik al haast aan de beurt hihihi :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je keuze van Chirurg en operatiedatum! Het resultaat gaat vast super worden. Heb van hem veel mooie voorbeelden voorbij zien komen. Echt super dat je zo snel terecht kon!

Zoals je weet heb ik ook 500cc en met mijn 1.73 kan ik dat heel makkelijk hebben, dus ik zou me geen zorgen maken met jouw 1.78! 

Ik zou sowieso even je vragen via de mail aan hem te stellen, dan weet je het zeker en hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Cleopatra89:

Nou het zal vast dik in orde komen! Als ik naar jullie kijk :) krijg je als je bijkomt daar ook wat te eten? Haha domme vraag waarschijnlijk want dat is eigenlijk logisch. Ik ga het maar lekker op me af laten komen! :43:hopelijk is het snel de 24e maart .

ik ga die vragenlijst de komende weken maar eens invullen haha aardig veel pagina's! (7) Als ik nou 1 pagina per week doe dan ben ik al haast aan de beurt hihihi :43:

Ik kreeg enkel een glas water maar voelde me goed genoeg en wilde gewoon naar huis. Onderweg zijn wij aan de lunch garden gestopt omdat me vriend honger had haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.