Ga naar inhoud

Cleopatra89 : 7 april 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Bedankt allemaal voor jullie reacties :-) Ik was zelf ook nogal geschrokken toen van dat nieuws maar gelukkig is alles goed gekomen en was ik er optijd bij :-)

Fijn dat Nio waarschijnlijk niet zo'n lange wachttijd heeft haha ik wacht nu al zo lang en ben nogal een twijfelaar .. maar goed zowiezo moet ik eerst nog eens consulten plannen :-) Spannend allemaal , want ik zou ze graag voordat ik in Juni op vakantie ga hebben en genezen willen zijn :D 

Ow en ik weet dat het sprookjes zijn hoor , maar toch vraag ik me het af... als je nog niet zolang geleden geopereerd bent ... of vliegen met nepborsten kwaad kan haha :D ( i know domme vraag)  maar en ik heb vliegangst ... en ben zowiezo overal bang voor hahaha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi!

ik ben vandaag 3 maanden geleden geopereerd door Dr Moojen. Een erg mooi en natuurlijk resultaat! 

Mij ben wel een stuk kleiner, 1.70 en 57 kilo, wel breed bij de schouders. Ik heb 315cc gekregen. Maar cc zegt niet heel veel. Het hangt erg samen met de breedte, hoogte en projectie. Vergelijk het met een glas water in een longdrink glas of in een breed whiskey glas.

Mocht je vragen hebben, je kan ze me altijd stellen hoor! Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cleopatra89:



Ow en ik weet dat het sprookjes zijn hoor , maar toch vraag ik me het af... als je nog niet zolang geleden geopereerd bent ... of vliegen met nepborsten kwaad kan haha :D ( i know domme vraag)  maar en ik heb vliegangst ... en ben zowiezo overal bang voor hahaha

xxx

Vliegen is geen probleem, er zijn zelfs meiden die speciaal naar Amerika vliegen (bijvoorbeeld) om daar een bv te laten doen, en die komen een paar dagen na de bv weer terug. Zou ik zelf nooit de voorkeur aan geven, omdat je toch nog beperkingen hebt en bijvoorbeeld geen koffer mag dragen, maar vliegen kan dus gewoon!

Zeker na 3 maanden, dan is er wat dat betreft echt geen beperking meer aan. (Behalve als je heel heilig geloofd in het liedje Ironic, van Alanis Morisette... Heb zelf ook een hekel aan vliegen namelijk, al kom ik er soms niet onderuit.. en moet dan standaard aan dat liedje denken :45: )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎1‎-‎2016om20:44 zei best_boobie:

Vliegen is geen probleem, er zijn zelfs meiden die speciaal naar Amerika vliegen (bijvoorbeeld) om daar een bv te laten doen, en die komen een paar dagen na de bv weer terug. Zou ik zelf nooit de voorkeur aan geven, omdat je toch nog beperkingen hebt en bijvoorbeeld geen koffer mag dragen, maar vliegen kan dus gewoon!

Zeker na 3 maanden, dan is er wat dat betreft echt geen beperking meer aan. (Behalve als je heel heilig geloofd in het liedje Ironic, van Alanis Morisette... Heb zelf ook een hekel aan vliegen namelijk, al kom ik er soms niet onderuit.. en moet dan standaard aan dat liedje denken :45: )

xxx

haha jeetje moet er ook niet aan denken om even helemaal naar Amerika te vliegen voor een bv!

Maar wel fijn te weten dat ik me daar dus geen zorgen over hoef te maken :-)

Ik kan trouwens nog steeds vrijwel geen foto's van dr Tits vinden... ik zit een beetje met de afstand te twijfelen ik zelf denk nu toch dat ik voor Laura van Moojen - Zaal wil gaan... maar die zit in Hilversum en ik woon in Zeeland dus Eindhoven zou dichterbij zijn ... en ik weet niet hoe het is om gelijk een paar uur in de auto te zitten na een Bv...

Toen ik vorig jaar dan aan mijn eierstok geopereerd was moest ik maar 20min in de auto en toen werd ik helemaal eng draaierig en zweten...

Maar ja je doet het als het goed is maar 1 x een bv dus moet je wel gaan naar iemand waarvan je echt zeker weet JA die wil ik :-)

xxx :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DreamLou en @Akachanel ik heb net gebeld voor een afspraak bij dr Nio in parkkliniek Rotterdam. Hij zit momenteel erg vol met consulten vertelden ze! Dus ik kan helaas pas 23 februari om 17.45 uur terecht :) 

ik heb wel gelijk gevraagd als ik besluit dat ik door hem geopereerd wil worden of ik dan niet zo lang moet wachten haha maar ze verzekerde mij dat dat veel sneller kan ... Normaliter binnen 2 weken... Dus nu moet ik even een maandje geduld hebben! Pfff 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Cleopatra89:

@DreamLou en @Akachanel ik heb net gebeld voor een afspraak bij dr Nio in parkkliniek Rotterdam. Hij zit momenteel erg vol met consulten vertelden ze! Dus ik kan helaas pas 23 februari om 17.45 uur terecht :) 

ik heb wel gelijk gevraagd als ik besluit dat ik door hem geopereerd wil worden of ik dan niet zo lang moet wachten haha maar ze verzekerde mij dat dat veel sneller kan ... Normaliter binnen 2 weken... Dus nu moet ik even een maandje geduld hebben! Pfff 

 

xxx

Volgens mij kun je meestal sneller terecht via het SLAZ.. Maar weet ff niet meer de reden waarom je naar Parkkliniek ging, dus kan best zijn dat dit overbodige info is :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie haha .... ik woon zelf in Zeeland en Rotterdam is dan een stukje dichterbij ... en ik weet niet me gevoel zegt parkkliniek . En misschien omdat ik zelf oorspronkelijk uit Rotterdam kom dat dat me dan meer aantrekt (ben een beetje bijgelovig hahaha ) Geld maakt me dan opzich niet zo uit ... als het maar net zo goed is ... Ik neem aan van wel want het is dezelfde pc alleen een andere locatie :) 

En ik denk toch ook wel hoofdzakelijk omdat het dichterbij is ... omdat ik toen ik vorig jaar aan mijn eierstok geopereerd was ... ik ook dezelfde dag naar huis mocht... en dat was maar 20 min rijden vanaf het ziekenhuis naar mijn huis... en ik werd echt helemaaaal eng onderweg in de auto draaierig en rillerig het zweet brak me uit.. Dus ben nu ook best bang om een lange afstand na een narcose in de auto te zitten ... en ik heb berekend dat Parkkliniek 54min is vanaf mij ...

 

@DreamLou ja dat is beter ja lekker snel haha :D

 

Weet iemand toevallig of je bv het consult in het SLAZ bij Nio zou kunnen doen en dan de operatie in parkkliniek? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ver in de auto rijden vond ik geen probleem, kussentje onder gordel en bij drempels iets zachter, was prima te doen (afstand Utrecht Venlo). Ik zou echt gaan waar ik me goed bij voel, ook als dat verder rijden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesje83 Ik voel me persoonlijk ook het beste met het idee van Parkkliniek.. maar omdat ze daar nu zo'n lange wachttijd hebben voor consult bij Dr. Nio ... vind ik het wel een beetje jammer haha maar goed eigenlijk wil ik het al 10 jaar dus dat maandje extra maakt dan ook niet meer uit ...
Maar las dus nu hier dat je in het SLAZ waarschijnlijk wel eerder op consult zou kunnen...

En met de afstand maak ik me meer zorgen over de naweeën van de narcose dan de pijn... Omdat ik met mijn vorige operatie het niet eens 20 minuutjes kon volhouden in de auto... door de narcose..
Maar dat kussentje onder de gordel is wel een hele goede tip :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij je beter voelt bij Park Mediach Centrum, dan moet je dat gewoon doen joh. En dat maandje wachten valt misschien ook wel mee, daarna kun je iig snel geopereerd worden!

ik had zelf een goed gevoel bij het ziekenhuis en Amsterdam is dichterbij en goedkoper dus dat gaf mij juist weer een goed gevoel.

doen wat goed voelt dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DreamLou ja dat is ook zo ! Gelukkig dat je wel snel geopereerd kan worden dan! Haha althans dat zeggen ze nu... Want ik zei ik ga in juni wel op vakantie en wil dan wel genezen zijn. En toen zei ze ooooooh daar hoeft u zich absoluut geen zorgen over te maken dan bent u al ruimschoots weer genezen . Dus daar ga ik dan maar vanuit... 

En zit ook nog even te twijfelen om te proberen voor de 23e een consult te plannen bij dr. Tits . Dan heb ik totaal 3 consulten gehad en ik denk dat je dan een goede kijk erop heb welke je wilt haha maar ja ben zo'n onzekere twijfelaar dus misschien kan ik dan weer niet kiezen hahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@motormuisje ja dat is zo... Mijn 1e consult heb ik anderhalf jaar geleden gehad bij Bergman clinics bij dr. Koopmann maar dat vond ik niks dus die valt zowiezo al af :D

Maar kan pas de 23e februari terecht bij Nio.. Dus ik dacht als ik nou voor die tijd nog naar Tits ga... Heb ik iig er nog 1 achter de hand mocht ik Nio niks vinden dan hoef ik niet nog langer te wachten na de 23e anders gaat er weer zo'n tijd overheen haha :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@motormuisje haha nee ik heb ook geloof ik nog niks negatiefs gelezen haha :45: en in me hoofd weet ik ook nu al dat hij het gaat worden daarom twijfelsss zou zonde geld zijn van dat extra consult :45: maar ja you never know :lol: naja ik zie het wel wat ik doe .. Ga denk ik nog maar de komende tijd lekker verhaaltjes lezen en hopen dat de tijd snel gaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf heel tevreden over dokter Koeijers wat betreft natuurlijk resultaat! 

 

Hij opereert in Amstelveen, maar ook in Boxtel (brabant). Als je zoekt in het zoektopic op hem kun je ook veel verhalen lezen en fotos zien. 

Ik heb mijn consult wn operatie jn dezelfde maand gehad :) 

 

suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Cleopatra89:

hahaha ojeeee @Sammie1986 nu maak je het nog moeilijker ... ik had Dr. Koeijers nooit opgezocht... maar nu gelijk na je berichtje even gekeken ... wow die maakt idd hele mooie natuurlijke borsten :o 


Maar weet iemand nou of Nio ook natuurlijke borsten maakt?

 

ja hoor, Nio maakt ook heel natuurlijke borsten!
Je kunt hem alleen zoeken door op de klinieken te zoeken.. nio is namelijk te kort (zijn naam dan :P ) om in de zoekbalk in te geven.. Dus zoeken op 'slaz' en op 'parkkliniek' :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cleopatra89  whahaha hij draagt wel de naam van de tietenkoning omdat hij veel durft en veel technieken beheert maar er is ook een andere kant van hem...hij voert ook borstreconstructies uit.

vind mijn borsten wel aardig gelukt :45: al zeg ik het zelf whahahaha. Ik heb de natuurlijke look wat ik wilde :)

Dus jij wil geen lola Ferrari???  (grapjeeeee :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

ja hoor, Nio maakt ook heel natuurlijke borsten!
Je kunt hem alleen zoeken door op de klinieken te zoeken.. nio is namelijk te kort (zijn naam dan :P ) om in de zoekbalk in te geven.. Dus zoeken op 'slaz' en op 'parkkliniek' :)

xxx BB

T is zelf geen kort mannetje inderdaad :P:45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha @best_boobie ja dat Nio te kort was had ik ook door ja :P ik kan wel veel verhalen vinden maar niet veel foto's maar als ik de verhalen moet geloven dan is hij wel echt super goed ja :)

 

@BrownieG haha neeee geen lolo ferrari voor mij hihi bloemkolen weet je nog hahaha maar zou ik jou foto's mogen zien ? als je foto's hebt natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Cleopatra89:

hahahaha @best_boobie ja dat Nio te kort was had ik ook door ja :P ik kan wel veel verhalen vinden maar niet veel foto's maar als ik de verhalen moet geloven dan is hij wel echt super goed ja :)

 

@BrownieG haha neeee geen lolo ferrari voor mij hihi bloemkolen weet je nog hahaha maar zou ik jou foto's mogen zien ? als je foto's hebt natuurlijk :D

je kunt altijd de meiden die door hem geopereerd zijn een berichtje sturen of je hun foto's mag zien ;) Als je uitlegt waarom... dan zijn er best een paar die je toevoegen in hun album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.